Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-27, 16:56

Coobcio pisze:Nie ma co się kłucić...
kto pierwszy na mecie :P

Na mecie, ale odcinka specjalnego ;) , a nie tam prosta. Fakt, że i prostą trzeba okiełznać, aby dobrze pojechać, ale dla mnie sprawdzenie wozów i swoich umiejętności to tylko na danym odcinku parę km powiedzmy i porównać czasy, czy też tor.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-04-27, 18:21

Nadir-przeciez to nie Tokio Drift czy need for speed :P Nikt nie bedzie ryzykował na publicznych drogach. Coobcio mówi o przyspieszeniu tak wiec tylko i wyłącznie kreska. ;]

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-27, 19:02

Ryba pisze:Nadir-przeciez to nie Tokio Drift czy need for speed
Generalizujesz.... jak się chce to się da i bezpiecznie ;)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-27, 21:03

1/4 i lap race wst też będzie. Speed test na 1/4 to nie tylko auto, ale i kierownik i gumy i sprzęgło i motor. Lap to popis kierowcy. Na torze, lotnisku,a nie wyścigi na C. Pozdrawiam :) Na ostatnim naszym lapie w Rykach xkarola czarna Prima była z jednej strony zielona... zgadnijcie dlaczego?
Ostatnio zmieniony 2010-04-29, 19:28 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-27, 21:06

xtomek pisze:Miałem się nie odzywać, ale 1/4 i lap race wst też będzie. Speed test na 1/4 to nie tylko auto, ale i kierownik i gumy i sprzęgło i motor. Lap to popis kierowcy. Na torze, lotnisku,a nie wyścigi na C. Pozdrawiam
Otóż to nic dodac nic ująć :) Na 1/4 też są potrzebne umiejętności ale prawdziwy sprawdzian jest na ulicach Warszawy lub torze :) Ale koniec OT :]

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-04-27, 22:10

xtomek pisze:Na ostatnim naszym lapie w Rykach jego czarna Prima była z jednej strony zielona... zgadnijcie dlaczego?
Bo brakowalo mocy na wyciaganie uciekajacej pupy :) ...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-02, 19:55

Kurde, chłodnica nam walnęła, ale mamy drugą na stanie. Mam nadzieję, że uszczelka w porząsiu . :-/ To pierwsza usterka naszego VE; oprócz początkowego falowania obrotów. Przy okazji zrobimy te nieszczęsne poduchy. Wreszcie przestanie szarpać przy ruszaniu. :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-05-09, 20:39

Pierwszy start w tym roku:

Trackday tor Ułęż 16 maja 2010

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-09, 20:40

A na Bemowie nie startowaliście w weekend??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-09, 20:44

Chyba raczej nie na Ułężu wszyscy się spotkamy :)
Ale wcześniej na C pasowało by sprawdzić oba wasze wozy wzgledem siebie i to w kameralnym towarzystwie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-05-09, 20:50

ruda jeszcze w warsztacie, poduchy i chłodnicę wymienia. We wtorek będzie gotowa :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 11:22

Wałki N1, przepustnica, porting, ecumaster, może świece i wtryski. Zobaczymy. 230KM Coobcia do pobicia.Na pewno nam, w tym projekcie pomoże :mrgreen: Target 250/250 N/A będzie bardzao.....ciężko, ale...kto wie?
Ostatnio zmieniony 2010-05-14, 09:45 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-05-10, 11:56

dobre upalanko sie szykuje, pare nismo w stawce, dobra zabawa gwarantowana jak nic
Ale wcześniej na C pasowało by sprawdzić oba wasze wozy wzgledem siebie i to w kameralnym towarzystwie :D
ogolnie mozna by pomyslec o organizacji Nissanowej pojezdzawki, co by porywalizowac w kameralnym towarzystwie, o ile znalezli by sie chetni

sory za off topa

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 12:56

Lista startowa Trackday tor Ułęż 16 maja 2010 w nowym miejscu:

Performance Garage - czyli jak wzmacniamy swoje auta

Hamownie i spotkania

viewtopic.php?p=59252#59252
Ostatnio zmieniony 2010-05-14, 12:25 przez xtomek, łącznie zmieniany 4 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 19:58

Ah będzie pieknie :) coś tak czuję :)
Ciekawe jak wypadniecie na Tle mojej starej zielonej primery mega mega skatowanej przez rzeźnika REXa, która lata tylko na gaziku i dysponuje mocą ok 147KM... :P

Hehe to już ta niedziela a ja w swoim sunnym jeszcze nic nie zrobiłem a musze ustawić całą geometrie :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 20:04

xkarol się postara, tym razem na brak mocy na wyjściu z zakrętu nie będzie mógł narzekać .
Tylko 70KM więcej :-P A jak nie on, to ja się postaram. Cholernie drogo u tych passwordOw.
p.s
Coobco kalkulację następnych modów na PW please <stop>
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 20:53

najlepszy możliwy mod i najbardziej opłacalny na tą chwilę to skrzynia biegów z P11 GT to tak jakby ze 20Nm dołożyć... Nawet takiego powera nie dadzą N1 wałki...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-10, 21:42

No. no , trzeba poszukać. Mam skrzynię z P10 GT na zbyciu. Ale 20 Nm ze skrzynią z P11GT + opony....to mi się zaczyna podobać :lol:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-05-12, 20:53

a ja dalej uwazam Coobciu ze ta skrzynia jest krotsza ;) a na 3ce duzo lepiej sie zbiera w porownaniu ze skrzynia od gt, gdzie samochod w ogóle sie nie ruszal do przodu :)
A wiec ... dzisiaj sprzet odebrany z garazu, poduszki sportowe-utwardzane zalozone ... jest mega sztywno, sa wibracje wewnatrz i samochod juz nie jest taki milusinski jak byl :) ale za to czuje mega dobrze naped i jego polaczenie z asfaltem :) musze sie przyzwyczaic bo draznia mnie wibracje ;p w najgorszym wypadku sie nawierci te poduchy ... a roznica w przyspieszaniu i zmianie biegow ogromna. Chlodnica tez wymieniona, koncentrat zalany ...

Natomiast pojawil sie olej na 2 swiecy od lewej ... pewnie uszczelka sie .......

czekamy na weekend :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-12, 21:04

Zupełnie inny dźwięk we wnętrzu. xkarol mówi , że jest głośniej. Ja tego nie odczuwam. Basowo i męsko. Trochę te wibracje przenoszone, są denerwujące. Ale z tym się powalczy.
Ładnie zrywa przyczepność na PX-ach. Nie ten sam samochód. Dobre R888 i chyba sporo można ugrać.
Oceniam nawet na 1 sek, czyli złamanie 14-ki możliwe :-D :-D :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 21:30

oj xtomek 1 sekunda to chyba troche przyszalałes teraz,co?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-12, 21:36

Chyba nie. Życie pokaże. Jest bardzo inaczej, a trochę jeździliśmy. Trzymać kciuki. Moment na razie większy niż u Coobcia, będą opony, a bryka sporo lżejsza od czerwonej :-P

Do wzięcia w klasie Profi na WST
Kierowca Samochód Numer Czas ET Czas ET+RT Etap
janusz m Honda Civic 302 14.424 14.537 Finał Street
Ostatnio zmieniony 2010-05-12, 21:53 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-12, 21:38

nono trzymamy te kciuki
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-12, 22:47

Trzymam kciuki ale o przełamanie 14 będzie bardzo ciężko. Chętnie się ustawie i sprawdzimy jak to teraz jeździ ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-13, 08:41

Oooo super mega pojedynek by był, Astra CO robi 14,8 sek, i Primera co kiedyś rąbneła 14,7 :P

PS. o wiele tańsze od R888 i równie bardzo przyczepne jeśli chodzi o 1/4 mili jeśli nie bardziej są Mark Gumy ale prawdziwe sliki, możne ja kupić w rozmiarze 205.50R15 u producenta:
http://markgum.com.pl/?k=katalog&w=jede ... 10&d2=&d3=
Zdecydowanie polecam mieszankę S2, S1 za miękka i w ciepłe dni będą pływać, w stosunku do R888 mają miekką ściankę boczną i w zakrętach o wiele gorzej się na nich jedzie ale na 1/4 mili to nawet lepiej ...

No to czekam na pojedynek :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-05-13, 09:04

Kenet wykrecil z tego co pamietam 14.735 :P wiec tez jestem bardzo ciekaw ustawki :) tylko do Astry trzeba fotele wrzucic zeby bylo sprawiedliwie ;p

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-13, 11:34

A tam sprawiedliwie xTomki też 14,7 zrobili i astra też tak więc idealna konfrontacja, będzie wiadomo co przyniosła wymiana wałków i skrzyni biegów :)

Ustawka chłopaki raz dwa !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-05-13, 12:04

a co myslisz o tym oleju na 2 swiecy ? ... trzeba by bylo uszczelke zmienic pod deklem ... masz sama uszczelke na swiece ? czy silikonem termicznym to podsmarowac ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-13, 12:08

silikon i po sprawie... No czekam na wyniki z pojedynku :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-13, 22:07

Niestety Kenet się nie zjawił. Jak zwykle w czwartek 2 transportery misiów. Trzeba coś innego wymyślić. W Rykach jest najfajniej. Pozdro dla Bullitta i Szymka / nie przez q / :-P
p.s.
Chociaż tego przez q też warto za cichociemną mikrunię pozdrowić ;-)
Ostatnio zmieniony 2010-05-14, 05:43 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”