[ Primera] P11 Top Sport by Niedział
: 2014-02-27, 22:04
hej, na forum jestem od jakiegoś czasu, ale jak to bywa nie miałem czasu się zabrać za prezentacje swojej Primy.
Ogólnie przez 6 lat bawiłem się swoją ex. (tak wiem, że marka na tym forum znienawidzona) hondą:

W tym czasie priorytety, się zmieniły (narodziny syna) i zacząłem rozglądać się za innym autem. Oczywiście pomysł P11 GT nie wziął się z znikąd, mój ojczulek jeździł ponad 10 lat P10GT, teraz 6 lat użytkuje P11 postanowiłem na zasadzie obserwacji jak te auta się spisują, poszukać czegoś dla siebie
No i po 4 miesiącach szukania, nabyłem troszkę zaniedbaną, ale za to ani jeden element nie był malowany od nowości swoją P11-stke
MODEL: P11 TOP SPORT
SILNIK: SR20DEH, po małym remoncie (nowy łańcuch, uszczelniacze, pierścienie, panewki, dotarte zawory), mod rozrządu + LPG
MOC: Powinno być 150 koni
UKŁAD DOLOTOWY: home made CAI, mod przepustnicy
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonym katem
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria + na zimę OEM-owe 16' Nissan pomalowane proszkowo na grafit, lato 17' (właśnie kompletuje opony)
ZAWIESZENIE: założone Eibach-y z przodu, tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria GT
BODY-KIT: Seria z Top Sporta, Dołożony spoiler, zmienione lampy z tyłu, nerki z angielskiego GT
ŚRODEK: Seria GT, podłokietnik z tyłu, zasłonka na tylną szybkę
CAR-AUDIO: zestaw odseparowany Powerbass S-6C,(głośniki wysoko tonowe zamontowane w oryginalne słupki) + Alpine CDE + jakiś wzmacniacz
PLANY: wygłuszyć drzwi, robić konserwacje podwozia, zdjąć hak po poprzednim właścicielu, skończyć zakładanie podgrzewanych foteli, założyć leżący w garażu wydech 2,5' + SSAC, no i na koniec wystroić o ile starczy funduszy.
Fotki: (troszkę brudna ale foto robione na szybko
)

Zapraszam do komentowania, temat postaram się aktualizować w marę modów
.
Ogólnie przez 6 lat bawiłem się swoją ex. (tak wiem, że marka na tym forum znienawidzona) hondą:

W tym czasie priorytety, się zmieniły (narodziny syna) i zacząłem rozglądać się za innym autem. Oczywiście pomysł P11 GT nie wziął się z znikąd, mój ojczulek jeździł ponad 10 lat P10GT, teraz 6 lat użytkuje P11 postanowiłem na zasadzie obserwacji jak te auta się spisują, poszukać czegoś dla siebie

No i po 4 miesiącach szukania, nabyłem troszkę zaniedbaną, ale za to ani jeden element nie był malowany od nowości swoją P11-stke

MODEL: P11 TOP SPORT
SILNIK: SR20DEH, po małym remoncie (nowy łańcuch, uszczelniacze, pierścienie, panewki, dotarte zawory), mod rozrządu + LPG
MOC: Powinno być 150 koni
UKŁAD DOLOTOWY: home made CAI, mod przepustnicy
UKŁAD WYDECHOWY: seria z wywalonym katem
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria + na zimę OEM-owe 16' Nissan pomalowane proszkowo na grafit, lato 17' (właśnie kompletuje opony)
ZAWIESZENIE: założone Eibach-y z przodu, tył seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria GT
BODY-KIT: Seria z Top Sporta, Dołożony spoiler, zmienione lampy z tyłu, nerki z angielskiego GT
ŚRODEK: Seria GT, podłokietnik z tyłu, zasłonka na tylną szybkę
CAR-AUDIO: zestaw odseparowany Powerbass S-6C,(głośniki wysoko tonowe zamontowane w oryginalne słupki) + Alpine CDE + jakiś wzmacniacz
PLANY: wygłuszyć drzwi, robić konserwacje podwozia, zdjąć hak po poprzednim właścicielu, skończyć zakładanie podgrzewanych foteli, założyć leżący w garażu wydech 2,5' + SSAC, no i na koniec wystroić o ile starczy funduszy.
Fotki: (troszkę brudna ale foto robione na szybko






Zapraszam do komentowania, temat postaram się aktualizować w marę modów
