Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera N15 GTi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

[ Almera] Nissan Almera N15 GTi

Post autor: Brama » 2013-06-25, 10:20

MODEL: 1997, N15 GTi
SILNIK: SR20DE, głowica liźnięta 1,5mm, Mod rozrządu, sypnięte zapłonem
UKŁAD DOLOTOWY: Seria, nawiew z dołu
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy SSAC 2,5'',przelot 60mm, duża puszka przelotowa customowa puszka na końcu
UKŁAD PALIWOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Przód - Gwint , tył - jakieś -40. Fabryczne rozpórki przód góra, tył góra. Generalnie zawias zdrowy ale trzeba dopieszczać na bieżąco.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria po remoncie
ŚRODEK: Seria
CAR-AUDIO: coś tam cyka ;)
MOC: Seria 143 PS (141 bhp) (105 kW) @ 6400 rpm, 178 Nm (131 lb.ft) @ 4800 rpm
WAGA: nie zważone, internet podaje od 1100 do 1200

Foto jeszcze z ogłoszenia, teraz stoi na innych duże brzydszych kołach. Aktualnie szukam felg.

Obrazek

Plany spore, jak na razie muszę ogarnąć się w tym aucie bo po kanapie jestem w szoku że FWD się tak klei do drogi :) Na tym silniku zrobię prawdopodobnie tylko wydech, poprawie trochę dolot może, wystroje rozrząd i sypnę zapłonem. Później planuje wrzucić SR20VE z ITB wystrojone na EMU :)
Ostatnio zmieniony 2014-02-13, 12:10 przez Brama, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-06-25, 10:30

Dobry zakup
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-25, 10:31

Jednak znalazła kupca :) wrzucaj VE i zrób cichego zabójcę :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-06-25, 10:34

Gratuluje N15tki. Polatałem trochę taką i przyznaję, że klawa furka.
Krzesaj moc, dodatkowo jakieś ładne koło i będzie przeciąg.

pzdr
rz

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-06-25, 10:34

Almerki sa bardzo niepozorne ale dużo potrafia dokładka by sie przydala jeszcze
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 10:36 przez killer2000, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-06-25, 10:36

vixo pisze:Jednak znalazła kupca :) wrzucaj VE i zrób cichego zabójcę :D
a ty tylko VE i VE i VE :P
Dobrze ogarnięte i zdrowe DE może śmiało walczyć z VE :)
Tak patrząc na te wszystkie projekty to skłaniam się coraz bardziej ku DET-owi.

rz

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-06-25, 10:47

Miałem mocny projekt turbo FWD i teraz chce odpocząć od turbo i pobawić się w NA. Chce VE na trąbkach a później sie może i dmuchnie co nieco ale to pieśń przyszłości.
killer2000 pisze:dokładka by sie przydala jeszcze
Jaka dokładka ? :) Jak na razie dopiero się ogarniam w świecie Nissana więc wybaczcie niedoinformowanie ;)
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 12:59 przez Brama, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-06-25, 10:52

Np z pakietu UKSpec czy jak mu tam.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-25, 10:59

rz Ale patrz na spalanie DE-TA a VE :D

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2013-06-25, 11:02

patrz na osiągi VE a DET :P

Nie cytujemy ostatnich postów w temacie :)
Ostatnio zmieniony 2013-06-25, 11:05 przez rz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-25, 11:04

rz Do VE też można dołożyć T i też będą osiągi :) zresztą jest temat możesz poczytać :D viewtopic.php?t=12193

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-06-25, 11:44

rz pisze:
vixo pisze:Jednak znalazła kupca :) wrzucaj VE i zrób cichego zabójcę :D
a ty tylko VE i VE i VE :P
Dobrze ogarnięte i zdrowe DE może śmiało walczyć z VE :)
Tak patrząc na te wszystkie projekty to skłaniam się coraz bardziej ku DET-owi.

rz
Napisałem o VE bo właściciel miał w planach hehe ;)

[ Dodano: 2013-06-25, 12:45 ]
Znaczy ma :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-06-25, 11:47

Mam i zamierzam zrealizować. Widziałem jak to lata w Sunnym po strojeniu więc myśle ze na ITB będzie też robić bałagan :)

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-25, 11:50

Brama Że będzie robić bałagan to jedno a że ma małe spalanie to drugie :D

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-06-25, 12:08

W oryginale jes dokladka pod przedni zderzak taka czarna tu masz u mnie na aucie http://images35.fotosik.pl/994/c103775c5b4dda90med.jpg a jak bys chcial cale body po lift przed lift vzr wszystko do ogarniecia
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-06-25, 12:12

NissanDreams, z ITB strojonym na SA raczej nie będzie mało palić, nie po to to się robi :P

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2013-06-25, 12:14

A tutaj mozesz sobie luknąc co mozna miec w sensie z body
http://www.almeraownersclub.com/threads ... ide.19700/
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-25, 12:18

DubSon Chodziło mi o silnik sam w sobie że jest oszczędny :)

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-06-26, 12:01

Usunięta pierwsza usterka, wymieniłem łożysko Mcphersona. Z drugiej strony też wymienię na dniach razem z łącznikiem stabilizatora. Zamawiam też kółeczko regulowane na wałek ssący.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-06-26, 14:47

O to widzę już zaczynamy :) kółko sam będziesz ustawiał ?
Mnie też czeka walka z łącznikami :D

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-06-26, 15:48

ja mam niby zdrowe ale ktoś zahaczył prawym o coś na drodze i jest wygięty. Na szczescie Delphi kosztował tylko 40 zeta :) Kółeczko na wałek ssący też już zamówiem.

Edit:

Kółeczko dotarło :)



Obrazek

onboard:

Obrazek

[ Dodano: 2013-07-08, 13:59 ]
Poprzedni właściciel ustawił wałek wydechowy przyśpieszony o jeden ząb w obawie o kolizje po szlifie głowicy. Przywróciłem to do serii, wałek ssący za to wyprzedziłem o 6st. Zapłon ustawiony na lampe na 19st. Ulica zweryfikuje czy jest lepiej. Moim zdaniem jest :)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-11, 09:49

Lepiej :?: :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-07-19, 15:45

Wddaje mi się że tak ale to może być subiektywne odczucie bo ani nei konfrontowałem ani nie mierzyłem na hamowni ;)

Dziś w deszczu założyłem zakupione okazyjnie koła:
Rozmiar 15x7J, z przodu Yokohama Parada Spec2 195/50, z tyłu Dunlop SP Sport 195/45

Obrazek

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-19, 15:55

A co ze starymi alu ??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-07-19, 16:02

nic, to jakies enkei'e z mazdy, brzydkie i ze strasznie wysokim ET. Na razie lądują w piwnicy.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-07-19, 16:10

Może handel ?? :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
*Kazik*
fanatyk nissana
Posty: 440
Rejestracja: 2010-03-09, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: *Kazik* » 2013-07-23, 08:24

Pogratulować zakupu, sama miałam tą Alutę na oku jako dawcę do mojej :mrgreen:
Powodzenia w modach i na ulicach ;-)
Patrol GR Y61 2.8TDI
Primera P11 2.0SLX
Primera P11 2.0 SLX+T(spalona)

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-08-09, 14:52

Zakupiłem grill od polifta. Oto efekty :)

ObrazekObrazekObrazek

:)

Obrazek

[ Dodano: 2013-09-30, 20:22 ]
Wydech zrobiony już kompleksowo. Kolektor 4-2-1 65mm na wyjściu > środkowy tłumik AWG o długości 88cm i średnicy 60mm > końcowy WM sport 60 wejscie 89mm wyjscie.

Fotki na szybko więc raczej poglądowe. Bardzo profesjonalna robota kolegi Arni K. z H3M.pl, mogę dać namiar w razie czego ;) Polecam :)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-10-15, 20:47

Uuu jest głośno :-P
Zresztą zawsze było:
http://www.youtube.com/watch?v=Cp7_mZuxHd4 ;)

Nowy właściciel- nowe wcielenie jak to mówią. Plany ciekawe. Powodzenia.
Brama pisze:więc myśle ze na ITB będzie też robić bałagan
Uwierz mi, że bez ITB również robi niezły kocioł w głowach co poniektórym kierowcom ;-)
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Brama
nowy na forum
Posty: 20
Rejestracja: 2013-06-05, 13:01
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Brama » 2013-10-21, 14:13

Pierwsze wrażenie było takie że jednak nie jest głośno, niestety po paruset kilometrach środkowy się trochę wypalił i hałas mi doskwiera aż nadto. Dlatego niebawem wpadnie większa pucha na koniec, aktualnie dogaduje temat :)

Filmik widziałem, co do ITB to chce je dlatego bo "nikt nie ma" ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”