Strona 4 z 15

: 2011-02-09, 21:21
autor: MacGayver
dlatego ja składam z kolan. Ale przyznasz, że jest różnica w ich robocie a mojej. Nawet troszkę wyszedł im ten wydech z linii po której idzie oryginalny. Zarzuć jeszcze PW

: 2011-02-09, 23:19
autor: vimek999
bonzo pisze:
MacGayver pisze: Trochę mało estetycznie i to jeszcze jakieś dziwne załamania, wygląda jak poklejone
Tak wygląda bo mają giętarkę która faluje rurę po wewnętrznej stronie łuku też sie dziwiłem jak mi w sunnym zrobili
Ciekawe co by się stało jeżeli przed operacją gięcia rur wsypali piasek do nich.Podejrzewam że tych zagięć na łukach by nie było.

: 2011-02-09, 23:20
autor: MacGayver
vimek999 pisze:Ciekawe co by się stało jeżeli przed operacją gięcia rur wsypali piasek do nich.Podejrzewam że tych zagięć na łukach by nie było.
nie byłoby, ale myślisz że komuś by się chciało? ;-) Dlatego robię z gotowych kolan ;-)

: 2011-02-10, 22:41
autor: Dodo
a czy te zagięcia mają jakiś bardzo negatywny wpływ na to jak auto jeździ :?: bo jeśli nie to od spodu na drodze raczej nikt nie zagląda... a też mam identycznie zrobiony wydech ;-)

: 2011-02-10, 22:48
autor: Mishi
HeY

Te zagięcia raczej nie powinny mieć żadnego wpływu na wydalane spaliny.

Pozdrawiam

Mishi

: 2011-02-10, 23:26
autor: MacGayver
Dla mnie liczy się jakość wykonania, estetyka - nie tylko osiągi. Jeśli ktoś robi takie rzeczy które rzucają się w oczy to boje się myśleć co robią jeśli się nie patrzy na ich wykonianie ;-) Ale to tylko moje skromne zdanie by pod każdym względem efekty były doskonałe, nie tylko wyniki na hamowni :-D

: 2011-02-11, 09:30
autor: Wolfshade
Hej :)

Wczoraj jeszcze raz wjechałem na podnośnik, jak pisałem wcześniej spawy są bardzo ładnie położone, a co do tych zagięć to tam gdzie jest 90st to są zagięcia od wewnętrznej ale delikatne, także moim zdaniem jest ok a i mniej spawów mam na wydechu.

Pozdrawiam,
Wolfshade :)

: 2011-02-11, 14:05
autor: bonzo
Na pewno jest tak samo jak na foto to ich robota
Obrazek

: 2011-02-11, 15:54
autor: MacGayver
Najważniejsze że właściciel zadowolony z osiągów i wykonania :-D

: 2011-02-13, 18:51
autor: Dodo
z tego układu co jest na foto wyżej jestem bardzo zadowolony :mrgreen: a wczoraj miałem okazję słyszeć jak gada a raczej mruczy ta primerka ;-) super <okok>

: 2011-02-13, 23:39
autor: Wolfshade
Dodo, bardzo się cieszę, że i Tobie się podoba jak mruczy :mrgreen:

pozdrawiam <piwo>

: 2011-02-24, 18:54
autor: stefino
Wolfshade, już na zdjęciach wygląda fajnie, a po tym jak ją widziałem na żywo i usiadłem na te fotele to już w ogóle miodas. Czy dobrze widzę czy zmieniałeś tylne lampy na te z białym kierunkiem?

: 2011-02-24, 19:03
autor: Mishi
HeY

Dobrze widzisz stefino lampy zostały zmienione:)

Pozdrawiam

Mishi

: 2011-02-24, 21:23
autor: Wolfshade
stefino pisze:Wolfshade, już na zdjęciach wygląda fajnie, a po tym jak ją widziałem na żywo i usiadłem na te fotele to już w ogóle miodas. Czy dobrze widzę czy zmieniałeś tylne lampy na te z białym kierunkiem?

stefino bardzo się cieszę, że się Tobie podoba :) Tak jak pisze Mishi, zmieniłem na białe bo mi jakoś nie pasowały te pomarańczowe a teraz wszystko w jednym kolorze mam, a w kierunkach przód założyłem jeszcze te niebieskie żarówki, też lepiej się prezentuje :>


pozdrawiam,
Wolfshade

: 2011-02-24, 22:00
autor: stefino
Wolfshade pisze:założyłem jeszcze te niebieskie żarówki, też lepiej się prezentuje :>


Tak, też je widziałem na ostatnim spocie- świecą tez jakby bardziej pomarańczowo

: 2011-04-06, 21:24
autor: Wolfshade
Hej :)

Dzisiaj weszły nowe świeczki, tym razem zamiast NGK pokusiło mnie i kupiłem DENSO Iridium Power :-D
Nie miałem jeszcze okazji przetestować czy jest w ogóle jakaś różnica na nich stojąc w korku :/ mam nadzieję, że się spiszą u mnie :)


pozdrawiam,
Wolfshade

[ Dodano: 2011-04-22, 21:36 ]
Hej :)

Ostatnio myślałem jak tu poprawić dolot do mojej sportowej wkładki K&N więc postanowiłem w końcu poszerzyć rurę do puchy, puściłem ją w standardowym miejscu na fi 75mm, choć też myślałem o nadkolu... ale to może kiedyś przerobię,mimo wszystko auto zbiera się całkiem przyjemnie :) a jeszcze jedna ciekawostka dolot w P11 2.0 a P11 GT różni się średnicą rury dolotowej na korzyść GT. więc mój stary dolot założyłem do 2 primerki 2.0 i też czuć różnicę, sam nie wiem po co oni takie zwężki dawali w normalnej wersji 2.0 <myśli>

Obrazek


pozdrawiam,
Wolfshade :)

[ Dodano: 2011-04-30, 23:46 ]
W końcu pokusiłem się przemyć trochę silnik, nigdy tego nie robiłem w tym aucie a był już mocno przybrudzony, po użyciu na szybko specyfiku i spłukaniu wodą jestem mile zaskoczony :)


Obrazek

: 2011-05-04, 16:40
autor: Mishi
HeY

Teraz to można jak z talerza jest tak jest czysto. A dolocik ssie aż miło:)
Czekam tylko na przejażdżkę bo od wielu modów nie poczułem przyspieszenia a ostatnio wozimy d..y moją almą:)

Pozdrawiam

Mishi

: 2011-05-04, 20:13
autor: Wolfshade
Mishi, no to po przejażdżce, teraz czekam na mandaty :mrgreen:

aaa, zapomniałem Ci pokazać ten płyn do mycia silników... następnym razem :)

: 2011-05-04, 21:05
autor: Dodo
Wolfshade, myślę że na majowego spota dojedziesz bo mi znowu mruga kontrolka :-/ no i pochwalisz się jak wyligałeś pod maską :-P

: 2011-05-04, 21:10
autor: Wolfshade
Dodo, hehe, postaram się dotrzeć na spota z lapkiem no chyba że mnie odwiedzisz w P-n jak będziesz miał czas ;)

: 2011-05-04, 21:57
autor: Misiek
ładne autko, MRC pisał że widział by Primerę trochę niżej- estetycznie może i tak, ale ostatnio przejechałem się z Adamsem, który to nawrzucał fruit-ów do swojej rudej i plomby wypadają (ale na równej nawierzchni super)- także pomyśl 2 razy jeżeli autem jeździsz na co dzień zanim zaczniesz grzebać :-)

: 2011-05-04, 23:04
autor: Mishi
HeY

Wolfshade płyn oblukam przy okazji. A co do przejażdżki to jest duża różnica po ostatnich modach:) Autko jeździ super, zobaczymy co wypluje na hamowni.

Pozdrawiam

Mishi

: 2011-05-04, 23:16
autor: Wolfshade
Misiek, pewnie, że na obniżonym zawieszeniu lepiej by się prezentował :) ja zawieszenia nie będę obniżał, po ostatnim aucie z obniżoną zawiechą mam dosyć wymian misek olejowych a tak nie muszę się martwić na progach zwalniających ;)

[ Dodano: 2011-06-20, 22:28 ]
hey :)


Dzisiaj założyłem moje nowe kable zapłonowe NGK i są Made in Japan a nie jakieś tam France ;)

: 2011-10-06, 23:00
autor: Piotrek_S
Przemek, super fura :) Zazdroszczę Ci stanu wnętrza, a szczególnie foteli :) Lakier też chyba po polerce co? :->

Nie myślałeś, żeby dorzucić lotkę na klapę?

: 2011-10-07, 19:42
autor: Wolfshade
Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać :)

: 2011-10-07, 19:46
autor: Piotrek_S
Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać :)
Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?

: 2011-10-07, 22:53
autor: Wolfshade
Piotrek_S pisze:
Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać :)
Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?
Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.

: 2011-10-07, 23:01
autor: Piotrek_S
Wolfshade pisze:
Piotrek_S pisze:
Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać :)
Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?
Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.
Mhm. No to fajnie - fajnie wyszło.
Srebro w lakierowaniu jest najtrudniejsze, ale za to na srebrnym najmniej widać ryski na lakierze :)
Ja do swojego się przymierzam do polerki, co prawda po lakierowaniu tragedii nie ma ale zawsze może być przecież idealnie - chce lusterko bez morki na lakierze :)

Naprawdę zadbane i fajne auto :)

: 2011-10-07, 23:51
autor: Wolfshade
Piotrek_S pisze:
Wolfshade pisze:
Piotrek_S pisze:
Wolfshade pisze:Piotrek_S, Lakier generalnie po polerce ale przed tez wyglądał git tyle, że miałem przetarty bok i musiałem polerkę robić żeby wszytko wyrównać :)
Sam robiłeś czy gdzieś oddałeś ?
Polerkę i lakierowanie robiłem u dobrego, znajomego lakiernika.
Mhm. No to fajnie - fajnie wyszło.
Srebro w lakierowaniu jest najtrudniejsze, ale za to na srebrnym najmniej widać ryski na lakierze :)
Ja do swojego się przymierzam do polerki, co prawda po lakierowaniu tragedii nie ma ale zawsze może być przecież idealnie - chce lusterko bez morki na lakierze :)

Naprawdę zadbane i fajne auto :)
Na żywo wygląda jeszcze lepiej ;) a jeśli chodzi o lakierowanie to malując 1 element - musimy siknąć 2 z przenikaniem wtedy nie widać różnicy w kolorze :) Polerkę polecam, będziesz miał jak nowe :)

: 2011-10-08, 00:46
autor: Piotrek_S
Wolfshade pisze:Polerkę polecam, będziesz miał jak nowe


:)

Musze odłożyć budżet na porządne pasty, bo prowizorycznie przeleciałem całość na razie gównianą Fareclą G3. Teraz zima idzie i pewnie już wiele się nie zdziała, trzeba czekać do wiosny ;/