[ Primera] REDBARON von BALERON - P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] REDBARON von BALERON - P11 GT
Rocznik: 97'
Wersja: GT
Kolor: czerwony
Body: GT
Inne info: tempomat, klima, alu BSA 17' z lakiem 215/40.
Plany: odmulić trochę tego dostojnego Ba(lle)rona, a reszta wyjdzie w praniu.
Szukając auta, które godnie zastąpi moją Almerkę jako wozu na co dzień, planowałem od jakiegoś czasu zakup P12 lub X-Trail'a, jednak bez skutku. Wszystkie egzemplarze umęczone, lub zawsze nie ta wersja co sobie wymarzyłem. Tak, że totalnie z głupa, trafił się GT'k nazwany przez Tomusia REDBARONem, a przeze mnie przechrzczony BALERONEM. Mam nadzieję, że posłuży aż znajdę to czego szukam. Zakupiony jak się okazuje od giraf'a z forum - pozdrawiam, a info o aucie podrzucił telefonicznie wiecznie szperający w necie SPOKOjny - za co dzięki
P11 GT bez śladów rdzy, tak tak panowie i panie, mi też trudno w to uwierzyć, podłoga, progi, nadkola, kopuły - szok, pod maską zachowane chyba ze wszystkimi detalami jakie były, piszę chyba bo specjalistą od P11 nie jestem hyhy, wnętrze również przyzwoite, jedyny minus to lakierniczo do niewielkich poprawek obcierki parkingowe. Z mechaniki to zawias do przeglądnięcia, bo coś tam słyszę i heble koniecznie trzeba poskładać na czymś lepszym. Podsumowując, zarzekałem się, że never-ever czerwonego samochodu, a tu masz
Foty na szybko po powrocie z trasy. Spalanie wyszło 7.4L, ciekaw jestem jak się to ma w stosunku do innych GT? Generalnie auto raptem 5 miesięcy w kraju, wcześniej jeździło po Holandii.
Pozdr!
Wersja: GT
Kolor: czerwony
Body: GT
Inne info: tempomat, klima, alu BSA 17' z lakiem 215/40.
Plany: odmulić trochę tego dostojnego Ba(lle)rona, a reszta wyjdzie w praniu.
Szukając auta, które godnie zastąpi moją Almerkę jako wozu na co dzień, planowałem od jakiegoś czasu zakup P12 lub X-Trail'a, jednak bez skutku. Wszystkie egzemplarze umęczone, lub zawsze nie ta wersja co sobie wymarzyłem. Tak, że totalnie z głupa, trafił się GT'k nazwany przez Tomusia REDBARONem, a przeze mnie przechrzczony BALERONEM. Mam nadzieję, że posłuży aż znajdę to czego szukam. Zakupiony jak się okazuje od giraf'a z forum - pozdrawiam, a info o aucie podrzucił telefonicznie wiecznie szperający w necie SPOKOjny - za co dzięki
P11 GT bez śladów rdzy, tak tak panowie i panie, mi też trudno w to uwierzyć, podłoga, progi, nadkola, kopuły - szok, pod maską zachowane chyba ze wszystkimi detalami jakie były, piszę chyba bo specjalistą od P11 nie jestem hyhy, wnętrze również przyzwoite, jedyny minus to lakierniczo do niewielkich poprawek obcierki parkingowe. Z mechaniki to zawias do przeglądnięcia, bo coś tam słyszę i heble koniecznie trzeba poskładać na czymś lepszym. Podsumowując, zarzekałem się, że never-ever czerwonego samochodu, a tu masz
Foty na szybko po powrocie z trasy. Spalanie wyszło 7.4L, ciekaw jestem jak się to ma w stosunku do innych GT? Generalnie auto raptem 5 miesięcy w kraju, wcześniej jeździło po Holandii.
Pozdr!
Ostatnio zmieniony 2015-09-23, 17:55 przez foo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Gdzie to się tam zmieściło? Ogólnie, ładne autko, jak każda primerafoo pisze:10 głośników
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto pisze: I co to za druga linka obok tej od gazu?
foo pisze: tempomat,
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Te 10 głośników to pewnie doliczone są te na słupkach, które w rzeczywistości są czujkami ruchu do alarmu pewnie - zrób zdjęcie tulelu środkowego i słupka to Ci zaraz powiem
foo gratulacje zakupu i niech służy bezawaryjnie. Jak coś to mam service manuala do P11 wersja EU.
Co do spalania to mi na trasie wziął niecałe 7L Pb przy spokojnej jeździe - według kompa....
foo gratulacje zakupu i niech służy bezawaryjnie. Jak coś to mam service manuala do P11 wersja EU.
Co do spalania to mi na trasie wziął niecałe 7L Pb przy spokojnej jeździe - według kompa....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ładna Primerka, kolejna czerwona Rośniemy w siłę Red Devils Co do zawiasu, to jak stan techniczny pozwoli to poliuretan ładuj, trochę poskrzypi, ale się ułoży i przestanie a plusów co nie miara Spalanie właśnie takie mają SR20, w końcu kultowa jednostka jedna z najlepszych ze stajni Nissana
Bezawaryjności i radości z prowadzenia. Pozdrawiam.
Bezawaryjności i radości z prowadzenia. Pozdrawiam.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Na Twoich fotach wygląda znacznie lepiej niż na tych z ogłoszenia Widzę, że trzeba było jechać jak najszybciej po furę, ale nie chciało mi się wierzyć, że jest w tak dobrym stanie. Niech służy, bo wygląda na bardzo zadbaną. Btw, ten tempomat jest dołożony z innego modelu, czy to jakieś seryjne ustrojstwo?
Kwietas tu jest jakiś dokładany tempomat, na oryginalnych gratach ja mam poskładany.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki Pany za miłe słowa.
@Bombel
No tak, ale frajdę z jazdy myślę, że masz obecnie dużo większą
Czyli generalnie spalanie wygląda na to, że w normie.
@Mariusz.b86
Dokładnie, ponoć górne to taki standard co ileś tam km?
@Zielkq & Modzelitto
Si
@janusz
Dzięki za dobre słowo Z czujnikami na słupkach to miałem już do czynienia przy ex. Patogena P11 GT, tak, że jest gdzie grzebać przy audio, a jest tam pomieszanie z poplątaniem, całe do przeglądnięcia... te 10 głośników gra gorzej niż dwa mądrze użyte w mojej almerce xD Manual gdzieś się pasie już na dysku.
@Arias
To prawda, SR20 rocks! Poli w moim przypadku odpada, zostanie złożone na markowych zamiennikach, to ma być głównie wozidło dla mojej kochanie, a dla mnie dwa razy w miesiącu na trasę 400km, bo już 1.4 LPG nie mogliśmy zdzierżyć xD
@Kwietas
Coś tam jest do zrobienia, zawias klika, heble na nipparts'e to po przesiadce z nacinek i nawiertek to wiesz, ale mnie rzep na chwilę obecną Wystrugam upgrade rozpórki dla GT, co by wykorzystać ori mocowanie rozpórki + 3 śruby mocowania amorów, ogarnę customową zabudowę audio na jedną stronę bagaja, dorwę P12 lub X'a - to będzie szukała nowego domu.
Quattro
Nie mam zielonego pojęcia, ja ją pierwszy raz zobaczyłem na żywo Licznik pokazuje, że ma nalatane 240kkm.
@Bombel
No tak, ale frajdę z jazdy myślę, że masz obecnie dużo większą
Czyli generalnie spalanie wygląda na to, że w normie.
@Mariusz.b86
Dokładnie, ponoć górne to taki standard co ileś tam km?
@Zielkq & Modzelitto
Si
@janusz
Dzięki za dobre słowo Z czujnikami na słupkach to miałem już do czynienia przy ex. Patogena P11 GT, tak, że jest gdzie grzebać przy audio, a jest tam pomieszanie z poplątaniem, całe do przeglądnięcia... te 10 głośników gra gorzej niż dwa mądrze użyte w mojej almerce xD Manual gdzieś się pasie już na dysku.
@Arias
To prawda, SR20 rocks! Poli w moim przypadku odpada, zostanie złożone na markowych zamiennikach, to ma być głównie wozidło dla mojej kochanie, a dla mnie dwa razy w miesiącu na trasę 400km, bo już 1.4 LPG nie mogliśmy zdzierżyć xD
@Kwietas
Coś tam jest do zrobienia, zawias klika, heble na nipparts'e to po przesiadce z nacinek i nawiertek to wiesz, ale mnie rzep na chwilę obecną Wystrugam upgrade rozpórki dla GT, co by wykorzystać ori mocowanie rozpórki + 3 śruby mocowania amorów, ogarnę customową zabudowę audio na jedną stronę bagaja, dorwę P12 lub X'a - to będzie szukała nowego domu.
Quattro
Nie mam zielonego pojęcia, ja ją pierwszy raz zobaczyłem na żywo Licznik pokazuje, że ma nalatane 240kkm.
Foo jakbyś przyjechał na Zlot do Wroca to sądzę, że mógłbyś wygrać konkurs na najczyściej pod maską
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Gratuluje zakupu widac bardzo dobrze utrzymana.. mam identiko tylko w sedanie spalanie norma 7-7,5 spalanie w trasie w miescie pali 9,5-10 zima wiadomo do 11.. co mi sie podoba nie wazne czy wiksujesz czy nie, nie spali wiecej jak 10-11max.
Mój GT - viewtopic.php?p=307433
@janusz
Jak tylko czas pozwoli, postaram się być
Dzięki pany
Oki, w poszukiwaniu zmuły od okolic 5800 zacząłem kopać co tam siedzi pod maską i tak:
- świeczki okazały się, że nówki, proforma sprawdziłem jedynie odległość,
- palec i kopułka deczko już pojeździły, tak że utlenienia usunięte i oczyszczone, jest ok,
- przepływomierz wypucowałem - brudny na bogato, muszka owocówka była centralnie przyklejona na drucikach, co ona tam robiła to nie mam pojęcia
- wyczyściłem też przepustnicę bo sporo syfu tam siedziało.
Odwiedziłem też szarpaki by namierzyć co tam klika i wyszło tak:
- prawa gałeczka kierownicza do wymiany,
- prawy górny wahacz,
- łączniki staba oba.
W sumie nie wiele, więc wlecą parami na stronę nowe. Co ciekawe, okazało się, że hatchback nie ma staba z tyłu, też tak macie?
I już fanty odebrane
Klocki zamówiłem troszkę na wyrost, po zimie dopiero zmiana, niech to co jest trochę pojeździ bo praktycznie nówki sztuki. Jedyne co zrobię, to odpowietrzę gada, bo mam wrażenie, że ktoś to przegapił.
Zająłem się też porządkami pod maską, bo nie mogłem patrzeć na ten skaczący po lampie tempomat. Tak, że przeróbka wiązki, peszelkowanie, a linki i sterowanie rzuciłem bliżej grodzi.
Zbiorniczek wyrównawczy latał jak żyd po pustym sklepie, tak, że wrócił na miejsce, a mega wspornik od tempomatu z blachy chyba 8mm wykręciłem i poszedł do kolekcji złomu. Filtr papierowy zastąpiłem wkładką Pipercross'a.
I rzut oka na drugi kielich:
Oczywiście nie omieszkałem udać się na moją prostą testową iiiiiii raaataaaataaa, motorownia dokręca się pięknie jak na SR20 przystało. Po tych "modach" z minusów to plecionka puściła na wydechu bo zaczyna popierdywać, tak, że to już następnym razem Pozdr!
Jak tylko czas pozwoli, postaram się być
Dzięki pany
Oki, w poszukiwaniu zmuły od okolic 5800 zacząłem kopać co tam siedzi pod maską i tak:
- świeczki okazały się, że nówki, proforma sprawdziłem jedynie odległość,
- palec i kopułka deczko już pojeździły, tak że utlenienia usunięte i oczyszczone, jest ok,
- przepływomierz wypucowałem - brudny na bogato, muszka owocówka była centralnie przyklejona na drucikach, co ona tam robiła to nie mam pojęcia
- wyczyściłem też przepustnicę bo sporo syfu tam siedziało.
Odwiedziłem też szarpaki by namierzyć co tam klika i wyszło tak:
- prawa gałeczka kierownicza do wymiany,
- prawy górny wahacz,
- łączniki staba oba.
W sumie nie wiele, więc wlecą parami na stronę nowe. Co ciekawe, okazało się, że hatchback nie ma staba z tyłu, też tak macie?
I już fanty odebrane
Klocki zamówiłem troszkę na wyrost, po zimie dopiero zmiana, niech to co jest trochę pojeździ bo praktycznie nówki sztuki. Jedyne co zrobię, to odpowietrzę gada, bo mam wrażenie, że ktoś to przegapił.
Zająłem się też porządkami pod maską, bo nie mogłem patrzeć na ten skaczący po lampie tempomat. Tak, że przeróbka wiązki, peszelkowanie, a linki i sterowanie rzuciłem bliżej grodzi.
Zbiorniczek wyrównawczy latał jak żyd po pustym sklepie, tak, że wrócił na miejsce, a mega wspornik od tempomatu z blachy chyba 8mm wykręciłem i poszedł do kolekcji złomu. Filtr papierowy zastąpiłem wkładką Pipercross'a.
I rzut oka na drugi kielich:
Oczywiście nie omieszkałem udać się na moją prostą testową iiiiiii raaataaaataaa, motorownia dokręca się pięknie jak na SR20 przystało. Po tych "modach" z minusów to plecionka puściła na wydechu bo zaczyna popierdywać, tak, że to już następnym razem Pozdr!
Hatchbacki mają zwykłą belkę ciągnięta z poprzecznym wahaczem, więc krok w tył jeśli chodzi o porównanie z p10. Ale plusem jest chyba cenafoo pisze:Co ciekawe, okazało się, że hatchback nie ma staba z tyłu, też tak macie?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wszystko ma swoje plusy i minusy. Wg mnie belka w dużym samochodzie jest OK, bo prędzej będzie nadsterowny niż podsterowny. Zajrzyj do działu Performance, aktualnie nad tym myślimy tam - nad stabilizatorem do P11.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias
Dokładnie, kojarzyłem jakiś stab w Primerze u SPOKOjnego, jak się okazało był on w P10, a nie w sedanie P11 którego miał, stąd pytanie, czy 5d była tego pozbawiona, czy coś
Nie zmienia to faktu, że trzeba się tym zająć i zrobić jak w temacie drążycie. Osobiście to na drugi dzień już mi coś nie pasowało w tej belce, tym bardziej, że przy 17' i 215/40 i wersji GT miałem większe oczekiwania. Ta belka jest dużo bardziej nachalna niż w Almerze, którą się turlam od 7 lat, a 100NX'ami od 10... P11 ma mnóstwo chaosu po zakrętach, a przynajmniej strach w oczach prowadzić przy prędkościach - no kurde, nie ma podejścia żadnego do 100NX ubranego w 3 rozpórki, a wagowo nx GTI miał 1180kg, a P11 GT 1350kg . No ja rozumie waga i tam 3 wahacze z tyłu i stab, ale fajnie by było osiągnąć chociaż coś zbliżonego do prowadzenia Sunny, które jest dużo gorsze niż nx. Pod tym względem, dla mnie P11 GT to rozczarowanie, no ale nie można mieć wszystkiego Co nie znaczy, że nie da się nad tym popracować
Dokładnie, kojarzyłem jakiś stab w Primerze u SPOKOjnego, jak się okazało był on w P10, a nie w sedanie P11 którego miał, stąd pytanie, czy 5d była tego pozbawiona, czy coś
Nie zmienia to faktu, że trzeba się tym zająć i zrobić jak w temacie drążycie. Osobiście to na drugi dzień już mi coś nie pasowało w tej belce, tym bardziej, że przy 17' i 215/40 i wersji GT miałem większe oczekiwania. Ta belka jest dużo bardziej nachalna niż w Almerze, którą się turlam od 7 lat, a 100NX'ami od 10... P11 ma mnóstwo chaosu po zakrętach, a przynajmniej strach w oczach prowadzić przy prędkościach - no kurde, nie ma podejścia żadnego do 100NX ubranego w 3 rozpórki, a wagowo nx GTI miał 1180kg, a P11 GT 1350kg . No ja rozumie waga i tam 3 wahacze z tyłu i stab, ale fajnie by było osiągnąć chociaż coś zbliżonego do prowadzenia Sunny, które jest dużo gorsze niż nx. Pod tym względem, dla mnie P11 GT to rozczarowanie, no ale nie można mieć wszystkiego Co nie znaczy, że nie da się nad tym popracować
Ja mam obecnie 15" 195/60R15 i GT'ki na 17" bije na łeb na szyję, i na prostej i na zakręcie, docelowo chcę 16" 205/50, wg mnie 215 to za dużo, a 17" tylko fajnie wyglądają.foo pisze:że przy 17' i 215/40 i wersji GT miałem większe oczekiwania
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Chciałbym to kiedyś porównać bo za nic sie nie zgodze - otArias pisze:Ja mam obecnie 15" 195/60R15 i GT'ki na 17" bije na łeb na szyję, i na prostej i na zakręcie, docelowo chcę 16" 205/50, wg mnie 215 to za dużo, a 17" tylko fajnie wyglądają.foo pisze:że przy 17' i 215/40 i wersji GT miałem większe oczekiwania
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Arias Ja mam 17" 205/40 i nie zgodzę się z twoją wypowiedzią.
I nie ma takiej odczuwalnej różnicy od 16" żebyś to poczuł...
foo faktycznie aż tak tragicznie PRIMERA GT wchodzi w zakręty nie wiem ja nie narzekam i nie mam żadnej rozpórki tylko zawieszenie...
świetnie wchodzi w zakręty tylko dobre oponki potrzebne i bez strachu
Takie są moje odczucia
I nie ma takiej odczuwalnej różnicy od 16" żebyś to poczuł...
foo faktycznie aż tak tragicznie PRIMERA GT wchodzi w zakręty nie wiem ja nie narzekam i nie mam żadnej rozpórki tylko zawieszenie...
świetnie wchodzi w zakręty tylko dobre oponki potrzebne i bez strachu
Takie są moje odczucia
sama fizyka, większy opór toczenia logiczne, że samochód słabiej się zbiera na oponach szrszych o 2cm na każdym kole. Do jazdy na wprost wyższy profil jest lepszy, wystarczy spojrzeć na samochody przygotowywane do DRAG'uradziejwwl pisze:Chciałbym to kiedyś porównać bo za nic sie nie zgodze - ot
205/40R17 jest wąską oponą, według mnie jedyny słuszny rozmiar do P11<200KM jeśli już chcemy 17", nie mów, że nie czuć bo na komforcie jest różnica, a GT i tak już jest sztywne nie ma co dorzucać, skoro nie trzeba. Na nasze drogi niestety 17" są kiepskim wyborem, jak by były drogi lepsze to sam już bym na WolfRace'ach 18" śmigałNissanDreams pisze:Arias Ja mam 17" 205/40 i nie zgodzę się z twoją wypowiedzią.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Proponuję nie mylić aspektu użytkowego z prowadzeniem... Profil 195/60r15 jest dla mnie na granicy balonu i głębszej dyskusji nie widzę sensu prowadzić. 60 to bardzo dobry kompromis między kwotą za oponę na dziurawe miasto, troszkę trasy i jako takim wyglądem P11.
Podsumowując, komfort, stan drogi, trakcja, prowadzenie itd. bardzo szerokie pojęcia i mnóstwo argumentów za i przeciw. Padły hasła, drag, to i specjalne mieszanki, pełne gumy, no temat na osobny dział hyhy. Nigdzie nie napisałem, że P11 się w ogóle nie prowadzi... no coś jedzie, ale zupełnie inne prowadzenie i trzeba się sporo przestawić.
Oprócz stabilizatora samej belki, to mi tam jeszcze długością Panharda śmierdzi Bankowo da się coś poprawić i to nie mało, bo nie byłoby chyba P11 w BTCC. Ciekawe jakie patenty tam wszczepili
Hyhy No właśnie, fizyka, przyglądnij się jej Arias. Radziejwwl dobrze prawi, a NissanDreams nie gorzej Opory toczenia - to co do jazdy na ćwiarę jest na minus kolego, w zakrętach jest na plus, bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Po zakrętach korzystasz właśnie z dobrodziejstwa tych 2cm na koło. Oczywiście jest to nierozerwalne z mocą silnika i heblami itd. itp. - no wszystko to co jest piękne w tej zabawieArias pisze:sama fizyka, większy opór toczenia logiczne, że samochód słabiej się zbiera na oponach szrszych o 2cm na każdym kole. Do jazdy na wprost wyższy profil jest lepszy, wystarczy spojrzeć na samochody przygotowywane do DRAG'uradziejwwl pisze:Chciałbym to kiedyś porównać bo za nic sie nie zgodze - ot
I tu sam potwierdzasz, że nawet na 18 byś śmigał... czyli, generalnie zgadzasz się z nami, co cieszy a dyskusja dotyczy kompromisu przy realiach krajowych - tak to odebrałem.Arias pisze:205/40R17 jest wąską oponą, według mnie jedyny słuszny rozmiar do P11<200KM jeśli już chcemy 17", nie mów, że nie czuć bo na komforcie jest różnica, a GT i tak już jest sztywne nie ma co dorzucać, skoro nie trzeba. Na nasze drogi niestety 17" są kiepskim wyborem, jak by były drogi lepsze to sam już bym na WolfRace'ach 18" śmigałNissanDreams pisze:Arias Ja mam 17" 205/40 i nie zgodzę się z twoją wypowiedzią.
Podsumowując, komfort, stan drogi, trakcja, prowadzenie itd. bardzo szerokie pojęcia i mnóstwo argumentów za i przeciw. Padły hasła, drag, to i specjalne mieszanki, pełne gumy, no temat na osobny dział hyhy. Nigdzie nie napisałem, że P11 się w ogóle nie prowadzi... no coś jedzie, ale zupełnie inne prowadzenie i trzeba się sporo przestawić.
Oprócz stabilizatora samej belki, to mi tam jeszcze długością Panharda śmierdzi Bankowo da się coś poprawić i to nie mało, bo nie byłoby chyba P11 w BTCC. Ciekawe jakie patenty tam wszczepili
Jako kiedyś jeżdżący P11 na 15 oem z oponą 195/60 i 17" 215/45 pozwolę wrzucić coś do tematu,Przejechałem na 15" około 12 tys.km to najlepszy kompromis pomiędzy osiągami a wyglądem,auto prowadzi się pewnie,bardzo dobrze tłumi nie doskonałości naszych dróg,i bez obaw przekazujesz kierownicę innemu driverowi,śpiąc spokojnie o koła które choćby przy nawracaniu P11 ( która ma promień skrętu wręcz śmieszny ) potrafią przywitać krawężnik.Wyglądowo Oem GT bardzo mi się podoba i moim zdaniem to koło do pakietu GT wygląda idealnie.
Natomiast na 17" zrobiłem jakieś 8-10 tys.km i stwierdzam bez zastanowienia że za nimi nie przemawia nic innego jak rewelacyjne prowadzenie,trakcja i wygląd względem 15",natomiast każdą dziurę każdy uskok czujesz na własnej dup....,wszędzie nie wjedziesz ani tym bardziej nie zaparkujesz,a jak samochód obniżony to jego funkcjonalność maleje do minimum,dlatego to wszystko zależy kto taką primerką jeździ i przede wszystkim jak ...
Ps. co do prowadzenia to właściciele mający P11 niech spróbują się przejechać P10 zwłaszcza GT .... zresztą tak Foo ,jak i np. Vixo wiedzą o co kaman ... dlatego nie linczować mnie ale również krok do tył z belką w P11
Natomiast na 17" zrobiłem jakieś 8-10 tys.km i stwierdzam bez zastanowienia że za nimi nie przemawia nic innego jak rewelacyjne prowadzenie,trakcja i wygląd względem 15",natomiast każdą dziurę każdy uskok czujesz na własnej dup....,wszędzie nie wjedziesz ani tym bardziej nie zaparkujesz,a jak samochód obniżony to jego funkcjonalność maleje do minimum,dlatego to wszystko zależy kto taką primerką jeździ i przede wszystkim jak ...
Ps. co do prowadzenia to właściciele mający P11 niech spróbują się przejechać P10 zwłaszcza GT .... zresztą tak Foo ,jak i np. Vixo wiedzą o co kaman ... dlatego nie linczować mnie ale również krok do tył z belką w P11
Ostatnio zmieniony 2013-09-21, 11:50 przez SPOKOjny, łącznie zmieniany 2 razy.