[Sunny] Blue N14 1.4 16V po małej kuracji ;)
: 2010-01-16, 21:20
Marka: Nissan Sunny N14
Rok produkcji: 1995r
Silnik fabrycznie (pojemność/moc/moment): 1400cm3 / 75KM / 115Nm
Silnik po modyfikacjach (pojemność/moc/moment): 90,4KM
Opis auta: żonowóz
Toczydło do przemieszczania się po mieście, ostatnia "tuningowa" zabawka w domu 
Zmiany dokonane:
- mechaniczne:
Zawieszenie: Amoki KaYaba sport + sprężyny Jamex -35
Hamulce: Płyn motul, klocki EBC
silnik: zaślepiony EGR, kolektor wymieniony na 73C
- wizualne:
lotka od GTi
Fotele od SR'a
Tylne lampy przerobione na white/red
Alu Alutec 16" 7J z polerowanym rantem + oponamy Michelin Pilot Premancy 185/50/16
hak
Plany
W najbliższym czasie autko jedzie na obszycie skóra i alcantarą. Jest również plan na felgi 17", ale próbuje wybić to Dorocie z głowy
Starczy, że Moja Laguna jeździ na 19" 
dzień zakupu:

Kilka miesiecy później..

obecnie:

silnik po zakupie:

po zaślepieniu EGR i wymianie kolektora ssącego:

Rok produkcji: 1995r
Silnik fabrycznie (pojemność/moc/moment): 1400cm3 / 75KM / 115Nm
Silnik po modyfikacjach (pojemność/moc/moment): 90,4KM
Opis auta: żonowóz


Zmiany dokonane:
- mechaniczne:
Zawieszenie: Amoki KaYaba sport + sprężyny Jamex -35
Hamulce: Płyn motul, klocki EBC
silnik: zaślepiony EGR, kolektor wymieniony na 73C
- wizualne:
lotka od GTi
Fotele od SR'a
Tylne lampy przerobione na white/red
Alu Alutec 16" 7J z polerowanym rantem + oponamy Michelin Pilot Premancy 185/50/16
hak

Plany
W najbliższym czasie autko jedzie na obszycie skóra i alcantarą. Jest również plan na felgi 17", ale próbuje wybić to Dorocie z głowy


dzień zakupu:

Kilka miesiecy później..

obecnie:



silnik po zakupie:

po zaślepieniu EGR i wymianie kolektora ssącego:
