Strona 1 z 1

[ Primera] Nismo P11 SRI

: 2012-09-30, 12:33
autor: Maserti
Witam, jakiś czas temu zakupiłem Nissana Primere P11 SRI.
To już moja kolejna Primera (wcześniej P10 2.0 115 hp)
Troszkę szczegółów o samochodzie:
Rok produkcji 1997
Przebieg 159 tys km
Wersja SRI z zderzakami i progami od wersji GT.
Silnik SR20DE czyli 131/130 hp.

Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2012-09-30, 12:35
autor: Dreams
Zapodaj focie :mrgreen:

: 2012-09-30, 12:40
autor: Maserti
Już, już. Lada moment dodam ;-)

: 2012-09-30, 12:48
autor: Dreams
No bo jestem ciekaw jak się prezentuje :D

Re: Nismo P11 SRI

: 2012-09-30, 13:22
autor: Arbuz
Maserti pisze:
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Powiedziałeś jakby to Coobcio zle Ci wóz robił i Saab często się psuł :)

Re: Nismo P11 SRI

: 2012-09-30, 13:25
autor: Maserti
Arbuz pisze:
Maserti pisze:
Przed Primerą był saab 900 Ng 2.0 turbo pomodzone przez Coobcia na 290 koni i 450 momentu.
Saabika przejął mój brat a ja chwilowo potrzebuję normalnego i mniej awaryjnego samochodu...
Powiedziałeś jakby to Coobcio zle Ci wóz robił i Saab często się psuł :)
U Coobcia w Warszawie byłem dwa razy i dwa razy wyjechałem zadowolony. Jakub spoko Gość :mrgreen:

: 2012-09-30, 18:24
autor: Keidro
Bardzo ładne autko z zewnątrz, rozumiem że teraz to tylko pod machą grzebiesz i nic więcej :)?

: 2012-09-30, 18:46
autor: Maserti
Stu66orn pisze:Bardzo ładne autko z zewnątrz, rozumiem że teraz to tylko pod machą grzebiesz i nic więcej :)?
Chwilowo zostanie tak jak jest czyli seria. Był zamontowany stożek ale wiem, że bez dalszych modyfikacji jest on zbędny. Fajnie by było pomodzić na okolice 160 hp ale wiem, że po moim Saabie i jego 290 koniach nie sprawi mi to takiej radości ;-)

: 2012-09-30, 20:10
autor: Dreams
Maserti, powiem ci ze jezdzilem saabem około 350 km w turbo i szedł ale ma cholerna cięzką budę i szału na mnie nie zrobił:p a prima nie jest taka ciężka :P

: 2012-09-30, 21:56
autor: Maserti
NissanDreams pisze:Maserti, powiem ci ze jezdzilem saabem około 350 km w turbo i szedł ale ma cholerna cięzką budę i szału na mnie nie zrobił:p a prima nie jest taka ciężka :P
Saab wazy 1400 kg. Ile wazy Primera?
Saab z moca 350 koni robi setke w ok 5.5 sek a 0-200 w ok 17 sek. Musial byc ten saabik padniety lekko. Chyba, ze jezdziles Wczesniej ferrari albo lambo i do nich porownujesz...

: 2012-09-30, 22:02
autor: sokol_tur
<brawo> <brawo> ładna

: 2012-10-01, 11:05
autor: Fabian
Fajna P11
Po przesiadce z 290KM saaba musi trochę brakować mocy

: 2012-10-01, 11:26
autor: Maserti
Witajcie, dzisiaj "stuningowałem" Nissana i zamontowałem ładniejszą wg mnie końcówkę wydechu przy okazji zmiany dziurawego tłumika końcowego. Założyłem seryjny i zmieniłem tylko końcówkę aby było jak najciszej.

[Obrazek

Kolejnym krokiem w styczniu jest regeneracja felg (czym również się pochwalę)


Nissan różni się tym od saaba, że jest przede wszystkim bezawaryjny. Zrobiłem już ponad 5 tys km, założyłem instalację gazową i nie martwię się o koszta. Co prawda SR20DE też budzi się od 4.5 tys obrotów(saab od 2200 już miał pełne doładowanie) ale do komfortowego przemieszczania się wystarczy.

Z "killowanych" samochodów jak na razie astra 3 z silnikiem 1.9 cdti 150 hp :lol: