[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE
: 2010-02-06, 02:44
MODEL: P10 1.6 Sri 95r. (spalona komora silnika) -> P10Gt SR20DE
SILNIK: GA1.6DE -> SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot 2.25" końcowy replika Apexi n1
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria P10gt
UKŁAD HAMULCOWY: Przód P11 280mm. tył seria Bębny
ZAWIESZENIE: Przód: zawiecha z P11, sprężyny H&R -35mm, Amory KyB exel G Tył: Seria 1.6
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: Głowica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, zawory jak w sunnym do rajdów, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kanały, wałki z primy gt, regulowane koła rozrządu, pompa paliwa z któregoś SAABA Coobcia
kolektor ssący po portingu, regulator ciśnienia paliwa
PLANY: Wałki rozrządu JWT S4, wtryski z 200sx-a, skrzynia biegów z P11GT
zaraz po zakupie :







A o to dawca
P10 eGT



SILNIK: GA1.6DE -> SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot 2.25" końcowy replika Apexi n1
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria P10gt
UKŁAD HAMULCOWY: Przód P11 280mm. tył seria Bębny
ZAWIESZENIE: Przód: zawiecha z P11, sprężyny H&R -35mm, Amory KyB exel G Tył: Seria 1.6
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: Głowica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, zawory jak w sunnym do rajdów, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kanały, wałki z primy gt, regulowane koła rozrządu, pompa paliwa z któregoś SAABA Coobcia

PLANY: Wałki rozrządu JWT S4, wtryski z 200sx-a, skrzynia biegów z P11GT
zaraz po zakupie :







A o to dawca

P10 eGT


