Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Inny] Nissan Laurel C32 2.4E SGX RHD

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

[ Inny] Nissan Laurel C32 2.4E SGX RHD

Post autor: Fer » 2010-02-10, 07:09

No i kolejna "zabaweczka", kupiony ze względu wyposażenia na części - przełożyłem z niego tapicerkę, jeszcze klima czeka na przełożenie, ale nie mam pomysłu jak się do niej zabrać :cry:

Auto już przeżyło 2 ciężkie dni na torze Wyrazów, niestety jeszcze ślizgać dobrze się nie chce, ale dojdziemy do porozumienia :mrgreen:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Co ciekawsze - ten model nie ma już sztywnego tylnego mostu, ale normalny dyferencjał i półośki, niestety mimo iż dyfer jest taki sam jak w S13, to mocowanie półosi jest inne i jeszcze nie udało mi się go zrzucić - trzeba wybijać półosie z piast :roll:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:18 przez Fer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-03-13, 10:56

Do upalania chyba przydaoby sie troche wiecej mocy. Planujesz jakiegos swapa na cos mocniejszego?

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-03-13, 11:07

no fajny,ale jak by była motorownia wieksza jeszcze lepsza frajda z jazdy,tylko wiadomo to juz wydatek :-)

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

Post autor: Fer » 2012-04-01, 08:24

Trochę temat się zaniedbał, w październiku 2011 autko pojechało na trening do Grzybowa, dawało radę "jakoś". Wymieniłem tylne amortyzatory na twardsze z niższą sprężyną, zamontowałem kubełek i pasy szelkowe.
Jeszcze z przodu trzeba by wymienić amortyzatory i sprężyny, ale myślę, że łatwiejszym pomysłem będzie dać amortyzatory, piasty, zwrotnice ze skróconym wąsem od S13 oraz wahacze i podkładki pod magiel.

Nie wiem czy w tym roku coś zrobię z silnikiem, ale jak do tej pory spisuje się wyśmienicie, od października stał w garażu, pod koniec marca wsadziłem akumulator i od pierwszego zakręcenia zagadał równo :mrgreen:




Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Sajmooon
fanatyk nissana
Posty: 2623
Rejestracja: 2009-12-09, 07:23
Lokalizacja: Gdynia, Rotmanka

Post autor: Sajmooon » 2012-04-01, 10:19

Fajnie auto i dobrze że chcesz dalej iść w modyfikacje autka bo to świetnie wygląda jak stare japończyki driftują :D
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs :D
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-01, 12:19

Szkoda, że MAxi nie są z napędem na tył, bo ceny Laurela w porzadnym stanie są zbliżone

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

Post autor: Fer » 2012-04-01, 20:25

Maxi nie, ale Cefiro tak, ale to jeszcze większy rodzynek niż Laurel :-P

Awatar użytkownika
Junk65
wiem o czym pisze
Posty: 58
Rejestracja: 2012-04-04, 07:24
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Junk65 » 2012-04-05, 12:52

Fer, fajna bryka, ale większej egzotyki jak mój "były" nie widziałem...
C230 albo HLC230

Obrazek
* Odmawiam walki na rozum z osobą nieuzbrojoną.

Awatar użytkownika
azorek
fanatyk nissana
Posty: 1092
Rejestracja: 2009-11-30, 07:48
Lokalizacja: Tuchorza

Post autor: azorek » 2012-04-05, 13:34

Junk65 pisze:mój "były"
Co się z nim dalej działo? Złom, czy ktos nadal tym jeździ?

Awatar użytkownika
Fer
fanatyk nissana
Posty: 357
Rejestracja: 2010-02-07, 08:08
Lokalizacja: Gliwice/Pyskowice

Post autor: Fer » 2012-04-05, 21:54

Fer, fajna bryka, ale większej egzotyki jak mój "były" nie widziałem...
C230 albo HLC230
Ostatnio był do kupienia 2.4 na gaźniku w automacie z przebiegiem 140tys który przestał parę ładnych lat w szopie. Poszedł za 550 euro... Niestety w tym momencie nie mam by zainwestować w zakup auta następnego do odnowienia :-x

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”