[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
a ja mailem tak, OEM kable miały przebicie i bez mierzenia rezystancji wiedziałem że trzeba je wymienić bo auto kulało i tak samo jak magistera kopsło mnie nie raz, wlasnie na wtyku do kopułki.
zakupiłem zatem NGK, i bez mierzenia długości i rezystancji założyłem do auta, auto przestało kaszleć na jałowych, przestało kopać, jedzie jak powinno i jest okej
moje auto tez kultura nie grzeszy, jest glosne, brzydkie, piszczy zawias na poligumach itd... ale się nie psuje i ma swoje graty wymienione jak powinno być bez pol srodkow choc gówno i mech zawsze znajdzie się !
tak więc jeśli po wymianie elementow zapłonu nadal nie będzie poprawy to oznacza jedno-masz nowy układ zapłonowy i popsute jest cos innego
natomiast skubanie to w 99% przypadków zapłon (najczęściej kable, rzadziej palec i rozdzielacz a ostatecznie swiece)
tematu pooszarpywania i u siebie przerabiałem, wymieniłem dodatkowo mafa, czujnik temp, czujnik stukowy, wystroilem PB i LPG, na obu paliwach jest to samo i czasem sobie do 3000 poskubie... i u mnie stawiam na cos z zawieszeniem silnika
zakupiłem zatem NGK, i bez mierzenia długości i rezystancji założyłem do auta, auto przestało kaszleć na jałowych, przestało kopać, jedzie jak powinno i jest okej
moje auto tez kultura nie grzeszy, jest glosne, brzydkie, piszczy zawias na poligumach itd... ale się nie psuje i ma swoje graty wymienione jak powinno być bez pol srodkow choc gówno i mech zawsze znajdzie się !
tak więc jeśli po wymianie elementow zapłonu nadal nie będzie poprawy to oznacza jedno-masz nowy układ zapłonowy i popsute jest cos innego
natomiast skubanie to w 99% przypadków zapłon (najczęściej kable, rzadziej palec i rozdzielacz a ostatecznie swiece)
tematu pooszarpywania i u siebie przerabiałem, wymieniłem dodatkowo mafa, czujnik temp, czujnik stukowy, wystroilem PB i LPG, na obu paliwach jest to samo i czasem sobie do 3000 poskubie... i u mnie stawiam na cos z zawieszeniem silnika
Ostatnio zmieniony 2015-11-13, 22:43 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
No to u mnie zostały świeczki i regulacja zapłonu. I tak pewnie nic to nie da.
Ostatecznie stawiam na super patent z modem rozrządu, bo chyba tylko u nas to jest i tylko nasze trupy szarpią. Skończy się pewnie na oryginalnym nastawie wałka.
Pierwsze szarpania zaobserwowałem właśnie po tym turbomodzie.
W sumie to nie wiem na co czekam, chyba to wypierdziele jutro
Co do skrzypienia, właśnie odwiedził mnie kurier z nowym zestawem grającym:
[ Dodano: 2015-11-13, 20:46 ]
A więc tak: wymiana świec zupelnie nic nie dała, stare mokre łącznie z gniazdami, gniazda przeczyszczone. Na fotce przed czyszczeniem :
Nowe świeczki udało się wkręcić odpowiednio na godz.12; 10; 10; 14. Inaczej nie dało rady.
Irydówki wyglądały tak:
Teraz pokręcimy zapłonem, ale ręce opadają
Albo stopi tłoki albo zadziała
Ostatecznie stawiam na super patent z modem rozrządu, bo chyba tylko u nas to jest i tylko nasze trupy szarpią. Skończy się pewnie na oryginalnym nastawie wałka.
Pierwsze szarpania zaobserwowałem właśnie po tym turbomodzie.
W sumie to nie wiem na co czekam, chyba to wypierdziele jutro
Co do skrzypienia, właśnie odwiedził mnie kurier z nowym zestawem grającym:
[ Dodano: 2015-11-13, 20:46 ]
A więc tak: wymiana świec zupelnie nic nie dała, stare mokre łącznie z gniazdami, gniazda przeczyszczone. Na fotce przed czyszczeniem :
Nowe świeczki udało się wkręcić odpowiednio na godz.12; 10; 10; 14. Inaczej nie dało rady.
Irydówki wyglądały tak:
Teraz pokręcimy zapłonem, ale ręce opadają
Albo stopi tłoki albo zadziała
A co ja mam tu do gadania i wymądrzania się?!
Cofnij trochę ten zapłon. Ustaw tak, jak rozmawialiśmy
Cofnij trochę ten zapłon. Ustaw tak, jak rozmawialiśmy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak na fotce powyżej jedzie, ale na wolnych nierówno chodzi, przygasa aż.
na 0 chodzi normalnie, ale tez szapie. Ustawilem na jakies 4mm przed fullem, czyli troche pozniej niz bylo.
Zajrzałem w kolektor od strony przepustnicy przy okazji, no i ,,,, żałuję
nad alternatorem i przy kole pasowym też średnio czysto:
na 0 chodzi normalnie, ale tez szapie. Ustawilem na jakies 4mm przed fullem, czyli troche pozniej niz bylo.
Zajrzałem w kolektor od strony przepustnicy przy okazji, no i ,,,, żałuję
nad alternatorem i przy kole pasowym też średnio czysto:
Wyczyść przepustnicę........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Kolektor i tak się przez odmę zasyfi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Czyściłem, i co z tego, jak i tak za jakąś chwilę znów się olej nazbiera i zasyfi wszystko.
Zdejmij czepek i wyczyść drogę odmy zarówno blok-czepek, jak i sam czepek.
Zdejmij czepek i wyczyść drogę odmy zarówno blok-czepek, jak i sam czepek.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wszystko jest drożne, czepek ostatnio czyściłem
[ Dodano: 2015-11-14, 12:38 ]
Tak wyglądają kopułki. Oryginał i zamiennik. Widać różnicę?
To już chyba ostania próba naprawy.
Kumple ze sklepu z częściami już drukują moje zdj. z podpisem " jego więcej nie obsługujemy " a jak wchodzę to zamiast " siema" , słyszę " NIE MA"
[ Dodano: 2015-11-23, 16:42 ]
" Efekt " nowego zapłonu, czyszczenia przepustnicy, przepływki, kombinowania , majstrowania itp.
Nasuwa się pytanie: co robię nie tak?
[ Dodano: 2015-11-14, 12:38 ]
Tak wyglądają kopułki. Oryginał i zamiennik. Widać różnicę?
To już chyba ostania próba naprawy.
Kumple ze sklepu z częściami już drukują moje zdj. z podpisem " jego więcej nie obsługujemy " a jak wchodzę to zamiast " siema" , słyszę " NIE MA"
[ Dodano: 2015-11-23, 16:42 ]
" Efekt " nowego zapłonu, czyszczenia przepustnicy, przepływki, kombinowania , majstrowania itp.
Nasuwa się pytanie: co robię nie tak?
Masz już odp kolor uzyskałem fotoszopem
[ Dodano: 2016-02-15, 23:42 ]
Dawno nic się nie działo, ,, no to się zadziało . Chłodnica postanowila powiedzieć mi, ze chce już być nowa. W dość wymowny sposób , ułamał się górny króciec. Kupa dymu i smrodu spod maski jak na amerykańskim filmie albo co najmniej F&F.
Nowa już do mnie jedzie, ale postanowiłem wczesniej przepłukać układ płukanką LM.
Postąpiłem zgodnie z instrukcją, wylałem syf. Przepłukałem jeszcze świeżym płynem prestone ,,, ale... coś tu nie tak- skąd ta piana niekończąca się. Po przelaniu dobrych 10l płynów przez sam silnik bez chlodnicy dalej się pieni. Później już normalną wodą płukałem. Z korka spustowego jeszcze spoko, ale węże samą pianą rzygają. Wcześniej była dolana ( bez sensu ) maź prestone do uszczelniania, ale juz raczej to wyleciało.
Płukanka jest taka wredna, że wyleźć nie chce?
Zbiornik wyrownawczy przeplukałem z odrobiną płynu do naczyń, popieniło się chwilę i git, a tutaj jakiś koszmar.
Dość na dziś,
jutro po pracy C.D. Trzymajcie kciuki.
[ Dodano: 2016-02-18, 22:26 ]
Entliczek, pentliczek na kogo wypadnie to się zamontuje :
po przepłukaniu destylowaną, wylaniu, odparowaniu finalnie zalane ustrojstwo Prestonem,
fura jeździ.
polecam płukankę LM, nagrzewnica grzeje jak szalona, ale trzeba dobrze popłukać wszystko ładne kilka razy cieczą o skomplikowanym chemicznym wzorze H2O
[ Dodano: 2016-02-15, 23:42 ]
Dawno nic się nie działo, ,, no to się zadziało . Chłodnica postanowila powiedzieć mi, ze chce już być nowa. W dość wymowny sposób , ułamał się górny króciec. Kupa dymu i smrodu spod maski jak na amerykańskim filmie albo co najmniej F&F.
Nowa już do mnie jedzie, ale postanowiłem wczesniej przepłukać układ płukanką LM.
Postąpiłem zgodnie z instrukcją, wylałem syf. Przepłukałem jeszcze świeżym płynem prestone ,,, ale... coś tu nie tak- skąd ta piana niekończąca się. Po przelaniu dobrych 10l płynów przez sam silnik bez chlodnicy dalej się pieni. Później już normalną wodą płukałem. Z korka spustowego jeszcze spoko, ale węże samą pianą rzygają. Wcześniej była dolana ( bez sensu ) maź prestone do uszczelniania, ale juz raczej to wyleciało.
Płukanka jest taka wredna, że wyleźć nie chce?
Zbiornik wyrownawczy przeplukałem z odrobiną płynu do naczyń, popieniło się chwilę i git, a tutaj jakiś koszmar.
Dość na dziś,
jutro po pracy C.D. Trzymajcie kciuki.
[ Dodano: 2016-02-18, 22:26 ]
Entliczek, pentliczek na kogo wypadnie to się zamontuje :
po przepłukaniu destylowaną, wylaniu, odparowaniu finalnie zalane ustrojstwo Prestonem,
fura jeździ.
polecam płukankę LM, nagrzewnica grzeje jak szalona, ale trzeba dobrze popłukać wszystko ładne kilka razy cieczą o skomplikowanym chemicznym wzorze H2O
Te, masz lepszą kolekcję chłodnic niż ja
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Z 1 i 2 można złożyć jedną całkiem sprawną, tylko musisz dać do kogoś, kto Ci porządnie zaciśnie. Sam tego nie przełożysz, bo będzie się lało - próbowałem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
howard512, jak odegniesz wszystkie zaczepy, a potem je odpowiednio zagniesz - i tutaj jest największy problem - jak to zrobić, aby potem nie ciekło
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Howard512, jest dokładnie tak, jak napisał Zielkq. Dlatego też zaznaczyłem, że trzeba dać to komuś, kto się zajmuje chłodnicami.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ich tam jest z miliard z moimi zdolnościami i cierpliwością to bym pewnie od podważania już dziur narobil w plastiku hehe
Póki co niech się walaja po garażu. W razie W będzie można pokombinować.
Serwo dziś przyszło, ale dopiero po robocie będę się tym martwił.
janusz, w 1h do ogarnięcia wymiana, bez przekleństw?
Póki co niech się walaja po garażu. W razie W będzie można pokombinować.
Serwo dziś przyszło, ale dopiero po robocie będę się tym martwił.
janusz, w 1h do ogarnięcia wymiana, bez przekleństw?
howard512, powinno dać się ogarnąć w 1h, ale na spokojnie to licz 1,5-2h.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dawaj upa!
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Wracasz do domu po nudnym dniu pracy a tam:
M215T
No to do roboty, po 25min:
Przed montażem nowego wypadałoby troszkę odnowić lakier i przyspieszyć procedurę jego schnięcia. Z pomocą przychodzi suszarka do włosów
i tutaj koniec frajdy, zaczynają się schody:
Pasuje srednio, nie obyło się bez kombinowania pod górę, połamaniu paru pierdółek i tajemnych zaklęć....
Już prawie !!
Na koniec czujnik pedału dał o sobie znać, trzeba było przy nim chwilę podłubać i wykonać kilka tel do przyjaciela, janusz,
Po drodzę przez mękę pora na efekty
Siła hamowania ok +30%
Hamulce teraz są na prawdę przeraźliwie mocne
Dziękówa janusz, jeszcze raz za wytrwałość przez tel dziś
P.S. lgruca też mnie wspierał, chylę czoła
M215T
No to do roboty, po 25min:
Przed montażem nowego wypadałoby troszkę odnowić lakier i przyspieszyć procedurę jego schnięcia. Z pomocą przychodzi suszarka do włosów
i tutaj koniec frajdy, zaczynają się schody:
Pasuje srednio, nie obyło się bez kombinowania pod górę, połamaniu paru pierdółek i tajemnych zaklęć....
Już prawie !!
Na koniec czujnik pedału dał o sobie znać, trzeba było przy nim chwilę podłubać i wykonać kilka tel do przyjaciela, janusz,
Po drodzę przez mękę pora na efekty
Siła hamowania ok +30%
Hamulce teraz są na prawdę przeraźliwie mocne
Dziękówa janusz, jeszcze raz za wytrwałość przez tel dziś
P.S. lgruca też mnie wspierał, chylę czoła
Howard512, spoko ja swojego hebla jeszcze nie skończyłem - w planach będzie mocniej Więc szykuj się do Stage2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Będzie kotwica jak w kontenerowcu Mc-Kinney Møller
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_