[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z początku po wystrojeniu na drodze wyszło 162KM i 198Nm, jak po tym ciutkę dodaliśmy zapłonu jakieś 1,5 stopnia i silnik wygenerował co mogło być błędem pomiarowym 164KM i 198Nm za to dość znacznie i odczuwalnie na drodze poprawił się przedział 1000-1500rpm
Ps. dziś jest już jutro a ja wyczłapałem się z garażu tak więc przedstawiam wykres z najświeższego DYNO:
Tak na marginesie można tą Kreatorową Hamownię porównać z waszą Lódzką, ciekawe jaka różnica wyjdzie
A no i sprawdziłem w odczycie z SMT6 - odcinkę masz dokładnie na 7298obr.min...
[ Dodano: 2010-06-17, 01:15 ]
Aaaa przyszło mi do głowy byś zrobił porównanie z Rybą - będzie jeszcze dokładniej wiadomo co wniosło zapodanie SMT6...
A żeby nie było czekam na 3 flachy z twojego ślubu jako zapłatę za usługę i byle by to nie były te z czerwoną kartką
Ps. dziś jest już jutro a ja wyczłapałem się z garażu tak więc przedstawiam wykres z najświeższego DYNO:
Tak na marginesie można tą Kreatorową Hamownię porównać z waszą Lódzką, ciekawe jaka różnica wyjdzie
A no i sprawdziłem w odczycie z SMT6 - odcinkę masz dokładnie na 7298obr.min...
[ Dodano: 2010-06-17, 01:15 ]
Aaaa przyszło mi do głowy byś zrobił porównanie z Rybą - będzie jeszcze dokładniej wiadomo co wniosło zapodanie SMT6...
A żeby nie było czekam na 3 flachy z twojego ślubu jako zapłatę za usługę i byle by to nie były te z czerwoną kartką
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
lukasgt, już nie przesadzaj na pewno jest kilka takich Prim jak moja poza tym to SR20De
Musze teraz opróżnić auto z niepotrzebnych pierdółek, wyciągnąć blosa i sprawdzić czy jest poprawa bo na razie to tylko w 2 os. plus graty jeździłem. Na hamkę w Łodzi na pewno zajadę żebym miał porównanie przy jakiś kolejnych modach Ten wynik wydaje się być optymistyczny i to mimo sporego przegrzania dolot ciężko było dotknąć ... zobaczymy jak to będzie, pod nogą czuć że jest lepiej. W każdym razie nic tylko się cieszyć z kolejnego moda
Ano i ciekawostką jest to że dyno na 5-tym biegu generuje lepsze wykresy i żeby były realne dane zrobiliśmy pomiary na 4 biegu.
Coobcio jak ogarnę troche czasu to dam znać jak Prima idzie. Tak czy inaczej flachy się należą
Musze teraz opróżnić auto z niepotrzebnych pierdółek, wyciągnąć blosa i sprawdzić czy jest poprawa bo na razie to tylko w 2 os. plus graty jeździłem. Na hamkę w Łodzi na pewno zajadę żebym miał porównanie przy jakiś kolejnych modach Ten wynik wydaje się być optymistyczny i to mimo sporego przegrzania dolot ciężko było dotknąć ... zobaczymy jak to będzie, pod nogą czuć że jest lepiej. W każdym razie nic tylko się cieszyć z kolejnego moda
Ano i ciekawostką jest to że dyno na 5-tym biegu generuje lepsze wykresy i żeby były realne dane zrobiliśmy pomiary na 4 biegu.
Coobcio jak ogarnę troche czasu to dam znać jak Prima idzie. Tak czy inaczej flachy się należą
Nissan Primera SR20DE+T
NEPTUNE jeszcze masz najmocniejszą p10 w kraju -ale uważaj--jest wsród nas ktoś kto przygotowuje prawdziwą petardę,hehe
nie bedę was trzymał, w niepewności-zwróććie uwagę na BARYŁY PRIMERĘ P10GT
po pierwsze właśnie odgruzował i wylakierował niezłą budę,po drugie przeszczep robi swoich gratów z poprzedniej GT
a silniczek po kapitalnym remoncie i najważniejsze-MA MOJĄ GŁOWICĘ -podobno najlepszą jaką udało sie zrobić COOBCIOWI[kiedyś miałem ją w starszej p10]
splanowana o 1.48...mm,zawory obrobione na 2 kąty,gniazda doszlifowane,podcięte prowadnice zaworowe,poszerzone kanały w głowicy...
luknij na jego temat
nie bedę was trzymał, w niepewności-zwróććie uwagę na BARYŁY PRIMERĘ P10GT
po pierwsze właśnie odgruzował i wylakierował niezłą budę,po drugie przeszczep robi swoich gratów z poprzedniej GT
a silniczek po kapitalnym remoncie i najważniejsze-MA MOJĄ GŁOWICĘ -podobno najlepszą jaką udało sie zrobić COOBCIOWI[kiedyś miałem ją w starszej p10]
splanowana o 1.48...mm,zawory obrobione na 2 kąty,gniazda doszlifowane,podcięte prowadnice zaworowe,poszerzone kanały w głowicy...
luknij na jego temat
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dodać należy że chodzi o klasę primer bazujących na SR20DE
Neptuna Prima naprawdę się odpycha, przy strojeniu parę razy musiałem chłopaka przycieniowywać
PS. jak tam pojedynki
Neptuna Prima naprawdę się odpycha, przy strojeniu parę razy musiałem chłopaka przycieniowywać
PS. jak tam pojedynki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oj tam Coobcio jak dochodziło do 5-6 tys to już siła wyższa i Prima chciała do odciny
W Twojej Ali jakoś wybitnie mało nm ale jak na te niuty to jeździ bardzo dobrze no i moc dobra... Ja w charzykowach startowałem na podobnym poziomie mocy w stosunku do Twojej Almerki ale z wyższymi niutami... chociaż u mnie większa waga także podejrzewam że przy dobrych-udanych startach było by podobnie.
na razie brak pojedynków... ciężki weekend był ... za to na gokartach pojeździłem... dobrze przeżycia może w tym tyg jakieś starty uskutecznie
PS. za to fajnie się wyprzedza w zakresie koło 5 tys
W Twojej Ali jakoś wybitnie mało nm ale jak na te niuty to jeździ bardzo dobrze no i moc dobra... Ja w charzykowach startowałem na podobnym poziomie mocy w stosunku do Twojej Almerki ale z wyższymi niutami... chociaż u mnie większa waga także podejrzewam że przy dobrych-udanych startach było by podobnie.
na razie brak pojedynków... ciężki weekend był ... za to na gokartach pojeździłem... dobrze przeżycia może w tym tyg jakieś starty uskutecznie
PS. za to fajnie się wyprzedza w zakresie koło 5 tys
Nissan Primera SR20DE+T
No właśnie za cel stawiam sobie teraz poszukiwanie niutonów zważywszy, że wejdzie luźniejszy wydech i wyleci ten tłumik szmerów z seryjnej puszki co odejmie nieco niutona.
Natomiast w Twojej nieco kunia brakuje. 165 to powinno być absolutne minimum. Ciekaw jestem jak wynik po strojeniu.
Natomiast w Twojej nieco kunia brakuje. 165 to powinno być absolutne minimum. Ciekaw jestem jak wynik po strojeniu.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
No po strojeniu wyszło 164 kuce i 198 nm ... w sumie to jest silnik od zwykłej 300-tysięcznej p10 początek na przestawionym zapłonie bez katalizatora i na stożku 123 kuce i 160 pare nm miał, także spory progres
Do 165 się dobije spokojnie... wystarczy że w chłodniejszy dzień na hamkę się skoczy bo wyniki na max rozgrzanym po pałowaniu
Ano i jakieś tam plany jeszcze są
[ Dodano: 2010-06-21, 21:29 ]
PS. mnie się niuton polepszył po wydechowaniu u Ciebie też tak będzie tylko jakąś słuszną średnice daj
Do 165 się dobije spokojnie... wystarczy że w chłodniejszy dzień na hamkę się skoczy bo wyniki na max rozgrzanym po pałowaniu
Ano i jakieś tam plany jeszcze są
[ Dodano: 2010-06-21, 21:29 ]
PS. mnie się niuton polepszył po wydechowaniu u Ciebie też tak będzie tylko jakąś słuszną średnice daj
Nissan Primera SR20DE+T
Rury kupowane były 2,25" ale nie wiem czy to jest średnica wew czy zew. Tak czy inaczej taki wydech jak ja mam na przelocie przy takich mocach jak Prima generuje to nie ogranicza. Nawet obawiałbym się że na 2,5" niut byłby gorszy.MacGayver pisze:u siebie nie masz 60mm rury Neptune - jest mniej
Lukas ja też myśle że w mojej też do 170 jestem w stanie dojść chociaż chyba wolałbym zainwestować w zawieche czy skrzynkę żeby lepiej zrzucić moc na napęd. To więcej by dało jak te kilka kucy.
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Puki co najtańsza opcja skrócenia przełorzenia to przejście na opony o niższym profilu.
Obecnie chyba masz 195/60R15, idealne by były 55 lub 50
Obecnie chyba masz 195/60R15, idealne by były 55 lub 50
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Neptun to dlatego właśnie pod koniec prawie każdego biegu na zlocie musiałem 4 zapiąć. U mnie siedzą 195/50.Gdybym miał oponki profil 60 przy tej szerokości co mam to spokojnie na 3 bym dobił do mety. Bywało, że dolatywałem na 3 ale dosłownie tuż przed samą metą odcinał.Coobcio pisze:Obecnie chyba masz 195/60R15, idealne by były 55 lub 50
Zatem przełożenie przełożeniem a odcinkę trzeba przesunąć. Zmiana biegu na 4 zabija nieco czasu.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
No oponki są do zmiany na pewno i to bardzo niebawem bo z tyłu już znacznik się sciera
p'xxl, no u Ciebie krótka skrzynia plus niski profil i faktycznie niski V-max na biegach ale za to lepsza przyspiecha względem mojego setupu. Ja 3 to gdzieś pod realne 160 dociągne przy odcince, chociaż nie jest to za dobra opcja bo słabo moment wykorzystuje (dłuższy czas jade na spadającym niutonie)
p'xxl, no u Ciebie krótka skrzynia plus niski profil i faktycznie niski V-max na biegach ale za to lepsza przyspiecha względem mojego setupu. Ja 3 to gdzieś pod realne 160 dociągne przy odcince, chociaż nie jest to za dobra opcja bo słabo moment wykorzystuje (dłuższy czas jade na spadającym niutonie)
Nissan Primera SR20DE+T