Strona 1 z 2

[200sx] Nissan 200sx s13 by veather

: 2014-02-27, 09:01
autor: veather
MARKA: Nissan

MODEL: 200sx s13

SILNIK: CA18DET
modyfikacje:
Kute tłoki WISECO
Uszczelka pod głowicą Greddy Trust 1,8mm
Szpilki głowicy ARP
Turbo HKS GT2510 + upgraded wastegate actuator HKS
BOV: HKS Super Blow-off Valve - membranowy
Duży Intercooler
Dolot ze stali nierdzewnej El-tec
Stożek
Wałki tomei pancams
Większa przepustnica od KA24DE
Regulowane kółka rozrządu greddy
Pasek rozrządu greddy
Swiece NGK platynowe o stopień zimniejsze
Powiększona miska olejowa
Wiatraki elektryczne zamiast wiscoo
Pompa paliwo walbro 190l/h
Komputer 4 mapowy

MOC: Dopókij nie będzie porządnie wystrojony to seria + :)

NADWOZIE: seria z drobnymi akcentami:
Fender brace
Usunięty spojler
Elektrycznie składane lusterka JDM
Przednie lamy sleep look, przerobione na soczewkach helli
Tylne światła: JDM KOUKI przerobione na diodowe, migacze led + trzecie światło stopu w klapie

UKŁAD WYDECHOWY:
DP 3cale
Wydech pełen przelot 2,5 cala na końcowym tłumiku El-tec

UKŁAD HAMULCOWY:
przód:
zaciski s14
klocki EBC Greenstuff,
tarcze wentylowane EBC TurboGroove
tył:
Zaciski zregenerowane,
tarcze EBC zwykłe + klocki Texta

UKŁAD NAPĘDOWY:
Sprzęgło: EXEDY Stage I + wzmocniony docisk
Tylny dyfer ze szperą z s14a

ZAWIESZENIE:
zawieszenie no poliuretanie
tylne regulowane wahacze
obniżające sprężyny
podkładki zwiększające kąt skrętu

WYPOSAŻENIE:
tapicerka skórzana kremowo-czarna
Konsola centralna i obudowa liczników oflokowana
Zestaw głośnomówiący Bluetooth SIEMENS HKW-600
turbotimer
climatronik JDM z dodatkowo zamontowanym czujnikiem światła zewnętrznego, regulujący jasność wyświetlacza klimatyzacji
antena gps
wewnętrzne podświetlenie led
w bagażniku dodatkowe oświetlenie led
6x wskaźniki auto gauge
- boost
- EGT
- AFR
- ciśnienie oleju
- temp. oleju
- temp wody
otwieranie bagażnika z pilota
kamera cofania

CAR-AUDIO:
Już dość oldscoolowe radio SONY XR-C9100R
Zmieniarka na 10 płyt SONY XPLODE CDX-757MX CD-Text, MP3, ID Tag
Głośniki przednie Phase Linear PCS165.20 (niskotonowy+twe eter+zwrotnica)
Wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 470 4x70W (4Ohm RMS)
Subwoofer MAGNAT EXPRESS 250mm w customowej obudowie
W podsufitce zainstalowany monitor VGA 7” z ekranem dotykowym
Cały samochód został wygłuszony (podłoga, dach, drzwi, maska, bagażnik) matami DYNAMAT Extreme i DynaPad

PLANY:
Planów jest mnóstwo ale na pierwszy ogień:
Gwint
Koło
Przepływka od 300zx'a
większe wtryski
Nistune
Strojenie
Nowy lakier bo ten woła o pomstę do nieba :-/

Chciałbym zaznaczyć że mnóstwo pracy przy aucie wykonał poprzedni właściciel ja projekt przejąłem jakieś 3 lata temu, kontynuuje myśl przewodnią i trochę przerabiam pod siebie...

dwa zdjęcia jeszcze z czasów gdy auto nie było moją własnością

Obrazek

Obrazek

A to już u mnie :) dłuższy czas jeździłem na seryjnych lampach

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ale w końcu udało się powrócić do soczewek

Obrazek

No i na koniec wnętrze, jest jakie jest, ale jak będą środki to je dopracuje...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


No i na razie to by było na tyle, modyfikacje będą systematycznie dodawane :)

Pozdrawiam :papa:

: 2014-02-27, 10:01
autor: Sajmooon
Fajne auto :) lista zmian długa, ciekawa oraz przemyślana ;) oby tak dalej :)

: 2014-02-27, 10:08
autor: majchrzok
piękna! dbaj o auto :-)

: 2014-02-27, 10:19
autor: Andrzej.
Lista zmian trochę długa, ale wszystko jest do ogarnięcia :-)
co do auta to bardzo fajne... Przednie "oczka" światła zawsze mi się podobały w tym modelu :D

: 2014-02-27, 12:06
autor: veather
Też od zawsze miałem słabość do takich świateł. Niestety w serii trochę słabo świecą, teraz jest lepiej ale nie idealnie :)

: 2014-02-27, 14:56
autor: Ryba
s13, dobrze zdłubany silnik widzę, $$$ trochę na graty poszło. Ciekawi mnie jaką moc to generuje :D
Kolejna fajna s13 w klubie ;)

: 2014-02-27, 15:13
autor: veather
Pewnie gdyby nie to że silnik był już troche podłubany jak go kupowałem to nie szedłbym w CA, ale tak to szkoda było się go pozbywać i zaczynać coś od nowa, zwłaszcza że nie mam ambicji do jakichś ogromnych mocy :) chociaż fakt że apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

: 2014-02-27, 15:16
autor: Avation
Mega Nissanek! :-o Brakuje mi tylko z przodu znaczka ale kto jak woli ;) Trzymam kciuki za dalsze plany! Temat będę śledził na bieżąco :mrgreen:

: 2014-02-27, 15:25
autor: veather
sznikers99, , akurat koło jest w planach :) body jako że akurat w Łodzi pod nosem jest spora oferta body kitów do s13 też jest w planach ale nie najbliższych, no i rocket dla mnie troche za ordynarny, zdecydowanie będzie coś delikatniejszego, a co i kiedy czas i fundusze pokaża :) Wiele jest jeszcze do zrobienia, ale jestem dobrej myśli...

: 2014-02-27, 15:47
autor: veather
tak w planach są delikatne poszerzki, dystanse i szerokie koło :) moja nyska to ogólnie bidulka jest :) nie lubi sie wyróżniać w tłumie ;)

: 2014-02-27, 16:01
autor: Arias
bardzo fajna es-trzynastka, w finale będzie mega konkret, ahh czuję jakiś sentyment do tego modelu :) bezkorozyjności i uciechy z użytkowania:]

: 2014-02-27, 16:07
autor: veather
Arias, wielkie dzięki za życzenie bezkorozyjności :) napewno sie przyda :)

: 2014-02-27, 16:19
autor: Andrzej.
Jak już wszystko będzie ogarnięte w modach to na pewno wyróżni się z tłumu...
Poszerzenia oraz ladna felga to podstawa przy tym nismo :D

: 2014-02-27, 16:34
autor: veather
Andrzej., dobre koło to podstawa w każdym aucie :)

: 2014-02-27, 17:10
autor: primeraP10
Super furka. Wbijaj na spoty łodzkiej grupy . To oblukam chętnie na żywo.

: 2014-02-27, 17:25
autor: Chemik
Hej.mi tam się podoba,jedynie to felga i tak jak ktoś mówił może znaczek;-),a tak jest mega fajny i zadbany to co podoba mi się,dbaj i jeszcze raz dbaj,a na korozyjnosć to dobra konserwacja to podstawa i będzie dobrze,wiem to po moim.pozdro

: 2014-02-27, 18:06
autor: Shadows
Fajna :) Lampy KOUKI <serduszka> Co do body to :
Obrazek
:->

: 2014-02-27, 18:22
autor: veather
primeraP10, w ten weekend planuje wpaść, ale to już chyba widziałeś w tamtym temacie :)
Chemik, jest zabezpieczony ale nie było to zrobione profi i będę musiał wrócić do tego tematu :/
Shadows, co do body to mam jeszcze inną koncepcje, jak znajde foto to wrzucę :) zresztą body to jak wcześniej pisałem odległa sprawa... Najpierw zawieszenie bo moje jest w fatalnej kondycji :/

[ Dodano: 2014-02-28, 20:57 ]
Panowie jak myślicie jakie koło by do mnie pasowało? Lakier docelowo ma być w przyszłości biały...

1 WOLFRACE SHARK

Obrazek

Obrazek

2. JAPAN RACING JR2 to są bodajże repliki volk te37

Obrazek

3. JAPAN RACING JR12

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na rozstaw nie patrzcie bo i tak albo zmienie całe piasty albo wleci dystans ze zmiennym rozstawem :)

: 2014-03-03, 06:53
autor: Shadows
A nie lepiej poszukac jakis markowych felg ? Za nie dlugo co drugie auto bd stalo na chinarejsingach :shock: Jak juz wybierac z tych co wkleiles to obstawial bym za WOLFRACE

: 2014-03-03, 07:31
autor: Ad@mus
dla mnie JR2 sa fajne
china racing maja w zalety, jest ich pelno na rynku i maja 2lata gwarancji:) wiec czego sie obawiac
pozatym podobno opinie nie sa az takie zle, mysle ze warto zaryzykowac

: 2014-03-03, 07:45
autor: Shadows
No wlasnie o to chodzi ze jest ich pelno, u mnie nawet na osiedlu golf 4 stoi na takich :shock: Trochu weny tworczej by sie przydalo :-D >>> http://allegro.pl/felgi-ssr-hasemi-17x9 ... 29070.html nie mowie ze akurat te kupic ale zawsze cos tam ciekawego sie znajdzie ;)

: 2014-03-03, 08:47
autor: veather
Shadows, pewnie masz racje, z tym że ja chciałbym zrobić taki myk, na tył dać 18 a na przód 17. A taka kombinacja z używanymi markowymi nie przejdzie, na nowe powiem krótko poprostu mnie nie stać. Chyba że pojawi sie faktycznie coś ciekawego na alledrogo to pewnie bym się skusił. A jeśli te chinole nie są takie złe to kto wie czy sie na nich nie skończy. No ale pożyjemy zobaczymy :)

: 2014-03-03, 09:48
autor: Ryba
veather, nie kombinuj nic, zakładaj JAPAN RACING JR2 albo JR10

Obrazek

: 2014-03-03, 10:03
autor: MacGayver
Fajnie wygląda ogółem, tylko te tylne lampki mi nie podchodzą osobiście :-) Jak wszystko ogarniesz to się musimy ustawić na kresce :) A jakiego masz kompa?

: 2014-03-03, 10:13
autor: veather
Mam oryginalny sterownik przerobiony na 4 mapowca, jest tam seryjna mapa, jakaś mapa JP na paliwo 98 i doładowanie 0,9 bara czy jakoś tak... Kolejna z odcinką przy 3000obr i ostatnia na doładowanie 1.2 bara, większe turbo, IC i wycdech przelotowy i teoretycznie powinno być na niej powyżej 250KM, ale to jest mapa unwersalna a ja mam troche inny spec. Szczególnie inne wałki powodują to że w przedziale 3500-6000rpm robi sie ubogo przez raczej nie cisne auta :)
Dopiero jak wleci nistune, przepływka, wtryski i to wystroje mam nadzieje że będę zadowolony z tego jak to auto jeździ :) No i wtedy będziemy mogli na kresce stanąć :)

: 2014-03-04, 20:33
autor: killer2000
ile byś chciał wykrzesać mocy z ca

: 2014-03-04, 20:40
autor: veather
Ogranicza mnie tylko moje turbo które swoją droga jest dla mnie na razie optymalne. Jeśli kiedyś zmienię turbo to chciałbym 350-360 koni. Jeśli więcej to już na innym silniku :)

: 2014-03-07, 19:49
autor: zywy0911
I co z tego że te felgi Hinol Racing mają 2 lata gwarancji a jak ci pęknie felga podczas jazdy i rozwalisz auto to ciekawe co da ci ta gwarancja na felgę, wiele więcej oryginalne nie kosztują.
Ja osobiście wolę oryginalne używki jak te Hinole z 10-oma otworami na śruby takie moje zdanie

: 2014-05-18, 15:12
autor: EnDrIu
Fajna s13 :-) wpadnij na zlot NZ bedzie kilka jej siostr :-)

: 2014-06-15, 19:48
autor: veather
EnDrIu, dzięki :) wydmuchało mi uszczelkę kolektor-turbo i kompletnie nie mam czasu zając się autem, wyjedzie dopiero za jaakiś czas. Ale żeby nie było, że nic sie nie dzieje. Zakupiłem wtryski od evo 560, przepływkę od Z32 oraz nistuna. Jak tylko będe miał możliwość auto pójdzie do złożenia i strojenia i wreszczcie powinno zacząć przyzwoicie jeździć :) szukam jeszcze gwintu, teraz pytanie jeździł ktoś, albo ma ktoś jakieś doświadczenie z gwintami MDU?? Cenowo wygląaają fajnie ale to podobno chinole, więc ciekawy jestem jak to sie użytkuje i czy jakość jest akceptowalna??