Strona 9 z 12

: 2015-04-28, 18:22
autor: janusz
Radziejwwl, podrzuć VIN to Ci sprawdzę :]

: 2015-04-28, 18:27
autor: radziejwwl
SJNBCAP11U0016387 a prosze , moze jakies kwiatki wyjdą ;)

: 2015-04-28, 18:41
autor: janusz
SJNBCAP11U0016387

Model P11E
prod. 08/96
kolor: KL0
kolor wnętrza: K - GREY - szary
buda: sedan
silnik: SR20DE
skrzynia: 5 manual
wykończenie: SRI

Wyposażenie:
ASSIST AIRBAG - 2 poduchy
3PT RR CTR BELT - 3 punktowy tyny pas środkowy
4 SPEAKERS - 4 głośniki
LEATHER STEERING WHEEL - skórzana kiera
MANUAL SUNROOF - manualny szyberdach
LUMBAR SUPPORT - regulacja podparcia odcinka lędźwiowego
FR FOG LAMPS - halogeny z przodu
ANTI-LOCK BRAKES - ABS

: 2015-04-30, 08:50
autor: bullitt
radziejwwl pisze:SJNBCAP11U0016387 a prosze , moze jakies kwiatki wyjdą ;)
To był mój wóz, tam nie ma opcji na kwiatki :) A szyber elektryczny super sprawa, właśnie teraz tego doświadczam w Volvo bo w Saab-ie wcale nie miałem.

: 2015-04-30, 20:45
autor: janusz
Ja myślę, że bez żadnych większych kłopotów da radę przerobić manualny szyberdach na elektryczny :d

: 2015-04-30, 20:52
autor: Mas
bullit jak Ci się na wspominki zebrało, to na zlot byś się wybrał może? :-P

: 2015-04-30, 23:38
autor: radziejwwl
Mas, dobrze gaada
janusz, dawaj , tez tak myslalem ;), aczkolwiek nie wiecej niz 1,5h , z nowym zasilaniem i uchwytami ;)

: 2015-05-09, 08:17
autor: MichałB86
No wiec tak jak obiecałem. Super projekt :-P Co tam na zlot szykujesz ;-)

: 2015-05-21, 21:44
autor: radziejwwl
Ok , wiec tak do tej pory wymieniłem pompe wtryski i ciagle brakowało paliwa , gora w ecumasterze az sie zakres skonczył , po wymianie regulatora cisnienia paliwa , diametralna zmiana , przelany w uj ;) pojezdziłem dzis troche lekko strojac , zapitala , ładnie , doszlismy do 0,8 bara i była baja . Chce to zrobic na bezpiecznie na zlot , wiec zostało na 0,5 idzie pełną moca (goniłem sie z jakims motocyklem i jakims porsche , nie wiem jacy to byli kierowcy ale szło rowno) Po powrocie okazało się ze w silniku cos stuka , nie wiem co . Jade na zlot na spokojnie zobaczymy co wyjdzie w zime i tak silnik znowu na wierzch ;).
Teraz pytanie bo dzis zauwazylem i nie wiem czy to normalne , na jałowym chodzi na 900 obr , a tylko zapne bieg wskakuje na 1500 , nie wazne jaki , czy to normalne i nie zauwazylem wczesniej czy co ?:P

a btw. po 2800km sprzegło z kewlarowymi okładzinami mów papa , czas na spiek ?;/


aha 160 na 3 odcina , 200 na 4 odcina , tak ktos tez ma ? odcinka na 6800

: 2015-05-21, 23:06
autor: Kwietas
Tez do przodu lecisz, musimy sie ustawic na zlocie, jestem ciekaw jak bardzo dostane od turbo ;)

: 2015-05-22, 05:34
autor: radziejwwl
mysle ze nie dostaniesz . Musze oszczedzac ten motor ;) bo bede wracal jak Bombel rok temu ;p

: 2015-05-22, 07:04
autor: Kwietas
radziejwwl pisze: Musze oszczedzac ten motor

Ja swój też. Czyli szykuje się najwolniejszy przejazd w klasie :lol:

: 2015-05-22, 07:25
autor: Ryba
Zawsze ja królowałem w tej konkurencji :(

: 2015-05-22, 08:26
autor: Ad@mus
radziejwwl, a czy ja nie mowilem ze ciśnienie paliwa leci w kule??

co stuka?? panew czy glowka? ehhh te turbo wozy ;/

: 2015-05-29, 22:02
autor: radziejwwl
Mowiles ;) generalnie nie wiem co stuka. nie mialem juz czasu


Generalnie jak zwykle przed zlotem Primera sie posrała .... cieknie woda , wydaje sie ze z pompy , w poniedzialek warsztat i modlitwa ...

: 2015-05-29, 22:09
autor: janusz
Radziejwwl, sprawdź jeszcze uszczelnienie - oring, który jest na rurze, która wchodzi w kolektor ssący. U mnie oring był wywalony i się lało tamtędy.

Tu masz foto, gdzie się to badziewie znajduje -> viewtopic.php?t=12560&postdays=0&postorder=asc&start=30

: 2015-06-01, 21:27
autor: radziejwwl
janusz, Sprawdze ale niestety wszystko dopiero w poniedzialek po poludniu a czasu coraz mniej :(



Dobra , pompa wody wymieniona , co prawda dupy zacisnela tylko uszczelka , ale dla swietego spokoju poszła całość. Jutro jeszcze simering na wale muszed wymienic bo olej wycieka . Generalnie cos stuka w tym silniku wiec hamownia i cwiartka chyba odpadna , ale mam nadzieje ze dojade i wroce

: 2015-06-01, 21:32
autor: janusz
Radziejwwl, dlatego ja nie zakładam uszczelki, składam na DIRKO HT i spokój.

: 2015-06-01, 21:57
autor: radziejwwl
W sumie tam tez uszczelki nie było , tylko silikon uj wie jaki , teraz tez siedzi na dirko . Jakies fotki mam wrzuce jak chwile bede mial

: 2015-06-01, 22:10
autor: janusz
No to jak złożyłeś na Dirko to tylko jakimiś miejscami, gdzie nie było posmarowane może ciec. Jak sobie przypomnę ile czasu mi się zeszło na ściągnięcie Dirko z pierwszej miski olejowe to....... 5h się pałowałem, żeby jakkolwiek doczyścić. Nawet nitro nie chciało ruszyć

: 2015-06-01, 22:21
autor: radziejwwl
Teraz jest na dirko , wczesniej cholera wie , generalnie oryginalna pompa była , z tym blokiem to założyłem , ciezko powiedziec , pompa juz dzialła jutro uszczelniacz wału i wyjazd , podcieka jeszcze spod kopułki ale juz leje na to

: 2015-06-01, 22:33
autor: janusz
Radziejwwl, kuknij PW :]

: 2015-06-02, 22:17
autor: Ad@mus
dirko najlepiej sie sciaga gumowym krazkiem na wiertarze

: 2015-06-02, 22:22
autor: radziejwwl
Dzisiaj pojechałem wymienic simering , wszystko w 20 min super , odpalamy nic nie cieknie. Zadowolony pojechałem do domu podjezdzam pod garaz a tu sruuu
Obrazek

W szoku , co sie dzieje rozebrałem przód i taka ciekawostka wyskoczyła
Obrazek

Jeden telefon i kawałek drogi i za 100zł kupiłem chłodnice od diesela , ktora jest dwa razy grubsza. Ledwo zmiescila sie z tymi wszystkimi pierdołami.
Obrazek

I chyba juz jest gotowa na wyjazd. Nawet cisnienie w oponach wyrownałem , jutro musze posprzatac spakowac sie i heja ;)ale sie nawkurzałem dzis ;)
Podsmumowujac 20 razy sprawdzcie czy cos pod maska nie zostało ;)

: 2015-06-02, 22:43
autor: janusz
Radziejwwl, zobacz jeszcze czy wąż, który idzie od termostatu do chłodnicy nie obciera Ci gdzieś o wiatrak, bo może się zrobić ładne kuku w trasie.

: 2015-06-02, 22:46
autor: radziejwwl
Spoko to juz było przerobione , generalnie wiatrak trze sam o siebie jutro musze mu łopatki podciac jeszcze ;;P poza tym w nocy w trasie przy tej chłodnicy to watpie zevby sie czesto wlaczaly wentylatory.

: 2015-06-03, 06:14
autor: majchrzok
ale niefart...

: 2015-07-13, 17:54
autor: radziejwwl
Prawdopodobnie klika dni temu skoncyly sie pierscienie na tlokach , na razie nie mam sily nawet do tego zagladac , wstepnie samochdo ide na sprzedaz , najlepiej w calosci , czesci to bedzie ostatecznosc

: 2015-07-13, 19:42
autor: Ryba
Taaaa.... no proszę Cię chyba z powodów pierścieni nie sprzedasz auta :)

To jakiś joke :P

Nie łam się, sprawa do zrobienia

: 2015-07-13, 19:44
autor: Arias
Ryba pisze:Nie łam się, sprawa do zrobienia
Ryba wie co mówi, firma Prima robi perfekcyjne pierścionki :D