[Sunny] Pulsar SSS - real dream
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
jak zrobi sie cieplo to wez Spokojnego i na dwa wozy przyjedzcie, zrobimy polere na 4 auta, 2 wasze jedno moje, zaprosze kolege co robi w profi zakladzie cardetail i male warsztaty zorganizujemy:)
jak mam byc szczery to dopucuj tylko dach i wiecej nie rob bo przed polerem zawsze usowa sie stare warstwy woskow i past, lepiej miec mnie roboty nieprawdasz??
jak mam byc szczery to dopucuj tylko dach i wiecej nie rob bo przed polerem zawsze usowa sie stare warstwy woskow i past, lepiej miec mnie roboty nieprawdasz??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
siedziałem,jechałem,powiem tylko tyle ..... MEGA ale to MEGA przyzwoity wóz się zrobił z tego sunniacza i to po mimo takiej gleby .... Zawias mega kulturalny,nie trzęsie,nie telepie,nie rzuca a jak się prowadzi .... sam miód,nawet jeden zakręt foo pozwolił przelecieć bokiem (możesz pan potwierdzić jaki drift wyszedł) do tego nie drze japy,i jak chcesz jechać spokojnie to jedziesz,a jak chcesz zapier.... to to robisz ..... choć nadal w pełnej kulturze.... MEGA
PS.To moja primera w porównaniu do tego czegoś to DTM bo zawias beton jak .....
PS.To moja primera w porównaniu do tego czegoś to DTM bo zawias beton jak .....
@janusz
Dzięki za dobre słowo, bo to motywuje do dalszego dłubania. Garaż to wiesz, do ogarnięcia temat, znajdź kumpla z którym wspólnie wynajmiecie i da się to pogodzić, wystarczy tylko chcieć. Raz Ty sobie coś podziałasz, raz on, tudzież kupno jakiś sprzętów - przez pół taniej, a i jeden drugiemu jest w stanie pomóc, choćby klucz podać jak siedzisz pod autem itd. Polecam taką opcję
@Bziuk
Dasz radę, powoli do przodu.
@janusz
zdrowie najważniejsze.
@Ad@mus
A dzięki dzięki za zaproszenie. Pogodziłem oba, pierwszy taki profi poler będzie pod okiem ziomusia lakiernika. Mam zakupić baterię dobrego bro - bo bez tego to ponoć nie da się spojrzeć na auto, że jakaś mgła siada, smuży, sieje i w ogóle coś się dzieje z optyką Natomiast chemia będzie od 3M.
@komorokoro
No masz!
@SPOKOjny
Dobry wóz wyszedł co? Hehehe, nic się nie bój, ja sam w szoku Dzięki za odwiedziny, na dolot jesteśmy ugadani jak ten sprzęt co mi garage wypełnia wyjedzie, póki co to wiesz... jesień średniowiecza.
Dzięki za dobre słowo, bo to motywuje do dalszego dłubania. Garaż to wiesz, do ogarnięcia temat, znajdź kumpla z którym wspólnie wynajmiecie i da się to pogodzić, wystarczy tylko chcieć. Raz Ty sobie coś podziałasz, raz on, tudzież kupno jakiś sprzętów - przez pół taniej, a i jeden drugiemu jest w stanie pomóc, choćby klucz podać jak siedzisz pod autem itd. Polecam taką opcję
@Bziuk
Dasz radę, powoli do przodu.
@janusz
zdrowie najważniejsze.
@Ad@mus
A dzięki dzięki za zaproszenie. Pogodziłem oba, pierwszy taki profi poler będzie pod okiem ziomusia lakiernika. Mam zakupić baterię dobrego bro - bo bez tego to ponoć nie da się spojrzeć na auto, że jakaś mgła siada, smuży, sieje i w ogóle coś się dzieje z optyką Natomiast chemia będzie od 3M.
@komorokoro
No masz!
@SPOKOjny
Dobry wóz wyszedł co? Hehehe, nic się nie bój, ja sam w szoku Dzięki za odwiedziny, na dolot jesteśmy ugadani jak ten sprzęt co mi garage wypełnia wyjedzie, póki co to wiesz... jesień średniowiecza.
Nic, a nic nie miałem czasu dla Sunny. Deczko inny temat mnie obecnie zajmuje, a mianowicie wspomniana wyżej "jesień średniowiecza", czyli kabelkology P11 GX, od drzwi do drzwi...
Jedyne co w temacie do przodu, to dalsze kompletowanie fifków, fletów i innych instrumentów muzycznych do SR20. Na dniach mają też wrócić dwie pokrywki silnika, jedna od P11 GT, a druga DE GTI, kto tam mnie męczył na PW o gotowce, to wbijać śmiało.
Pozdr!
Jedyne co w temacie do przodu, to dalsze kompletowanie fifków, fletów i innych instrumentów muzycznych do SR20. Na dniach mają też wrócić dwie pokrywki silnika, jedna od P11 GT, a druga DE GTI, kto tam mnie męczył na PW o gotowce, to wbijać śmiało.
Pozdr!
Innovate spoko ale ten zestaw montażowy tzn ta rurka to już trafnym wyborem nie jest .
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
@Ad@mus
Masakrę to znajdziesz poniżej Sam odpadłem, a kilka detali odwalonych na wysoki hoooy już widziałem
@sznikers99
Eeee why?
@Cubuś
Postanowiłem pójść za Twoim słusznym przykładem, a tak to tag tematu, Sunny i znów Sunny, jak to ma logo Pulsar, a nie było pulsara GTI, no to SSS itd., a co niech widzą w końcu "nas", to na palcach jednej ręki policzysz na cały kraj.
@Pawel18PL
Serio? Coś na wzór musiałem mieć, a nie lubię się prosić o wypożyczenie - więc wiesz. Na podorędziu jest też afr od O2 - ku chwale kontroli - tak, że lipy nie będzie.
Wróciły
Masakrę to znajdziesz poniżej Sam odpadłem, a kilka detali odwalonych na wysoki hoooy już widziałem
@sznikers99
Eeee why?
@Cubuś
Postanowiłem pójść za Twoim słusznym przykładem, a tak to tag tematu, Sunny i znów Sunny, jak to ma logo Pulsar, a nie było pulsara GTI, no to SSS itd., a co niech widzą w końcu "nas", to na palcach jednej ręki policzysz na cały kraj.
@Pawel18PL
Serio? Coś na wzór musiałem mieć, a nie lubię się prosić o wypożyczenie - więc wiesz. Na podorędziu jest też afr od O2 - ku chwale kontroli - tak, że lipy nie będzie.
Wróciły
Oddaj jak jeszcze możesz... problemem w tym zestawie jest to że sonda jest za blisko wylotu i czasami zdarza się że pęd powietrza podwiewa pod sondę i kasztani odczyt. Do sondy dostałeś tulejkę to wspawaj ją w jakiś wydech (ja mam z matiza) i będzie ok.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Tzn jak za blisko wylotu? Że ta rurka powinna głębiej w tłumik wchodzić?
Miałem taki zestaw i czasami na wolnych faktycznie zdarzały się jakieś zachwiania, to jak powinno to wyglądać żeby było okej?
Bo niby tu jest specjalnie wlot i wylot w wydechu (w sensie, że z powrotem w stronę wydechu) żeby nie było właśnie zawirowań i zakłamań.
Miałem taki zestaw i czasami na wolnych faktycznie zdarzały się jakieś zachwiania, to jak powinno to wyglądać żeby było okej?
Bo niby tu jest specjalnie wlot i wylot w wydechu (w sensie, że z powrotem w stronę wydechu) żeby nie było właśnie zawirowań i zakłamań.
U mnie to tak wygląda, że za sondą jest jeszcze kolanko i kawałek rurki coby nie było zawirowań.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
tak jak pisze Pawel18PL +1
Pokrywy miazga !
Jarzyn rurka powinna wychodzić za samochód/tłumik jeszcze dalej
edit: Pawel18PL mnie uprzedził
Pokrywy miazga !
Jarzyn rurka powinna wychodzić za samochód/tłumik jeszcze dalej
edit: Pawel18PL mnie uprzedził
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
@DubSon
Teraz mam dylemat, którą sobie zostawić, a którą wystawić... chrom, czy mosiądz...
<< fifka innovate >>
Pany, przy tym wszystkim koszt fifki to już do pominięcia Ori fifka innovata to odlew, masowa produkcja i kłania się podstawowy porting, gołym okiem widać, gdzie i co trzeba poprawić, to raz, a dwa - działa poprawnie, tylko... nie w każdy wydech poprawnie zainstalujesz, czego wynikiem są błędne pomiary. Weźcie pod uwagę, że fifka z założenia produktu ma też sprawdzać się przy pomiarze w motorach, tudzież mniejszej ilości tłoków, gdzie część powietrza przy niskich obrotach jest zasysana itd. itp. no nie ma co się z tego tłumaczyć Dlatego też, pośrednim rozwiązaniem jest wykonanie druta o szerszej średnicy, gdzie ostateczny wynik masz ten sam. To co pokazałeś na focie, jest w miarę ok, pod warunkiem, że masz to policzone... Fifka to nic innego jak zwężka Venturiego, a ta rządzi się jego prawami i póki nie zastosujesz się do nich, to możesz jeździć z kaloryferem doczepionym na wydechu, a i tak pomiar będziesz miał w pewnej odchyłce od stanu faktycznego. Na plus innovate, jest odwrócenie powrotu, innymi słowy rurka zanurzona jest w medium pomiarowym, oczywiście jest to kompromis, sytuacja idealna, to wspawanie w wydech. Fifkę można poprawić, robiąc hybrydę, czyli coś na kształt tego co pokazałeś Paweł, ale policzonego i dodatkowo w otoczeniu tej samej "średnicy" gazów wylotowych - ktoś nadąża? Oczywiście wszystko wyjdzie jak to się mówi w praniu, ja po prostu z natury jestem tak dociekliwy, że jeszcze muszę wiedzieć skąd to czy tamto się wzięło - albo nie biorę się za to w ogóle...
Teraz mam dylemat, którą sobie zostawić, a którą wystawić... chrom, czy mosiądz...
<< fifka innovate >>
Pany, przy tym wszystkim koszt fifki to już do pominięcia Ori fifka innovata to odlew, masowa produkcja i kłania się podstawowy porting, gołym okiem widać, gdzie i co trzeba poprawić, to raz, a dwa - działa poprawnie, tylko... nie w każdy wydech poprawnie zainstalujesz, czego wynikiem są błędne pomiary. Weźcie pod uwagę, że fifka z założenia produktu ma też sprawdzać się przy pomiarze w motorach, tudzież mniejszej ilości tłoków, gdzie część powietrza przy niskich obrotach jest zasysana itd. itp. no nie ma co się z tego tłumaczyć Dlatego też, pośrednim rozwiązaniem jest wykonanie druta o szerszej średnicy, gdzie ostateczny wynik masz ten sam. To co pokazałeś na focie, jest w miarę ok, pod warunkiem, że masz to policzone... Fifka to nic innego jak zwężka Venturiego, a ta rządzi się jego prawami i póki nie zastosujesz się do nich, to możesz jeździć z kaloryferem doczepionym na wydechu, a i tak pomiar będziesz miał w pewnej odchyłce od stanu faktycznego. Na plus innovate, jest odwrócenie powrotu, innymi słowy rurka zanurzona jest w medium pomiarowym, oczywiście jest to kompromis, sytuacja idealna, to wspawanie w wydech. Fifkę można poprawić, robiąc hybrydę, czyli coś na kształt tego co pokazałeś Paweł, ale policzonego i dodatkowo w otoczeniu tej samej "średnicy" gazów wylotowych - ktoś nadąża? Oczywiście wszystko wyjdzie jak to się mówi w praniu, ja po prostu z natury jestem tak dociekliwy, że jeszcze muszę wiedzieć skąd to czy tamto się wzięło - albo nie biorę się za to w ogóle...
nakrętka + śruba jako zaślepka to koszt ~12 zł - Takie występowały w przekładni kierowniczej w Jelczu. Spawamy w wydech i nie kłócimy się
Mam wątpliwości czy trzeba liczyć zwężkę Sonda nie mierzy całej objętości spalin tylko w jednostce pomiarowej. Jeżeli różnica prędkości/ciśnień na wlocie i wylocie fifki jest taka sama to pomiar jest prawidłowy wg mnie. W przypadku tego co podał Jarzyn są odbicia które zaburzają pomiar w czasie rzeczywistym <- to moje wymysły
Mam wątpliwości czy trzeba liczyć zwężkę Sonda nie mierzy całej objętości spalin tylko w jednostce pomiarowej. Jeżeli różnica prędkości/ciśnień na wlocie i wylocie fifki jest taka sama to pomiar jest prawidłowy wg mnie. W przypadku tego co podał Jarzyn są odbicia które zaburzają pomiar w czasie rzeczywistym <- to moje wymysły
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Eeee chyba nikt nie bierze tego jako kłótnie czy mojsza jest twojsza, a jego jest najmojsza Ot dywagacje na temat fifki, z których może coś sensownego przy okazji wypłynie, a przynajmniej taką mam nadzieję.
@yapko
Taka zwykła z Jelcza? Props za info.
Termostat będzie nowy, ten co siedzi w układzie niestety już niedomaga, czuć to zwłaszcza w trasie po ogrzewaniu, a tak ostatecznie wyszły oryginalne podkładki dociskające gumki pokrywy i jej nakrętki.
@yapko
Taka zwykła z Jelcza? Props za info.
Termostat będzie nowy, ten co siedzi w układzie niestety już niedomaga, czuć to zwłaszcza w trasie po ogrzewaniu, a tak ostatecznie wyszły oryginalne podkładki dociskające gumki pokrywy i jej nakrętki.
Z mojego małego doświadczenia mogę powiedzieć, że nie jest aż tak strasznieyapko pisze: Mam wątpliwości czy trzeba liczyć zwężkę Sonda nie mierzy całej objętości spalin tylko w jednostce pomiarowej. Jeżeli różnica prędkości/ciśnień na wlocie i wylocie fifki jest taka sama to pomiar jest prawidłowy wg mnie. W przypadku tego co podał Jarzyn są odbicia które zaburzają pomiar w czasie rzeczywistym <- to moje wymysły
Jeśli jest rura o normalnej średnicy........powiedzmy 90mm i wsuniemy uchwyt do końca, to nic złego się nie będzie działo. Na wolnych obrotach czasem coś może zawiać ale to bardziej na postoju lub jeździe na wstecznym... domyślam się, że nikt nie stroi wozu na R
Problemy da się zauważyć przy średnicach ~120mm
Miałem okazję nie raz jeździć z dwoma sondami jednocześnie...... jedna wkręcona w tulejkę za Y-pipem a druga na wylocie za pośrednictwem oryginalnego mocowania innovate. Spostrzeżenia są takie, że ta przy Y reaguje błyskawicznie po otwarciu przepustnicy, a ta na wylocie ma minimalną zwłokę. Jak już ciśniemy pełnym ogniem to pokazują identycznie.
Bardziej skupiłbym się na szczelności całego wydechu, bo wtedy odczyty będą z d....
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
@Immortal
Problem z pokrywami z GTI-R i VVL'ami jest taki, że nie miałem okazji wniknąć aż tak w ich budowę, a ciężko zakupić samą bazę by puścić na próbę w jakim stanie wróci. Ktoś musiałby podjąć to ryzyko. Z Nissan4u nie wynika jednoznacznie, czy pokrywki są tożsame ze zwykłym SR20DE GTI. Tu musiałby ktoś potwierdzić - jak są, to masz od ręki dwie do wyboru, chrom na biało i mosiądz w połysku, który wymaga jeszcze malowania specjalnym lakierem o zwiększonej przyczepności - inaczej w ciągu kilku miechów się zestarzeje, czekam jeszcze na wycenę takiego malowania. Rozbija się o konstrukcję takiej pokrywki od strony spodniej, w GTI masz na odwrocie silikon uszczelniający przy korytkach i plastikowy spływ doklejony, wszystkie nity wróciły w stanie nienaruszonym kąpielami. Pokrywka z GT ma przetłoczenia z nitami i też wróciła ok. Kwota z papierem bez vat wychodzi w okolicach 660pln za GTI chrom, a za dużo większą GT SR20DEH, w okolicach 750pln. Robiąc bezpośrednio przez galwanizernię, to ręce opadają z kwotami lub jakością, bo w najlepszej opcji zrobią tak zwaną "razówę", czyli jak wyjdzie po ściągnięciu farby - taka będzie, a jak dorwie się jakiś ambitny po drodze i dorzuci polerowanie, bo np. wcześniej pojechał śrutem po pokrywie to i 1.5kpln może braknąć za taką usłygę... Z perspektywy czasu najtaniej jak mi się udało ogarnąć, to właśnie 660pln podrzucając pokrywę wcześniej ziomkowi, który przygotował powierzchnię jak należy, czyli poler aluminium na lustro - co by już pewnie 90% społeczeństwa zadowoliło i na to galwan, w tedy dopiero jest blink blink jak na fotach w temacie. Czas przygotowania - moje poszły w październiku 2013... No nie jest to takie wszystko hop siup jak by się mogło wydawać, ale jak widać, wiadro cierpliwości i do zrobienia.
@Szalony
No i profeska odpowiedź
Problem z pokrywami z GTI-R i VVL'ami jest taki, że nie miałem okazji wniknąć aż tak w ich budowę, a ciężko zakupić samą bazę by puścić na próbę w jakim stanie wróci. Ktoś musiałby podjąć to ryzyko. Z Nissan4u nie wynika jednoznacznie, czy pokrywki są tożsame ze zwykłym SR20DE GTI. Tu musiałby ktoś potwierdzić - jak są, to masz od ręki dwie do wyboru, chrom na biało i mosiądz w połysku, który wymaga jeszcze malowania specjalnym lakierem o zwiększonej przyczepności - inaczej w ciągu kilku miechów się zestarzeje, czekam jeszcze na wycenę takiego malowania. Rozbija się o konstrukcję takiej pokrywki od strony spodniej, w GTI masz na odwrocie silikon uszczelniający przy korytkach i plastikowy spływ doklejony, wszystkie nity wróciły w stanie nienaruszonym kąpielami. Pokrywka z GT ma przetłoczenia z nitami i też wróciła ok. Kwota z papierem bez vat wychodzi w okolicach 660pln za GTI chrom, a za dużo większą GT SR20DEH, w okolicach 750pln. Robiąc bezpośrednio przez galwanizernię, to ręce opadają z kwotami lub jakością, bo w najlepszej opcji zrobią tak zwaną "razówę", czyli jak wyjdzie po ściągnięciu farby - taka będzie, a jak dorwie się jakiś ambitny po drodze i dorzuci polerowanie, bo np. wcześniej pojechał śrutem po pokrywie to i 1.5kpln może braknąć za taką usłygę... Z perspektywy czasu najtaniej jak mi się udało ogarnąć, to właśnie 660pln podrzucając pokrywę wcześniej ziomkowi, który przygotował powierzchnię jak należy, czyli poler aluminium na lustro - co by już pewnie 90% społeczeństwa zadowoliło i na to galwan, w tedy dopiero jest blink blink jak na fotach w temacie. Czas przygotowania - moje poszły w październiku 2013... No nie jest to takie wszystko hop siup jak by się mogło wydawać, ale jak widać, wiadro cierpliwości i do zrobienia.
@Szalony
No i profeska odpowiedź
pokrywy trafiły na klubowy funpage bo na to zasługują
https://www.facebook.com/15292209474057 ... =1&theater
Mówiłem że będą chętni na takie pokrywy
https://www.facebook.com/15292209474057 ... =1&theater
Mówiłem że będą chętni na takie pokrywy
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
@yapko
Niechajże służą
Link do reszty fot z tej mega na prędkości sesyjki tutaj: >> Colage 4 nissanzone.pl <<
Na zachętę
A gdyby jeszcze gdzieś znalazł się janusz z serwerem klubowym, to mógłbym je udostępnić w pełnej rozdzielczości jako nie wiem, tapeta, czy tło do montażu klubowych fot itp.
@sznikers99
Na pewno poduszka silnika od strony rozrządu i od skrzyni, co więcej, to wyjdzie w praniu
Niechajże służą
Link do reszty fot z tej mega na prędkości sesyjki tutaj: >> Colage 4 nissanzone.pl <<
Na zachętę
A gdyby jeszcze gdzieś znalazł się janusz z serwerem klubowym, to mógłbym je udostępnić w pełnej rozdzielczości jako nie wiem, tapeta, czy tło do montażu klubowych fot itp.
@sznikers99
Na pewno poduszka silnika od strony rozrządu i od skrzyni, co więcej, to wyjdzie w praniu
Dzięki pany za dobre słowo
Oki, co proponujecie na rozwój projektu dalej? Sprzedać, VE, turbić, dokończyć co tam mam w zanadrzu w DE, czy jeszcze coś innego? Znaczy nie to żebym mniej więcej nie wiedział co i jak dalej, ale może inne spojrzenie na sprawę pozwoli nakierować na jakiś jeszcze lepszy tor
Oki, co proponujecie na rozwój projektu dalej? Sprzedać, VE, turbić, dokończyć co tam mam w zanadrzu w DE, czy jeszcze coś innego? Znaczy nie to żebym mniej więcej nie wiedział co i jak dalej, ale może inne spojrzenie na sprawę pozwoli nakierować na jakiś jeszcze lepszy tor