Sam wróciłem z Holandii 16 września około godziny 18.30 do kraju. Cel zarobków: kupić oradło, minimum 125 KM i raczej 2 opcje: Civic albo Sunny. Kilka dni przed zjazdem do PL, patrze na ogłoszenia, jest ładny Nissan do kupienia, tel do kolegi: ok, będzie następnego dnia rano u mnie i jedziemy. Jak go zobaczyłem to się modliłem żeby było z nim wszystko OK i żebym nim odjechał



Później mając przed sobą maturę i mamuśke która miała lekkie problemy zdrowotne i woziłem ją codziennie do pracy, zapadła decyzja o LPG. I tak jezdzi do teraz, bez zadnych powaznych awarii, łożysko, klocki, nowy akumulator, i jedyne z czym był problem bo cięzko dostać do przegub wewnętrzny prawy -> czyli cała półoś do wymiany. Pozatym NIC nie robione i nadal na przeglądzie nie widać żadnych luzów itp itd. Nissan uleczył już wiele teoretycznie szybszych, mocniejszych aut i będzie robił to nadal

Jeśli oczywiście $$$ pozwolą to nie chce go nigdy sprzedawać, jedynie w sytuacji gdy będzie mnie stać na GTI-R'a

MODEL: Sunny N14 GTI, rocznik 92'
SILNIK: SR20DE z olejem Valvoline VR1 Racing 10w60
mod rozrządu i przyśpieszony zapłon, ciągle testuje różne ustawienia by było optymalnie pomiędzy LPG a PB
Instalacja LPG: STAG 300-ISA2, reduktor Zavolak do 250 KM, listwa AC W01 BFC, zbiornik w koło, wlew pod klapkę, przygody na początku były ale teraz już elegancko pracuje
MOC:


UKŁAD DOLOTOWY: seria + stożek
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 2.5 -> reszta 2.25 z jednym tłumikiem końcowym WMSport (drze jape

ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: amorki i springi Weitec -35 ( fajne na nasze drogi, na dobry równy asfalt mogłoby być coś twardszego ale na moje ulubione zakręty jest idealnie, fajnie wybiera nierówności)
UKŁAD HAMULCOWY: Przód: BigBreak Kit by BeNeK - Tarcza Mikoda GT tylko nacinana 280mm + EBC Green Stuff, Tył: seria, tarcza już powoli do wymiany + klocki Kashiyama, odpięty ABS
BODY-KIT: Seria GTI, halogeny w zderzaku na żółto, lotka GTI-R, wleciały fele 15
ŚRODEK: seria, obecnie wybebeszony z dwoma fotelami gdyż czeka na blacharkę a i zaliczył pierwszego KJS'a
CAR-AUDIO: SONY Xplode CDX gt 450u, z przodu jakieś Boschmann'y x2, syczki u góry drzwi i w półce 2x SONY Xplode 6:9 - mi nawet wystarcza
PLANY: zbierać na VE


Poza blachą: odizolować stożek, doprowadzić zimne, rozpórki przód i tył, być może żółte poliuretany, wstawić środkowy tłumik przelotowy bo sąsiedzi mnie nie lubią

A na tą chwilę to upalać bezawaryjnie mimo że już troche oleju wciąga

Fotki dorzucę wieczorkiem a i jakieś filmidło sie powinno znaleźć.
[ Dodano: 2014-03-04, 17:45 ]


BigBreak od Benka


Spot chyba z lutego, z Lazikiem i Toshibą

KJS'owe



iii na koniec filmik jak się auto napędza, bardzo słabe opony barum 195/50
www.youtube.com/watch?v=-DsUpnl8EuU