Auto kupione w listopadzie zeszłego roku. Sprawne, nic nie puka, nic nie stuka. Posiadało silnik low port z P11, który to przeszczepiłem wilkowi do do jego kombi. Tłumik środkowy został przeszczepiony do N16 VVL znajomego i kilka innych detali poszło do różnych wozów, które mnie odwiedzają. W stanie bez silnika auto stało całą zimę. Na wiosnę wsadziliśmy jej SR20VE i z braku czasu porzuciłem temat aż do teraz.
Parę tygodni temu zacząłem sukcesywnie ją odbudowywać

Obecny setup to:
- SR20VE: przestawione wałki, rozwiercona przepustnica i kolektor dolotowy, alu koło pasowe toczone pod mój projekt, wtryski czyszczone myjką ultradźwiękową kolegi od N16 VVL (dzięki!). Silnik wewnątrz wygląda jak by przejechał jedną wymianę oleju. Najczystsze, nigdy nie rozbierane VE jakie widziałem

- Poprawiony kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC, wydech 2,5"
- Ecumaster
- Odcinka 8300obr
- Skrzynia z seryjną szperą
- Sprzęgło Aisin 12 łopatkowe
- Sprężyny Eibach Pro Kit
- Amorki KYB Exel G z przodu i najtwardsze, jakie znalazłem, olejowe z tyłu. Podliftowany tył. Zawieszenie na prawdę robi robotę. Idealnie wybiera i jest sztywne.
- mod na ustawienie kąta pochylenia kół
- hamulce seria ograniczona średnicą felgi z Sunnego GTi
Kilka fotek z prac.
Koniec postoju





Zawieszenie z podkładkami własnego pomysłu



Zabezpieczanie antykorozyjne. podłoga nie miała dziur, wewnątrz profil nie widać było rdzy. chyba ktoś musiał ją garażować i nie jeździć w zimę. oryginalny lakier i brak śladów korozji na tylnych błotnikach..









Wydech 2,5" obecnie na jednym tłumiku z Pro Castoma. Niebawem wleci jednak środkowy. Wydech to oczywiście nasza robota.





Kółka i przepustnice. 2 zestawy. Jeden zamawiali chłopaki z forum, pozdrawiam


A tak wygląda na co dzień


Bardzo fajnie się nią jeździ. Silnik zdrowo podaje, w zawieszeniu nic nie puka, w środku nadzwyczajnie nic nie trzeszczy. Nawet wzbudza zainteresowanie na ulicy. Ludzie nie wiedzą co to jest
