[ 200SX] 200SX S13 (SR20DET)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
[ 200SX] 200SX S13 (SR20DET)
...może zaczne od początku przygody z 200SX'ami , to tak pare lat temu kupiłem piweszego 200SX (z 91r) taką serie ale jak na pierwsze sportowe auto to bylo szlaeństwo niestety nacieszyłem sie nim bardzo krutko bo chyba tylko 2 miesiące , pewniej pięknej nocy niestey nie zmieściąlem sie w zakręcie i ściołem latarnie i barierke , po tym icydencie mało zostało z mojego 200SX ...
ale jakoś nie mogłem zapomnieć o 200SX'ach i postanowieł kupić jeszcze jedniego , no i kupiłem ale w opłakanym stanie silnikowo jak i środka samochod naszczęsie miałesm swoejego rozbitaka tak wiec części było pod dostatkiem ale maiał wielką zalete był nieskaźitelny pod względem karoserii zero zagięć rys itp . o rdzy to chyba nawet nie słyszał powiem jeszcze że przyprowadziałem go z niemiec
i powolutku przez zime skałdałem sobie swoej cudo , po wielu nie przspanych i zimnych nocach coś udało mi sie złożyć jak dla mnie wyszedł całekiem fajnie ja na mału budżet :
-FMIC
-T28
-stage2
-wydech przelot
-storzek
-kolektor baran
-walbro gss 341
-bolw off
-mcb
-rozpurki przód tył
-zegarki w słupku od bosta , ciśnienia oleju i temp
-jakeś delikatne nagłośnienie
-olej valvoline
i jeszcze pare innych pierdułek których nie pamiętam
przy tych modyfikacjach pojeździłem jekieś 7miesiecy i odezwała sie panewka to oznaczło koniec dla tego silnika po zdieciu korb z jednej panewy zostal listek ale reszta była bardzo zdrowa tak wieć CA wyleciało z S13 i zaczeły sie poszukiwania silnika i dylemat czy RB czy SR ale decyzje padała na SR zaczeły sie poszukiwania s14 no i trafiło sie S14a z anglii po dachowaniu
ale jakoś nie mogłem zapomnieć o 200SX'ach i postanowieł kupić jeszcze jedniego , no i kupiłem ale w opłakanym stanie silnikowo jak i środka samochod naszczęsie miałesm swoejego rozbitaka tak wiec części było pod dostatkiem ale maiał wielką zalete był nieskaźitelny pod względem karoserii zero zagięć rys itp . o rdzy to chyba nawet nie słyszał powiem jeszcze że przyprowadziałem go z niemiec
i powolutku przez zime skałdałem sobie swoej cudo , po wielu nie przspanych i zimnych nocach coś udało mi sie złożyć jak dla mnie wyszedł całekiem fajnie ja na mału budżet :
-FMIC
-T28
-stage2
-wydech przelot
-storzek
-kolektor baran
-walbro gss 341
-bolw off
-mcb
-rozpurki przód tył
-zegarki w słupku od bosta , ciśnienia oleju i temp
-jakeś delikatne nagłośnienie
-olej valvoline
i jeszcze pare innych pierdułek których nie pamiętam
przy tych modyfikacjach pojeździłem jekieś 7miesiecy i odezwała sie panewka to oznaczło koniec dla tego silnika po zdieciu korb z jednej panewy zostal listek ale reszta była bardzo zdrowa tak wieć CA wyleciało z S13 i zaczeły sie poszukiwania silnika i dylemat czy RB czy SR ale decyzje padała na SR zaczeły sie poszukiwania s14 no i trafiło sie S14a z anglii po dachowaniu
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:39 przez Robert RS13, łącznie zmieniany 1 raz.
mam sporo częśći do s13, s14a
swapy, naprawy itd PW
swapy, naprawy itd PW
S13+SR to b. dobre polaczenie Moj praktycznie seryjny pieknie latal bokiem Super wyglada podkladka z przedlifta do zderzaka poliftowego
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
a nie nie jeszcze nie jeździ ale myśle że na wiose coś już bedzie można polatać
na razie składam zawiszenie a silnik jeszcze w częsciach bo czekam na uszczelke pod głowice i śruby ARP do głowicy reszte czyli panewki ACl, sprzęgło ACT spiek , nowe pierścionki , popychacze hudrauliczne do glouicy itd itd już jest i czeka na składanie
[ Dodano: 2012-09-16, 21:59 ]
teraz przygotowuje komore silika na przyjecie SR została pomalowana powicinane dziury i podospawowywane mocowania na IC
gafitowy matalik myśle że ładnie wysżło :D:D
ostatno odebrałem głowice z planowania przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworowe i zostały podoierane gniada zaworów bo 2 coś cienko trzymały
,8 nowych popychaczy
hamulce już zamątowane i przednie zawieszwniw prawie gotowe (wahacze i hamulce z tarczami i całą zwrotnica do s14a)
przykryty bo zimno
wózek już poamlowany tył tez zwtotnice i hamulce od s14a
[ Dodano: 2012-09-16, 22:05 ]
nowe sprzęgło 6 łopatkowy spiek mogący przenieść 650NM
a tu niektóre cześci jakie mi poprzychodziły
na razie składam zawiszenie a silnik jeszcze w częsciach bo czekam na uszczelke pod głowice i śruby ARP do głowicy reszte czyli panewki ACl, sprzęgło ACT spiek , nowe pierścionki , popychacze hudrauliczne do glouicy itd itd już jest i czeka na składanie
[ Dodano: 2012-09-16, 21:59 ]
teraz przygotowuje komore silika na przyjecie SR została pomalowana powicinane dziury i podospawowywane mocowania na IC
gafitowy matalik myśle że ładnie wysżło :D:D
ostatno odebrałem głowice z planowania przy okazji wymieniłem uszczelniacze zaworowe i zostały podoierane gniada zaworów bo 2 coś cienko trzymały
,8 nowych popychaczy
hamulce już zamątowane i przednie zawieszwniw prawie gotowe (wahacze i hamulce z tarczami i całą zwrotnica do s14a)
przykryty bo zimno
wózek już poamlowany tył tez zwtotnice i hamulce od s14a
[ Dodano: 2012-09-16, 22:05 ]
nowe sprzęgło 6 łopatkowy spiek mogący przenieść 650NM
a tu niektóre cześci jakie mi poprzychodziły
mam sporo częśći do s13, s14a
swapy, naprawy itd PW
swapy, naprawy itd PW
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
o kurcze... ładnie, ładnie fotka z otwartą maską na tym wiadukcie (moście) świetna i możesz śmiało ją do kalendarza zapodać viewtopic.php?p=236653#236653
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wyszerza by mu się przydały
Ps. z SR to inna jazda będzie te CA18DET to w ogóle nie produkują Nm...
Ps. z SR to inna jazda będzie te CA18DET to w ogóle nie produkują Nm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie ma to jak RWD i nie ma to jak Nissan Ja chwilowo rozstałem się z marką, ale z zamiarem kupna właśnie takiej zabawki, także mocno kubicuję projektowi i będę śledził postępy
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
Bardzo ładne S13
Sam tydzień temu stałem się właścicielem S13 i jak patrze na Twoją to stwierdzam że jak najszybciej muszę wyprowadzić wszystkie defekty blacharskie
Sam tydzień temu stałem się właścicielem S13 i jak patrze na Twoją to stwierdzam że jak najszybciej muszę wyprowadzić wszystkie defekty blacharskie
masz zbiorniczek wyrównawczy?Robert RS13 pisze:mam sporo częśći do s13, s14a
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
to podaj mi cene na pw jak możeszRobert RS13 pisze:mam
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Skąd pobierałeś te łączniki stabilizatorów
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
tak silnik już złożony
łoćzniki z Nissantecha ktoś tam spedawał (planetjdm chyba)
to już chyba wszytko mam trzeba powoli brać sie za skałdanie SR-a
[ Dodano: 2012-12-25, 21:06 ]
nowe podychy i poli pod magiel
lekko poszeżony smoik i nowa miska
zamach 4.8kg
akumutator na tył
prawie gotowy do włożenia
łoćzniki z Nissantecha ktoś tam spedawał (planetjdm chyba)
to już chyba wszytko mam trzeba powoli brać sie za skałdanie SR-a
[ Dodano: 2012-12-25, 21:06 ]
nowe podychy i poli pod magiel
lekko poszeżony smoik i nowa miska
zamach 4.8kg
akumutator na tył
prawie gotowy do włożenia
mam sporo częśći do s13, s14a
swapy, naprawy itd PW
swapy, naprawy itd PW
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
haha kiedy będzie gotowy to sam bym chcał wiedzieć . Pewnie będe go jeszcze budowal pare lat zanim osiągnie stan jaki mi sie marzy, ale mam nadzieje w tym roku coś pośmigać oczywiśice jak bedzie gotowy to sie tam pokaże w was
Ostatnio zmieniony 2012-12-27, 00:56 przez Robert RS13, łącznie zmieniany 1 raz.
mam sporo częśći do s13, s14a
swapy, naprawy itd PW
swapy, naprawy itd PW
dobrze działasz, mam nadzieje że mój będzie kiedyś wyglądał równie dobrze co Twoj 200sx
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB