[ Almera] Nissan Almera N15 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Nissan Almera N15 GTi
MODEL: 1997, N15 GTi
SILNIK: SR20DE, głowica liźnięta 1,5mm, Mod rozrządu, sypnięte zapłonem
UKŁAD DOLOTOWY: Seria, nawiew z dołu
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy SSAC 2,5'',przelot 60mm, duża puszka przelotowa customowa puszka na końcu
UKŁAD PALIWOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Przód - Gwint , tył - jakieś -40. Fabryczne rozpórki przód góra, tył góra. Generalnie zawias zdrowy ale trzeba dopieszczać na bieżąco.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria po remoncie
ŚRODEK: Seria
CAR-AUDIO: coś tam cyka
MOC: Seria 143 PS (141 bhp) (105 kW) @ 6400 rpm, 178 Nm (131 lb.ft) @ 4800 rpm
WAGA: nie zważone, internet podaje od 1100 do 1200
Foto jeszcze z ogłoszenia, teraz stoi na innych duże brzydszych kołach. Aktualnie szukam felg.
Plany spore, jak na razie muszę ogarnąć się w tym aucie bo po kanapie jestem w szoku że FWD się tak klei do drogi Na tym silniku zrobię prawdopodobnie tylko wydech, poprawie trochę dolot może, wystroje rozrząd i sypnę zapłonem. Później planuje wrzucić SR20VE z ITB wystrojone na EMU
SILNIK: SR20DE, głowica liźnięta 1,5mm, Mod rozrządu, sypnięte zapłonem
UKŁAD DOLOTOWY: Seria, nawiew z dołu
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy SSAC 2,5'',przelot 60mm, duża puszka przelotowa customowa puszka na końcu
UKŁAD PALIWOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Przód - Gwint , tył - jakieś -40. Fabryczne rozpórki przód góra, tył góra. Generalnie zawias zdrowy ale trzeba dopieszczać na bieżąco.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria po remoncie
ŚRODEK: Seria
CAR-AUDIO: coś tam cyka
MOC: Seria 143 PS (141 bhp) (105 kW) @ 6400 rpm, 178 Nm (131 lb.ft) @ 4800 rpm
WAGA: nie zważone, internet podaje od 1100 do 1200
Foto jeszcze z ogłoszenia, teraz stoi na innych duże brzydszych kołach. Aktualnie szukam felg.
Plany spore, jak na razie muszę ogarnąć się w tym aucie bo po kanapie jestem w szoku że FWD się tak klei do drogi Na tym silniku zrobię prawdopodobnie tylko wydech, poprawie trochę dolot może, wystroje rozrząd i sypnę zapłonem. Później planuje wrzucić SR20VE z ITB wystrojone na EMU
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 12:10 przez Brama, łącznie zmieniany 5 razy.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Almerki sa bardzo niepozorne ale dużo potrafia dokładka by sie przydala jeszcze
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 10:36 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Miałem mocny projekt turbo FWD i teraz chce odpocząć od turbo i pobawić się w NA. Chce VE na trąbkach a później sie może i dmuchnie co nieco ale to pieśń przyszłości.
Jaka dokładka ? Jak na razie dopiero się ogarniam w świecie Nissana więc wybaczcie niedoinformowaniekiller2000 pisze:dokładka by sie przydala jeszcze
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 12:59 przez Brama, łącznie zmieniany 1 raz.
patrz na osiągi VE a DET
Nie cytujemy ostatnich postów w temacie
Nie cytujemy ostatnich postów w temacie
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 11:05 przez rz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
rz Do VE też można dołożyć T i też będą osiągi zresztą jest temat możesz poczytać viewtopic.php?t=12193
Napisałem o VE bo właściciel miał w planach heherz pisze:a ty tylko VE i VE i VEvixo pisze:Jednak znalazła kupca wrzucaj VE i zrób cichego zabójcę
Dobrze ogarnięte i zdrowe DE może śmiało walczyć z VE
Tak patrząc na te wszystkie projekty to skłaniam się coraz bardziej ku DET-owi.
rz
[ Dodano: 2013-06-25, 12:45 ]
Znaczy ma
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
W oryginale jes dokladka pod przedni zderzak taka czarna tu masz u mnie na aucie http://images35.fotosik.pl/994/c103775c5b4dda90med.jpg a jak bys chcial cale body po lift przed lift vzr wszystko do ogarniecia
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
A tutaj mozesz sobie luknąc co mozna miec w sensie z body
http://www.almeraownersclub.com/threads ... ide.19700/
http://www.almeraownersclub.com/threads ... ide.19700/
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
ja mam niby zdrowe ale ktoś zahaczył prawym o coś na drodze i jest wygięty. Na szczescie Delphi kosztował tylko 40 zeta Kółeczko na wałek ssący też już zamówiem.
Edit:
Kółeczko dotarło
onboard:
[ Dodano: 2013-07-08, 13:59 ]
Poprzedni właściciel ustawił wałek wydechowy przyśpieszony o jeden ząb w obawie o kolizje po szlifie głowicy. Przywróciłem to do serii, wałek ssący za to wyprzedziłem o 6st. Zapłon ustawiony na lampe na 19st. Ulica zweryfikuje czy jest lepiej. Moim zdaniem jest
Edit:
Kółeczko dotarło
onboard:
[ Dodano: 2013-07-08, 13:59 ]
Poprzedni właściciel ustawił wałek wydechowy przyśpieszony o jeden ząb w obawie o kolizje po szlifie głowicy. Przywróciłem to do serii, wałek ssący za to wyprzedziłem o 6st. Zapłon ustawiony na lampe na 19st. Ulica zweryfikuje czy jest lepiej. Moim zdaniem jest
Zakupiłem grill od polifta. Oto efekty
[ Dodano: 2013-09-30, 20:22 ]
Wydech zrobiony już kompleksowo. Kolektor 4-2-1 65mm na wyjściu > środkowy tłumik AWG o długości 88cm i średnicy 60mm > końcowy WM sport 60 wejscie 89mm wyjscie.
Fotki na szybko więc raczej poglądowe. Bardzo profesjonalna robota kolegi Arni K. z H3M.pl, mogę dać namiar w razie czego Polecam
[ Dodano: 2013-09-30, 20:22 ]
Wydech zrobiony już kompleksowo. Kolektor 4-2-1 65mm na wyjściu > środkowy tłumik AWG o długości 88cm i średnicy 60mm > końcowy WM sport 60 wejscie 89mm wyjscie.
Fotki na szybko więc raczej poglądowe. Bardzo profesjonalna robota kolegi Arni K. z H3M.pl, mogę dać namiar w razie czego Polecam
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Uuu jest głośno
Zresztą zawsze było:
http://www.youtube.com/watch?v=Cp7_mZuxHd4
Nowy właściciel- nowe wcielenie jak to mówią. Plany ciekawe. Powodzenia.
Zresztą zawsze było:
http://www.youtube.com/watch?v=Cp7_mZuxHd4
Nowy właściciel- nowe wcielenie jak to mówią. Plany ciekawe. Powodzenia.
Uwierz mi, że bez ITB również robi niezły kocioł w głowach co poniektórym kierowcomBrama pisze:więc myśle ze na ITB będzie też robić bałagan
QG15+