[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
MOC SERIA:114KM
MOC AKTUALNA: seria
MODEL: NISSAN PRIMERA p11.144
SILNIK: QG18DE->SR20DE lowport 97' 131ps
UKŁAD DOLOTOWY: MAF w customowej obudowie fi80
UKŁAD WYDECHOWY: wyspawany fi55 na nowo, środkowy tłumik z SAABa 2.0T, końcowy z Audi a4 b7(środkowy)
ELEKTRONIKA: ECU z P10eGT redEcu, wystrojone Ecumasterem DET2
UKŁĄD NAPĘDOWY: SERIA-> w planach custom skrzynia z FD 4.437+lekki zamach 6,5kg+nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Amortyzatory P/T Sachs superturing, spreżyny eibach pro kit, górne wachacze na żóltym poli, rozpórka tył p11gt, rozpórka przednia CKmotorsport.eu
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA Primera P11GT-> w planach usunięcie ABS, pompa i servo Xtrail+zacisk Xtrail
KOŁA: Alufelgi nissan almera n16 sport 16'
Opony: Obecnie Uniroyal RS2 205/45/16, na nowy sezon 205/50/16
PALIWO: PB98+LPG
INSTALACJA LPG: Sterownik Stag4, Reduktor ACR01-150, Listwa Drangon, Dysza 3mm. Całość strojona z AFR 12,7
PLANY : Zrobić porządek z blacharką
Obecnie:
Obecne Osiągi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RGjODpZilEU[/youtube]
MOC AKTUALNA: seria
MODEL: NISSAN PRIMERA p11.144
SILNIK: QG18DE->SR20DE lowport 97' 131ps
UKŁAD DOLOTOWY: MAF w customowej obudowie fi80
UKŁAD WYDECHOWY: wyspawany fi55 na nowo, środkowy tłumik z SAABa 2.0T, końcowy z Audi a4 b7(środkowy)
ELEKTRONIKA: ECU z P10eGT redEcu, wystrojone Ecumasterem DET2
UKŁĄD NAPĘDOWY: SERIA-> w planach custom skrzynia z FD 4.437+lekki zamach 6,5kg+nowe sprzęgło
ZAWIESZENIE: Amortyzatory P/T Sachs superturing, spreżyny eibach pro kit, górne wachacze na żóltym poli, rozpórka tył p11gt, rozpórka przednia CKmotorsport.eu
UKŁAD HAMULCOWY: SERIA Primera P11GT-> w planach usunięcie ABS, pompa i servo Xtrail+zacisk Xtrail
KOŁA: Alufelgi nissan almera n16 sport 16'
Opony: Obecnie Uniroyal RS2 205/45/16, na nowy sezon 205/50/16
PALIWO: PB98+LPG
INSTALACJA LPG: Sterownik Stag4, Reduktor ACR01-150, Listwa Drangon, Dysza 3mm. Całość strojona z AFR 12,7
PLANY : Zrobić porządek z blacharką
Obecnie:
Obecne Osiągi:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RGjODpZilEU[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2016-02-13, 00:19 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 12 razy.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
liga mas'a jest jak na razie poza moim zasiegiem:)
ja chce poprawic autko, i nie chce sie nim scigac
poprostu odmulic, uzyskac jakies 120ps i dzienks:)
z tego co wyczytalem to poprawa dolotu daje juz wynik ponad 120ps (Qoobcia testy z otwartą puszka filtra powietrza)
ma sie to tak do kazdej qg18de?
ja chce poprawic autko, i nie chce sie nim scigac
poprostu odmulic, uzyskac jakies 120ps i dzienks:)
z tego co wyczytalem to poprawa dolotu daje juz wynik ponad 120ps (Qoobcia testy z otwartą puszka filtra powietrza)
ma sie to tak do kazdej qg18de?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na wstępie gratuluje primery. Fajny kolor i tapicerka Dobrze zrobiony dolot na pewno pomoże. Bardziej myślał bym nad momentem. I również proponował bym odezwać się do Masa. On dochodził do wszystkiego krok po krokuAd@mus pisze:liga mas'a jest jak na razie poza moim zasiegiem:)
ja chce poprawic autko, i nie chce sie nim scigac
poprostu odmulic, uzyskac jakies 120ps i dzienks:)
z tego co wyczytalem to poprawa dolotu daje juz wynik ponad 120ps (Qoobcia testy z otwartą puszka filtra powietrza)
ma sie to tak do kazdej qg18de?
z MASem juz uzgodniony lift podmaskowy:)
wleci stozek i wywale drugi kat:)
a tu mam jeszcze jakas fotke na alu:
alu sa ladne, podoba mi sie wzor ale sa za male;/ bede szukal 16" Azev A
Uploaded with ImageShack.us
jeszcze uzbieram hajsu na rozporki przod-tyl z GT i sprezyny zaloze, mam juz na oku z p11 HR -40mm, ale mysle tez nad ori z GT p11-zglebia one cosik??
wleci stozek i wywale drugi kat:)
a tu mam jeszcze jakas fotke na alu:
alu sa ladne, podoba mi sie wzor ale sa za male;/ bede szukal 16" Azev A
Uploaded with ImageShack.us
jeszcze uzbieram hajsu na rozporki przod-tyl z GT i sprezyny zaloze, mam juz na oku z p11 HR -40mm, ale mysle tez nad ori z GT p11-zglebia one cosik??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
bombel, skoro juz planuje zmiane sprezyn to od razu szukam rozporek-wiem ile one poprawiają i wydaje mi sie ze powinny byc w kazdym aucie.
dzisiaj kolejna porcja niespodzianek- okazuje sie ze heble w moim nissanie sa z 2l, wg vin wychodzi ze jest to 2l 150km WTF!!??
dzwonie do poprzedniego ownera, auto kupił od szwagra, szwagier sciagal ja z niemiec.... bez silnika dzwonie do szwagra kolegi, potwierdza historie, a silnik ma z rozbitej p11.144 ktora kupil na czesci, caly swap na 1.8 wpakowal w taka fajna bude, czemu nie szukal 2l
czyli mam p11.144GT z qg18de pod maską, niezły bigos
chce sr20!!
dzisiaj kolejna porcja niespodzianek- okazuje sie ze heble w moim nissanie sa z 2l, wg vin wychodzi ze jest to 2l 150km WTF!!??
dzwonie do poprzedniego ownera, auto kupił od szwagra, szwagier sciagal ja z niemiec.... bez silnika dzwonie do szwagra kolegi, potwierdza historie, a silnik ma z rozbitej p11.144 ktora kupil na czesci, caly swap na 1.8 wpakowal w taka fajna bude, czemu nie szukal 2l
czyli mam p11.144GT z qg18de pod maską, niezły bigos
chce sr20!!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Bzdura. Belka spina dół a rozpórka górne mocowania. Jest odczuwalna różnica - nawet na seryjnym zawiasie.bombel pisze: po 2. Rozpórka tylnia ze względu na belkę nie jest wcale potrzebna
Pomijając to co piszesz, to dołożenie tylnego stabilizatora jest bardzo odczuwalne - pomimo belki. Jeżeli sam czegoś nie miałeś okazji wypróbować, to nie wprowadzaj innych w błąd tylko z tego powodu.
W temacie rozpórek polecam kolegę foo. Ogarnie tak, że głowa mała.Ad@mus pisze:jak wyglada sprawa z tylna rozporka?? p&p??
kto i za ile robil rozporki??
Śmiało pakuj rozpórki a będziesz zadowolony.
ps. jeśli przy seryjnym zawiasie rozpórki to kiepski pomysł to w sumie turbo w dziadziowozie tez nie jest zbytnio trafione
pzdr
rz
Ale jajaAd@mus pisze:prosze wklej tu to co ci wyjdzie z vinu
Prod. 02.2000 r., silnik SR20DE, sedan, 4 poduszki, klima, wersja SPORT, centralny w kluczyku, ksenony, 4 el szyby, wersja na NIEMCY, komputer
Zrób proszę zdjęcie deski całej, bo mi wygląda na niezły mic, bo kierownica nie wygląda na oryginalną
czyli 150ps czy 140ps??
foto dechy walne po 15 jak żona wroci z pracy bo mi dzisiaj Nyske podprowadziła, generalnie deska ma biale zegary i wykonczona srebrnym metalikiem jest, fotele "kubły", a caly zawias z 2l heble amory staby itd....
foto dechy walne po 15 jak żona wroci z pracy bo mi dzisiaj Nyske podprowadziła, generalnie deska ma biale zegary i wykonczona srebrnym metalikiem jest, fotele "kubły", a caly zawias z 2l heble amory staby itd....
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW