Strona 1 z 21

[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica

: 2012-12-13, 21:06
autor: Ad@mus
MOC SERIA:114KM
MOC AKTUALNA: seria
MODEL: NISSAN PRIMERA p11.144
SILNIK: QG18DE->SR20DE lowport 97' 131ps
UKŁAD DOLOTOWY: MAF w customowej obudowie fi80
UKŁAD WYDECHOWY: wyspawany fi55 na nowo, środkowy tłumik z SAABa 2.0T, końcowy z Audi a4 b7(środkowy)
ELEKTRONIKA: ECU z P10eGT redEcu, wystrojone Ecumasterem DET2
UKŁĄD NAPĘDOWY: SERIA-> w planach custom skrzynia z FD 4.437+lekki zamach 6,5kg+nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Amortyzatory P/T Sachs superturing, spreżyny eibach pro kit, górne wachacze na żóltym poli, rozpórka tył p11gt, rozpórka przednia CKmotorsport.eu
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA Primera P11GT-> w planach usunięcie ABS, pompa i servo Xtrail+zacisk Xtrail
KOŁA: Alufelgi nissan almera n16 sport 16'
Opony: Obecnie Uniroyal RS2 205/45/16, na nowy sezon 205/50/16
PALIWO: PB98+LPG
INSTALACJA LPG: Sterownik Stag4, Reduktor ACR01-150, Listwa Drangon, Dysza 3mm. Całość strojona z AFR 12,7
PLANY : Zrobić porządek z blacharką


Obecnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obecne Osiągi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RGjODpZilEU[/youtube]

: 2012-12-13, 22:48
autor: bombel
Fajne auto. poczytaj temat mas'a. on ma 136 KM

: 2012-12-15, 11:00
autor: Modzelitto
bombel pisze:on ma 136 KM
Mała poprawka- 143 ;)

: 2012-12-15, 17:21
autor: Ad@mus
liga mas'a jest jak na razie poza moim zasiegiem:)
ja chce poprawic autko, i nie chce sie nim scigac
poprostu odmulic, uzyskac jakies 120ps i dzienks:)
z tego co wyczytalem to poprawa dolotu daje juz wynik ponad 120ps (Qoobcia testy z otwartą puszka filtra powietrza)
ma sie to tak do kazdej qg18de?

: 2012-12-15, 18:34
autor: MichałB86
Ad@mus pisze:liga mas'a jest jak na razie poza moim zasiegiem:)
ja chce poprawic autko, i nie chce sie nim scigac
poprostu odmulic, uzyskac jakies 120ps i dzienks:)
z tego co wyczytalem to poprawa dolotu daje juz wynik ponad 120ps (Qoobcia testy z otwartą puszka filtra powietrza)
ma sie to tak do kazdej qg18de?
Na wstępie gratuluje primery. Fajny kolor i tapicerka :-P :-D Dobrze zrobiony dolot na pewno pomoże. Bardziej myślał bym nad momentem. I również proponował bym odezwać się do Masa. On dochodził do wszystkiego krok po kroku ;-)

: 2012-12-15, 21:14
autor: Ad@mus
MichałB86, dzieki za uznanie :)
już do Masa napisalem:) moze cos wykmini sie, reszta planow w glowie na sezon-felga + zawieszka
ma ktos sprezynke do primery moze?? najchetniej przod tylko bym wziol

: 2012-12-16, 12:33
autor: MichałB86
Ad@mus pisze: ma ktos sprezynke do primery moze??
Napisz w dziale kupie/sprzedam na pewno ktoś się znajdzie ;-)

: 2012-12-16, 22:38
autor: Ad@mus
z MASem juz uzgodniony lift podmaskowy:)
wleci stozek i wywale drugi kat:)
a tu mam jeszcze jakas fotke na alu:
Obrazek
alu sa ladne, podoba mi sie wzor ale sa za male;/ bede szukal 16" Azev A
Uploaded with ImageShack.us
jeszcze uzbieram hajsu na rozporki przod-tyl z GT i sprezyny zaloze, mam juz na oku z p11 HR -40mm, ale mysle tez nad ori z GT p11-zglebia one cosik??

: 2012-12-16, 22:44
autor: Modzelitto
Kurde ładna ta Prima, a rottweiler jeszcze ładniejszy :D

: 2012-12-16, 22:46
autor: Ad@mus
To Roben:) tłusty cielak :D
a z Primery jestem Bardzo zadowolony choc nie ukrywam że chciałbym sr20deh pod maska ;/ albo obojetnie ktory sr20

: 2012-12-16, 22:48
autor: Modzelitto
Może warto się zastanowić nad przeszczepem w przyszłym sezonie, niż pakować w obecne niezbyt udane QG...

: 2012-12-16, 22:54
autor: Ad@mus
az tak sie nie pakuje, zakladam stozek i pozbywam sie kata-mody na pare groszy
a swap ile moze pochonac $$$$?? vvl to ok 10k-tyle moja polowica nie pozwoli wywalic :D

: 2012-12-17, 03:48
autor: MichałB86
Ad@mus pisze:jeszcze uzbieram hajsu na rozporki przod-tyl z GT
Z tego co mi wiadomo w kielichach GT są dodatkowe otwory pod rozpórkę wiec nie podejdzie. Na forum jest parę osób które swego czasu robiły rozpórki ;-)

: 2012-12-17, 08:37
autor: Ad@mus
a nawiercanie kielichów to zły pomysł??
jak wyglada sprawa z tylna rozporka?? p&p??
kto i za ile robil rozporki??

: 2012-12-17, 08:40
autor: bombel
Ad@mus po 1 po co Ci rozpórki do seryjnego zawieszenia?

po 2. Rozpórka tylnia ze względu na belkę nie jest wcale potrzebna

Po 3. Opcja szukaj i wszystko znajdziesz

: 2012-12-17, 08:48
autor: Ad@mus
bombel, skoro juz planuje zmiane sprezyn to od razu szukam rozporek-wiem ile one poprawiają i wydaje mi sie ze powinny byc w kazdym aucie.

dzisiaj kolejna porcja niespodzianek- okazuje sie ze heble w moim nissanie sa z 2l, wg vin wychodzi ze jest to 2l 150km ?? WTF!!??
dzwonie do poprzedniego ownera, auto kupił od szwagra, szwagier sciagal ja z niemiec.... bez silnika :-o dzwonie do szwagra kolegi, potwierdza historie, a silnik ma z rozbitej p11.144 ktora kupil na czesci, caly swap na 1.8 wpakowal w taka fajna bude, czemu nie szukal 2l :)

czyli mam p11.144GT z qg18de pod maską, niezły bigos :-o
chce sr20!! :evil:

: 2012-12-17, 09:17
autor: bombel
Ad@mus podaj VIN to Ci powiem co masz
Ad@mus pisze:czyli mam p11.144GT
Nie ma takiego auta. Wszystkie P11.144 miały 140 KM i 181 Nm. Jka maszw dowodzie 110 kW czyli 150 KM to jest to błąd. Wersja SPORT miała jedynie półkubełkowe fotele i białe zegary

: 2012-12-17, 09:35
autor: onyxx
bombel pisze: po 2. Rozpórka tylnia ze względu na belkę nie jest wcale potrzebna
Bzdura. Belka spina dół a rozpórka górne mocowania. Jest odczuwalna różnica - nawet na seryjnym zawiasie.

Pomijając to co piszesz, to dołożenie tylnego stabilizatora jest bardzo odczuwalne - pomimo belki. Jeżeli sam czegoś nie miałeś okazji wypróbować, to nie wprowadzaj innych w błąd tylko z tego powodu.

: 2012-12-17, 10:24
autor: bombel
onyxx to może inaczej. Jak nie jest to auto na tor, to bez sensu.

: 2012-12-17, 10:53
autor: rz
Ad@mus pisze:jak wyglada sprawa z tylna rozporka?? p&p??
kto i za ile robil rozporki??
W temacie rozpórek polecam kolegę foo. Ogarnie tak, że głowa mała.
Śmiało pakuj rozpórki a będziesz zadowolony.

ps. jeśli przy seryjnym zawiasie rozpórki to kiepski pomysł to w sumie turbo w dziadziowozie tez nie jest zbytnio trafione ;)

pzdr
rz

: 2012-12-17, 11:00
autor: Ad@mus
vin: SJNBCAP11U0458438
prosze wklej tu to co ci wyjdzie z vinu

: 2012-12-17, 11:27
autor: bombel
Ad@mus pisze:prosze wklej tu to co ci wyjdzie z vinu
Ale jaja

Prod. 02.2000 r., silnik SR20DE, sedan, 4 poduszki, klima, wersja SPORT, centralny w kluczyku, ksenony, 4 el szyby, wersja na NIEMCY, komputer

Zrób proszę zdjęcie deski całej, bo mi wygląda na niezły mic, bo kierownica nie wygląda na oryginalną

: 2012-12-17, 11:51
autor: Ad@mus
czyli 150ps czy 140ps??
foto dechy walne po 15 jak żona wroci z pracy bo mi dzisiaj Nyske podprowadziła, generalnie deska ma biale zegary i wykonczona srebrnym metalikiem jest, fotele "kubły", a caly zawias z 2l heble amory staby itd....

: 2012-12-17, 11:58
autor: bombel
Ad@mus pisze:czyli 150ps czy 140ps??
Pisałem wyżej, że nie ma 150 KM w P11.144
Ad@mus pisze:a caly zawias z 2l heble amory staby itd....
Zawias jest taki sam nawet w 1,6.

: 2012-12-17, 12:03
autor: Ad@mus
hebel napewno inny

: 2012-12-17, 12:05
autor: bombel
Ad@mus pisze:hebel napewno inny
Przód jest 280 mm, a rózni się tył. 1,6 i 1,8 mają 257 mm z tyłu, a 2,0 przed liftem liftu 278 mm

: 2012-12-17, 12:41
autor: Ad@mus
ale wstawic sr20deh by dalo rady? bez wiekszej rzeźby?? kupic hniapaną p11GT i cala motorownie swapnąć??

: 2012-12-17, 13:01
autor: bombel
Ad@mus pisze:ale wstawic sr20deh by dalo rady? bez wiekszej rzeźby?? kupic hniapaną p11GT i cala motorownie swapnąć??
Jak jest wsadzony komp z 1,8 to nie bedzie pasowac pod 2,0 z P11GT, a ten znowu nie będzie sterował klimatronikiem

: 2012-12-17, 13:03
autor: Ad@mus
czyli jak juz kiedys sie zdecyduje to sr20de z p11.144 140ps-taki jaki ty miales na poczatku??

: 2012-12-17, 13:09
autor: bombel
Silnik mozesz wstawic dowolne sr20, a komp musi być od 2,0 z p11.144