[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Łapak i rurkę proszę ja Was dorwałem tu:
http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588
Bass r. i komin rurka to fajne rozwiązanie budżetowe, które w pełni popieram, ale trzeba je dopracować by robiło robotę. Jak trafisz na b.r. bez uv'ki to sezon i odbarwia się, a nawet pęka, w NX zebrało się trochę śniegu na zderzaku, chciałem strącić, pyk bucikiem delikatnie, a tu pśtyk. Rura kominkowa z kolei wkurzała mnie, bo trzeba było ją usztywnić taśmą w koło by z czasem nie spełzła niżej, przy upychaniu w nadkole łatwo ścisnąć i zawęzić przepływ, oraz ta ilość garbów, które bardzo skutecznie tłumią pęd powietrza. Poświęcając czasu, da się to dopracować wszystko, do takiego gotowca jak w linku przekonał mnie komplet K&N Apollo, który ze SPOKOjnym dostaliśmy na testy. Tam w zestawie był aluminiowy łapak i rura papierowo-aluminiowa, o ile łapak zajebista rzecz i innego od tej pory nie chce znać, o tyle rura już tak na dwa razy. Dopiero ten zestaw szumnie nazwany SUPERPOWER+ od Simoty, spełnił oczekiwania.
Mac'u czytasz w myślach hehehe, nim wyjechało z garażu, to psiknąłem od frontu czarnym matem, bo tak wściekle świecił ten łapak na niebiesko, oczywiście miałem do wyboru, między czarnym, czerwonym i niebieskim Na dniach odbieram alu zimowe lakierowane na niebiesko. Będzie foto, to poznęcamy się na tematem, czy łapak powrót do blue, czy jednak nie, czy tak jak piszesz, w kolor karoserii
http://mtuning.pl/index.php?category_id ... Itemid=588
Bass r. i komin rurka to fajne rozwiązanie budżetowe, które w pełni popieram, ale trzeba je dopracować by robiło robotę. Jak trafisz na b.r. bez uv'ki to sezon i odbarwia się, a nawet pęka, w NX zebrało się trochę śniegu na zderzaku, chciałem strącić, pyk bucikiem delikatnie, a tu pśtyk. Rura kominkowa z kolei wkurzała mnie, bo trzeba było ją usztywnić taśmą w koło by z czasem nie spełzła niżej, przy upychaniu w nadkole łatwo ścisnąć i zawęzić przepływ, oraz ta ilość garbów, które bardzo skutecznie tłumią pęd powietrza. Poświęcając czasu, da się to dopracować wszystko, do takiego gotowca jak w linku przekonał mnie komplet K&N Apollo, który ze SPOKOjnym dostaliśmy na testy. Tam w zestawie był aluminiowy łapak i rura papierowo-aluminiowa, o ile łapak zajebista rzecz i innego od tej pory nie chce znać, o tyle rura już tak na dwa razy. Dopiero ten zestaw szumnie nazwany SUPERPOWER+ od Simoty, spełnił oczekiwania.
Mac'u czytasz w myślach hehehe, nim wyjechało z garażu, to psiknąłem od frontu czarnym matem, bo tak wściekle świecił ten łapak na niebiesko, oczywiście miałem do wyboru, między czarnym, czerwonym i niebieskim Na dniach odbieram alu zimowe lakierowane na niebiesko. Będzie foto, to poznęcamy się na tematem, czy łapak powrót do blue, czy jednak nie, czy tak jak piszesz, w kolor karoserii
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
Foo z tym chwytakiem to normalnie z nieba mi spadłeś sam u siebie buduje dolot I właśnie zamówiłem te cudo
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
@sliwka1232
Nakrętki to moje stare ze 100NX'a ultra lekkie po kuracji w spa (tym razem chrom techniczny, a nie ozdobny)
@Boro1989
no i super.
Oczywiście wczorajsze psikanie po ciemku sprayem na łapak to nie był za dobry pomysł, ale w sumie nie jest źle.
Jest i dziurka.
Podłużnica oczyszczona z z brudu i odtłuszczona, podkład i biały lakier, w otwór poszedł novol gravity coś tam. Sam otworek co by się rurce nie przetarło zarzuciłem kawałek peszla na około.
Rura podpięta, wyprofilowana.
Gdzieś w okolicach drugiej warstwy z 4.
Jutro drugi etap zabawy z dolotem Dostałem też spyfoto z lakierni, kolor ze ściganta z palety yamahy, a nawierzchnia ostatecznie będzie delikatny pół mat/satyna patentu Piotrusia - cokolwiek to znaczy, jestem ciekaw jak cholera, jutro real view
Nakrętki to moje stare ze 100NX'a ultra lekkie po kuracji w spa (tym razem chrom techniczny, a nie ozdobny)
@Boro1989
no i super.
Oczywiście wczorajsze psikanie po ciemku sprayem na łapak to nie był za dobry pomysł, ale w sumie nie jest źle.
Jest i dziurka.
Podłużnica oczyszczona z z brudu i odtłuszczona, podkład i biały lakier, w otwór poszedł novol gravity coś tam. Sam otworek co by się rurce nie przetarło zarzuciłem kawałek peszla na około.
Rura podpięta, wyprofilowana.
Gdzieś w okolicach drugiej warstwy z 4.
Jutro drugi etap zabawy z dolotem Dostałem też spyfoto z lakierni, kolor ze ściganta z palety yamahy, a nawierzchnia ostatecznie będzie delikatny pół mat/satyna patentu Piotrusia - cokolwiek to znaczy, jestem ciekaw jak cholera, jutro real view
fele będą robiły robote na białym aucie ciekawie idziesz z tematem
może kiedyś weźmiesz się za P11.144 to by było co podpatrzeć
może kiedyś weźmiesz się za P11.144 to by było co podpatrzeć
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
@Sajmooon
Dzięki za dobre słowo P11.144 to wymaga jedynie fajnego koła i gleby, tam mam wrażenie, że stylistycznie można więcej popsuć niż poprawić. Co innego w P12, tam byle lotka i nie to auto
@Ad@mus
Aha, nooo kolejnej wiedzy nigdy dość
@Emu89
Filtr spokojnie sobie radzi z takimi drobiazgami, bardziej obawiam się tych zwierzątek futerkowych co to włażą gdzie bądź i przewodów nie szczędzą. Muszę odszukać mojego marderschrek'a i go zamontować
@DubSon
Otóż to
@Modzelitto
Uhym , ale i tak malunek im pomógł, wyszczuplił je optycznie, jasny kolor to po obrysie podkreślał tak jakby były nadmuchane te ramiona
A propos felg, odebrałem je, na żywo są mniej agresywne te kolory i faktycznie nie jest to ani nawet pół mat. Tak jakby mgiełka przezroczysta, coś zaparowanego, ale błyszczącego jednocześnie, no satyna jak nic. Foty zapodam jak już będą opony i gdzieś zakupię pierścienie centrujące o których zapomniałem zupełnie Nie wiem co z zimą, bo mam dwie opcje na obniżenie -60 i -35..., nie obniżać? Tylko jak tu jeździć jak niebieskie koło, a koza taka, że w sumie kozioł
Na barana będzie długa taśma uciskowa szklana
Temat dolot powraca, po dłuższym namyśle stwierdziłem, że nie będę świrował z dzieleniem, separowanie komory płytami termicznymi, blachami itd. - ma być estetycznie i w ludzkiej kasie. Początkowo chciałem dedykowaną do ITG obudowę filtra, ale kwota mnie zabiła ~1400pln... Ok, to BMC, kwota troszkę lepiej, ale to bawełniak, aha, to przecież tańszy jest testowany osobiście K&N Apollo, ok, ale to też bawełniak i idąc tą drogą, doszedłem do Simoty - też bawełniaka xD. Jeszcze za czasów początków 100NX SQUAD przypomniałem sobie, że przecież ziomuś stoo miał w swoim DS taki komplet i był mega zadowolony. Obudowa K&N to plastikon, zaś Simoty carbon, przez co aspirujący oczko wyżej za dużo taniej. Nie pozostało nic innego jak, brać.
Największy w ofercie Simoty carbonowy box wygląda luzem tak.
Gdzieś w połowie składania...
Dzięki za dobre słowo P11.144 to wymaga jedynie fajnego koła i gleby, tam mam wrażenie, że stylistycznie można więcej popsuć niż poprawić. Co innego w P12, tam byle lotka i nie to auto
@Ad@mus
Aha, nooo kolejnej wiedzy nigdy dość
@Emu89
Filtr spokojnie sobie radzi z takimi drobiazgami, bardziej obawiam się tych zwierzątek futerkowych co to włażą gdzie bądź i przewodów nie szczędzą. Muszę odszukać mojego marderschrek'a i go zamontować
@DubSon
Otóż to
@Modzelitto
Uhym , ale i tak malunek im pomógł, wyszczuplił je optycznie, jasny kolor to po obrysie podkreślał tak jakby były nadmuchane te ramiona
A propos felg, odebrałem je, na żywo są mniej agresywne te kolory i faktycznie nie jest to ani nawet pół mat. Tak jakby mgiełka przezroczysta, coś zaparowanego, ale błyszczącego jednocześnie, no satyna jak nic. Foty zapodam jak już będą opony i gdzieś zakupię pierścienie centrujące o których zapomniałem zupełnie Nie wiem co z zimą, bo mam dwie opcje na obniżenie -60 i -35..., nie obniżać? Tylko jak tu jeździć jak niebieskie koło, a koza taka, że w sumie kozioł
Na barana będzie długa taśma uciskowa szklana
Temat dolot powraca, po dłuższym namyśle stwierdziłem, że nie będę świrował z dzieleniem, separowanie komory płytami termicznymi, blachami itd. - ma być estetycznie i w ludzkiej kasie. Początkowo chciałem dedykowaną do ITG obudowę filtra, ale kwota mnie zabiła ~1400pln... Ok, to BMC, kwota troszkę lepiej, ale to bawełniak, aha, to przecież tańszy jest testowany osobiście K&N Apollo, ok, ale to też bawełniak i idąc tą drogą, doszedłem do Simoty - też bawełniaka xD. Jeszcze za czasów początków 100NX SQUAD przypomniałem sobie, że przecież ziomuś stoo miał w swoim DS taki komplet i był mega zadowolony. Obudowa K&N to plastikon, zaś Simoty carbon, przez co aspirujący oczko wyżej za dużo taniej. Nie pozostało nic innego jak, brać.
Największy w ofercie Simoty carbonowy box wygląda luzem tak.
Gdzieś w połowie składania...
6cm idealnie:D i uważać jak sie jeździ
co do montazu boxa ok, ale ta ori zlaczke miedzy przeplywka i kolektorem bym zmodzil zeby nie byla zeberkowana, wiem, ze takie ori trąbki mocno wiruja powietrzem
co do montazu boxa ok, ale ta ori zlaczke miedzy przeplywka i kolektorem bym zmodzil zeby nie byla zeberkowana, wiem, ze takie ori trąbki mocno wiruja powietrzem
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jak ja szukałem rur pod dolot to znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/waz-wentylacyjny-odci ... 17211.html
Z plusów to gładkie w środku, elastyczne, średnica akurat... Tylko zapewne trzeba by mocować, bo wątpię, żeby zostało w jednym miejscu na stałe jak się założy.
http://allegro.pl/waz-wentylacyjny-odci ... 17211.html
Z plusów to gładkie w środku, elastyczne, średnica akurat... Tylko zapewne trzeba by mocować, bo wątpię, żeby zostało w jednym miejscu na stałe jak się założy.
pozdr. Kamil
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
A ja mam nadmuch powietrza na rurę dolotu doprowadzony za pomocą rury od odkurzacza . Wszystko ładnie schowane i nic nie widać - początek wcisnąłem w nadmuch powietrza na skrzynię biegów
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ja w 323f mojej kobity mam założone -50mm i szczerze na mazurach to jest tragedia w Primie mam -40mm i jest idealnie , ale to moje odczucia
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
@Dubson wiem bo moje -40 przy jej -50 wygląda jak taczka ale nie ma co tu dla kolegi spamu robić moim zdaniem -40 jest idealne, chociaż też zależy w jakim mieście się mieszka
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
@Emu89
Spox
@BeNeK
Tak jak się to robi zazwyczaj przy hard static, springi + amor i jest... A dziękować, dziękować
@Cubuś
Tak po dłuższym zastanowieniu to nie wiem, czy cokolwiek z obniżaniem robić na zimę... z drugiej strony kusi okrutnie, pewnie znów pójdę na żywioł i wyjdzie w praniu
@Ad@mus
Też mi się wydaje, że to takie w sam raz obniżenie, tylko racja - na lato. Przy 15' i profilu 50 to tam rękę wsadzam jak do witania się. Kilka dolotów z sukcesem popełniłem już, tak, że możliwości są naprawdę spore i jak ostatecznie zamknę sprawę dolotu w tej konkretnej wersji sunny, to pewnie przejdę na coś blink blink pod maską, jak w poprzednikach Jeszcze taki patent jeden do sprawdzenia mam i ta guma jest mi do tego absolutnie potrzeba.
@wod2u & Modzelitto
Jak dla mnie obie rurki są i fajne i kiepskie. Gładka rura ma to do siebie, że krople pną się po niej jak po stole, spirala natomiast wykazuje cechę nazwę to "wstępnej filtracji". Najlepiej to pasowałoby połączyć obie te rury, co wzajemnie się wyklucza Obecna rura, ten w/w plastikon, ma fajną cechę, że da się ustawić jakiś tam trwały kształt, a tam gdzie jest ściśnięta/zagęszczona to jest praktycznie płaska z minimalnymi garbami. Na dziś dzień, nic co by było lepsze do tego celu nie dorwałem. Oczywiście pomijam przypadek wybitny w postaci stożka i hydroshielda w nadkolu
@janusz
Też droga
@Boro1989
P11 to zupełnie inna bajka, tam -30 i jest ok. Haluch miał gwinciora zdaje się dość tak z sercem skręconego, wspaniały widok tak posadzonej P11, czy użyteczny - nie mam pojęcia, ale skradający się szczur jak nic
@DubSon
Święte słowa hehehe, 100NX GTI ma w serii ma eibacha i pasy Takata tam gdzie dla hondy jest rare u nas jest serią W nadkolach wygląda jak wspomniana koza, a postawisz obok malucha i jest 10cm niższy, czy jakiegoś cifa rzuconego -30, sumarycznie i tak jest niższy
@Boro1989
Coś tam po świecie jeżdżę i oprócz podpięcia pod nowy kawałek A4, lokalnie to drogi wywołują w człowieku epickie katharsis
@rz
Eeee tam, postaram się temu zaprzeczyć choć przez tydzień wiosny 2014
@DubSon
@Shadows
Uprzejmie proszę nie uprzedzać modów, które są w kolejce do przetestowania
Dobra do tematu, zimówki na aucie, jakież było moje zdziwienie gdy przy dokręcaniu ziomuś gumiarz serdecznie pocieszył mnie, że felgi mają totalnie inny kształt otworów nakrętek niż te co przywiozłem Kolejne pln zostały wydane... Po za tym, spoko, jest coś innego i fresh! A jak, na te ponure dni...
Spox
@BeNeK
Tak jak się to robi zazwyczaj przy hard static, springi + amor i jest... A dziękować, dziękować
@Cubuś
Tak po dłuższym zastanowieniu to nie wiem, czy cokolwiek z obniżaniem robić na zimę... z drugiej strony kusi okrutnie, pewnie znów pójdę na żywioł i wyjdzie w praniu
@Ad@mus
Też mi się wydaje, że to takie w sam raz obniżenie, tylko racja - na lato. Przy 15' i profilu 50 to tam rękę wsadzam jak do witania się. Kilka dolotów z sukcesem popełniłem już, tak, że możliwości są naprawdę spore i jak ostatecznie zamknę sprawę dolotu w tej konkretnej wersji sunny, to pewnie przejdę na coś blink blink pod maską, jak w poprzednikach Jeszcze taki patent jeden do sprawdzenia mam i ta guma jest mi do tego absolutnie potrzeba.
@wod2u & Modzelitto
Jak dla mnie obie rurki są i fajne i kiepskie. Gładka rura ma to do siebie, że krople pną się po niej jak po stole, spirala natomiast wykazuje cechę nazwę to "wstępnej filtracji". Najlepiej to pasowałoby połączyć obie te rury, co wzajemnie się wyklucza Obecna rura, ten w/w plastikon, ma fajną cechę, że da się ustawić jakiś tam trwały kształt, a tam gdzie jest ściśnięta/zagęszczona to jest praktycznie płaska z minimalnymi garbami. Na dziś dzień, nic co by było lepsze do tego celu nie dorwałem. Oczywiście pomijam przypadek wybitny w postaci stożka i hydroshielda w nadkolu
@janusz
Też droga
@Boro1989
P11 to zupełnie inna bajka, tam -30 i jest ok. Haluch miał gwinciora zdaje się dość tak z sercem skręconego, wspaniały widok tak posadzonej P11, czy użyteczny - nie mam pojęcia, ale skradający się szczur jak nic
@DubSon
Święte słowa hehehe, 100NX GTI ma w serii ma eibacha i pasy Takata tam gdzie dla hondy jest rare u nas jest serią W nadkolach wygląda jak wspomniana koza, a postawisz obok malucha i jest 10cm niższy, czy jakiegoś cifa rzuconego -30, sumarycznie i tak jest niższy
@Boro1989
Coś tam po świecie jeżdżę i oprócz podpięcia pod nowy kawałek A4, lokalnie to drogi wywołują w człowieku epickie katharsis
@rz
Eeee tam, postaram się temu zaprzeczyć choć przez tydzień wiosny 2014
@DubSon
@Shadows
Uprzejmie proszę nie uprzedzać modów, które są w kolejce do przetestowania
Dobra do tematu, zimówki na aucie, jakież było moje zdziwienie gdy przy dokręcaniu ziomuś gumiarz serdecznie pocieszył mnie, że felgi mają totalnie inny kształt otworów nakrętek niż te co przywiozłem Kolejne pln zostały wydane... Po za tym, spoko, jest coś innego i fresh! A jak, na te ponure dni...
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
@sznikers99
Jasne, że tak! Kompromis, czyli -35 zakładam od poniedziałku.
@MacGayver
Nie wiem, czy mi się podoba... jest inaczej i o to chodziło Zawsze stylistycznie byłem ostrożny i bezpieczne rejony wybierałem. Doszedłem jednak do wniosku, że nie ma co, trzeba coś zacząć inaczej robić, a nie tylko białe, czarne... i 5 lat za resztą świata. Zmieńmy te dziunki nasze w coś żywszego, zauważalnego.
@Modzelitto
Nie ma bata, obniżenie jeszcze przed zimą, nie zdzierżę tego kozioła ani 2 dni dłużej.
@misiar90
Bardzo słuszne słowo: dziwnie i ta dziwność mnie właśnie kręcić zaczyna, siądzie co nieco niżej i to będzie właśnie ten element brakujący - jestem o tym przekonany. Mam ten komfort, że w zasadzie nie muszę tym autem w ogóle jeździć, tylko garage itd. Ale, liczę na to, że zeszłoroczna zima była na tyle obfita, że w tym roku będzie łaskawsza i uda się polatać
@Cubuś
też tak uważam, takiego postu mi trzeba było! Przesądziłeś o obniżeniu, bratnia duszo czująca klimat 5d gti
Jasne, że tak! Kompromis, czyli -35 zakładam od poniedziałku.
@MacGayver
Nie wiem, czy mi się podoba... jest inaczej i o to chodziło Zawsze stylistycznie byłem ostrożny i bezpieczne rejony wybierałem. Doszedłem jednak do wniosku, że nie ma co, trzeba coś zacząć inaczej robić, a nie tylko białe, czarne... i 5 lat za resztą świata. Zmieńmy te dziunki nasze w coś żywszego, zauważalnego.
@Modzelitto
Nie ma bata, obniżenie jeszcze przed zimą, nie zdzierżę tego kozioła ani 2 dni dłużej.
@misiar90
Bardzo słuszne słowo: dziwnie i ta dziwność mnie właśnie kręcić zaczyna, siądzie co nieco niżej i to będzie właśnie ten element brakujący - jestem o tym przekonany. Mam ten komfort, że w zasadzie nie muszę tym autem w ogóle jeździć, tylko garage itd. Ale, liczę na to, że zeszłoroczna zima była na tyle obfita, że w tym roku będzie łaskawsza i uda się polatać
@Cubuś
też tak uważam, takiego postu mi trzeba było! Przesądziłeś o obniżeniu, bratnia duszo czująca klimat 5d gti