Strona 1 z 2
[ Primera] p11 GT update fot. (nowe buty i dolocik)
: 2010-01-10, 22:56
autor: matlja
Model: P11 GT SR20DEH 1997 rok
Auto u mnie od niedawna jakies 6 miechow jak na razie brak problemow powymieniane wszystkie płyny oleje i wszystko to co nalezy.
Wyposażenie: pełna opcja (grzane skorzane kubelki pełna elektryka klima orginalny alarm NATS z czujkami na bocznych slupkach a reszta jak w GT )
Zawieszenie: Einbach federn regulowane (na zime ideal sztywno i w miare nisko :
Bodykit:seria GT
Audio:jakies tam gra zestawik przod i tył JBL plus Tonsil SAS 250
Felgi:seria GT 15' (w planach 16' tylko jaki wzor

??)
Mody :
zrobiony rorząd i zapłon by Coobcio
brak kata
Plany
kolektor 4-2-1 i swap na SR20VE

: 2010-01-11, 09:29
autor: SnepooN
Ladna Prima

jakie są Twoje odczucia po modzie rozrządu i zapłonu?
: 2010-01-11, 10:37
autor: matlja
a powiem szczerze niebo a ziemia calkowita inna charakterystyka silnika duzo lepiej w dolnym zakresie obrotów
: 2010-01-11, 13:14
autor: NadiR
: 2010-01-11, 13:23
autor: matlja
kurcze z fotami to ło tylko te z dzis tak na szybko pogoda taka a nie inna niestety ale powalczylem i chociaz tyle mogelem zapodac bedzie czysta umyta na bank pstrykne a co do felg to od sportline bardzo chetnie tylko kurcze nie za bardzo chcialbym sie w 17' pchac bo po co nispotrzebnie spowalniac woza

16' to moim zdaniem taki rozsadny kompromis miedzy ciekawym wygladem a i rozsadna dynamika
: 2010-01-11, 13:36
autor: KTR
bardzo fajna prima

wydaje sie zadbana, co do felg kup coś klasycznego

a nie jakieś polerowane ramiona z czarnymi srodkam, dla mnie take feli sa przebrzydłe
Propozycje NadiRa całkiem fajne taka F1 w 16'' całkiem ładnie wyglada w P11
POzdro i powodzenia w modach

: 2010-01-11, 15:02
autor: NadiR
matlja pisze:kurcze z fotami to ło tylko te z dzis tak na szybko pogoda taka a nie inna niestety ale powalczylem i chociaz tyle mogelem zapodac bedzie czysta umyta na bank pstrykne
Musowo!
matlja pisze:a co do felg to od sportline bardzo chetnie tylko kurcze nie za bardzo chcialbym sie w 17' pchac bo po co nispotrzebnie spowalniac woza

16' to moim zdaniem taki rozsadny kompromis miedzy ciekawym wygladem a i rozsadna dynamika
Hmm..wprawdzie 205/45 R16 będą kręciły się
nieco szybciej niż 215/40 R17, ale do tego wozu 17 to muss
Taka wyglądała moja STW na Intraxie i 17" ori BBS: gumy Falkena były i ładnie kleiły na zakrętach:
pozdro i powodzenia w modzeniu
: 2010-01-11, 15:25
autor: matlja
NadiR pisze:Hmm..wprawdzie 205/45 R16 będą kręciły się nieco szybciej niż 215/40 R17, ale do tego wozu 17 to muss
nie no kozak STW to STW sama w sobie wymiata a znasz moze kogos co sie chce pozbyc takiego felunku bo wiesz jakby co to ja chetny

szukam juz cala zime i jakos nic co by podeszło nie znalazłem kurcze to 17 to mnie przeraza na nasze piekne lubelskie autostrady
: 2010-01-11, 15:52
autor: NadiR
matlja pisze:NadiR pisze:Hmm..wprawdzie 205/45 R16 będą kręciły się nieco szybciej niż 215/40 R17, ale do tego wozu 17 to muss
nie no kozak STW to STW sama w sobie wymiata a znasz moze kogos co sie chce pozbyc takiego felunku bo wiesz jakby co to ja chetny

szukam juz cala zime i jakos nic co by podeszło nie znalazłem kurcze to 17 to mnie przeraza na nasze piekne lubelskie autostrady
No to jak chcesz 205/50 R16 to będzie już wolniej jak na 215/40/17 czy 205/45/16.
Żywotność każdego zawiasu (czy to Nissana czy Audi) to przede wszystkim męskie dobre amory czyli np. KYB Ultra SR

od nich gł. zleży trwałość reszty el. układu zawieszenia.
Co do fel jak nie znajdziesz to ja coś może znajdę..

: 2010-01-11, 16:13
autor: matlja
a no wlasnie w tym problem ze nie wiem co siedzi u mnie co do zawiasu to jestem pewny ale amory to juz nie wiem mysle ze tez nic slabego
NadiR pisze:Co do fel jak nie znajdziesz to ja coś może znajdę..

ooo i konkretnie
: 2010-01-11, 20:22
autor: Coobcio
Ważna jest waga felgi czasem może być tak że 17" okaże się lżejsza jak chińska 15" no i auto będzie dynamiczniejsze na 17" także istotna jest waga opony....
No i powiem ci że 205/40R17 oraz 215/45R17 to najtańsze 17" 16" opony są chyba droższe od 17" (poza mega popularnym 205/55R16 - ale to za wysoka opona)
: 2010-01-11, 21:35
autor: matlja
Coobcio pisze:Ważna jest waga felgi czasem może być tak że 17" okaże się lżejsza jak chińska 15" no i auto będzie dynamiczniejsze na 17" także istotna jest waga opony....
No i powiem ci że 205/40R17 oraz 215/45R17 to najtańsze 17" 16" opony są chyba droższe od 17" (poza mega popularnym 205/55R16 - ale to za wysoka opona)
trafilem takie na allegro teraz tylko dodzwonic sie do sprzedajacego i poprosic koos niech je obejrzy czy nie krzywe nie naprawiane
http://moto.allegro.pl/item876780302_oz ... mplet.html
: 2010-01-11, 22:37
autor: MRC
Piękna Prima

pamiętam ją jak stała na allegro... z taką tapicerką się jeszcze nie spotkałem w p11 GT i to drewno jakaś dziwna wersja

tak czy siak prezenci się elegancko i stan widać też kozak wpadnij kiedyś na spota miesięcznego do Lbn chętnie oblookam na żywo

co do felg to sprawdzone że na Takich OZ-tkach prima wygląda zacnie

: 2010-01-13, 10:02
autor: NadiR
Zadzwoń po negocjuj, alu się utlenia na rantach, więc do poprawki. Pomęcz go, w negocjacjach ja prawie zawsze pyszałkowaty jestem
Jaki stan gum i co to jest?
Jak już to ogarniesz poproś ewentualnie niech Ci paczkę zrobi nawet poza all, ale z możliwością oględzin.
Jak się zgodzi to 50%, że towar ok, a Ty jak się znasz bądź ktoś inny to sprawdzicie na miejscu. Proste

Jak będzie lipa to good by i koszty zerowe.
pozdro
: 2010-01-14, 21:57
autor: Coobcio
nono no niezłe te 16"... Jak proste to można brać cena bardzo przystępna.
Do tego lacze 205/50R16 jakieś Toyo T1R i fajny secik na lato...
: 2010-01-17, 11:40
autor: matlja
Coobcio pisze:nono no niezłe te 16"... Jak proste to można brać cena bardzo przystępna.
Do tego lacze 205/50R16 jakieś Toyo T1R i fajny secik na lato...
witam sorki ze mne nie bylo ale niestety brak dostepu do neta a teraz juz obczyzna i z zakupami lipa jak to zwykle bywa na wszystko za malo czasu i temat na razie padl dobrze ze tu na miejscu mam pare miejscowek do obczajenia jakiegos ladnego felunku
: 2010-01-17, 22:52
autor: oskazip
matlja, ELO ładny gt-ek może by sie spotkać w LJA?
pozdro dawaj na priwa
: 2010-01-21, 16:00
autor: GrzyBek80
Ładne wozidełko, nietypowa ta biała skóra wewnątrz, powodzenia w wyborze kółek

: 2010-01-30, 13:47
autor: matlja
no i kułeczka kupine wybór padł na OZ F1

rozmiar 16' szerokość felgi 7,5 teraz wlasnie rozmyslam na d oponami ale wybor padnie chyba na Falkeny ZE-912 w rozmiarze 205/50 R16 czekamy teraz na pogode zeby zarucic komplecik na auto
: 2010-01-30, 14:06
autor: Ryba
Ja osobiscie na 16 wrzuciłem profil 45 na 50-55 zamulał troche.. Opony jakie bardzo sobie chwale to uniroyal rain sport 2 (czy jak to tam sie pisze) świetne prowadze dobrze sie trzyma drogi i jest cicha
: 2010-01-30, 14:38
autor: matlja
Ryba pisze:Ja osobiscie na 16 wrzuciłem profil 45 na 50-55 zamulał troche.. Opony jakie bardzo sobie chwale to uniroyal rain sport 2 (czy jak to tam sie pisze) świetne prowadze dobrze sie trzyma drogi i jest cicha
na razie bedzie profil 50 nizej nie bardzo chce juz schodzic bo jednak szczatkowe iloscigumy na oponie musi byc widac nizej troche nie bardzo bo czesto zdarza sie jezdzic bo niezbyt ciekawej nawierzchni a co do falkenow to wydaje mi sie ze za tak rozsadna cene warto je kupic poczytalem troche opinii w necie na forum tez kilka osob pisalo ze sa ok nie wiem sam zweryfikuje
: 2010-01-30, 15:06
autor: dylson
205 na 7,5"? Ranty pewnie nie beda chronione. Z doswiadczenia wiem, ze opona 17/205/45 na feldze 7,5" nie chronila rantu. Nie wiem jak to sie odniesie do 16".
: 2010-01-30, 15:17
autor: bombel
matlja na 7,5" to 215 powinny byc z dwóch przyczyn.
1. wchodza ale tak na styk,
2. 215 lepiej sprawuja sie na koleinach i nie szarpie tak kierownica. Wiem bo miałem 215 i kupiłem 205, to masakra sie zrobila
: 2010-01-30, 15:26
autor: matlja
bombel pisze:matlja na 7,5" to 215 powinny byc z dwóch przyczyn.
1. wchodza ale tak na styk,
2. 215 lepiej sprawuja sie na koleinach i nie szarpie tak kierownica. Wiem bo miałem 215 i kupiłem 205, to masakra sie zrobila
nie wiem wydaje mi sie ze tragedi byc nie powinno w golfie mialem 15' 7,5 szerokosci i zarzucone byly 205, a jezeli zakladac 215 to automatycznie profil 40 trzeba bedzie zalozyc na probe 205 a jezeli bedzie zle wymieni sie na 215
: 2010-01-30, 15:48
autor: oskazip
matlja, a gdzie te fele dostałeś?
: 2010-01-30, 15:50
autor: matlja
a z allegro niedrogobyly na nich oponki toyo

ale w kiepskim stanie
: 2010-01-30, 15:50
autor: bombel
matlja 205/55/16 - takie powinny byc by licznik nie klamał lub 215/50/16
W 17" dopiero powinno byc 215/40
: 2010-01-30, 15:54
autor: matlja
bombel pisze:matlja 205/55/16 - takie powinny byc by licznik nie klamał lub 215/50/16
W 17" dopiero powinno byc 215/40
wiem wiem ale 205/55 chyba za wysokie chociaz na poczatku takich myslalem teraz mi bombel zabiles klina kurcze i bede myslal
najtansza opcja byloby 205/55 i w atrakcyjnej cenie legendarne T1Rki idzie kupic
: 2010-01-30, 16:40
autor: bombel
matlja, ale profil 215/50 w oponie 16" jest taki jak 215/40 w 17". Mi nawet 215/45 weszło, wiec nie widze problemu

: 2010-01-30, 16:49
autor: matlja
wiem wiem ale interesowal mnie rozmiar 205/50 bo roznica od zlecanego rozmiaru to tylko 1,4 % 205/55 to cos ponizej 1% tylo teraz jest kwestia jak sie bedzie jezdzilo przy tej szerokosc na 205 nie oszukujmy sie tez ze w tym rozmiarze idzie naprawde dobre opony kupic za rozsadna cene np
http://allegro.pl/item905200095_nowe_to ... _w_wa.html
co radzisz bombel w tej sytuacji