Strona 3 z 4

: 2014-06-02, 18:32
autor: lazik
jakbys mial sciagac cos z zagranicy lub np zlecac komus ogarniecie customa jak u pumy to daj znac, tez bym sie moze zalapal a wtedy moze by cos taniej ugral :)

: 2014-06-02, 18:38
autor: d-rose
No temat jest otwarty, będe się zastanawiał i pewnie pod koniec miesiąca/lipiec coś zamówię. Zależy mi na regulacji pochylenia, i fajnie żeby nie był to kolejny Tajwańczyk, dlatego http://mlracing.co.nz/magento/index.php ... issan.html bardzo mi się podoba.

: 2014-06-02, 21:54
autor: Limon
Kup lepiej dgr albo isc ;-)

: 2014-06-02, 23:26
autor: WuWa
Co do produktów Tajwnskich ,to niemam złego słowa do powiedzenia ;) Co innego jeśli chodzi o chinszczyzne :-/ A Gaz Shocks jest angielski i jak chcecie to możliwe jest zalatwienie zakupu grupowego :)

: 2014-06-03, 10:56
autor: d-rose
No coraz bardziej skłaniam się ku ISC. Dobra cena, polski dystrybutor, i darmowa wymiana sprężyn jeśli by coś nie pasowało. No i polski serwis + części zamienne
takiego maila dostałem :
"Witam,

każde zawieszenie jest produkowane pod klienta.
Ktoś już chyba brał taki zestaw więc powinno to pasować.


Realizacja lotnicza 2,5 tygodnia.

Do tego modelu jest dostępne zawieszenie w 2 wariantach.

SPORT
RACING

Każde zawieszenie posiada 32 stopniowa regulację twardości
Pełną regulację wysokości od -1,5 do 7-8 cm w dół
Regulację progresywności

Wersja SPORT do użytku codziennego nie jest przesadnie twarda.

Wersja Racing - posiada grubsze wkłady przez co jest twardsza.

SPORT - 3500 zł
Racing - 3700 zł

Jeżeli by się Pan zapisał na zakup z wysyłką morską realizacja na sierpień :

SPORT - 2800 zł
RACING : 3100 zł

Dodatkowo :

Każdy element który by Pan ewentualnie kiedyś uszkodził można dokupić u nas osobno.
Każdy element który się w przyszłości zużyje również można dokupić co stanowi pełną opiekę serwisową.

Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.

W razie pytań służę pomocą.
Istnieje również możliwość kupna na raty - Santander.

Pozdrawiam,
Klemens
PLANET-JDM
ISC EUROPE"

: 2014-06-03, 11:28
autor: HakeN
Polecam ISC i tego kolegę ! jeżeli będziesz zainteresowany to zapraszam do grupowego na TK :)

: 2014-06-13, 16:45
autor: d-rose
Dobra, decyzja chyba już zapadła. Będzie Gwint ISC od Sentry B13. W wersji Racing. Przód 8kg twardości tył 6.
Ostatnio wjechały nowe wahacze te główne, na lato wszystkie gumy będą już żółte :)
No i czas wybrać się na oklatkowanie chyba, i zrobić porządek z hamulcami z tyłu!

: 2014-06-14, 12:28
autor: Coobcio
Meikkie gowno daj spokój taniej i szybciej będziesz mieć DGR-a :D
Wersja STREET ma 8 / 6 a RACE na krotej ja latałem 12 / 8 :)

: 2014-06-14, 13:04
autor: SKEJCIOR
isc żaden badziew produkcja tajlandzka ,wytrzymały zawias i do tego połowa polskich drifterów na tym śmiga i sobie chwalą ,jakość porównywalna z japońskim teinem . powiem ciekawostkę że podobnież DGR to nic innego jak isc jedna fabryka tylko białe sprężyny. a w isc też możesz wybrać twardość sprężyn 4.6.8.10.12.14.16 kg

: 2014-06-14, 18:04
autor: d-rose
A jakie byście spręzyny polecili? O ISC dużo dobrego słyszałem, więc się zdecyduje. Ktoś w końcu musi to do Sunnyego przetestować!
Co do sprężyn to zawsze można je wymienić, no problem!

: 2014-06-15, 20:09
autor: Coobcio
Tylko ciężko dokupić spręzyny no i drogie są...

: 2014-06-15, 20:20
autor: BeNeK
Coobcio,
Twardość sprężyn którą byśmy przy zakupie ustalili jeżeli byłaby nie trafiona - nie jest problemem.
Wymieniamy sprężyny za darmo na twardsze lub miększe do tygodnia od zamontowania ich a w aucie.

: 2014-06-15, 23:42
autor: d-rose
Dokładnie! Gośiu polecił mi 8kg przód 6kg na tył. Czy może twardsze jeszcze?

: 2014-06-16, 09:42
autor: Coobcio
miękkie... Choć na miasto dobre, ja to bym brał co najmniej 10przód i 7-8 tył

: 2014-06-16, 09:57
autor: HakeN
sprężyny to nie problem dokupić ISC i są tanie jak barszcz :) odrazu możesz sobie zamówić 2 zestawy !

: 2014-09-26, 17:53
autor: d-rose
Odgrzeję trochę temat,
Generalnie od połowy czerwca do połowy września fura stała, gwint płynął z Tajwanu, $$$ brakowało. No ale temat powoli rusza
1. Zamówiłem poliuretan żółty, przód już założony, tył na dniach
2.Doszedł do mnie dzisiaj gwincik ISC, od SentryB13, i wygląda to bardzo dobrze. Montaż w poniedziałek i cały tydzień testowania, czy nie jest za miękko i czy nie opłaca się sprężyn wymienić
3.Zaopatrzyłem się w 4 Federale fz201 Medium i 2 sztuki Soft, 195/55. Na deszcze dorwałem okazyjnie nówki Silverstone-y FTZ-W, 19/58-15
Jutro SuperOES, za tydzień Ułęż, i jak się uda budżetowo, to może przyszaleje i zaliczę Poznań, ale to raczej tylko marzenie!
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2014-09-27, 00:31
autor: Coobcio
No no no to razem widzimy się na pojeżdżawce :)

: 2014-09-27, 20:10
autor: d-rose
Dzisiejsze Kielce zaliczone, ale był conajmniej "hardcore". Od rana lał deszcz, chmury na niebie, 12 stopni. Jak się okazało moje Silverstone-y miały ponad 5 lat, i były już dosyć twarde. Jeździło się conajmniej "losowo". Zero kontroli, ja jedno, samochód drugie, przynajmniej na części kartingowej. Bo na leśnej, zapoznawczy, trening + 1 przejazd poszło naprawde fajnie. Do 2 przejazdy, gdzie poczułem się zbyt pewnie, i przestrzeliłem hamowanie na ostatnim zakręcie, tym "ze szczytu". No i opona puściła, ratowanie nie pomogło, i odbiłem się lewym bokiem od barierki :/ Nic poważnego, lampa zbita, błotnik wbity, felgi poobcierane.
Potem się wypogodziło, momentalnie wyschło, ale ja niestety nie miałem suchego kompletu, tzn miałem federale ale nie miałem jak ich założyć na felgi. 3 komplet 15" do upalania jest chyba nieunikniony!
Generalnie ciężko powiedzieć jak spisywał się samochód, jak było sucho to czuć było pewniej początkową fazę zakrętu, pewnie dzięki poliuretanowi. Hebel jak zwykle łapał jak po*ebany, a mocy nie brakowało, choć w zakresie 2k-3.5k coś jest nie tak, dławi się, tak jakby przelewa.
W poniedziałek z samego rana zakładam gwint i do dzieła!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2014-09-28, 03:57
autor: Coobcio
Aj no szkoda strat, jak coś to błotnik i kierunek powinien ostać się z mojego Sunnego :D
Ps. to nie na gwincie leciałeś :P ??

: 2014-09-29, 08:12
autor: DARO GTI
A jest już jakiś filmik z Kielc albo fotogaleria ?
Ja swojego SUNNEGO GTI sprzedałem i nie zdążyłem podjechać do Kielc.

: 2014-09-30, 19:22
autor: d-rose
https://www.youtube.com/watch?v=VOySIAvHfjU
Jest filmik z zewnatrz, on-boardy na dniach jakoś
Źle to wygląda, ale na szczeście jest już gwint i powinien uratować sytuacje. I te silverstone'y do wyrzucenia bo nie da się na nich jeździć
Obrazek
Na razie usiadł tak!

: 2014-09-30, 22:55
autor: Coobcio
Negatywu mało z porzdu i z tyłu coś pod taką miekkość i wysokość zawieszenia...
Ponadto z tyłu opony trą o nadkola, no i szkoda chrupka trochę ale poza błotnikiem pogiętym chyba nic mu nie dolega :P ??

No szifuj swoje umiejętności i miejmy nadzieję że spotkamy się na torze w Poznaniu :)

: 2014-10-01, 09:50
autor: DARO GTI
Marek - masz bardzo duży potenciał w samochodzie którego nie wykorzystujesz. Za wolno wchodzisz w zakręty , zbyt mocno hamujesz przed zakrętem - gwint pomoże mega.
Tak jak Cobcio pisze koniecznie negatyw na przód i tył ustawić i zobaczysz , że jeszcze bardziej rozkochasz się w swoim samochodzie.
Auto ma mega potenciał a kierownik młody więc i fantazji nie braknie aby łamać własne lęki i bariery.
A Kielce śliskie i zdradliwe są :)

A filmik spoko - dobry materiał szkoleniowy 8 min: 01 s widać , że lewym kołem złapałeś piach i poleciałeś prosto na barierę .

: 2014-10-01, 11:24
autor: foo
Przyszłościowo rozwojowo dorzuciłbym jeszcze nastawne korektory hamowania, bo o ile samemu sobie latasz, to spoko, ale jak pokusisz się gdzieś tam na real race, to bigosu narobisz wyprzedającą dupą :D

: 2014-10-01, 18:17
autor: d-rose
DARO SUNNY GTI, zgadza się, czuje to że wchodze w zakret z 60% prędkości, ale naprawde nie czułem sie pewnie na tych oponach ani zawiasie
Dzisiaj jade potestować gwint na lotnisko, ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Negaty do ustawienia, na poczatek dam 2 stopnie przod i 1.5 tył.
A co do poznania to na 90% 18-19 będe jechał!

: 2014-10-01, 19:03
autor: Lukicrx
Widzę że Cię przeszkody też lubią :-P , akcja z bandą mistrz ;-) dobrze że bokiem a nie przodem, jakie masz opony ? No i szpera, bo pali gumy jak mój łup

: 2014-10-01, 20:57
autor: Ad@mus
na kielcach jest bardzo slisko jak popada-dobrze spisywaly sie rainsporty3
ryjek musi isc w dol po pacholki sie pod auto chowaja:)

: 2014-10-02, 00:00
autor: Coobcio
Na poznań to minimum 3 stopnie przód i 2-2,30 tył :D
Przód pokusił bym się o więcej nawet...

: 2014-10-02, 00:18
autor: d-rose
Teraz jeździłem na takich już nieprodukowanych semi-slickach Silvestone FTZ-W, dobre opinie zgarniały, ale zdecydowanie za twary
Co do negatu to będziemy testować, jest gwint to można się bawić :D
furka już poszła w dół całkiem łądnie jak dzisiaj patrzyłęm, dopiero w piątek będzie pojeżdżone
A co do szpery to na 100% w tą zime. Jest do wyrwania w spoko cenie ale helikalna, ale pewnie skończy się na tej płytkowej od grippera

: 2014-10-02, 09:32
autor: Lukicrx
Będziesz zdecydowany na Grippera, daj znać, Ja już czekam na koniec października, kopałem się z Nimi od czerwca (znasz temat) ale jest szansa na lepszą cenę, szkoda że teraz nie bierzesz bo na bank byłby upust na 2 szt.