[ Primera] Czarna Primera P10 eGT "HOT HATCH" 93'
: 2014-01-12, 17:39
Witam
Prima kupiona dzięki mojej kochanej przyszłej żonie,za co jej z całego serca tu i teraz dziękuje,gdyż jak to mówi zrobiła mi prezent noworoczny
....
Jak sam podtytuł mówi ,samochód zakupiony spontanicznie po śledzeniu Tablicy i Allegro non stop w wolnej chwili za jakimkolwiek nissanem z SR20 w niewielkim budżecie.Mało brakło,a właścicielem by był kolega Adamus którego teraz pozdrawiam
A teraz do sedna,Primera przyholowana przez ponad 200km na linie z zepsutymi hamulcami (hamowało tylko przednie lewe koło jak się później okazało) i spalonym sprzęgłem nie nadającym się do jakiejkolwiek jazdy,Uszkodzone przeguby,blacharka do poprawek itd.
Przebieg 264 tys,w polsce od 2008r.sprowadzona z austrii ,w całej historii jestem 3 właścicielem,silnik w środku czyściutki,pięknie trzyma ciśnienie oleju,kompresja fabryczna,instalacja gazowa sekwencyjna z butlą w kole,kwity na gaz do samego końca na kwotę 4763 zł (montaż + wymiany filtrów,reduktora+wtryskiwacze).Wersja bez klimy i poduszek,waga 1210kg według dowodu.
MODEL: Primera P10 2.0 eGT 1993r.
MOC: Seria 150KM
SILNIK: SR20DE High Port
- Sekwencyjny podtlenek gazowy 4GAS
- Zapłon + 17st.
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
- ShortShifter
- Sprzęgło Aisin
- Koło zamachowe - 0,5Kg
UKŁAD DOLOTOWY:
- Stożek Pipercross
- Adapter przepływomierza Simota
- Usunięty rezonator dolotu z nadkola
UKŁAD WYDECHOWY:
- Złączka elastyczna fi 60
- Wszystkier rury łączące fi 60mm
- Tłumik środkowy APEXi 2,36"
- Tłumik końcowy komorowo - przelotowy wejście fi 60,wyjście fi 90
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE:
- Sachs Advantage
- Sprężyny H&R -40mm
KOŁA:
- Alufelgi 14" OEM eGT
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
- Pomalowane zaciski na czerwono
BODY:
- pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi i lotka )
- Dokładka zderzaka przód Megane PH1
- Usunięta tylna wycieraczka
- Kierunkowskazy AMBER-owe
- Oem wlepa na tylnej klapie 2.0 eGT by Ad@mus
- Oem JDM wlepy na błotnikach 2.0 by Ad@mus
- Wlot powietrza do stożka z halogenu.
ŚRODEK: Seria GT
- Kierownica Skórzana OEM eGT
- Gałka Skunk2 Fake
Odbudowa auta do stanu więcej niż zadowalającego trwała od 7 do 11 stycznia czyli równe 5 dni od godzin południowych do północy a czasem i dłużej przez 2 osoby.
Co zostało zrobione:
-Usunięcie haka holowniczego
-Odbudowa dołów tylnych błotników i pasa tylnego
-Odbudowa podłogi + podłużnic tylnych (w sumie 6 większych dziur i 5 mniejszych)
-Spawanie przedniego zderzaka + pomalowanie dołu
-Wymiana wszystkich tulei w zawieszeniu przód + tył YAMATO+NOK
-Wymiana łączników stabilizatora tył
-Wymiana końcówek drążków kierowniczych LEMFORDER
-Wymiana klocków przód + tył ATE + toczenie profilaktycznie tarcz przód + tył
-Wymiana pompy wodnej HEPU + płynu chłodzącego
-Wymiana przegubów GLO + osłon zewnętrznych P+L
-Wymiana sprzęgła AISIN + wyrównanie koła zamachowego - 0,5 kg
-Wymiana świec NGK
-Wymiana uszczelki pod deklem zaworowym ELRING
-Wymiana oleju + filtra oleju (Valvoline 5W40 + Knecht)
-Wymiana filtra paliwa
-Wymiana podstawy filtra oleju,stary filtr zeszedł razem z gwintem
-Wymiana płynu od wspomagania
-Wymiana płynu hamulcowego
-Wymiana pasków klinowych
-Piaskowanie + malowanie +regeneracja zacisków P+T
-Wymiana kierunkowskazów przód P+L
oraz małe mody:
-Usunięcie tylnej wycieraczki (i tak nie chodziła)
-Montaż dokładki zderzaka przód Megane PH1
-Montaż oem spoilera z eGT Hatchback
-Wymiana złącza elastycznego na fi 60
-Usunięcie katalizatora + rury łączące fi 60 do tłumika środkowego potem seria
-Końcówka tłumika Buzzer
-Wkładka Pipercross + mod puszki
-Sprężyny H&R -40 mm
-Montaż shortshiftera + gałka fake skunk2
Auto jeździ,skręca i hamuje ,tak jak bym sobie tego życzył,jestem bardziej niż zadowolony i z osiągów i z prowadzenia.
Zdjęcia z ogłoszenia

Zdjęcia z dzisiaj po przejechanych pierwszych 200km zaraz po burzy śnieżnej

Teraz czas na małe ABC pod maską w Foo Garage co by zaczęło to coś lepiej jeździć
Pozdrawiam
Prima kupiona dzięki mojej kochanej przyszłej żonie,za co jej z całego serca tu i teraz dziękuje,gdyż jak to mówi zrobiła mi prezent noworoczny

Jak sam podtytuł mówi ,samochód zakupiony spontanicznie po śledzeniu Tablicy i Allegro non stop w wolnej chwili za jakimkolwiek nissanem z SR20 w niewielkim budżecie.Mało brakło,a właścicielem by był kolega Adamus którego teraz pozdrawiam

A teraz do sedna,Primera przyholowana przez ponad 200km na linie z zepsutymi hamulcami (hamowało tylko przednie lewe koło jak się później okazało) i spalonym sprzęgłem nie nadającym się do jakiejkolwiek jazdy,Uszkodzone przeguby,blacharka do poprawek itd.
Przebieg 264 tys,w polsce od 2008r.sprowadzona z austrii ,w całej historii jestem 3 właścicielem,silnik w środku czyściutki,pięknie trzyma ciśnienie oleju,kompresja fabryczna,instalacja gazowa sekwencyjna z butlą w kole,kwity na gaz do samego końca na kwotę 4763 zł (montaż + wymiany filtrów,reduktora+wtryskiwacze).Wersja bez klimy i poduszek,waga 1210kg według dowodu.
MODEL: Primera P10 2.0 eGT 1993r.
MOC: Seria 150KM
SILNIK: SR20DE High Port
- Sekwencyjny podtlenek gazowy 4GAS
- Zapłon + 17st.
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
- ShortShifter
- Sprzęgło Aisin
- Koło zamachowe - 0,5Kg
UKŁAD DOLOTOWY:
- Stożek Pipercross
- Adapter przepływomierza Simota
- Usunięty rezonator dolotu z nadkola
UKŁAD WYDECHOWY:
- Złączka elastyczna fi 60
- Wszystkier rury łączące fi 60mm
- Tłumik środkowy APEXi 2,36"
- Tłumik końcowy komorowo - przelotowy wejście fi 60,wyjście fi 90
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE:
- Sachs Advantage
- Sprężyny H&R -40mm
KOŁA:
- Alufelgi 14" OEM eGT
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
- Pomalowane zaciski na czerwono
BODY:
- pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi i lotka )
- Dokładka zderzaka przód Megane PH1
- Usunięta tylna wycieraczka
- Kierunkowskazy AMBER-owe
- Oem wlepa na tylnej klapie 2.0 eGT by Ad@mus
- Oem JDM wlepy na błotnikach 2.0 by Ad@mus
- Wlot powietrza do stożka z halogenu.
ŚRODEK: Seria GT
- Kierownica Skórzana OEM eGT
- Gałka Skunk2 Fake
Odbudowa auta do stanu więcej niż zadowalającego trwała od 7 do 11 stycznia czyli równe 5 dni od godzin południowych do północy a czasem i dłużej przez 2 osoby.
Co zostało zrobione:
-Usunięcie haka holowniczego
-Odbudowa dołów tylnych błotników i pasa tylnego
-Odbudowa podłogi + podłużnic tylnych (w sumie 6 większych dziur i 5 mniejszych)
-Spawanie przedniego zderzaka + pomalowanie dołu
-Wymiana wszystkich tulei w zawieszeniu przód + tył YAMATO+NOK
-Wymiana łączników stabilizatora tył
-Wymiana końcówek drążków kierowniczych LEMFORDER
-Wymiana klocków przód + tył ATE + toczenie profilaktycznie tarcz przód + tył
-Wymiana pompy wodnej HEPU + płynu chłodzącego
-Wymiana przegubów GLO + osłon zewnętrznych P+L
-Wymiana sprzęgła AISIN + wyrównanie koła zamachowego - 0,5 kg
-Wymiana świec NGK
-Wymiana uszczelki pod deklem zaworowym ELRING
-Wymiana oleju + filtra oleju (Valvoline 5W40 + Knecht)
-Wymiana filtra paliwa
-Wymiana podstawy filtra oleju,stary filtr zeszedł razem z gwintem
-Wymiana płynu od wspomagania
-Wymiana płynu hamulcowego
-Wymiana pasków klinowych
-Piaskowanie + malowanie +regeneracja zacisków P+T
-Wymiana kierunkowskazów przód P+L
oraz małe mody:
-Usunięcie tylnej wycieraczki (i tak nie chodziła)
-Montaż dokładki zderzaka przód Megane PH1
-Montaż oem spoilera z eGT Hatchback
-Wymiana złącza elastycznego na fi 60
-Usunięcie katalizatora + rury łączące fi 60 do tłumika środkowego potem seria
-Końcówka tłumika Buzzer
-Wkładka Pipercross + mod puszki
-Sprężyny H&R -40 mm
-Montaż shortshiftera + gałka fake skunk2
Auto jeździ,skręca i hamuje ,tak jak bym sobie tego życzył,jestem bardziej niż zadowolony i z osiągów i z prowadzenia.
Zdjęcia z ogłoszenia



Zdjęcia z dzisiaj po przejechanych pierwszych 200km zaraz po burzy śnieżnej




Teraz czas na małe ABC pod maską w Foo Garage co by zaczęło to coś lepiej jeździć

Pozdrawiam