[ Inny] Nissan Laurel C32 2.8D "Bis"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Inny] Nissan Laurel C32 2.8D "Bis"
Następny nabyty Laurel, kupiony na zastępstwo dotychczasowego Laurela którym jeździłem na codzień aż do czasu jak go nie wyremontuję do porządku
Od początku auto pokazuje swój charakter. Kupione we Wolsztynie 15 grudnia. Po zakupie kilometr za tablicą koniec miasta Wolsztyn pękł pasek napędzający pompę wtryskową i auto zostało unieruchomione ... Poprzedni właściciel zaholował mnie na warsztat i na poniedziałek niestety auto było gotowe, a ja musiałem wrócić do domu pociągiem bo na miejscu nie było dostępnego paska (a u mnie w domu leżał na półce ).
22 grudnia wróciłem po to auto. Ok jechało się dobrze, mimo braku prędkościomierza przed bramkami na A4 we Wrocławiu zaczęło się dymić z tylnego lewego koła. Po przejechaniu bramek i zjechaniu na pobocze wyczułem że szczęki się trochę przysmażyły oraz cylinderek się rozciekł bo felga od wewnątrz była mokra . W aucie lewarka nie było by podnieść auto, ale na szczęście skontaktowałem się z kolegą z innego forum i podjechał z lewarkiem oraz kluczami... Zdemontowałem szczęki, mechanizm ręcznego i miałem zamiar nie używać hamulca nożnego bez następne 180KM. Po ujechaniu 500metrów widzę że dalej się dymi To było łożysko na półosi Zwolniłem do 50km/h i jechałem pasem awaryjnym przez 20km aż do momentu jak półoś nie wyszła z mostu i koło zrównało się z błotnikiem, a napęd się stracił bo półoś wyszła z całego mechanizmu różnicowego
Na szczęście zadzwoniłem czy jest wolna laweta w wypożyczalni i wysłałem mojego kolegę dobrze znanym granatowym Laurelem po mnie Po 4 godzinach stania pół na trawie pół na pasie awaryjnym przyjechał
Teraz taka mała lista usterek które są/były od chwili zakupu
- rozwalone łożysko na półosi co za skutkowało wyżłobieniem w półosi i raczej w obudowie mostu, jedynie do odzysku jest mechanizm różnicowy oraz prawa półoś - założyłem most który już mi zalegał w garażu, a jeszcze wraz z tym autem i tak dostałem zapasowy
- zerwana linka prędkościomierza - już wymieniona
- coś stuka zawieszenie z prawej strony, napewno prawa końcówka drążka do wymiany jest i na 90% prawy tylny amortyzator
- blacharsko auto dobrze wygląda, jedynie parę miejsc jest z rdzawym nalotem co trzeba wyszlifować i podmalować, do zrobienia wnęka na koło zapasowe i przednie kielichy
- wydech od kolektora do końca do wymiany.. - nie jest dziurawy, ale nieźle posmarkany, przy skręcie w prawo obija o osłony... pewnie wleci coś jak w granatowym ale z możliwością montażu silencera
Przebieg auta - ponad 400tys, może 500-600, licznik wskazuje na 407, ale przez jakiś czas nie nabijał kilometrów, podobno to kiedyś była benzyna i zmieniono na diesla, ale wg VIN'u to był diesel... Jak na swoją historię to auto nieźle się trzyma i jeszcze trochę pojeździ
Jak ktoś myśli że części są drogie, to zestaw na tylne hamulce + 2 łożyska na półosie kosztowały bagatela 375zł, w tym 150zł za 2 bębny hamulcowe, 50zł za szczęki, 45 za zestaw montażowy szczęk hamulcowych, i 130 za 2 łożyska (których jeszcze nie montowałem)
Od początku auto pokazuje swój charakter. Kupione we Wolsztynie 15 grudnia. Po zakupie kilometr za tablicą koniec miasta Wolsztyn pękł pasek napędzający pompę wtryskową i auto zostało unieruchomione ... Poprzedni właściciel zaholował mnie na warsztat i na poniedziałek niestety auto było gotowe, a ja musiałem wrócić do domu pociągiem bo na miejscu nie było dostępnego paska (a u mnie w domu leżał na półce ).
22 grudnia wróciłem po to auto. Ok jechało się dobrze, mimo braku prędkościomierza przed bramkami na A4 we Wrocławiu zaczęło się dymić z tylnego lewego koła. Po przejechaniu bramek i zjechaniu na pobocze wyczułem że szczęki się trochę przysmażyły oraz cylinderek się rozciekł bo felga od wewnątrz była mokra . W aucie lewarka nie było by podnieść auto, ale na szczęście skontaktowałem się z kolegą z innego forum i podjechał z lewarkiem oraz kluczami... Zdemontowałem szczęki, mechanizm ręcznego i miałem zamiar nie używać hamulca nożnego bez następne 180KM. Po ujechaniu 500metrów widzę że dalej się dymi To było łożysko na półosi Zwolniłem do 50km/h i jechałem pasem awaryjnym przez 20km aż do momentu jak półoś nie wyszła z mostu i koło zrównało się z błotnikiem, a napęd się stracił bo półoś wyszła z całego mechanizmu różnicowego
Na szczęście zadzwoniłem czy jest wolna laweta w wypożyczalni i wysłałem mojego kolegę dobrze znanym granatowym Laurelem po mnie Po 4 godzinach stania pół na trawie pół na pasie awaryjnym przyjechał
Teraz taka mała lista usterek które są/były od chwili zakupu
- rozwalone łożysko na półosi co za skutkowało wyżłobieniem w półosi i raczej w obudowie mostu, jedynie do odzysku jest mechanizm różnicowy oraz prawa półoś - założyłem most który już mi zalegał w garażu, a jeszcze wraz z tym autem i tak dostałem zapasowy
- zerwana linka prędkościomierza - już wymieniona
- coś stuka zawieszenie z prawej strony, napewno prawa końcówka drążka do wymiany jest i na 90% prawy tylny amortyzator
- blacharsko auto dobrze wygląda, jedynie parę miejsc jest z rdzawym nalotem co trzeba wyszlifować i podmalować, do zrobienia wnęka na koło zapasowe i przednie kielichy
- wydech od kolektora do końca do wymiany.. - nie jest dziurawy, ale nieźle posmarkany, przy skręcie w prawo obija o osłony... pewnie wleci coś jak w granatowym ale z możliwością montażu silencera
Przebieg auta - ponad 400tys, może 500-600, licznik wskazuje na 407, ale przez jakiś czas nie nabijał kilometrów, podobno to kiedyś była benzyna i zmieniono na diesla, ale wg VIN'u to był diesel... Jak na swoją historię to auto nieźle się trzyma i jeszcze trochę pojeździ
Jak ktoś myśli że części są drogie, to zestaw na tylne hamulce + 2 łożyska na półosie kosztowały bagatela 375zł, w tym 150zł za 2 bębny hamulcowe, 50zł za szczęki, 45 za zestaw montażowy szczęk hamulcowych, i 130 za 2 łożyska (których jeszcze nie montowałem)
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:51 przez Fer, łącznie zmieniany 1 raz.
Ile taki 2.8D pali Kurcze jakbym kiedyś miał możliwość to takiego kanapowca na spokojne trasy kupił
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Pawel18PL, o to samo chciałem właśnie spytać ile takie 2,8 pali.
Bo tak jak widziałem w tym ogłoszeniu co ktoś wklejał to koleś pisał że 6 litrów.
A teraz bym chciał wiedzieć tak serio ile to pali w rzeczywistości.
Tak ogólnie to ciekawe ile jeszcze kupisz tych aut, bo chyba później będziesz miał największe zbiory tych aut.
Bo tak jak widziałem w tym ogłoszeniu co ktoś wklejał to koleś pisał że 6 litrów.
A teraz bym chciał wiedzieć tak serio ile to pali w rzeczywistości.
Tak ogólnie to ciekawe ile jeszcze kupisz tych aut, bo chyba później będziesz miał największe zbiory tych aut.
Mój ojciec miał laurela od 2004r 4lata,kurcze jak ja żałuje że pozwoliłem rozebrać go na graty,wtedy nie wiedziałem że aż tak będe miłośnikiem aut japońskich a szczególnie nissana,no ale trudno.,a wiec do rzeczy,pamiętam jak brałem go na imprezki,wypady z kolegami,koleżankami,hehe itp,i uwierzcie nie pamiętam już ale zdawało mi się że był bardzo oszczędny do 10na 100 to max,chyba że się myle i źle pamiętam to najlepiej niech się fer wypowie,ale zawsze miałem porównanie,gdyż ojciec zakupił volvo960 2.5td silnik vw í palil naprawde więcej,
W zeszłym roku był do kupienia bardzo dobry egzemplarz w Chełmie pod Lublinem i jakoś nikt z klubu nie chciał kupić, a był tylko za 2500zł...Chemik pisze:zostaw mi z jednego
W manualu w mieście w granicach 7-8litrów przy spokojnej jeździe, przy szybkiej w mieście do 9l.
Trasa można zejść do 6.5l
Tutaj moje 3 auta
Granatowy który jeździ przeważnie w trasach oraz z lawetami - http://www.spritmonitor.de/en/detail/190190.html
Ten jeździł na codzień - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/281520.html
A tutaj w automacie używany przeważnie na codzień - http://www.spritmonitor.de/en/detail/368071.html
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Fer, ale z częściami chyba tak średnio co nie?
Do P10 chyba więcej jest dostępnych niż do c32? Albo się mylę?
To spalanie całkiem niezłe w porównaniu do tego co ja teraz mam.
Ale na ubezpieczeniu też na pewno nieźle koszą za tą pojemność co nie?
Fajne auta znajdujesz ale w końcu się znasz, a tak to ciężko było by samemu znaleźć w dobrym stanie.
Do P10 chyba więcej jest dostępnych niż do c32? Albo się mylę?
To spalanie całkiem niezłe w porównaniu do tego co ja teraz mam.
Ale na ubezpieczeniu też na pewno nieźle koszą za tą pojemność co nie?
Fajne auta znajdujesz ale w końcu się znasz, a tak to ciężko było by samemu znaleźć w dobrym stanie.
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
O ile dobrze pamiętam to na zlocie ubiegłorocznym razem z nismojoe go wyczailiśmy
2 miejsca parkingowe dalej pod blokiem stał wiśniowy Laurel. Steffino razem ze swoim ojcem rozmawiali z właścicielem, to by mógł pewnie też jakąś ciekawostką zarzucić
a swoją droga to te Laurele mają w sobie coś mimo takiej na pierwszy rzut oka pospolitości i nieciekawości
2 miejsca parkingowe dalej pod blokiem stał wiśniowy Laurel. Steffino razem ze swoim ojcem rozmawiali z właścicielem, to by mógł pewnie też jakąś ciekawostką zarzucić
a swoją droga to te Laurele mają w sobie coś mimo takiej na pierwszy rzut oka pospolitości i nieciekawości
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Fer - powiem śmiało: jesteś mega NISMO zbokiem
FULL RESPECT!!!
PS: Niedługo będziesz musiał ogarniać jakiś spory zadaszony parking
na te wszystkie perły
FULL RESPECT!!!
PS: Niedługo będziesz musiał ogarniać jakiś spory zadaszony parking
na te wszystkie perły
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
400zł na rok przy 60% zniżek, ale jeszcze mam plan by było ok 250homik123456 pisze:Ale na ubezpieczeniu też na pewno nieźle koszą za tą pojemność co nie?
Praktycznie żadne z moich aut nie stoi pod chmurką, chyba że coś w garażu mam nabrojone i nie ma jak auta schowaćHahkuh pisze:PS: Niedługo będziesz musiał ogarniać jakiś spory zadaszony parking
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Wypraszam sobie spóźniłem się kilka godzin!Fer pisze:W zeszłym roku był do kupienia bardzo dobry egzemplarz w Chełmie pod Lublinem i jakoś nikt z klubu nie chciał kupić, a był tylko za 2500zł...Chemik pisze:zostaw mi z jednego
W manualu w mieście w granicach 7-8litrów przy spokojnej jeździe, przy szybkiej w mieście do 9l.
Trasa można zejść do 6.5l
Tutaj moje 3 auta
Granatowy który jeździ przeważnie w trasach oraz z lawetami - http://www.spritmonitor.de/en/detail/190190.html
Ten jeździł na codzień - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/281520.html
A tutaj w automacie używany przeważnie na codzień - http://www.spritmonitor.de/en/detail/368071.html
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Jednak jak sprawdziłem to ja za takie auto musiał bym zapłacić samego OC bez dodatkowych wariantów 440zl. Więc nie za dużo. Za primerę dużo więcej muszę płacić.Fer pisze:homik123456 napisał/a:
Ale na ubezpieczeniu też na pewno nieźle koszą za tą pojemność co nie?
400zł na rok przy 60% zniżek, ale jeszcze mam plan by było ok 250
Dobra to koniec zaśmiecania tematu z mojej strony
Myślę, że nic się złego nie powinno dziać....... kilka takich operacji już wykonywałem i to od kilku ładnych lat .... nikt się nie skarżył, że coś się złego działo i stało
Tak przy okazji tarcz, to przypomniała mi się sytuacja jak przyjechał do kolegi gość z klockami na wymianę, bo coś mu przyciera
Tak przy okazji tarcz, to przypomniała mi się sytuacja jak przyjechał do kolegi gość z klockami na wymianę, bo coś mu przyciera
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
bombel, przeca wiem
ale jakos mnie takie rozwierty nie przekonuja
a to co napisalem o nawiercanej i nacinanej dotyczylo foty szalonego
ale jakos mnie takie rozwierty nie przekonuja
a to co napisalem o nawiercanej i nacinanej dotyczylo foty szalonego
Ostatnio zmieniony 2013-01-24, 20:02 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- stefino
- fanatyk nissana
- Posty: 302
- Rejestracja: 2009-12-16, 21:06
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
Szczerze mówiąc to czekałem na ten temat W końcu to ja dałem Ferowi namiary na właściciela tego Laurela.
Byłem z nim w stałym kontakcie telefonicznym podczas zakupu i podczas perypetii w drodze do Gliwic. Aż mi było głupio jak Fer mi zdawał relację z tego co się wydarzyło, ale z drugiej strony- podziwiam Cię za zapał i za to, że dałeś drugą szansę temu autku. Jeżeli nie masz nic przeciwko to podeślę link do tego tematu p. Czarkowi, myślę, że będzie mu miło śledzić dalsze losy wozu. Warto wspomnieć, że posiada on jeszcze jednego Laurela C32-też diesla, tylko srebrnego. Jak z nim rozmawiałem, to wspomniał że ktoś z jego rodziny również ma Laurela- widać wiedzą co dobre.
Tak jak zauważył azorek, w Twojej pięknej okolicy jeździ jeszcze wiśniowy Laurel, ale jest to wersja poliftowa, już z motorem RD28. Wspomniałem o tym wyżej wymienonemu p. Czarkowi i nakierował mnie na niego(zna właściciela).
Zdjęcia wyjaśnią wszystko (Są to wszystkie fotki jakie zrobiłem podczas zlotu, interesujące nas auta znajdziemy pod koniec- nie chce mi się wrzucać ich osobno) -
https://plus.google.com/photos/11225725 ... Miwu5z21AE
Mam jeszcze filmiki z odpalenia wszystkich 3 Laureli, Fer jak chcesz to Ci wyślę.
Te koła co masz tu na tyle są ze "Szwajcara"? Nie szkoda Ci alusów na zimę?
Pozdrawiam
Byłem z nim w stałym kontakcie telefonicznym podczas zakupu i podczas perypetii w drodze do Gliwic. Aż mi było głupio jak Fer mi zdawał relację z tego co się wydarzyło, ale z drugiej strony- podziwiam Cię za zapał i za to, że dałeś drugą szansę temu autku. Jeżeli nie masz nic przeciwko to podeślę link do tego tematu p. Czarkowi, myślę, że będzie mu miło śledzić dalsze losy wozu. Warto wspomnieć, że posiada on jeszcze jednego Laurela C32-też diesla, tylko srebrnego. Jak z nim rozmawiałem, to wspomniał że ktoś z jego rodziny również ma Laurela- widać wiedzą co dobre.
Tak jak zauważył azorek, w Twojej pięknej okolicy jeździ jeszcze wiśniowy Laurel, ale jest to wersja poliftowa, już z motorem RD28. Wspomniałem o tym wyżej wymienonemu p. Czarkowi i nakierował mnie na niego(zna właściciela).
Zdjęcia wyjaśnią wszystko (Są to wszystkie fotki jakie zrobiłem podczas zlotu, interesujące nas auta znajdziemy pod koniec- nie chce mi się wrzucać ich osobno) -
https://plus.google.com/photos/11225725 ... Miwu5z21AE
Mam jeszcze filmiki z odpalenia wszystkich 3 Laureli, Fer jak chcesz to Ci wyślę.
Te koła co masz tu na tyle są ze "Szwajcara"? Nie szkoda Ci alusów na zimę?
Pozdrawiam
Prezentacja beżowego Bluebirda: viewtopic.php?t=939 Prezentacja czerwonego Bluebirda: viewtopic.php?t=946
Fantastycznie że są ludzie ratujący takie klasyki
Fajnie też że macie kontakt z obecnymi właścicielami takich klasyków ciekawe czy macie też zaklepane prawo pierwokupu w razie sprzedaży u tych ludzi
Fajnie też że macie kontakt z obecnymi właścicielami takich klasyków ciekawe czy macie też zaklepane prawo pierwokupu w razie sprzedaży u tych ludzi
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]