Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P10 SLX/GT SR20 POWER

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2015-04-17, 17:37

no to możemy się teraz tesować
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-04-17, 21:04

Ja za tydzień się postaram Primera podjechać :)
Także będą już dwie ;)
Ps. szukam wiązki silnikowek do P10 :P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2015-04-17, 22:22

wczoraj przegladałem tematy prezentacji aut i tak właśnie ciekawiło mnie co tam u Ciebie sie dzieje ;-) Co do wygladu może pomyśl o czerwonym/czarnym lipie w koło auta tak jak w mojej byłej, myśle, że fajne przełamanie by było ;-) no i ja bym jednak felunki zmienił ale co kto lubi :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2015-04-18, 18:52

zróbmy jakąś ustawke na przyszły tydzień tylko żeby się wcześniej spotkać tak o 16 gdzieś żeby burków nie było ja może już po wymianie wałków będe :-)
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-06-23, 14:08

Otóż tak auto juz dłuższy czas stoi pod garażem z powodu awarii :
Obrazek
Obrazek
A oto winowajca :
Obrazek
Obrazek
Zerwało mi 2 sruby od lapy tylnej poduszki silnika. Prawdopodobnie przyczyną był z niewiadomych przyczyn brak jednej śruby mocującej bo z trzech srub jeden gwint w idealnym stanie , jedna srube ułamalo a nastepna wyrwalo.
Z tąd pomysł demontarzu silnika żeby to wszystko ogarnąć. Zostaly kupione nowe poduszki i od razu poszly w klej : Obrazek
Nowe simmeringi wału korbowego z obydwóch stron :
ObrazekObrazek
Nowe sworznie : Obrazek
Wymiana marzet plus nowy smar : Obrazek
Druga skrzynia : Wyczyszczona + nowe łożysko oporowe + nowe uszczelniacze półosi Obrazek
A tu jeszcze silnik : Obrazek

No i lampki poszły do przeróbki : Obrazek
Czekam jeszcze na sprzęglo i bedzie poprawionych kilka detali , reszte dodam z czasem.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-06-23, 17:50

Miałem to samo ze skrzynia ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-06-25, 16:57

Dotarla tarcza sprzeglowa. Zostala zregenerowana i nabita kevlarowa okladzina. Obrazek
Obrazek
Skrzynia juz dokręcona do silnika :)
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
marcins
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcins » 2015-06-25, 19:11

Ciekawy jestem jak długo wytrzymasz z tymi poduszkami ;D
Ja niedawno zrobiłem w saabie tylko przednią i tylną a momentami takiego nerwa dostaję... wszystko wpada w wibracje i napier... także niebawem poprawiam je wiertareczką :)
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-06-25, 20:12

zależy na ile ma ustawione wolne obroty. w micrusie przed ich obniżeniem twarde poduszki w ogole nie byly wyczuwalne. teraz jest troche gorzej...wibruje jak smok :d

Vendo
aktywny forumowicz
Posty: 172
Rejestracja: 2013-08-04, 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Vendo » 2015-06-25, 21:08

Ja swoje też zalałem klejem. Jeszcze kilka tygodni schnięcia i będzie można montować;) Gdzie obijałeś tarczę?

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1592
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2015-06-25, 21:09

Kevlar u mnie wytrzymał 2k km;)

Awatar użytkownika
KS
nowy na forum
Posty: 38
Rejestracja: 2015-01-24, 15:34
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KS » 2015-06-26, 16:40

Półośkę podobno lepiej zespawać niż kupować uzywkę. Ja tak maiłem ze swoim Invitation. Przydał by ci się jeszcze spojler od eGT i by był miodzio. Widziałem kiedyś taki razem z klapą na allegro - srebrny metalik.

[ Dodano: 2015-06-26, 17:44 ]
Jak lupbsz się trochę pomęczyć to zrób taki myk: Przewal tapicerę z lewego na prawy fotel i na odwrót - uzyskasz nówkę fotel kierowcy a pasażera i tak nie będzie az tak wykorzystywany - ja tak zrobiłem - zobacz sobie na moim nismo - nowe serce eGT. # dni roboty na raty ale warto było.
KS

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2015-06-26, 16:48

No właśnie, ciekaw jestem przebiegów takiego sprzęgła. Z poduchami grubo, może trzeba było je delikatnie nawiecić ;p

KS, lepiej jest kupić nową półoś, bo wykonanie z litego materiału będzie najtrwalsze. Oczywiście niezniszczona używka też będzie lepsza niż spawana. Spawanie to ostateczność moim zdaniem, bo nawet jak nie walnie na spawie, to walnie obok.

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-06-26, 18:50

Auto jest typowym wozem do upalania wiec.poduszki zostaja takie. co do polosi.sa seryjne a zostaly wymienione tyylko oslony przegubow i nowy smar. Co do kevlaru jestem nadziei ze przy moich 161 km wytrzyma spokojnie. oczywiscie przed wlozeniem bedzie zrobiony mod rozrzadu. zrobie na dniach jakies spy foto.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Kielbasa
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2015-06-22, 06:28
Lokalizacja: Gryfice-Okolice...

Post autor: Kielbasa » 2015-06-26, 19:30

Szał to będzie jak złożysz, na pewno banan z twarzy nie zejdzie, po za tym fajne auto:)
Diesel to oaza spokoju. Benzyna żywioł:)\
Zbieram na Zetkę:)

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-06-27, 06:08

Czarne lampki sprawia, ze teraz bedzie wygladal zadziornie :)

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-08-25, 16:26

Witam
Samochod już jeżdzi ale zaczne od poczatku.
Za namową i wielką pomoca kolegi ryby wzielismy się za podłoge. Ponieważ co nie zrobisz sam to nie bedzie dobrze.
Samochod zostal postawiony na konstrukcji wlasnego pomysłu :
Obrazek
Zostal całkowicie rozebrany , wyszlifowany do gołej blachy i obspawany całkowicie na nowo.
Pospawane lewe nadkole gdzie bylo najwiecej pracy przy nim : Obrazek
Ogolnie spawania bylo bardzo duzo poniewac po poprzednim blacharzu wycielismy prawie wszystko. Ale foto wszystkiego nie mam :)
Tu już auto po całym czyszczeniu , spawaniu i pomalowaniu w podkladzie epoksydowym :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Atu juz auto gotowe do skladania :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Foty slabe ale jakies tam są. W profile zamkniete poszed specjalny wosk , czyli podłuznice progi i gdzie tylko się dało. Do tego kazde zgrzewy , spawy , szczeliny itd. wypełnione są masa uszczelniajaca na spawy. (poszlo 6 tubek :) )
Zostaly zalozone nowe sworznie , drązki i koncówki drązkow kierowniczych :
Obrazek
Klocki hamolcowe, wzmocnienie tylnego zderzaka , do tego płyn chlodniczy wspomagania itd.
A tu foty juz jezdzącego :
Obrazek
Z pomalowanymi lampkami : Obrazek
Obrazek
Obrazek
Auto oczywiscie nie skonczone chwile sie nim najezdze i idzie jeszcze raz do lakiernika :
na montarz progow , listew , spasowania elementow , poprawek lakierniczych , zaprawek itd. Zeby wygladal ladnie.
jeszcze raz podziekowania dla Ryby za namowe do tego i pomoc .
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-08-25, 16:37

lubie grube podejscie do tematu
popracuj nad kolorami pod maską bo te niebieskie zbiorniczki to w moich oczach poracha :D,
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2015-08-25, 17:04

Że wam się to chciało szlifować :P w piach trzeba było iść jak ja :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-08-25, 17:52

PrimeraP10, kawał dobrej roboty :] To niebieskie to bym zlikwidował pod maską i zastąpił czarnym lub srebrnym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-08-25, 18:41

Konkret robota, graty :)

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2015-08-26, 19:13

No no, do przodu :D zima się zbliża, więc za długo nie jeździj ;p

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2015-08-27, 04:43

Kawal dobrej roboty. :) U mnie by sie takie cos przydalo...

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-08-28, 17:35

Skąd Ja to znam wycinanie i spawanie xD :) dobra robota :) 8-)
Ostatnio zmieniony 2015-08-28, 18:59 przez Shadows, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-12-30, 13:49

Mikołaj w tym roku byl dość szczodry :
Wpadła hydrołapa :
Obrazek
Obrazek
Bez najmniejszego problemu blokuje kola przy 50km/h na suchej nawierzchni. Przy większych predkosciach nie probowałem.

Śkóra : Obrazek
Obrazek
Dystanse + głosniki pioneer Obrazek
Z tył głośniki boschmann 2 drożne. Teraz audio jak na moje wymogi daje dobrze rade.
Został jeszcze wymieniony olej valvoline vr1 5w50 + filtry.
Auto prezentuje sie brudne tak : Obrazek
Obrazek
Obrazek
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2015-12-30, 14:01

A do czego hydrołapa w p10?

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2015-12-30, 14:11

Koszt samych linek przewyzszal koszt hydrolapy . A pewnie i tak by do dupy byl reczny a to chociaz dziala i to bardzo dobrze
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”