Strona 34 z 40

: 2013-06-20, 13:23
autor: Kenet
To będzie KJS, torem ciężko to nazwać jeśli się ostatnio latało po Poznaniu, ale ja mam nadzieję na cykl imprez w stylu Rally Służewiec.

Wybierz się Baniaku na trening Ułężowy z trackday.org - super trasa jest ustawiona. Średnio co 2 tygodnie jest trening.

: 2013-07-15, 18:01
autor: yapko
sprzedałeś samochód ?

: 2013-07-15, 18:08
autor: Pawel18PL
yapko pisze:sprzedałeś samochód ?
??

: 2013-07-15, 18:14
autor: Shadows
Wyczuwam nie pokój u nismomaniakow :-o

: 2013-07-15, 19:18
autor: Limon
Spokojnie jak sprzeda gtir to bedzie inny Nissan dość wyjątkowy i nie spotykany :-P

: 2013-07-15, 19:25
autor: yapko
Pobite gary ! Baniak stawia samochód na stacji benzynowej w miejscowości kojarzącej się z pewnym ptakiem, a pracownik tej stacji puścił plotkę że kupił wóz...

: 2013-07-15, 19:53
autor: Limon
Haha :mrgreen:

: 2013-07-26, 22:10
autor: BANIAK
jaki ten świat mały, hehehe
dawno nic nie pisałem bo byłem mocno zajęty pracą.

Autko od remontu przejechało już ładnych kilka tysięcy kilometrów i muszę powiedzieć, że chodzi jak zegarek w dodatku bardzo szybki!
Póki co auto jeszcze nie hamowane i nie strojone na rolkach, jeźdże na razie na ustawieniach torowych ( max bezpiecznie, low boost - 1.2 bara ) - strojony na Poznaniu oczywiście by Coobcio.

Co do działania zmiennej fazy w moim aucie to wszystko działa tak jak by tam była zawsze. Ve uruchamia się od 6 tyś i czuć pod dupskiem wzrost mocy ;)

EGT przy pełnym ogniu na 5 - tym biegu nie przekracza 910 stopni C, więc wzorowo.
Temperatura oleju ( przy zastosowaniu dwóch chłodnic ) nigdy nie przekroczyła mi 115 stopni C.
Co najlepsze auto nie bierze ani grama oleju, nawet przy upalaniu torowym.

Na początku mieliśmy trochę problemów z uszczelką pod głowicą ( Cometic - ciekł olej z pod uszczelki ) ale po wymianie na 2.0 mm HKS-a ciągniętego aż z Australii problem znikł.

Nagrałem nawet krótki filmik jak wozik teraz podaje;
http://www.youtube.com/watch?v=9kfEd81T ... e=youtu.be

W tym tygodniu udało mi się nareszcie zainstalować pomalowaną pokrywe zaworów, oto efekty

Obrazek

Do wymiany pozostaje jeszcze pompa hamulcowa BM57 z 300zx TT, którą zdobyłem dzięki pomocy Limona i Coobcia oraz zestaw dyfuzorów na przód i tył.

aha miałem się zapytać, bo mam chyba speed limit przy 6 rpm na 5 biegu, ( wóz przestaje jechać i zachowuje się tak jak miałby "czkawkę" - nawet niewiem przy jakiej to prędkości bo licznik JDM-owy tylko do 180 km/h - czy to jest to co myślę???

na razie to tyle!
PZDR

: 2013-07-27, 10:05
autor: BeNeK
Ładnieeeee podaje ! 8-)

: 2013-07-27, 10:25
autor: DubSon
Jaaa pierdziuu! Ale musi się fajnie w środku jechać :D

: 2013-07-27, 12:11
autor: bombel
kompa masz serie z gtir i czy masz fuel implant? u mnie odcinalo jak turbo zaczelo przeladowywac powyzej pewnejwartosci w ecu m ustawionej

: 2013-07-27, 13:56
autor: BANIAK
seria gti-ra, ale to dzieje się tylko na 5 biegu, a doładowanie jest cały czas takie same!
Mocno mi to nie przeszkadza bo rzadko jeżdże powyżej 220 km/h

: 2013-07-27, 14:03
autor: Arias
A to na pewno nić z układem paliwowym bądź zapłonowym ?? w końcu ponad 200 na 5 to już spore obciążenie, wydaje mi się większe niż na 4 przykładowo przy 150 ??

: 2013-07-27, 14:39
autor: BANIAK
Mam zegar Afr i egt, parametry są bez zarzutu więc wykluczam takie usterki

: 2013-07-27, 14:48
autor: Arias
Rozumiem, że sonda szerokopasmowa ?? Odczyty podczas tej "akcji" są dobre ?? Przecież to teoretycznie niemożliwe, skoro coś przycina albo zapłon, albo dostawę paliwa, z rury strzeli ??

: 2013-07-27, 15:16
autor: DubSon
Arias pisze:Rozumiem, że sonda szerokopasmowa ??
Inną AFR nie pomierzysz :P
Arias, przecież, to możliwe, że jest odcięcie przy jakieś prędkości ;)
Seryjny komp z SR20VE ma limiter do 180km/h :))

: 2013-07-27, 17:23
autor: Boro1989
ja swoim VE leciałem 230 w sumię budzik zamknęłem i nic nie odcięło :P

: 2013-07-27, 17:43
autor: BANIAK
Podjade jakoś w tygodniu do Coobcia i zweryfikujemy usterke :)

: 2013-07-27, 18:17
autor: DubSon
Boro1989, napisałem, że seryjny komp w VVL, a nie zwykłym DE :roll:

: 2013-07-27, 20:20
autor: Boro1989
oj wiem , czepiasz się szczegółów, nie szukaj zainteresowania na siłę i nie rób śmietnika u kolegi w temacie ;) chciałem tylko zaznaczyć że VE na lajcie idzie 230 i bez jakichkolwiek odcinek , więc to wina w elektronice a nie w silniku, chociaż nie wiadomo, zobaczymy co dr Coobcio powie ;)

: 2013-07-27, 23:11
autor: Arias
wiem, że możliwe jest odcięcie, ale wówczas chyba odczyty na wskaźnikach powinny się zmienić czyż nie ?? przecież AFR nie będzie wskazywało mieszanki optymalnej przy odcięciu ?? EGT też powinno spaść, gdy w komorze spalania nic się nie dzieje

: 2013-07-28, 12:05
autor: Coobcio
Każdy JDM-owy GTI-R ma fabryczne odcięcie przy 180km/h przeskalowując zegary z MPH na KM/h podnosimy ten limit do ok. 240km/h - trzeba go po prostu wypiepszyć po przez odcięcie do ECU sygnału o prędkości...
EW. zmienić ECU na europejskie.

Co do doładowania to Baniaku masz 1,2 spiepszające do 0,9 z tego co pamiętam -dlatego wóz się tak skrada i pewno 400KM w chwili obecnej chyba nie generuje :D ??

W tym tygodniu kurde fajnie by było na hamownie podskoczyć - jestem cholernie ciekaw jak narasta niuton...

: 2013-09-29, 19:58
autor: BeNeK

: 2013-11-09, 20:13
autor: Tony
Obrazek

Pełnym ogniem :)
Obrazek
Obrazek

Dodrutu.pl jak to Kent mawia :)
Obrazek


Ps. Poprawione, ale fotosik tragicznie pogarsza obraz ;/ na kompie są ok a tu jak prostownikiem robione :razz:

: 2013-11-09, 20:15
autor: bombel
Nie działają foty

: 2013-11-10, 11:21
autor: foo
Opony grubo hehehe, ekspolatacja w dobie kryzysu, amortyzatory, aż sprężyny się odwiną z siedzisk, a klocki, aż wypadną ze strzemiona ;)

Ujęcia dobre, tylko faktycznie jakościowo to foty jakby je ktoś skompresował za bardzo.

: 2013-11-10, 13:42
autor: Coobcio
ŁAdne zdjęcia, piekna pogoda i nic nie oddało poza laczkami - Grubo musiało być co :P ??

: 2013-12-15, 21:44
autor: BANIAK
witam wszystkich!!!
dawno nic nie pisałem o moim NISMO więc dzisiaj postaram się trochę nadrobić

Ogólnie w sezonie 2013 mało jezdziłem ( 2 x Poznań, 1 x ułęż, kilka razy street ) a to z braku czasu a to z braku środków, były również chwile zwątpienia kiedy chciałem sprzedać moje auto :(
Ale to już przeszłość!
Ogólnie mam dużo nowych pomysłów na sezon 2014 ( od nowych felg, lekkich szyb itp po szerokie body )

Mała foto relacja ze skromnych modyfikacji w drugiej połowie 2013r.

Z pomocą kolegi Coobcia i Limona udało mi się zdobyć dużą pompę hamulcową BM 57 z 300zx TT

porównanie z pompą z GTI-Ra

Obrazek

pompa pasuje P&P do serwa z N14, po jej wymianie odczułem dużą poprawę w sile hamowania
układ zalany oczywiście RBF 660

Obrazek

W celu poprawy aerodynamiki podwozia zainstalowałem dyfuzor z bmw m3,
jednym może się podobać drugim nie - ważne że działa

Obrazek

Z uwagi na dość częste korzystanie z szybkich startów jakie zapewnia napęd 4x4 zniszczeniu uległy poduszki zawieszenia tylniego wózka!
Konieczne było dorobienie ww poduszek na zamówienie ponieważ Nissan traktuje poduszki i wózek jako jeden element przez co nie można ich dokupić!
Dorobiłem pełne poduszki z utwardzanej gumy, dzięki czemu całe tylnie zawieszenie bardzo mocno się utwardziło.
W szybkim zrzucie i założeniu tyniego zawieszenia pomógł Limon - thx

Obrazek

Następnie na ruszt weszła kierownica!
Jako, że mój stary setup: quick release ( chinol ) + kierownica Sparco 33 cm zamsz miał delikatne luzy postanowiłem go wymienić na coś nowego z homologacją.
Wybór padł na kierownicę firmy MOMO z odsadzeniem

Obrazek

Z uwagi na koniec sezonu wyścigowego i nastanie zimy postanowiłem w tym roku skorzystać z uroków auta 4x4. A wiadomo śnieg + auto 4x4 = jazda bokiem, a jak jazda bokiem to niezbędny jest hydrauliczny hamulec ręczny.
I tu z pomocą poraz kolejny przybył towarzysz Limon z którym walczyliśmy do 4 rano z instalacją. Ukoronowanie naszej pracy było kręcenie donatów o 4.20 na jednej z głównych warszawskich ulic.
Całość wygląda tak;

Obrazek

W międzyczasie zmieniałem olej ( motul ) klocki hamulcowe (ds2500) ale to obsługa bieżąca więc nie robiłem fot

I na koniec jakieś foto z ułęży:

Obrazek

Obecnie przygotowuje auto do zimy;
- koła
- chlapacze
- zawieszenie up
- demontarz chłodnic oleju
- itp

na razie to tyle

: 2013-12-15, 21:58
autor: bombel
Grubo :) Czekam na nowy sezon

: 2013-12-15, 21:58
autor: bonzo
no i dobrze że się coś dzieje :) fotki trochę ciemne