[ 200SX] Nissan 200SX S13 drift projekt :)
: 2012-12-11, 22:21
Autko kupione nie dawno. Założenie to nauka driftu. 350Z szkoda mi do tyrania no i wiadomo szkoda by była dopiero jak bym dmuchnął za duży kiss the wall
Chwile szukałem S13 ale ciężko było. Wszystkie zgnite. Nagle pojawiło się światło w tunelu, którym bym Szczecin. Pojechałem, sprawdziłem ze znajomym, który buduje auta i między innymi driftowozy okazało się, że jest lepiej niż myślałem więc kupiłem drugiego Nissana
Teraz trochę specyfikacji na jego temat 
Model: 200SX S13 ;90r.
Silnik: RB25DE. ( zestaw mokry NITRO firmy Wizard wystrojony na 90KM )
Układ dolotowy: dolot Simota, konwersja na "zimną"stronę.
Zawieszenie: Gwinty D2 Racing Street
Wyposarzenie: Kubełka Bimarco Expert, pasy szelkowe 3-punktowe,
i cała reszta bo tu nie będę tworzył epopei
:
- pompa paliwa Walbro 255
- laminaty: maska,tylna klapa,poszerzenia + poliwęglan zamiast tylnej szyby
- dodatkowe zegary: temp wody oraz ciśnienie oleju
- dwa wentylatory włączane z kabiny
- powiększony skręt
- sprzęgło spiek
- felgi magnezowe Volk Racing przednie 8,5 tylne 10 cala + dystanse 4x2cm
- hamulce,dyfer i cała reszta ze Skaya R33
- tylna rozpórka home made
- wydech przelot robiony na zamówienie
- masa auta 1100kg. ( podobno nie sprawdzałem )
Plany:
Klatka wg. załącznika "J" już się robi u Wierzby. Właśnie przyszedł spoiler DuckTail.
A co będzie:
V8 prawdopodobnie 1UZ lub 4.4 z BMW zobaczymy
Wiadomo wizualnie pomalować/obkleić
Foty:
Wiadomo, auto jeszcze trzeba dopieścić ale jestem jak na razie zadowolony



Model: 200SX S13 ;90r.
Silnik: RB25DE. ( zestaw mokry NITRO firmy Wizard wystrojony na 90KM )
Układ dolotowy: dolot Simota, konwersja na "zimną"stronę.
Zawieszenie: Gwinty D2 Racing Street
Wyposarzenie: Kubełka Bimarco Expert, pasy szelkowe 3-punktowe,
i cała reszta bo tu nie będę tworzył epopei

- pompa paliwa Walbro 255
- laminaty: maska,tylna klapa,poszerzenia + poliwęglan zamiast tylnej szyby
- dodatkowe zegary: temp wody oraz ciśnienie oleju
- dwa wentylatory włączane z kabiny
- powiększony skręt
- sprzęgło spiek
- felgi magnezowe Volk Racing przednie 8,5 tylne 10 cala + dystanse 4x2cm
- hamulce,dyfer i cała reszta ze Skaya R33
- tylna rozpórka home made
- wydech przelot robiony na zamówienie
- masa auta 1100kg. ( podobno nie sprawdzałem )
Plany:
Klatka wg. załącznika "J" już się robi u Wierzby. Właśnie przyszedł spoiler DuckTail.
A co będzie:
V8 prawdopodobnie 1UZ lub 4.4 z BMW zobaczymy
Wiadomo wizualnie pomalować/obkleić
Foty:


Wiadomo, auto jeszcze trzeba dopieścić ale jestem jak na razie zadowolony
