[ 100NX] Ulus 100nx-SR20DE były Foowóz
: 2013-10-09, 08:05
W końcu zdecydowałem się coś napisać o moim Nissanie
Marka: Nissan
Model: 100nx GTI
Silnik: SR20DE
Rok produkcji: 1992 (mój rocznik )
Pzebieg: około 200 000 km
Moc: 143hp w serii obecnie nie wiem ale z wykresów fostera wynika ze 158 hp
Moment: 177Nm również z wykresów Foo
Zakupiony od kolegi z forum Fostera w marcu 2013r. Nissan 100nx GTI
Długo zabierałem się do zakupu własnego sr-a ale w końcu zdecydowałem się wraz z kolega NismoJoe na wyprawę nocną (dodam PKP) do odległego o blisko 600 km Tarnowa.
Wyjazd godzina 22.30 autko odebralismy dopiero w okolicach godziny 12 nastepnego dnia
Szybka przejażdżka i decyzja zapadła:)
Bagażnik pełen części i w drogę!
600km na pierwszą trasę fajna sprawa ale męcząca tymbardziej jeśli mieliśmy nieprzespaną całą noc, mimo zmęczenia muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się jechało 100 i już wtedy wiedziałem, że zostanie na dłużej
W samochodzie oczywiście była do zrobienia blacharka, tylne nadkola wraz z progami i parę miejsc w tylnej części auta.
Tak autko wyglądało w momencie zakupu
[
W tym miejscu kolega NismoJoe dorwał szpraj
Tutaj nieszczęsne nadkole:
Zdjęcia z czasu rozbiórki autka do blacharza, który uwinął się z tym u niecałe 3 miesiące ... na szczęście cena robocizny znacząco spadła co podratowało mój budżet i starczyło na felgi 15 cali ENKEI SPORT z oponkami 195/45/15 2x dunlop sport i 2x fluda (link do aukcji podesłany od kolegi z forum niestety nicku nie pamietam)
Kolor ulegnie zmianie gdy wjadą zimówki:)
[
Gdy nyska wróciła od blacharza poskładaliśmy ją wstępnie.
Pare foto z prac blacharza (Fajna sprawa z cynowaniem wyspawanych elementów mam nadzieję, że to jak i odprowadzenia wody z targi wystarczy na uniknięcie rudej w znacznych ilościach w przyszłości )
Gdy już wjechały na pokład koła autko tak prezentuje się z balkonu
Przez krótki czas miałem problem z odkręcającymi sie kołami
Okazało się, że nie ma co oszczędzać na nakrętkach bo węższe nie znaczy lepsze ...
Zakupiłem prosto z za wielkiej wody nakrętki firmy BLOX
Z dalszych prac to odpowietrzone hamulce płynem ATE Blue Racing,
nowe paski klinowe Continentala,
tylne amortyzatowy wraz z spiringami -30 firmy H&R (myślę, że w ten weekend zamontuje wszystko)
W planach:
-dolot klasyka filtr odseparowany + jakieś fajne orurowanie
-zmiana koloru felg, rozpórek, i dodatków
-lakier myślę, że głęboka czerń ale to temat do przemyślenia
-nowe fotele brałekm pod uwagę z 350z, 300zx, rx8 i celicy po 2002 i chyba właśnie te zakupię ori które mam są poliftowe ale słabo trzymają i regulacja fotela kierowcy działą delikatnie mówiąc opornie
-obszyta kierownica
-co dalej? okaże sie
Sorki za błędy jeśli się gdzieś wkradły
Marka: Nissan
Model: 100nx GTI
Silnik: SR20DE
Rok produkcji: 1992 (mój rocznik )
Pzebieg: około 200 000 km
Moc: 143hp w serii obecnie nie wiem ale z wykresów fostera wynika ze 158 hp
Moment: 177Nm również z wykresów Foo
Zakupiony od kolegi z forum Fostera w marcu 2013r. Nissan 100nx GTI
Długo zabierałem się do zakupu własnego sr-a ale w końcu zdecydowałem się wraz z kolega NismoJoe na wyprawę nocną (dodam PKP) do odległego o blisko 600 km Tarnowa.
Wyjazd godzina 22.30 autko odebralismy dopiero w okolicach godziny 12 nastepnego dnia
Szybka przejażdżka i decyzja zapadła:)
Bagażnik pełen części i w drogę!
600km na pierwszą trasę fajna sprawa ale męcząca tymbardziej jeśli mieliśmy nieprzespaną całą noc, mimo zmęczenia muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się jechało 100 i już wtedy wiedziałem, że zostanie na dłużej
W samochodzie oczywiście była do zrobienia blacharka, tylne nadkola wraz z progami i parę miejsc w tylnej części auta.
Tak autko wyglądało w momencie zakupu
[
W tym miejscu kolega NismoJoe dorwał szpraj
Tutaj nieszczęsne nadkole:
Zdjęcia z czasu rozbiórki autka do blacharza, który uwinął się z tym u niecałe 3 miesiące ... na szczęście cena robocizny znacząco spadła co podratowało mój budżet i starczyło na felgi 15 cali ENKEI SPORT z oponkami 195/45/15 2x dunlop sport i 2x fluda (link do aukcji podesłany od kolegi z forum niestety nicku nie pamietam)
Kolor ulegnie zmianie gdy wjadą zimówki:)
[
Gdy nyska wróciła od blacharza poskładaliśmy ją wstępnie.
Pare foto z prac blacharza (Fajna sprawa z cynowaniem wyspawanych elementów mam nadzieję, że to jak i odprowadzenia wody z targi wystarczy na uniknięcie rudej w znacznych ilościach w przyszłości )
Gdy już wjechały na pokład koła autko tak prezentuje się z balkonu
Przez krótki czas miałem problem z odkręcającymi sie kołami
Okazało się, że nie ma co oszczędzać na nakrętkach bo węższe nie znaczy lepsze ...
Zakupiłem prosto z za wielkiej wody nakrętki firmy BLOX
Z dalszych prac to odpowietrzone hamulce płynem ATE Blue Racing,
nowe paski klinowe Continentala,
tylne amortyzatowy wraz z spiringami -30 firmy H&R (myślę, że w ten weekend zamontuje wszystko)
W planach:
-dolot klasyka filtr odseparowany + jakieś fajne orurowanie
-zmiana koloru felg, rozpórek, i dodatków
-lakier myślę, że głęboka czerń ale to temat do przemyślenia
-nowe fotele brałekm pod uwagę z 350z, 300zx, rx8 i celicy po 2002 i chyba właśnie te zakupię ori które mam są poliftowe ale słabo trzymają i regulacja fotela kierowcy działą delikatnie mówiąc opornie
-obszyta kierownica
-co dalej? okaże sie
Sorki za błędy jeśli się gdzieś wkradły