[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Puchacz, Stage2 na razie odłożony w czasie - graty są już skompletowane. Jednak przed zrobieniem Stage2 trzeba będzie zrobić Stage1,5 - przewody sztywne. Bez tego nie będzie Stage2.
______________________________________________
Niestety, ale przednie gumy już się zużyły i miałem wybór - albo kupuje 2 nowe tylko na przód, albo komplet. Po kilku dniach namysłu, stwierdziłem, że wracam na OEMowy rozmiar.
Podziękowania dla Gawła za ogarnięcie tematu.
______________________________________________
Niestety, ale przednie gumy już się zużyły i miałem wybór - albo kupuje 2 nowe tylko na przód, albo komplet. Po kilku dniach namysłu, stwierdziłem, że wracam na OEMowy rozmiar.
Podziękowania dla Gawła za ogarnięcie tematu.
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:48 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chciałem Toyo T1-R, ale w rozmiarze nie było......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rz, studenty mi przyczepiły i tak zostało
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rz, uwierz studenci są zdolni do różnych dziwnych rzeczy
Dziś zmieniłem buty na letnie - pierwsze odczucie, zresztą jak po każdej zmianie z zimówek na letnie - auto w końcu jedzie prosto i nie ściąga w prawo Więcej będę mógł napisać po trasie, którą niedługo muszę zrobić.
Co do ściągania w prawo na zimówkach - zbieżność sprawdzana - nie ma się czego czepić, opon nie tnie, luzów brak, opony zamieniane na wszelkie możliwe sposoby -> ciul opony są do d...y
Dziś zmieniłem buty na letnie - pierwsze odczucie, zresztą jak po każdej zmianie z zimówek na letnie - auto w końcu jedzie prosto i nie ściąga w prawo Więcej będę mógł napisać po trasie, którą niedługo muszę zrobić.
Co do ściągania w prawo na zimówkach - zbieżność sprawdzana - nie ma się czego czepić, opon nie tnie, luzów brak, opony zamieniane na wszelkie możliwe sposoby -> ciul opony są do d...y
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, felgi są OEM Opony pewno zmienię, bo już mnie wkurzają te zimówki. Trzeba jakieś TOYO albo YOKOHAMY znaleźć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Foo, ponad połowa marca, to już wypadało
Rz, zmieniaj, zmieniaj. Niech Chrupek lepiej i pewniej prowadzi się w zakrętach.
PrzeRuSco, ありがとう
Dziś sprawdziłem ile zrobiłem już od wymiany oliwy - 3kkm. Licząc to, że do układu wchodzi jakieś 3,2L (a nie 3L jak myślałem) to DEH wciął jakieś 100-150ml
Rz, zmieniaj, zmieniaj. Niech Chrupek lepiej i pewniej prowadzi się w zakrętach.
PrzeRuSco, ありがとう
Dziś sprawdziłem ile zrobiłem już od wymiany oliwy - 3kkm. Licząc to, że do układu wchodzi jakieś 3,2L (a nie 3L jak myślałem) to DEH wciął jakieś 100-150ml
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Się ogarniejanusz pisze:Opony pewno zmienię, bo już mnie wkurzają te zimówki. Trzeba jakieś TOYO albo YOKOHAMY znaleźć
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Gaweł, no ja wątpliwości nie mam. U Ciebie zawsze wszystko profesjonalnie jest i w dobrej cienie
Howard512, i tak są cichsze Fuldy Kristall Montero 3.
Ogólnie masz do wyboru: opona średnio głośna/głośna, która dobrze klei i nie jest ECO vs. opona, która jest cicha, jest ECO i nie klei....
Ja wolę oponę głośną, która klei i nie jest ECO....
Howard512, i tak są cichsze Fuldy Kristall Montero 3.
Ogólnie masz do wyboru: opona średnio głośna/głośna, która dobrze klei i nie jest ECO vs. opona, która jest cicha, jest ECO i nie klei....
Ja wolę oponę głośną, która klei i nie jest ECO....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A moje są ciche, eko i kleją na prawdę dobrze, odpowiednio też kosztowały.
http://netgum.pl/index.php?id=o6691 rok temu po 302zł za szt buliłem, ( tydzień po dacie prod. udało się dostać) jeszcze 1 przeciałem na dziurze a raczej to był krater
http://netgum.pl/index.php?id=o6691 rok temu po 302zł za szt buliłem, ( tydzień po dacie prod. udało się dostać) jeszcze 1 przeciałem na dziurze a raczej to był krater
KTR, przeskakiwać można i na 17" ale znaleźć później dobrą gumę za rozsądne pieniądze to już problem. Poza tym nie oszukujmy się tutaj ma być komfort
janusz, taka malutka uwaga ode mnie... te wszystkie naklejki na klapie i pasie tylnym przerzuciłbym na szybę. Teraz się zrobił jakiś dziwny chaos i tył stracił na uroku. To tak ode mnie
rz
janusz, taka malutka uwaga ode mnie... te wszystkie naklejki na klapie i pasie tylnym przerzuciłbym na szybę. Teraz się zrobił jakiś dziwny chaos i tył stracił na uroku. To tak ode mnie
rz
Popieram z szyby zawsze łatwiej jc nalepkę potem usunąćrz pisze:te wszystkie naklejki na klapie i pasie tylnym przerzuciłbym na szybę
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
KTR, jakbym nie miał zrobionych felg, to może bym myślał nad tym, żeby zapodać jakieś 16". Ale że felgi mam robione to olałem ten temat
Rz, Vixo, pomyślimy i może coś odchudzimy
Rz, Vixo, pomyślimy i może coś odchudzimy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Rz, no to mam temat do głębszego przemyślenia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tez popieramrz pisze:te wszystkie naklejki na klapie i pasie tylnym przerzuciłbym na szybę
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535