[Sunny] N14 Gti " Rally Car "
: 2014-01-06, 17:16
Witam wszystkich klubowiczów
najpierw mała historia bo najpierw byla Primera P10 Gt ale niestety delikatnie uszkodziłem blacharke i nie opłacało juz jej naprawiać, a silnik był zdrowy to padł plan kupienia budy od Sunnego i trafiła sie okazja kupienia juz gotowej Rajdówki bez silnika wiec bez zastanowienia pojechałem z bratem Baryla i kupiliśmy bude a silnik wsadzilismy z mojej starej P10Gt:D Nissanka mam już jakiś czas ale dopiero teraz postanowiłem go opisac na forum
MODEL: Sunny N14 Gti. rok. 94
SILNIK: SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr Stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot do samego końca 2,5 cala, bardzo głośny
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia biegów z P11gt
UKŁAD HAMULCOWY: Seria, nwiercane, nacinane
ZAWIESZENIE: Amortyzatory. Kayaba Ultra Sr. spreżyny jakieś czerwone chyba MTS
WNĘTRZE: Klatka bezpieczeństwa , dwa kubełki Mirco SS, kierownica MOMO Racing
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: G³owica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kana³y, wa³ki z primy gt, regulowane ko³a rozrz¹du, pompa paliwa z SAABA, kolektor ss¹cy po portingu, powiêkszona przepustnica, regulator ciœnienia paliwa, wtryski 200sx
Moc Końcowa Wszyla chyba 176 HP i 206 NM
mam nadzieje ze Coobcio wklei wykresik ze strojenia o ile mu sie gdzieś nie zapodział 
A o to kilka zdjęć



I parę fotek z Rally Mińsk Mazowiecki








Pozdrawiam


MODEL: Sunny N14 Gti. rok. 94
SILNIK: SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr Stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot do samego końca 2,5 cala, bardzo głośny

UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia biegów z P11gt
UKŁAD HAMULCOWY: Seria, nwiercane, nacinane
ZAWIESZENIE: Amortyzatory. Kayaba Ultra Sr. spreżyny jakieś czerwone chyba MTS

WNĘTRZE: Klatka bezpieczeństwa , dwa kubełki Mirco SS, kierownica MOMO Racing
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: G³owica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kana³y, wa³ki z primy gt, regulowane ko³a rozrz¹du, pompa paliwa z SAABA, kolektor ss¹cy po portingu, powiêkszona przepustnica, regulator ciœnienia paliwa, wtryski 200sx
Moc Końcowa Wszyla chyba 176 HP i 206 NM


A o to kilka zdjęć




I parę fotek z Rally Mińsk Mazowiecki









Pozdrawiam
