[ 100NX] 100 NX GTI "BZIUK" ( GA16DE ->SR20DE)
: 2013-03-04, 17:17
LISTOPAD 2012
Znalazłem w końcu chwile by coś napisać o mojej setce
"Bziuk" jest w moich rękach od listopada 2012. Jest to druga setka w mojej karierze, wcześniej była też czarna, z tą różnicą że "prawie GTI" czyli składak z SR-em pod maską. Niestety poprzednia miała być odratowana, ale trafiła w nieodpowiednie ręce.. niestety. OD tamtej pory obiecałem sobie, że kiedyś powrócę do nissana jak tylko trafie na jakiś sensowny okaz 
Szybki opis:
Poliftowa setka (94 r.) z motorem GA16DE ( wałki z DS-a , kolektor ssący 73C) w jedynym słusznym kolorze czarnym.
WYPOSAŻENIE:
- Szare wnętrze
- Wspomaganie kierownicy
- Dach targa + podsufitki do targi
- Elektrycznie regulowane lusterka
- Elektryczne szyby
- Regulacja wysokości kierownicy
- Welurowa tapicerka
- Centralny zamek z pilota
- Instalacja LPG
ZAWIESZENIE:
-Dość niskie i twarde, w papierach znalazłem ślad papierów firmy H&R w języku niemieckim, ogólnie trzyma się drogi dobrze jak przystało na NX-a
UKŁAD HAMULCOWY:
-Sprawna seria, tarcze przód, bębny tył
PLANY:
Doprowadzić go do perfekcyjnego stanu wizualnego, dbać o bardzo dobry stan techniczny, dopracowanie szczegółów. Zależy mi na tym, żeby utrzymać auto w stanie jak najbardziej zbliżonym do serii, bez wieś tuningów, wszystko ze smakiem
Dobrze utrzymany, ekonomiczny dupowozik lubiący wysokie obroty ![]:-> ]:->](./images/smilies/diabelek.gif)
FOTKI

cała Polska przejechana bez problemu, Trasa Kraków - Ustka

a tu jeszcze moja pierwsza setka, pierwsza miłość

---------------------------------------------------------------------------------------------------
STYCZEŃ - LUTY 2013
Pierwsze kroki w kierunku przygotowania setki na następne 20 lat służby poczynione. Na pierwszy ogień blacharka:

Efekt po ponad miesiącu oczekiwania i niestety użerania się z - początkowo - miłymi fachowcami na początku mnie cieszył, niestety po pewnym czasie zacząłem zwracać uwagę na mnóstwo niedociągnięć. Przynajmniej kielichy zrobili porządnie..
Dołożone Progi z GTI i zderzak tył z dokładką PFEBA.




---------------------------------------------------------------------------------------------
KWIECIEŃ 2014
Kilometry lecą, Bziuk bez zarzutu, z nowym sprzęgłem, płynami..

_______________________________________________________________________
MAJ 2013
Mój pierwszy ZLOT NZ zaliczony, setka dalej bez zarzutu, ale trochę zaczyna doskwierać brak mocy..


----------------------------------------------------------------------------------------------------
CZERWIEC - SIERPIEŃ 2013
Decyzja o przeszczepie serducha podjęta. Udało się dorwać fajny motor od kolegi Mariana ze 100 NX Squadu, dogadanie szczegółów i SWAP rusza
Silnik na miejscu
Jak się bawić to się bawić, heble wyj**** lepsze wstawić

Do tego zegary z Sunnego GTI

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013
Po SWAPie wyskakuje parę problemów, z którymi staram się walczyć w wolnych chwilach.
W międzyczasie kompletuje graty , wskakują Felgi 15"



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
GRUDZIEŃ 2013 - OBECNIE
Zapada decyzja o dalszej reanimacji Bziuka, zimowy schron znaleziony, cała zima na grzebanie przy aucie.


Znalazłem w końcu chwile by coś napisać o mojej setce


Szybki opis:
Poliftowa setka (94 r.) z motorem GA16DE ( wałki z DS-a , kolektor ssący 73C) w jedynym słusznym kolorze czarnym.
WYPOSAŻENIE:
- Szare wnętrze
- Wspomaganie kierownicy
- Dach targa + podsufitki do targi
- Elektrycznie regulowane lusterka
- Elektryczne szyby
- Regulacja wysokości kierownicy
- Welurowa tapicerka
- Centralny zamek z pilota
- Instalacja LPG
ZAWIESZENIE:
-Dość niskie i twarde, w papierach znalazłem ślad papierów firmy H&R w języku niemieckim, ogólnie trzyma się drogi dobrze jak przystało na NX-a

UKŁAD HAMULCOWY:
-Sprawna seria, tarcze przód, bębny tył
PLANY:
Doprowadzić go do perfekcyjnego stanu wizualnego, dbać o bardzo dobry stan techniczny, dopracowanie szczegółów. Zależy mi na tym, żeby utrzymać auto w stanie jak najbardziej zbliżonym do serii, bez wieś tuningów, wszystko ze smakiem

![]:-> ]:->](./images/smilies/diabelek.gif)
FOTKI
cała Polska przejechana bez problemu, Trasa Kraków - Ustka
a tu jeszcze moja pierwsza setka, pierwsza miłość

---------------------------------------------------------------------------------------------------
STYCZEŃ - LUTY 2013
Pierwsze kroki w kierunku przygotowania setki na następne 20 lat służby poczynione. Na pierwszy ogień blacharka:
Efekt po ponad miesiącu oczekiwania i niestety użerania się z - początkowo - miłymi fachowcami na początku mnie cieszył, niestety po pewnym czasie zacząłem zwracać uwagę na mnóstwo niedociągnięć. Przynajmniej kielichy zrobili porządnie..
Dołożone Progi z GTI i zderzak tył z dokładką PFEBA.
---------------------------------------------------------------------------------------------
KWIECIEŃ 2014
Kilometry lecą, Bziuk bez zarzutu, z nowym sprzęgłem, płynami..
_______________________________________________________________________
MAJ 2013
Mój pierwszy ZLOT NZ zaliczony, setka dalej bez zarzutu, ale trochę zaczyna doskwierać brak mocy..



----------------------------------------------------------------------------------------------------
CZERWIEC - SIERPIEŃ 2013
Decyzja o przeszczepie serducha podjęta. Udało się dorwać fajny motor od kolegi Mariana ze 100 NX Squadu, dogadanie szczegółów i SWAP rusza
Silnik na miejscu
Jak się bawić to się bawić, heble wyj**** lepsze wstawić

Do tego zegary z Sunnego GTI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
WRZESIEŃ - LISTOPAD 2013
Po SWAPie wyskakuje parę problemów, z którymi staram się walczyć w wolnych chwilach.
W międzyczasie kompletuje graty , wskakują Felgi 15"

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
GRUDZIEŃ 2013 - OBECNIE
Zapada decyzja o dalszej reanimacji Bziuka, zimowy schron znaleziony, cała zima na grzebanie przy aucie.