Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P11 SRI/GT by Mishi

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-08-29, 08:06

Lucas lub TRW (z tego co się orientuję TRW bywały w Almerach N16 ale nie zawsze). Zaciski są we wszystkich wersjach tak jak mówi Janusz takie same tylko w przypadku tarczy 278mm jarzma są inne. Więc jeśli masz teraz tarcze z tył 25x to kup zaciski razem z jarzmami pod tarcz 278mm jak się tarcze skończą będziesz mógł przejść na tarcz 278. Takie ma z tył chyba Lesiu dzięki temu że są sporo większe to i lepiej wyglądają na tle felgi. Ja już też się w takowe jarzma zaopatrzyłem teraz tylko czekam aż tarcze się skończą.

ps. Zaciski TRW jak szukałem to wydawały mi się lepsze bo mają inną sprężynkę od naciągu linki ręcznego ale ciężko je dostać w dobrej cenie.

pozdro
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2016-08-29, 18:27

HeY

No tylko ja potrzebuję teraz zacisków. Nie mogę czekać aż mi się tarcze skończą.

To ma ktoś coś na stanie?

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-08-29, 18:32

Zregenerowac sie ich nie uda?

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2016-08-29, 18:48

HeY

Próbowałem już dwa razy ale zawsze trwało to tylko chwilę i słabo działało więc lepiej wymienić na zdrowe używki.

Pozdrawiam
Mishi

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2016-08-29, 19:56

To coś źle robiłeś ja już dwa razy regenerowałem w dwóch primerach i jak do tej pory w ostatniej ponad dwa lata wszystko jak w najlepszym porządku .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-08-29, 20:06

Mishi, ja tylko proponuję zakup zacisków razem z jarzmami bo zaciski czy przy tarczy 25x czy 278 są takie same. Większe tarcze lepiej wyglądają ale z racji że zaciski są takie same to przy większej tarczy nie wyciera się parę mm tarczy od środka.
Ja też regenerowałem 2 razy od p10 i raz przy p11 zasada ta sama z tym że przy p10 po 2 latach problem powrócił przez pordzewiałą linkę która nie ruszała się w pełnym zakresie.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-08-29, 20:14

Też regenerowałem zaciski, działają już ponad 2 lata i nie ma problemu. Może nie używałeś smaru o tłoczków i cylinderków przy składaniu mechanizmu? Samą dźwignię od ręcznego - tą która wchodzi w zacisk składałem na smar ceramiczny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2016-09-11, 19:32

Hey

Dzisiaj po dość długim czasie trochę pogrzebałem przy aucie. Wpadły tym samym nowe lampy na przód, założyłem filtr kabinowy oraz przeleciałem pastą tempo spłowiały lakier włącznie z woskowaniem.

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2016-09-11, 20:21

Tempo?serio?
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2016-09-12, 06:58

a zrobiłeś może foty przed i po ?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2016-09-12, 09:09

Hey

Jakieś tam foty są ale newiele na nich widać.

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2016-09-12, 09:13

Po paru myciach bedzie wieksza kupa niz byla. Tempo zabija lakier tak na przyszłość
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2016-09-12, 09:19

Hey

To co stosować w takim razie gdy chce się spolerować spłowiały lakier?

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2016-09-12, 10:46

Maszyna i korekta lakieru np ja uzywam menzernej
https://bestseller.pl/zestaw-past-menze ... cgodJasCtA
A najlepiej to oddac do kogos kto ogarnia detailing i wtedy bedziesz zadowolony
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2017-02-15, 23:28

HeY

Czas na małą aktualizację tematu. Przez ostatni czas niewiele działo się z autkiem. Czasem jakieś upadki i rzadko wzloty. Ostatni z zeszłego jeszcze roku to większe serwo z X-traila wleciało.
A niebawem nowe regenerowane zaciski na tył oraz wymiana półosi prawe wraz z obiema uszczelniaczami na obie strony.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam
Mishi

Awatar użytkownika
Sake
wiem o czym pisze
Posty: 73
Rejestracja: 2013-10-17, 22:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Sake » 2017-02-16, 20:26

nismo46 pisze:Po paru myciach bedzie wieksza kupa niz byla. Tempo zabija lakier tak na przyszłość
Nie wiem co Tempo robi z metalikiem, ale z mocno spłowiałym czerwonym akrylem ta pasta poradziła sobie wyśmienicie. Miejscami czerwony kolor chciał przechodzić w różowy i prawda jest taka że po pastowaniu nie mogło być gorzej.
Wtedy jeszcze tego nie wiedziałem, ale po myciu efekt osłabł. Jednak tak źle jak przed erą Tempo już nie było ;) Pacjent: Ford Escort 1991r.
Wrzuciłem kiedyś foty przed i po "detailingach" na forum Kosmetyka Aut.

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2017-05-22, 14:06

Temat troche spadł... Co tam sie dzieje ciekawego?:)

Awatar użytkownika
Mishi
fanatyk nissana
Posty: 927
Rejestracja: 2010-03-31, 19:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Mishi » 2017-05-29, 23:21

HeY

Coś tam powoli się dzieje. Nie w ogóle czasu żeby grzebać przy aucie. O serwie i zaciskach na tył, o których pisałem wcześniej przyszedł czas na wymianę drugiej półośki. Przy okazji uszczelniłem silnik, skrzynię biegów oraz wymieniłem opony na nowe. Poprzednie dosłownie się rozsypały.
W szafach jeszcze jest trochę gratów a plany się nie zmieniły tylko muszą jeszcze poczekać na lepsze czasy.

Pozdrawiam
Mishi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”