Strona 1 z 2
					
				[ Primera] Wiśniowa perełka primercia P10
				: 2013-05-25, 13:24
				autor: Knur
				Kupiłem w maju 2012 od starszego pana ,na razie sprawuje się bardzo dobrze ,silnik jest zdrowy nie bierze oleju ,nie ma żadnych wycieków.Wyposażenie:
klimatyzacja
elektryka szyby wszystkie plus lusterka
abs
dwie poduszki powietrzne
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
rok produkcji 1996
hamulce tył i przód tarczowe
Jedyną wadą jest blacharka ale już w przyszłym miesiącu będe ją robił.
 
 
 
 
 
 
Mam wersje 115km i będe w następnym miesiącu po zrobieniu blacharki brał się za tuning mechaniczny i wizualny ,w moim mieście jest zakład gdzie robią tuning silnika razem z hamownią i będe chciał żeby wykrzesać conajmniej 150km.Do tego dołoże spojler jak w wersji gt i halogeny.
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 13:30
				autor: vixo
				Ładna Primera 

 Po blacharce jeszcze ładniejsza będzie 

 Powodzenia życzę 

PS. 
Mam halogeny, wałki z gt i kolektor z gt 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 13:47
				autor: Knur
				ale masz w swojej primerze czy masz do sprzedania
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 13:54
				autor: vixo
				Wszystko Na handel 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 13:56
				autor: Knur
				a po zainstalowaniu tych podzespołów jaki moge uzyskać przyrost mocy ,myślałem jeszcze o sportowym tłumiku ,filter stożkowy już mam.
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 14:16
				autor: vixo
				Mam też sportowy końcowy Monti 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 14:39
				autor: bombel
				Knur pisze:Mam wersje 115km
To nie jest 115 KM. Di było na jednopunkcie. Ty masz 125 lub 130 KM
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 15:27
				autor: Knur
				no właśnie też mi się wydaje że jest więcej niż 115 ,bo miałem dwa lata temu primere p10 2.0sri miała w dowodzie 92kw czyli 125km i porównując tamtą do tej jeżeli chodzi o przyspieszenie to jest podobne lub ta którą mam teraz ma nieznacznie lepsze.
Chociaż ta różnica nie powinna być odczuwalna bo 2.0 115km ma 9.9s do 100km/h
a sri 125km ma 9.5s do 100km/h a gt ma 8.4s.
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 19:35
				autor: Chemik
				Gratuluje p10-i,no blacharka zawsze jest problemem,ważne żeby ktoś to dobrze zrobił,już z tym ciężko,działaj dbaj,i bezawaryjności
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:39
				autor: Knur
				oprócz podzespołów od gt jak kolektor i wałek ,czy jest możliwość podniesienia mocy poprzez sam chiptuning tak jak to się robi np w tdi vw ,czy ta primera posiada jakiś chip lub komputer
nie wiem czy tu można wkleić link ale wkleje najwyżej jak coś to prosze usunąc do firmy w której chce robić tuning tej primery zarówno wizualny jak i mechaniczny
http://www.kfrmotors.com/
kolega mi jeszcze na privie napisał że potrzebny jest mod rozrządu ,przyspieszony zapłon ,i stożek
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:40
				autor: bombel
				Knur komp nie jest programowalny, więc nie
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:43
				autor: vixo
				Tylko świnia wchodzi w grę 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:44
				autor: Knur
				a korzystając ze strony tego zakładu do której linka podałem
- programy (tzw. chip tuning)
- montaż komputerów standalone (EasyECU, VEMS, Megasquirt)
- montaż komputerów typu piggyback
- strojenie silników i pomiar składu mieszanki AFR
- naprawy instalacji elektrycznych
czy jest możliwość montażu jakiegoś z tych komputerów a potem podniesienia mocy
tak w ogóle to niedługo zrobie sobie pomiar na hamowni i wkleje tu wykres
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:47
				autor: vixo
				Świnie możesz zastosować 
 
[ Dodano: 2013-05-25, 21:48 ]
Znaczy 
- montaż komputerów typu piggyback
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:50
				autor: Knur
				ja się pytam na poważnie ,nie jestem z zawodu mechanikiem ,orientuje się pobieżnie w motoryzacji i plany odnośnie tuningu mam jak najbardziej poważne ,bardzo lubie nissany jako marke i konkretnie primery bo mają żywotne silniki dosyć dobry komfort i precyzje prowadzenia.
A sorry ty nie żartujesz nie przeczytałem tego piggyback w poście który dałem wcześniej ,przed chwilą sprawdziłem w goglach co to jest ,że jak ecu modyfikacja jest nie możliwa to trzeba zewnętrzny komputer użyć typu właśnie piggyback
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:53
				autor: vixo
				No to poważnie mówię piggyback np ecumaster det III 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:55
				autor: Knur
				a mam jeszcze jedno pytanie orientuje się ktoś ile waży moja primera ,bo w dowodzie mam 1100kg masa własna ale to chyba jest pomyłka.
A czy po podniesieniu mocy do jak planuje co najmniej te 150km potrzebna jest także zmiana np przegubów ,półosi czy łańcucha rozrządu itp ,bo ja w zeszłym roku chciałem dać zrywa na betonie i mi się półośka ukręciła a wcale mocno nie przygazowałem tylko tak do 1/3 gazu.
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 20:58
				autor: vixo
				Mój sedan waży 1150 

 w bagażniku jakieś 30kg 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 21:44
				autor: Chemik
				A to że półoś sie ci ukręciła to chyba miał to każdy 

 i jescze powiedz że lewa heh
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 21:49
				autor: Knur
				lewa ,ogólnie to nie żyłuje silnika ale przed kumplami chciałem się popisać i się ukręciła się.
A miałem jeszcze lepszą akcje w poprzedniej primerze w 2010 roku jak wracałem nią z norwegii na obwodnicy gdańska przy 110km/h otworzyła mi się maska i walnęła w szybe ,zrobiła się pajęczyna ale szyba klejona więc nie wysypała się do wnętrzna ,po prostu zapomniałem domknąć maski a zabezpieczenie nie zadziałało bo pęd powietrza wyrzucił maske do góry.Ledwo co udało mi się uniknąć wypadku.Zawiasy nie puściły dlatego maske udało się domknąć i dojechać do domu.
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 21:54
				autor: vixo
				Jakbyś powiedział, że Ci się nigdy nie ukręcila to byśmy byli zdziwieni 

 a tak to wgl Nas to nie rusza 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 21:58
				autor: Knur
				napisałem o tym nie żeby zrobić wrażenie tylko w sensie czy przy modach jakie planuje nie jest potrzebna wymiana np półosiek na jakieś bardziej wytrzymałem ,mocniejsze.W np golfie 4 półosie w wersji z silnikiem vr5 są dwa razy grubsze
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 22:04
				autor: vixo
				Do Primery takich cudaków raczej nie ma 

 ale jak raz zmienisz (na dobre oczywiście) to powinno starczyć. Mi w GT'eku ani razu (odpukać) półoś nie poszła 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-25, 22:09
				autor: Knur
				Zrywanie przyczepności na twardej powierzchni jest ogólnie szkodliwe zarówno dla silnika jak i dla zawieszenia itp tym bardziej w takich samochodach jak nissan primera które są dosyć delikatne.
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 08:03
				autor: bombel
				Knur zobacz w moj temat ile mam mocy i polosie całe. Co do Ecumastera, to on nie podnosi mocy. On tylko dostraja ilośc paliwa. W TDI i innych turbowozach chiptuning polega na zwiększeniu doladowania i podlaniu paliwa, co faktycznie rzutuje na wzrost mocy. Tutaj da Ci ok 2-5 KM
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 08:51
				autor: Maro
				Fajnie podchodzisz do tematu ogólnie mówiąc z tego silnika możesz wyciągnąć 170-180KM i 210-220NM 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 11:41
				autor: radziejwwl
				Najpierw popraw cybant na dolocie i jesli zostawiasz gaz to kup sobie blosa bo ta zwezka ktora masz skutecznie usmierca Ci konie. Grubsze poloski jak najbardziej sa dostepne i jak najbardziej je polecam , ja mam u siebie . Do tego nie mają tłumików szmerów więc jest wyeliminowany ich słaby punkt. Pozdrawiam i powodzenia w modach 

 
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 12:10
				autor: Knur
				przeczytałem co to jest cybant i blos w goglach ,rozumiem że widzisz po zdjęciu silnika ,że ta obejma zaciskowa jest poluzowana.
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 13:29
				autor: Boro1989
				Ciekawe czy kefir ogarnia nissany 

 wiem ze w grupie VAG jest na prawde dobrym specjalista,  strojenie przed zrobieniem podstawowych modow nie ma sensu ale jezeli juz bardzo bys chcial to mozesz dorwac ecu master det 2 juz za 300 zl na alledrogo 

 wydechowy kolektor mozesz od Maca kupic jak i caly wydech, to Ci doda mocy, do tego dolocik i juz czujesz roznice:) i fajna primerka ale na miescie jej jakos nie widzialem 

. 
I moim zdaniem jak myslisz o mocy to zainwestuj w sekwencje..
 
			 
			
					
				
				: 2013-05-26, 13:32
				autor: vixo
				Boro1989, teraz to tylko będziesz widzieć licznik i drogę 

 chociaż co do drogi to mam wątpliwości 
