[ Primera] Primera P10 SLX/GT SR20 POWER
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Mały up : Aku wyleciał do bagaja jak by ktoś pytał użyłem kabla 25mm2:
i wpadło wnętrze od eGT :
Fotele plus kanapa wymagają profesionalnego przeprania żeby extra wyglądały i fotel kierowcy ma lekkie przetarcie. Ale teraz chociaż nie lata się w zakrętach.
Wpadło jeszcze parę gadżetów nisko budżetowych ale to może jutro zrobię większą fotorelacje.
Plan na przyszły miesiąc to wymiana wszystkich sztywnych przewodów (hamulcowe + paliwowe) i wypad abs'u z pod maski.
i wpadło wnętrze od eGT :
Fotele plus kanapa wymagają profesionalnego przeprania żeby extra wyglądały i fotel kierowcy ma lekkie przetarcie. Ale teraz chociaż nie lata się w zakrętach.
Wpadło jeszcze parę gadżetów nisko budżetowych ale to może jutro zrobię większą fotorelacje.
Plan na przyszły miesiąc to wymiana wszystkich sztywnych przewodów (hamulcowe + paliwowe) i wypad abs'u z pod maski.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Fajnie, że jesteś zadowolony z roboty. Było trochę potu i łez gdy naświetliłem sobie oczy. Po poprawkach jest smacznie i estetycznie.
Taka mała przestroga dla tych którzy mają zamiar kupić tani tłumik środkowy z allegro.
Dzwoniło jak by ktoś nasypał garść grochu. Nadal nie wiem co to jest. Prawdopodobnie popękało pod wpływem temperatury. W każdym razie musiałem to wyjąć.
Taka mała przestroga dla tych którzy mają zamiar kupić tani tłumik środkowy z allegro.
Dzwoniło jak by ktoś nasypał garść grochu. Nadal nie wiem co to jest. Prawdopodobnie popękało pod wpływem temperatury. W każdym razie musiałem to wyjąć.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
A teraz tak obiecana fotka z pod maski :
A teraz nisko budżetowe mody (po inwestowałem w led) :
W bagażniku wpadła dodatkowa lampka 12v teraz cos widac w nocy .
Swiatło wsteczne led :
Porownanie :
I led w zegary :
Do tego wpadł led w postojówki , podswietlenie rejestracji i wszystkie żarowki co sa w podsufitce. Koszta nie duże a oko cieszy .
A tu sobie już grzecznie czeka na montaż :
Jeszcze tylko paliwowe musze zamówic.
Pozdro
A teraz nisko budżetowe mody (po inwestowałem w led) :
W bagażniku wpadła dodatkowa lampka 12v teraz cos widac w nocy .
Swiatło wsteczne led :
Porownanie :
I led w zegary :
Do tego wpadł led w postojówki , podswietlenie rejestracji i wszystkie żarowki co sa w podsufitce. Koszta nie duże a oko cieszy .
A tu sobie już grzecznie czeka na montaż :
Jeszcze tylko paliwowe musze zamówic.
Pozdro
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No to tak auto zostalo całkowicie pozbawione abs'u :
Została wykonana cała instalacja hamulcowa w miedzi + instalacja paliwowa :
Na tył wpadły zaciski z p11 po pełnej regeneracji (dostarczone dzieki koledze Maro) :
Do tego wszystkiego wpadly 4 x przewody w stalowym oplocie :
Tył został pozbawiony kolektorów sił hamowania.
Ręcznego nadal nie mam ponieważ zostaly wyrzucone linki ze wzgledu na ich stan i niekompatybilność z zaciskami z p11. Będzie zrobiony rękaw hydrauliczny, bo nie chce się męczyć z lichym nissanowskim ręcznym. Ale to z czasem. Co do instalacji poszlo niecale 12m miedziaka fi 4,8x0,9 / 8m paliwowy fi8x0,9 w otulinie pcv. Auto w przyszłym tyg. zawita na hamowni to zobaczymy jakie cyferki wyskoczą. Za cała instalacje odpowiedzialny jest pan Ryba za co mu dziękuje .
Została wykonana cała instalacja hamulcowa w miedzi + instalacja paliwowa :
Na tył wpadły zaciski z p11 po pełnej regeneracji (dostarczone dzieki koledze Maro) :
Do tego wszystkiego wpadly 4 x przewody w stalowym oplocie :
Tył został pozbawiony kolektorów sił hamowania.
Ręcznego nadal nie mam ponieważ zostaly wyrzucone linki ze wzgledu na ich stan i niekompatybilność z zaciskami z p11. Będzie zrobiony rękaw hydrauliczny, bo nie chce się męczyć z lichym nissanowskim ręcznym. Ale to z czasem. Co do instalacji poszlo niecale 12m miedziaka fi 4,8x0,9 / 8m paliwowy fi8x0,9 w otulinie pcv. Auto w przyszłym tyg. zawita na hamowni to zobaczymy jakie cyferki wyskoczą. Za cała instalacje odpowiedzialny jest pan Ryba za co mu dziękuje .
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
co do hebli to na pewno tyl zaczol hamowac bo tarcze po hamowaniach robia sie gorace a nie jak kiedys byly zimne. oczywiscie wpadly tam nowe klocki jeszcze. druga istotna roznica to pedal nie jeat tepy a jego reakcja wydaje sie szybsza. takto ciezko co kolwiek sprawdzic bo przy mokrej nawiezchni plus moje kiepskie opony to klin szybko wystepuje. na hamownie chce sie wybrac w sobote bo w tygodniu do 18 robie. moze byc nagaz moze byc ztr aby mi wykres dali. bo sie bardzo uparlem i w sobote musze miec cyferki.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
primeraP10, twoj przyklad pokazal ile daje stozek i dobry wydech:) mod rozrzadu i zaplonu to kolejne pare konikow, mysle ze 165ps/195nm do wygrania a po strojeniu przeskoczysz 170ps i 200nm
zdrowy silniczek dostałeś
zdrowy silniczek dostałeś
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nie wiem co się tak wszyscy upierają na ten regulator ciśnienia paliwa, przecież to jest najłatwiejsza opcja żeby ubić motor.... o wiele lepiej jest w tej samej cenie zapodać wtryski 330 z ve lub 370 z deta i cieszyć się bezawaryjnościąprimeraP10 pisze:do tego przydala by sie dobra pompa paliwa , regulator cisnienia paliwa. no i mod rozrzadu.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Nie wiem jak w przypadku benzyniaków one się spisują, ale z dwoma Boschami miałem do czynienia w autach rodziców i obydwa po 4 latach już z dieslami miały ciężko...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Troche sie po zmieniało: wpadły na przod:
a tu juz na aucie po przejazdzce :
nie upalalem ich ale proby ruszenia z 4k rpm (przy lekko cieplych oponach) konczyly sie zamuleniem bo nie dawal rady zabuksowac , a teraz dopiero wiem co to jest hebel. aby polosie i sprzeglo dawaly rade
autko dostalo garazyk i juz od miesiaca nie moknie:
A dzieki koledze rybie i jego uprzejmosci dostalem na tył speedmaxy :
I zostal zakupiony:
ale strojenie musi poczekac.
a tu juz na aucie po przejazdzce :
nie upalalem ich ale proby ruszenia z 4k rpm (przy lekko cieplych oponach) konczyly sie zamuleniem bo nie dawal rady zabuksowac , a teraz dopiero wiem co to jest hebel. aby polosie i sprzeglo dawaly rade
autko dostalo garazyk i juz od miesiaca nie moknie:
A dzieki koledze rybie i jego uprzejmosci dostalem na tył speedmaxy :
I zostal zakupiony:
ale strojenie musi poczekac.