[Sunny] Limonowy Nissan Sunny N14 SR20VE
: 2013-03-03, 11:57
Tak wiec pora przedstawić mojego pierwszego nissana w życiu. Jest to samochodzik doskonale znany tutaj na forum Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Łukasza, za pomoc i że przychylił się do spełnienia mojego wielkiego marzenia. Teraz można powiedzieć że otwiera się nowa era tego samochodu. Chciał bym też podziękować Coobciowi za ogólna pomoc
Nissan będzie teraz służyć do jazdy na wszelakich imprezach sportowych ( na które budżet pozwoli) z cała ekipą: Baniakiem, Coobciem, Tyskim, Kenetem itp.
Autko obecnie będzie jeździć w specyfikacji N/A ponieważ to najbardziej sprawdza się na torze. na razie będzie to seria VE + mod rozrządu, stożek (w przyszłosci jakiś zimny dolot zrobię), ssac 2.5", wydech obecnie jest 3". Dalsze mody samochodu będą postępowały razem z przybywaniem gotówki w fotelu.
SILNIK:
SR20VE seria, mod rozrządu by Coobcio, skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski.
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI zakończony filtrem Fujita 3''.
UKŁAD WYDECHOWY:
SSAC 2,5", Wydech 3" przelotowy.
UKŁAD CHŁODZENIA:
Chłodnica Sunny Gti, wiatrak Mishimoto 12'', przewody silikonowe Samco.
ZAWIESZENIE:
Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym. Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z N14 GTI.
UKŁAD PALIWOWY:
Wtryski 370ccm, Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044, Swirl pot.
ELEKTRONIKA:
Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , Ecu-master DET 2 strojenie by Coobcio.
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem. Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja.
KOŁA:
Enkei RP01 17''.
BODY KIT:
Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR.
ŚRODEK:
Wydmuszka, kierownica Nardi Personal Grinta 350mm, Gała Nismo, Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR AUDIO: Brak
Fotki z budowy:
Za jakiś czas dodam do tematu aktualne fotki samochodu
Pozdrawiam Limon
Nissan będzie teraz służyć do jazdy na wszelakich imprezach sportowych ( na które budżet pozwoli) z cała ekipą: Baniakiem, Coobciem, Tyskim, Kenetem itp.
Autko obecnie będzie jeździć w specyfikacji N/A ponieważ to najbardziej sprawdza się na torze. na razie będzie to seria VE + mod rozrządu, stożek (w przyszłosci jakiś zimny dolot zrobię), ssac 2.5", wydech obecnie jest 3". Dalsze mody samochodu będą postępowały razem z przybywaniem gotówki w fotelu.
SILNIK:
SR20VE seria, mod rozrządu by Coobcio, skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski.
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI zakończony filtrem Fujita 3''.
UKŁAD WYDECHOWY:
SSAC 2,5", Wydech 3" przelotowy.
UKŁAD CHŁODZENIA:
Chłodnica Sunny Gti, wiatrak Mishimoto 12'', przewody silikonowe Samco.
ZAWIESZENIE:
Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym. Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z N14 GTI.
UKŁAD PALIWOWY:
Wtryski 370ccm, Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044, Swirl pot.
ELEKTRONIKA:
Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , Ecu-master DET 2 strojenie by Coobcio.
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem. Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja.
KOŁA:
Enkei RP01 17''.
BODY KIT:
Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR.
ŚRODEK:
Wydmuszka, kierownica Nardi Personal Grinta 350mm, Gała Nismo, Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR AUDIO: Brak
Fotki z budowy:
Za jakiś czas dodam do tematu aktualne fotki samochodu
Pozdrawiam Limon