[Sunny] NISSAN SUNNY N 14 GTI by DARO 170 KM
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] NISSAN SUNNY N 14 GTI by DARO 170 KM
Witam
Troszkę czasu już upłyneło wieć piszę gdzie trafił Arbuzowy pojeżdzawkowóz.
Od zakupu auta wymieniłem skrzynię bo stara się skończyła. Nowa zalana zacnym olejem śmiga jak trzeba.
Plany na najbliższe dni. Poprawić tylne nadkola , wymienic progi na nowe i załatać pare dziur w podłodze i nadkolach.
Auta nie będe opisywał bo jest dobrze Wam znane.
Nismo wazy obecnie 960 kg moc 170 KM 205 Nm.
krótki opis
Marka: NISMO
Model: SUNNY
Wersja: hatchback 3d
Typ silnika: Benzynowy
Pojemność skokowa: 2000 cm3
Moc 170 KM i ciągle rośnie
Moment obrotowy: 205 Nm
Montaż silnika: poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa
Rodzaj hamulców: tarczowe wentylowane (przód )
Prędkość maksymalna: ?
Przyspieszenie (0 do 100km/h):
Około 7 s
Zużycie paliwa:
-TOR 15 - 25 Litrów
pzdr
Troszkę czasu już upłyneło wieć piszę gdzie trafił Arbuzowy pojeżdzawkowóz.
Od zakupu auta wymieniłem skrzynię bo stara się skończyła. Nowa zalana zacnym olejem śmiga jak trzeba.
Plany na najbliższe dni. Poprawić tylne nadkola , wymienic progi na nowe i załatać pare dziur w podłodze i nadkolach.
Auta nie będe opisywał bo jest dobrze Wam znane.
Nismo wazy obecnie 960 kg moc 170 KM 205 Nm.
krótki opis
Marka: NISMO
Model: SUNNY
Wersja: hatchback 3d
Typ silnika: Benzynowy
Pojemność skokowa: 2000 cm3
Moc 170 KM i ciągle rośnie
Moment obrotowy: 205 Nm
Montaż silnika: poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu: DOHC
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Typ wtrysku: wielopunktowy
Skrzynia biegów: manualna, 5-cio biegowa
Rodzaj hamulców: tarczowe wentylowane (przód )
Prędkość maksymalna: ?
Przyspieszenie (0 do 100km/h):
Około 7 s
Zużycie paliwa:
-TOR 15 - 25 Litrów
pzdr
Ostatnio zmieniony 2014-05-05, 12:01 przez DARO GTI, łącznie zmieniany 3 razy.
Czerwone auta sa szybsze ...
Nie chce robić offa ale co nasz "owoc" teraz kombinuje ?
Suniacz popitalacz i nowy kierownik ma o niego dbać i basta ! rzekłem!
Suniacz popitalacz i nowy kierownik ma o niego dbać i basta ! rzekłem!
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
mam takie zapytanie. jak to możliwe że Twój waży 960kg?
masz klatkę. wszystkie szklane szyby i raczej wszystkie elemeny nadwozia blaszane.
mój był ważony przed GSMP na wadze z PZM. 950KG. maska klapatylna przednie błotniki laminat, wszystkie szyby poza przednią poliwęglan. wypruty do zera. brak konserwacji i wygłuszeń, instalacja elektryczna totalne minimum.
P.S.jak będzieszzmieniał progi to dostępne sa tylko z 4D ale spokojnie zamontujesz bo pasują:) przetestowałem u siebie:) pozdro
masz klatkę. wszystkie szklane szyby i raczej wszystkie elemeny nadwozia blaszane.
mój był ważony przed GSMP na wadze z PZM. 950KG. maska klapatylna przednie błotniki laminat, wszystkie szyby poza przednią poliwęglan. wypruty do zera. brak konserwacji i wygłuszeń, instalacja elektryczna totalne minimum.
P.S.jak będzieszzmieniał progi to dostępne sa tylko z 4D ale spokojnie zamontujesz bo pasują:) przetestowałem u siebie:) pozdro
Ludzie małej wiary waga pokazała 960 KG , waga przemysłowa ,nowa tarowana tydzień przed pomiarem toloerancja pomiaru + - 2 kg , Oczywiście mam wydruk z wagi dla niedowiarków mogę wysłac na e-maila.
Waga samochodu 1100 kg wg dowodu rejstracyjnego punkt G , po zrobieniu wydmuszki z samochodu bez problemu schodzi 100 kg ( włacznie z wygłuszeniem , bitumem itd ).
Jest to moje kolejne auto sportowe które wybebeszałem i zawsze bez problemu urywałem 100 kg a można i 150 kg odchudzić i więcej .
Zdjęcie WAGI i mojej starej MADZI
Widac jak od razu dupa poszła do góry o 20 - 25 mm po wywaleniu gratów z tyłu i wyrzuceniu 100 - 120 kg.
a tu filmik jak ogarniałem MADZIE
http://www.youtube.com/watch?v=gysHeWha_Dc
pzdr
Waga samochodu 1100 kg wg dowodu rejstracyjnego punkt G , po zrobieniu wydmuszki z samochodu bez problemu schodzi 100 kg ( włacznie z wygłuszeniem , bitumem itd ).
Jest to moje kolejne auto sportowe które wybebeszałem i zawsze bez problemu urywałem 100 kg a można i 150 kg odchudzić i więcej .
Zdjęcie WAGI i mojej starej MADZI
Widac jak od razu dupa poszła do góry o 20 - 25 mm po wywaleniu gratów z tyłu i wyrzuceniu 100 - 120 kg.
a tu filmik jak ogarniałem MADZIE
http://www.youtube.com/watch?v=gysHeWha_Dc
pzdr
Czerwone auta sa szybsze ...
no cóż. jesli na takiej ważyłeś to ona pokazuje masę co 20kg. ale nie istotne. wynika z tego że wagi elektroniczne które posiada PZM-ot zawyżają masę samochodu. skoro ja miałem średnio 950kg na kazdych zawodach. bardzo jest to też dziwne bo z tego wynika że klapa stalowa z szyba waży tyle co laminat z poliweglanem. szkoda że tyle roboty wpakowalem w samochód a nic z masa nie zszedłem. tyle sie konserwacji nadrapałem wygłuszań i powycinałem wszystkie zbedne blachy. Jeszcze jedno pytanie masz budę oryginalną z wersji GTI oraz drzwi też z GTI.?
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 09:52 przez czajnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Sunnego znamy ale powiedz mi co z Mazdą?? Fajnie nawet ona się odpychała.
Odp
Madzi była pierwsza wiec zawsze bedzie sentyment. Wrsja perełka GT 130 KM jechała ale w porównaniu do SUNNEGO to ona nie jechała Mazda miała to czego najbardziej mi brak w Nismo nigdy mnie nie obkeciło tyłem . Tył mimo braku slicków zawsze szedł za przodem
a w Sanych jak to ogólnie wiadomo tył żyje własnym zyciem i trzeba go cały czas pilnować i kontrolować. Wagi aut zbliżone ale 40 KM różnicy to przepaść. Teraz na zawodach to Hondy mnie gonią a nie ja je
Madzia trafiła w dobre ręce pod Warszawę .
Odp
Madzi była pierwsza wiec zawsze bedzie sentyment. Wrsja perełka GT 130 KM jechała ale w porównaniu do SUNNEGO to ona nie jechała Mazda miała to czego najbardziej mi brak w Nismo nigdy mnie nie obkeciło tyłem . Tył mimo braku slicków zawsze szedł za przodem
a w Sanych jak to ogólnie wiadomo tył żyje własnym zyciem i trzeba go cały czas pilnować i kontrolować. Wagi aut zbliżone ale 40 KM różnicy to przepaść. Teraz na zawodach to Hondy mnie gonią a nie ja je
Madzia trafiła w dobre ręce pod Warszawę .
Czerwone auta sa szybsze ...
MacGayver Wysłany: Wczoraj 16:14 Temat postu:
kolejny właściciel mojego Sunnego, powitać Tan stabilizator miałem po kimś poprawiać jeszcze jak był w rękach Arbuza ale już nie zdążyłem, fakt trochę się tam obija. A problem z pukaniem przy skrzyni znalazłeś? wina skrzyni czy czegoś dookoła?
ODP
skrzynia się zablokowała po 250 km od sieradza , wybuchał , wywaliło wszystko , zmieliło nie można było wrzucuć biegu problem był z wciągnięciem auta na lawetę brrr zły byłem jak czort nowa skrzynia kupiona w ciemno za 400 zł Allegro dobry olej i teraz śmiga tak jak powinno n nie wyje biegi wchodza jak powinny 2 nie haczy ,
jedynie co zostało ze skrzyni dobre to satelity
o tu widac jak stożek łożyska wywalił dziurę na wylot w obudowie skrzyni
Dobrze ,że dojechałem do Wrocławia
co do łącznika stabilizatora to muszę do kogoś mądrego podjechać - Czajnik co Ty na to ?
kolejny właściciel mojego Sunnego, powitać Tan stabilizator miałem po kimś poprawiać jeszcze jak był w rękach Arbuza ale już nie zdążyłem, fakt trochę się tam obija. A problem z pukaniem przy skrzyni znalazłeś? wina skrzyni czy czegoś dookoła?
ODP
skrzynia się zablokowała po 250 km od sieradza , wybuchał , wywaliło wszystko , zmieliło nie można było wrzucuć biegu problem był z wciągnięciem auta na lawetę brrr zły byłem jak czort nowa skrzynia kupiona w ciemno za 400 zł Allegro dobry olej i teraz śmiga tak jak powinno n nie wyje biegi wchodza jak powinny 2 nie haczy ,
jedynie co zostało ze skrzyni dobre to satelity
o tu widac jak stożek łożyska wywalił dziurę na wylot w obudowie skrzyni
Dobrze ,że dojechałem do Wrocławia
co do łącznika stabilizatora to muszę do kogoś mądrego podjechać - Czajnik co Ty na to ?
Czerwone auta sa szybsze ...
Tak jestPumaRST pisze:wszystko OK. tył jedzie jak po sznurku. ale chyba kiedyś pomyślimy nad czymś jeszcze grubszym niż 16mmczajnik pisze: Puma jak Twój się sprawuje?
Co do tematu to gruby stab w nissanie to podstawa!!
U mnie teraz 19mm tył i 25mm przód. Tylny dodatkowo posiada regulację (3-stopniową).
Tył prezentuje się tak:
PumaRST, to jest N16. Widziałem tego typu stabilizatory na ebay.com, np do G20 takie zakładają. Tylko to chyba nie jest typowy stab, bo może być przykręcony do mocowań belki na podwodziu śrubami tulei (i wtedy rzeczywiście jest połączenie buda-belka) albo może łapać tylko belkę (przymocowany na ramionach jak najbliżej mocowań do podwozia, ale wtedy spina ramiona belki-belka) tylko nie wiem, czy rzeczywiście są dobre efekty takiego spięcia.
onyxx, na zdjęciu nie widać, którą masz opcję? Patrząc na kształt wydechu obstawiam, że pierwsza wchodzi... (bo np w P11 wydech biegnie blisko ramion belki i może być problem, wtedy opcja nr 2). Trochę offtop się zrobił btw.
onyxx, na zdjęciu nie widać, którą masz opcję? Patrząc na kształt wydechu obstawiam, że pierwsza wchodzi... (bo np w P11 wydech biegnie blisko ramion belki i może być problem, wtedy opcja nr 2). Trochę offtop się zrobił btw.
pozdr. Kamil
Stab jest w N16 I do tego wyprodukowany przez eibacha. Nie sądziłem, że aż tak pozytywnie wpłynie na prowadzenie auta.
Mocowanie do samej belki jest za pomocą obejm (u-boltów). Krańce staba są wsunięte w specjalne mocowania, które są przykręcone do ramion belki. Wsuwając lub wysuwając stabilizator, regulujemy jego siłę oddziaływania. Prosta sprawa i skuteczna. Jedyne rozwiązanie, aby mieć tylny stab w aucie z belką
Mocowanie do samej belki jest za pomocą obejm (u-boltów). Krańce staba są wsunięte w specjalne mocowania, które są przykręcone do ramion belki. Wsuwając lub wysuwając stabilizator, regulujemy jego siłę oddziaływania. Prosta sprawa i skuteczna. Jedyne rozwiązanie, aby mieć tylny stab w aucie z belką