[Sunny] Sunny GTi by sliwka1232
: 2014-03-04, 16:53
Auto zakupione dokładnie 17 września 2012 od użytkownika SnepooN ( link do poprzedniego tematu -> viewtopic.php?p=138748&highlight=#138748), przebieg 223 tys, obecnie prawie 240 tys.
Sam wróciłem z Holandii 16 września około godziny 18.30 do kraju. Cel zarobków: kupić oradło, minimum 125 KM i raczej 2 opcje: Civic albo Sunny. Kilka dni przed zjazdem do PL, patrze na ogłoszenia, jest ładny Nissan do kupienia, tel do kolegi: ok, będzie następnego dnia rano u mnie i jedziemy. Jak go zobaczyłem to się modliłem żeby było z nim wszystko OK i żebym nim odjechał Odzwyczajony od jazdy bo przez ponad 3 miesiące w Holandii nie jeździłem żadnym autem, po powrocie może z 20 km brata Sunnym 1.4, wsiedliśmy na testy po których micha mi się sama cieszyła . 3 nieduże dziurki w rogach podłogi, poza tym bardzo ładnie. ABS świrował przy hamowaniu biegami, pierwsza stacja, bezpiecznik OUT i jedziemy. Trochę późno już było więc trzeba było nadrobić na trasie. Hehe, ludzie na CB się pytali co to za auto i jaki silnik że tak jedzie
Później mając przed sobą maturę i mamuśke która miała lekkie problemy zdrowotne i woziłem ją codziennie do pracy, zapadła decyzja o LPG. I tak jezdzi do teraz, bez zadnych powaznych awarii, łożysko, klocki, nowy akumulator, i jedyne z czym był problem bo cięzko dostać do przegub wewnętrzny prawy -> czyli cała półoś do wymiany. Pozatym NIC nie robione i nadal na przeglądzie nie widać żadnych luzów itp itd. Nissan uleczył już wiele teoretycznie szybszych, mocniejszych aut i będzie robił to nadal . Objechał już jednego KJS'a, frajda niesamowita, nic się nie wysypało i wspólnie z pilotem stwierdziliśmy: dobre opony, poprawić lekko zawias i można dużo zdziałać.
Jeśli oczywiście $$$ pozwolą to nie chce go nigdy sprzedawać, jedynie w sytuacji gdy będzie mnie stać na GTI-R'a
MODEL: Sunny N14 GTI, rocznik 92'
SILNIK: SR20DE z olejem Valvoline VR1 Racing 10w60
mod rozrządu i przyśpieszony zapłon, ciągle testuje różne ustawienia by było optymalnie pomiędzy LPG a PB
Instalacja LPG: STAG 300-ISA2, reduktor Zavolak do 250 KM, listwa AC W01 BFC, zbiornik w koło, wlew pod klapkę, przygody na początku były ale teraz już elegancko pracuje
MOC: ? -> w planie hamownia w najbliższym czasie
UKŁAD DOLOTOWY: seria + stożek
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2.5 -> reszta 2.25 z jednym tłumikiem końcowym WMSport (drze jape )
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: amorki i springi Weitec -35 ( fajne na nasze drogi, na dobry równy asfalt mogłoby być coś twardszego ale na moje ulubione zakręty jest idealnie, fajnie wybiera nierówności)
UKŁAD HAMULCOWY: Przód: BigBreak Kit by BeNeK - Tarcza Mikoda GT tylko nacinana 280mm + EBC Green Stuff, Tył: seria, tarcza już powoli do wymiany + klocki Kashiyama, odpięty ABS
BODY-KIT: Seria GTI, halogeny w zderzaku na żółto, lotka GTI-R, wleciały fele 15
ŚRODEK: seria, obecnie wybebeszony z dwoma fotelami gdyż czeka na blacharkę a i zaliczył pierwszego KJS'a
CAR-AUDIO: SONY Xplode CDX gt 450u, z przodu jakieś Boschmann'y x2, syczki u góry drzwi i w półce 2x SONY Xplode 6:9 - mi nawet wystarcza
PLANY: zbierać na VE ale przed tym: ogarnąć blachę na ideał: progi całe do wymiany, syf zbierał się pod nakładkami i od dołu już ich prawie nie ma, dół prawego przedniego kielicha, obszar pod aku, tylne kielichy mimo że juz kiedyś robione wymagają trochę poprawek ale nie jest źle, podłoga bagażnika po prawej stronie idąc od kielicha, kawałek podłużnicy tam gdzie jest mocowany zaczep do holowania trzeba wstawić bo trochę znikł , prawy bok i drzwi przerysowane jeszcze u poprzedniego właściciela przez sąsiada, dosłownie kilka dni przed moim kupnem: do pomalowania, oprócz tego jakieś tam małe poprawki.
Poza blachą: odizolować stożek, doprowadzić zimne, rozpórki przód i tył, być może żółte poliuretany, wstawić środkowy tłumik przelotowy bo sąsiedzi mnie nie lubią i poprawić ogólnie wydech bo wisi nisko, rura obija o wahacz, do tego jakaś ładna, lekka fela 15", najlepiej OZ bądź ATS choć nie wiem czy dostane je z ET 25 a takie by mi pasowało, poszerzyć tył, przód już jest szerszy poprzez dystans który jest potrzebny przy zakładaniu większych zacisków, jakieś dobre kapcie 195/50, chodzi mi po głowie Bridgestone Potenza Adrenalin RE002, a jak będzie kasa to prawdopodobnie Yoko Advan Neova.
A na tą chwilę to upalać bezawaryjnie mimo że już troche oleju wciąga Ale wkońcu to juz prawie 240tys przelatane i wiem że napewno od 200 wzwyż lekko nie miał.
Fotki dorzucę wieczorkiem a i jakieś filmidło sie powinno znaleźć.
[ Dodano: 2014-03-04, 17:45 ]
BigBreak od Benka
Spot chyba z lutego, z Lazikiem i Toshibą
KJS'owe
iii na koniec filmik jak się auto napędza, bardzo słabe opony barum 195/50
www.youtube.com/watch?v=-DsUpnl8EuU
Sam wróciłem z Holandii 16 września około godziny 18.30 do kraju. Cel zarobków: kupić oradło, minimum 125 KM i raczej 2 opcje: Civic albo Sunny. Kilka dni przed zjazdem do PL, patrze na ogłoszenia, jest ładny Nissan do kupienia, tel do kolegi: ok, będzie następnego dnia rano u mnie i jedziemy. Jak go zobaczyłem to się modliłem żeby było z nim wszystko OK i żebym nim odjechał Odzwyczajony od jazdy bo przez ponad 3 miesiące w Holandii nie jeździłem żadnym autem, po powrocie może z 20 km brata Sunnym 1.4, wsiedliśmy na testy po których micha mi się sama cieszyła . 3 nieduże dziurki w rogach podłogi, poza tym bardzo ładnie. ABS świrował przy hamowaniu biegami, pierwsza stacja, bezpiecznik OUT i jedziemy. Trochę późno już było więc trzeba było nadrobić na trasie. Hehe, ludzie na CB się pytali co to za auto i jaki silnik że tak jedzie
Później mając przed sobą maturę i mamuśke która miała lekkie problemy zdrowotne i woziłem ją codziennie do pracy, zapadła decyzja o LPG. I tak jezdzi do teraz, bez zadnych powaznych awarii, łożysko, klocki, nowy akumulator, i jedyne z czym był problem bo cięzko dostać do przegub wewnętrzny prawy -> czyli cała półoś do wymiany. Pozatym NIC nie robione i nadal na przeglądzie nie widać żadnych luzów itp itd. Nissan uleczył już wiele teoretycznie szybszych, mocniejszych aut i będzie robił to nadal . Objechał już jednego KJS'a, frajda niesamowita, nic się nie wysypało i wspólnie z pilotem stwierdziliśmy: dobre opony, poprawić lekko zawias i można dużo zdziałać.
Jeśli oczywiście $$$ pozwolą to nie chce go nigdy sprzedawać, jedynie w sytuacji gdy będzie mnie stać na GTI-R'a
MODEL: Sunny N14 GTI, rocznik 92'
SILNIK: SR20DE z olejem Valvoline VR1 Racing 10w60
mod rozrządu i przyśpieszony zapłon, ciągle testuje różne ustawienia by było optymalnie pomiędzy LPG a PB
Instalacja LPG: STAG 300-ISA2, reduktor Zavolak do 250 KM, listwa AC W01 BFC, zbiornik w koło, wlew pod klapkę, przygody na początku były ale teraz już elegancko pracuje
MOC: ? -> w planie hamownia w najbliższym czasie
UKŁAD DOLOTOWY: seria + stożek
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2.5 -> reszta 2.25 z jednym tłumikiem końcowym WMSport (drze jape )
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: amorki i springi Weitec -35 ( fajne na nasze drogi, na dobry równy asfalt mogłoby być coś twardszego ale na moje ulubione zakręty jest idealnie, fajnie wybiera nierówności)
UKŁAD HAMULCOWY: Przód: BigBreak Kit by BeNeK - Tarcza Mikoda GT tylko nacinana 280mm + EBC Green Stuff, Tył: seria, tarcza już powoli do wymiany + klocki Kashiyama, odpięty ABS
BODY-KIT: Seria GTI, halogeny w zderzaku na żółto, lotka GTI-R, wleciały fele 15
ŚRODEK: seria, obecnie wybebeszony z dwoma fotelami gdyż czeka na blacharkę a i zaliczył pierwszego KJS'a
CAR-AUDIO: SONY Xplode CDX gt 450u, z przodu jakieś Boschmann'y x2, syczki u góry drzwi i w półce 2x SONY Xplode 6:9 - mi nawet wystarcza
PLANY: zbierać na VE ale przed tym: ogarnąć blachę na ideał: progi całe do wymiany, syf zbierał się pod nakładkami i od dołu już ich prawie nie ma, dół prawego przedniego kielicha, obszar pod aku, tylne kielichy mimo że juz kiedyś robione wymagają trochę poprawek ale nie jest źle, podłoga bagażnika po prawej stronie idąc od kielicha, kawałek podłużnicy tam gdzie jest mocowany zaczep do holowania trzeba wstawić bo trochę znikł , prawy bok i drzwi przerysowane jeszcze u poprzedniego właściciela przez sąsiada, dosłownie kilka dni przed moim kupnem: do pomalowania, oprócz tego jakieś tam małe poprawki.
Poza blachą: odizolować stożek, doprowadzić zimne, rozpórki przód i tył, być może żółte poliuretany, wstawić środkowy tłumik przelotowy bo sąsiedzi mnie nie lubią i poprawić ogólnie wydech bo wisi nisko, rura obija o wahacz, do tego jakaś ładna, lekka fela 15", najlepiej OZ bądź ATS choć nie wiem czy dostane je z ET 25 a takie by mi pasowało, poszerzyć tył, przód już jest szerszy poprzez dystans który jest potrzebny przy zakładaniu większych zacisków, jakieś dobre kapcie 195/50, chodzi mi po głowie Bridgestone Potenza Adrenalin RE002, a jak będzie kasa to prawdopodobnie Yoko Advan Neova.
A na tą chwilę to upalać bezawaryjnie mimo że już troche oleju wciąga Ale wkońcu to juz prawie 240tys przelatane i wiem że napewno od 200 wzwyż lekko nie miał.
Fotki dorzucę wieczorkiem a i jakieś filmidło sie powinno znaleźć.
[ Dodano: 2014-03-04, 17:45 ]
BigBreak od Benka
Spot chyba z lutego, z Lazikiem i Toshibą
KJS'owe
iii na koniec filmik jak się auto napędza, bardzo słabe opony barum 195/50
www.youtube.com/watch?v=-DsUpnl8EuU