Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-07, 16:06

zuru82 pisze:Ciekawe czym...chyba na kuta*ie...... :/
Z Kubą :) Skatujemy moja.

P.S. Jest mi naprawdę przykro i trzymam kciuki by w miare tanio wyszedł remont. Miałem tak samo jak Turbo padło

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-05-07, 16:12

Po odwiedzinach pod Coobcio garage :) Kuba chciał żebym zrobił zdjęcia no i oto one pokazują co się rozsypało z Zura wozu :

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-05-07, 18:06

Coobcio pisze:wrzucić moją piekną głowicę z Bandita
a w bandicie był low port czy high port?
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-07, 21:19

Miałem Low Porta z P10, proszę oto i ona jeszcze pod maską Bandita:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-05-07, 21:32

no to zwracam honor ;-) bo zacząłem się trochę zastanawiać ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-07, 23:00

Tak na szybko trzeźwym umysłem co przyszło mi do głowy to to żeby przed złożeniem auta do kupy pojechać do Energy Gaz by mi sprawdzili wydajność wtrysków paliwa - być może ten na pierwszym gaże miał mniejszą wydajność...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-08, 18:59

Coobcio pisze:Tak na szybko trzeźwym umysłem co przyszło mi do głowy to to żeby przed złożeniem auta do kupy pojechać do Energy Gaz by mi sprawdzili wydajność wtrysków paliwa - być może ten na pierwszym gaże miał mniejszą wydajność...
Te wtryski trzeba będzie koniecznie sprawdzić, żeby później znowu lipy nie było.

Po dzisiejszej wizycie u Kuby, trochę zdjęć nowych tłoków, korbowodów i łba z Bandita, który będzie siedział.

Niestety turbina jednak oberwała :( Ale wsadzamy i zobaczymy co będzie (i tak na nową nie ma szans w najbliższym czasie) :(

Fotki z dziś:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Coobcio robił przy okazji lekki porządek pod maską, wyleciało trochę niepotrzebnych gratów, jakieś peszelki na wszystko może pojdą i z kablami porządek......

Tak myślę, czy zegary nie przenieść z kurnikiem na dół przy popielniczce, w tej półeczce....aby nic nie było widać.

Teraz po poskładaniu wszystkiego do kupy trzeba ustawić żeby dmuchało max 0.4 bara, czyli docelowe soft turbo i będzie bezpiecznie ;) hehe
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-05-08, 19:08

Ten wirnik wydechowy moment się rozpadnie.

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-05-08, 19:10

0.4 bara to malo.... z glowa od bandita dmuchnac bezpieczne 0.7-0.8 i pokazac na co stac Primerke :)

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-08, 19:23

Jak sie rozpadnie to najwyzej projekt pojdzie w zapomnienie a auto na zyletki :-/ Nie mam sily...i kasy :( Jak jeszcze coś padnie, to będzie totalna porażka i koniec.

Niech Cooba napisze jak to wszystko wygląda bo ja nie mam dziś jakoś fazy na rozmowy.

Musze się chyba napić dziś.....
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-08, 19:36

Jeszcze fotki nie zapodałeś porównującej korbę tą co miałeś i tą z SR20DET którą pakujemy.
Przed uruchomieniem auta koniecznie pojadę sprawdzić wydajność wtryskiwaczy, wszystko wskazuje na to że pierwszy gar nie dostał wachy z głownego wtryskiwacza tylko jakieś tam krople z dodatkowego, powstało spalanie stukowe które rozsadziło go...

Na poniedziałek wieczór będę chciał palić maszynę, pod maską więcej miejsca teraz będzie to po naprawie i po powrocie Zura ogarnie się porządek z kabelkami kolorami pod maską :)

Będzie męsko, turbina równo oberwała po łopatkach tak więc jest szansa że pochodzi długo nim dostanie luzów które zakfalifikują ją na śmieci...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-05-08, 19:51

spokojne 0.7 dmuchnac i cieszyc sie wozem, wyzej zeby jechac trza kuc

niestety na zabawe w turbienie trzeba miec w pyte czasu, nerwow i pieniedzy, powodzonka

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-08, 20:23

Kurde :( Obstawiam, że bedzie z Turbo to co u mnie :(

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-08, 20:33

Szkoda, bo I runda WST była do wzięcia bezproblemowo:

PRZEJAZDY FINAŁOWE - KLASA Profi (Street)

Kierowca Samochód Numer Czas ET Czas ET+RT

janusz m Honda Civic 302 14.424 14.537 Finał Street
Roman Oracki Honda CRX-BHW 305 14.377 14.709 Finał Street

PRZEJAZDY FINAŁOWE - KLASA Turbo (Street)

MARIUSZ KURASIEWICZ CORRADO VR6 TURBO 721 14.261 Finał Street
Zbigniew Szumera Volkswagen Corrado 713 14.358 14.433 Finał Street

Zuru Primera, Bomblowa i ruda mogły sporo ugrać, o Coobciu i Szopenie nie wspominając :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-08, 21:40

Wrzucam te fotkę jeszcze jedną co zapomniałem:

Obrazek

Bombel nie kracz proszę Cię......


xtomek - okropnie słabe te czasy coś, w porównaniu z ostatnim Bemowem. Może za często te 1/4 robią i teraz mało aut przyjechało ;)

Ja tam nie mam zamiaru jeździć na zawody.....szkoda auta. Wystarczy mi wrażeń na dłuuugo. Chcę to zrobić teraz, aby jeździło auto i tyle. To niestety moje jedyne auto do jazdy i nie mogę sobie pozwolić aby ciągle stało i nie jeździło :(
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-05-08, 21:45

Wierzę, że Coobcio się postara i Twoje autko wyjdzie na prostą :-D
p.s.
Wcale nie tak mało. Na liście startowej było 113 aut.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-05-08, 22:39

Zuru nie ma co sie załamywać ;-) Trzeba być dobrej myśli, i czekać aż wóz zacznie znowu cieszyć aż zakwasy na policzkach bedziesz mieć :mrgreen:

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-08, 22:50

No Coobcio sie stara i na pewno bedzie ladnie poskladane, tylko u mnie z $$$ srednio i jak turbo (odpukac) padnie, to juz kulka w łeb, albo koniec projektu.....ew sciagne wszystkie fruty i sprzedam (choc nie wiele bedzie do sprzedania chyba), a auto bedzie jezdzilo znowu jako wolnossak. Pozyjemy.....zobaczymy.

Teraz tylko czekamy na wiesci od Kuby jak będzie poskładane już wszystko.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-09, 05:07

zuru82 Twoja turbinę można dośc tanio zregenerowac, więc nie będzie źle w razie co

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-05-09, 07:02

Może warto by ją zrobić od razu? Silniczek będzie ładnie zrobiony i szkoda by było zrobić mu "kuku" :-(

Awatar użytkownika
jawert
fanatyk nissana
Posty: 1090
Rejestracja: 2009-12-08, 22:25
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jawert » 2010-05-09, 07:24

składanie na tej turbinie będzie ogromnym ryzykiem - oprócz tego, że po takim uszkodzeniu jest ona niewyrównoważona, to oprócz widocznych pęknięć są tam wielkie ilości mikropęknięć
żeby nie trzeba było powiedzieć a nie mówiliśmy
jak nie ma kasy lepiej poczekać i złożyć bez
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145

"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-09, 12:03

bombel pisze:zuru82 Twoja turbinę można dośc tanio zregenerowac, więc nie będzie źle w razie co
Tanio, to znaczy ile? Bo wydaje mi się, że może być niewiele taniej niż nowa taka turbinka. Najgorzej, że taka ładna sztuka od Galla się trafiła, cholera jasna :( Mogłem kupić malucha ;)

Dzięki za rady, spytam Coobcia dzisiaj, może rzeczywiście złożyć motor a z turbiną poczekać....tyle że to za jakieś 3/4 miesiące by było, jak bym już uzbierał, to trochę lipa.


P.S
Ma ktoś pożyczyć na trochę jakiegoś paździerza do przemieszczania się na czas awarii? :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-05-09, 12:13

No jesli chodzi o turbine to tez jestem tego zdania aby poczekac.... widzac po uszkodzeniach u Bombla jakie male byly i turbina sie "skonczyla" to tutaj moze byc rowniez nieciekawie... Jesli regeneracja by kosztowala 500-600zl to nie majatek i mozna robic odrazu. Szkoda nowej motorowni Andrzej ma racje :)

p.s.
zuru82 pisze:Ma ktoś pożyczyć na trochę jakiegoś paździerza do przemieszczania się na czas awarii?
Bierz Maxime od Rexa :) rozrusznik sie wlozy i bedzie smigac :)
Ostatnio zmieniony 2010-05-09, 13:18 przez MlodyZuru, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-09, 13:07

zuru82 ok 600 zł pełna regeneracja T28 kosztuje

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-09, 16:24

nie ma co psuć tej turbiny do konca, nie ma luzów, nic z niej nie wycieka jest w stanie niemal jak nowa tylko wirnik oberwał tak więc można by dotoczyć dekielek jak miałem w 200SX poskladać auto i docierać je jako wolnossaka z intercoolerem :P

Bombel pełne regeneracja nie ma na uwadze wymiany wirnika z ośką a jedynie przetoczenie i wsadzenie nadmiarowych panewek... Sam wirnik obstawiam że może 600zł kosztować...
Ps. Trzeba zadzwonić do przedstawiciela Garreta na polskę - w wawszawie są ciekawe na ile to wycenią a jak nie to jest jeszcze jedna firma koło Błoni...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-09, 17:08

Coobcio jak byłem u nich to mówili, że wirnik ok 200 zł kosztuje

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-09, 18:00

Hmmmm to nie wiem jak zrobić. Można ją próbować zregenerować jeśli będzie rzeczywiście taniej jakoś. Sam już nie wiem co zrobić. Sie narobiło :(
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-09, 18:38

zuru82 dajcie prtzy okazji jakąs grubszą uszczelkę pod głowę

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-09, 20:02

Oby 200zł to była cena za wirnik wydechowy a nie aluminiowy ssący - jutro proszę zadzwoń do nich, turbina to T28 z 200SX S14 rocznik 98....

Co do grubszej uszczelki to wleciały tłoki odprężające po co jeszcze bardziej odpręrzać... ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-05-10, 09:05

Coobcio pisze:Oby 200zł to była cena za wirnik wydechowy a nie aluminiowy ssący - jutro proszę zadzwoń do nich, turbina to T28 z 200SX S14 rocznik 98....

Co do grubszej uszczelki to wleciały tłoki odprężające po co jeszcze bardziej odpręrzać... ??
Dzwoniłem dziś do MotoRemo........wirnik koło 600-700 zł i robota drugie tyle, koło 1400 zł wychodzi :( Powiedzieli, że może ewentualnie za jakieś 1100-1200 na jakiejś używce by to można złożyć. Jak by nie patrzeć i tak wychodzi drogo.

Coobcio ma poszukać, bo może ma gdzieś jakiś wirnik, co by przypasował, to wtedy ew, za 600-700 stów tylko robota.....pytanie w jakim stanie ten wirnik będzie.

Może zrobić wolnossaka........? :-/
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”