

Nissan będzie teraz służyć do jazdy na wszelakich imprezach sportowych ( na które budżet pozwoli) z cała ekipą: Baniakiem, Coobciem, Tyskim, Kenetem itp.
Autko obecnie będzie jeździć w specyfikacji N/A ponieważ to najbardziej sprawdza się na torze. na razie będzie to seria VE + mod rozrządu, stożek (w przyszłosci jakiś zimny dolot zrobię), ssac 2.5", wydech obecnie jest 3". Dalsze mody samochodu będą postępowały razem z przybywaniem gotówki w fotelu.
SILNIK:
SR20VE seria, mod rozrządu by Coobcio, skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski.
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI zakończony filtrem Fujita 3''.
UKŁAD WYDECHOWY:
SSAC 2,5", Wydech 3" przelotowy.
UKŁAD CHŁODZENIA:
Chłodnica Sunny Gti, wiatrak Mishimoto 12'', przewody silikonowe Samco.
ZAWIESZENIE:
Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym. Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z N14 GTI.
UKŁAD PALIWOWY:
Wtryski 370ccm, Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044, Swirl pot.
ELEKTRONIKA:
Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , Ecu-master DET 2 strojenie by Coobcio.
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem. Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja.
KOŁA:
Enkei RP01 17''.
BODY KIT:
Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR.
ŚRODEK:
Wydmuszka, kierownica Nardi Personal Grinta 350mm, Gała Nismo, Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR AUDIO: Brak
Fotki z budowy:


















Za jakiś czas dodam do tematu aktualne fotki samochodu

Pozdrawiam Limon