[ Primera] Primera P10 eGT 95'
: 2012-12-07, 20:53
Witam
To mój kolejny nissan i mam nadzieje że zagości na dłużej niż poprzedni
dlaczego generacja w dół
Już wyjaśniam
Jako że mój ojciec szukał samochodu bardziej oszczędnego niż BMW e34 535i i od dłuższego czasu wspominał o kupnie primery P11 koniecznie w wersji GT,zdecydowałem (po oglądnięciu 4 kokosów od handlarzy
),że odsprzedam mu swój w miarę utrzymany egzemplarz,a jako że samochód został w rodzinie,to tym bardziej byłem co do tego wszystkiego przekonany.
W tym samym dniu na allegro pojawiła się primera P10 z opisem .... Sprzedam Nissan Primera P10 95 rok 110KM kolor zielony stan bdb itd..... patrze na zdjęcia,toż to wersja GT
,obrotek do 9 tys. pełne wyposażenie,ori felgi od GT ,lotka,zderzak ,więc albo błąd sprzedającego albo ma racje i ktoś wszczepił SR20di w bude po GT,długo nie myśląc telefon,kasa i jedziemy po szybkich oględzinach i krótkiej historii auta opowiedzianej przez 60 letniego właściciela wracałem już Oryginalnym P10 eGT 95' a teraz do sedna .....
MODEL: Primera P10 eGT 95' sprowadzony od pierwszego właściciela z włoch w 2005r przy przebiegu 104 tys.km na co mam wszystkie ksiązki serwisowe
Obecnie jeżeli wierzyć licznikowi temu jak wygląda samochód i temu co starszy pan mówił w pełni oryginalne 125400 tys. km ,wnętrze nie zniszczone,silnik cyka jak nowy nigdy nie truty gazem ,praktycznie zero rdzy,podłoga progi samo zdrowie,lać benzynę i jeździć.
MOC: 150 KM (hamownia czakram 07-12-2012 .... 149KM & 185Nm )
SILNIK: SR20DE LOW PORT
Przyśpieszony zapłon
Zaślepiony EGR
Mod przepustnicy
- usunięte podgrzewanie przepustnicy
- wycieniowana ośka + śrubki mocujące
- podpiłowany ogranicznik otwarcia
UKŁAD PALIWOWY: Sekwencyjny wtrysk gazu LPG STAG 300/4 PLUS
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Skrzynia biegów P11 GT Top Sport FD 4,37
Sprzęgło składak
- Tarcza Exedy P11 GT
- Docisk Luk P10 GT
Koło zamachowe 6,8 kg
Półosie P11 GT
UKŁAD DOLOTOWY: Rura do przepustnicy OEM P11 GT
Filtr stożkowy w obudowie K&N Apollo
Doprowadzenie zimnego powietrza fi 60mm ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM eGT (plecionka + wyjście fi 55mm)
Usunięty katalizator
Wydech na rurach 55mm
Tłumik środkowy 1 AWG 55mm
Tłumik środkowy 2 Oem Calsonic P10 GT 55mm
Tłumik końcowy HKS Hipower Silent
ELEKTRONIKA: Radio MP3 USB Sony
ZAWIESZENIE: Sprężyny przód H&R
Sprężyny tył Eibach
KOŁA: Alufelgi OEM Primera eGT 14"
UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze Seria Oem Nissan
Klocki Ferodo przód
Regeneracja zacisków przód
Płyn hamulcowy MOTUL 5.1
BODY: pakiet eGT po lifcie (zderzak przód + tył + lotka oraz progi)
halogeny przód Home made Yellow Fog
białe boczne kierunkowskazy
nowe przednie kierunki
grill przedlift eGT 90"
ŚRODEK: Seria eGT
Kierownica Skórzana MOMO D35
Fotel kierowcy pasażera i tylna kanapa Lancer EVO 8
WYPOSAŻENIE: 4x elektryczne szyby
el.i podgrzewane lusterka
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
2 poduszki
klimatyzacja
abs
PLANY:
Zdjęcia z ogłoszenia
Na szybko zmieniony olej MOTUL 6100 oraz filtr oleju,filtr paliwa,filtr powietrza,świece kable NGK do tego kopułka i palec i oto co moim oczom ukazało się po dzisiejszej wizycie na hamowni
czeka na kolejne mody
To mój kolejny nissan i mam nadzieje że zagości na dłużej niż poprzedni




W tym samym dniu na allegro pojawiła się primera P10 z opisem .... Sprzedam Nissan Primera P10 95 rok 110KM kolor zielony stan bdb itd..... patrze na zdjęcia,toż to wersja GT


MODEL: Primera P10 eGT 95' sprowadzony od pierwszego właściciela z włoch w 2005r przy przebiegu 104 tys.km na co mam wszystkie ksiązki serwisowe

Obecnie jeżeli wierzyć licznikowi temu jak wygląda samochód i temu co starszy pan mówił w pełni oryginalne 125400 tys. km ,wnętrze nie zniszczone,silnik cyka jak nowy nigdy nie truty gazem ,praktycznie zero rdzy,podłoga progi samo zdrowie,lać benzynę i jeździć.
MOC: 150 KM (hamownia czakram 07-12-2012 .... 149KM & 185Nm )
SILNIK: SR20DE LOW PORT
Przyśpieszony zapłon
Zaślepiony EGR
Mod przepustnicy
- usunięte podgrzewanie przepustnicy
- wycieniowana ośka + śrubki mocujące
- podpiłowany ogranicznik otwarcia
UKŁAD PALIWOWY: Sekwencyjny wtrysk gazu LPG STAG 300/4 PLUS
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Skrzynia biegów P11 GT Top Sport FD 4,37
Sprzęgło składak
- Tarcza Exedy P11 GT
- Docisk Luk P10 GT
Koło zamachowe 6,8 kg
Półosie P11 GT
UKŁAD DOLOTOWY: Rura do przepustnicy OEM P11 GT
Filtr stożkowy w obudowie K&N Apollo
Doprowadzenie zimnego powietrza fi 60mm ze zderzaka
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM eGT (plecionka + wyjście fi 55mm)
Usunięty katalizator
Wydech na rurach 55mm
Tłumik środkowy 1 AWG 55mm
Tłumik środkowy 2 Oem Calsonic P10 GT 55mm
Tłumik końcowy HKS Hipower Silent
ELEKTRONIKA: Radio MP3 USB Sony
ZAWIESZENIE: Sprężyny przód H&R
Sprężyny tył Eibach
KOŁA: Alufelgi OEM Primera eGT 14"
UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze Seria Oem Nissan
Klocki Ferodo przód
Regeneracja zacisków przód
Płyn hamulcowy MOTUL 5.1
BODY: pakiet eGT po lifcie (zderzak przód + tył + lotka oraz progi)
halogeny przód Home made Yellow Fog
białe boczne kierunkowskazy
nowe przednie kierunki
grill przedlift eGT 90"
ŚRODEK: Seria eGT
Kierownica Skórzana MOMO D35
Fotel kierowcy pasażera i tylna kanapa Lancer EVO 8
WYPOSAŻENIE: 4x elektryczne szyby
el.i podgrzewane lusterka
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
2 poduszki
klimatyzacja
abs
PLANY:






Zdjęcia z ogłoszenia




Na szybko zmieniony olej MOTUL 6100 oraz filtr oleju,filtr paliwa,filtr powietrza,świece kable NGK do tego kopułka i palec i oto co moim oczom ukazało się po dzisiejszej wizycie na hamowni


czeka na kolejne mody
