BODY: prawie seria, zderzak tył by autoR, progi M-Style, przód ori zmodowany pod IC, Grill VZR, lampy JDM
UKLAD HAMULCOWY: przód usprawniony na EBC Turbo Groove i klocuchy RED'Y + przewody oplot
SILNIK: SR20DET GTiR JDM - świerzynka z Japsów ściągnięta,
UKLAD NAPEDOWY: sprzęgło - mocny organik ACT NX9-XTSS, dluzsza skrzynia z P10 SRI
UKLAD WYDECHOWY: kwas 2'5 na Eltec'u pelen przelot by autoR
ZAWIESZENIE: ori, gumki przód zamienione na czerwone Energy Suspension
ELEKTRONIKA: ECU GTiR + ECU Master + Cooobcia robota i kilka zegarków na słupku
MOC I OSIAGI: nie mierzone
PLANY:
STAGE 1 - ogarniecie turbo z trojeczka na przedzie, na ukonczeniu
STAGE 2 - ogarniecie zawieszenia, na wiosne
STAGE 3 - wejscie grubo ponad 300, zima/przyszly rok
motorownia

sprzeglo

piasek

work in progress

Szczegolne pozdrowienia dla ziomkow z autoR'a