[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
: 2013-04-18, 19:16
赤い 霊 - AKAI REI
日産プリメーラP11GT
NORTH EUROPE LUXURY SPEC
___________________________________________________________________________
jak ktoś nie ma japońskich krzaczków to proponuję doinstalować
Witam wszystkich zgromadzonych. Postanowiłem zaprezentować swojego Nissana Primere P11GT
Na wstępie pragnę podziękować osobom, które w pewnym, aczkolwiek znaczącym stopniu przyczyniły się do tego, żeby to auto wyglądało i jeździło tak jak jeździ.
Tak więc podziękowania dla:
Zielkq, Girafa, Lombardo88, DARO GTI, Plasteka, Niedziała, Foo,
Risto, Krzyśka z MK SERVICE, Gawła, Marlosa90, Georga, Filipa_212,
Jaśka, Janka, Spokojnego, Ad@musa, Fera, Ryby, Polo32, Svobi'ego,
Mario, Sylwii i Katoda z DriftShopu, Berny'ego_p
Michała z MiKar, Vespa, Lewiana, Vixo, Totenkopfa
Czajnika, Tomkierza
LUDZIE WIELKIE DZIĘKI!!!!
Nissan Primera P11GT został zakupiony po tym jak Primera P10 dostała strzała w tyłek i skończyła tak:
poszła na żyletki - nie opłacało się robić z tym cokolwiek.
Nissan Primera P11GT jest ze mną od połowy czerwca 2012 - wrócił do klubu. Wyjaśnienie poniżej.
Po zakupie trochę googlowałem i się okazało, że jest to dawna Primera NadiRa. Po tym jak NadiR ja sprzedał poszła do krawaciarza, który ją trochę zaniedbał i zniszczył. Szczęście w nieszczęściu, że do roboty była mechanika a nie blacharka...
Teraz co nieco o aucie:
Model: Nissan Primera P11GT
Data prod: 10/97
Kolor zew: czerwony
Kolor wnętrza: szary
Typ nadwozia: sedan,
Silnik: SR20DEH z podtlenkiem LPG,
Zawiecha: przód seria, tył - amor z N16 2.2di sprężyna została z P11GT - podniósł się trochę i już nie przysiada jak wsiądą 3 osoby z tyłu;
Hamulce: w zasadzie seria, oprócz serwa, które jest z Maximy A32
Body: seria dla GT
Wyposażenie:
*4 poduchy,
*fotele półskóra, kubełki,
*spojler,
*klima,
*podłokietnik w tylnej kanapie,
*rozpórki,
*wspomaganie,
*4x el. szyby,
*el. i podgrzewane lusterka,
*podgrzewane fotele - dołożone, bo nie miała - maty z P12, kawałek wiązki z P11.144 i włączniki z P10,
*centralny,
*halogeny przez chwilę były, ale się zmyły.... teraz są zrobione zaślepki z poliwęglanu, które sam dorobiłem.
*audio - stary poczciwy Blaupunkt Siena (dorobione sterowanie z pilota , bo w oryginale nie miał) do tego głośniczki - seria.
*tempomat (Cruise Control) - ASCD (AUTOMATIC SPEED CONTROL DEVICE)- dołożony i działa - rupiecie z różnych modeli Nissana - R50, A32, J30 i trochę DIY
Ogumienie:
lato: alusy nissanowskie, buty 205/60/15
zima: stal, buty 195/60/15.
Teraz kilka foto:D :
Z moich modyfikacji:
zrobienie podświetlenia do przycisków od otwierania szyb - brakowało mi tego po przesiadce z P10
przód:
tył:
Podświetlenie gniazda zapalniczki - okazuje się, że gniazdo z P10 idealnie pasuje
No i zrobienie podświetlania przycisku od regulacji lusterek
Plany na przyszłość czy będzie coś modzone - nie, chcę ten samochód utrzymać w oryginale jeśli chodzi o motorownię i wygląd zewnętrzny.
_