Strona 4 z 8
: 2015-06-18, 07:51
autor: DARO GTI
Napisze aby juz każdy wiedział że można tanio i mocno hamować w Sunnym GTI i Almerze GTI. Mój zestaw to :
- Zaciski od Hyunady Trajet - Diesel po 2000 r ( 2 tłoczkowy ) na allegro za 100 zł 2 szt można dostać
- tarcza przód 280 mm większa w stosunku do serii z Renault Clio Sport II 2000 cm 3
( ja wybrałem tarcze Mikody GT nacinaną i nalowaną na żółto - dostępne są inne kolory )
- klocki kupujemy do zacisków czyli z Hyundaja Tradjeta - dużego wyboru tu nie ma .
Dzis jak sie wyrobie bedzie przymiarka. Zostaje tam jakieś czary mary przy montażu i jeździmy. Pompa seria ale ma duży potencjał wiec da rade na 100 % .
: 2015-06-18, 08:48
autor: vixo
Myślałem, że z Galanta są zaciski
: 2015-06-18, 09:57
autor: karol282
Trajet ma takie same, łatwiej znaleźć i tańsze
: 2015-06-18, 10:21
autor: majchrzok
ciekawe jakie zaciski sa w trajecie 2.7 v6. moze jeszcze jakies bardziej lujawe?:D
: 2015-06-18, 12:07
autor: komorokoro
Czy przy tych zaciskach potrzebna jest rzeżba
: 2015-06-18, 13:54
autor: vixo
Taka sama jak przy galantych
: 2015-06-18, 20:07
autor: DARO GTI
Najpierw foty potem opowiastki
tarcza seria kontra sport prawie 2,5 cm większa
różnica w powierzchni kolcka kolosalna
Stara tarcza i nowy większy zacisk - jest różnica
Jest trochę przeróbek ale wszystko do zrobienia.
1. Trzeba wytoczyć lub wyciąc na laserze dystans 4 mm miedzy piastę a tarczę aby ja wypośrodkować
2. Kupić większe śruby po 2 na jarzmo bo sa większe otwory niż w w serii.
3. Zebrac rochę mięsa z jarzma bo nie miesci się tarcza ( obciera ) .
Pomalować zaciski i montaż.
: 2015-06-18, 20:16
autor: Cubuś
no różnica ładna
: 2015-06-18, 22:08
autor: Ad@mus
ale tłusto
: 2015-06-18, 22:13
autor: Mishi
HeY
No ładnie. A taki setupik wejdzie do p11??
Pozdrawiam i gratki modów.
Mishi
: 2015-06-18, 22:18
autor: Zielkq
Mishi, inny rozstaw śrub będzie. 2 tłoczki to z X'a
F.
: 2015-06-23, 14:09
autor: DARO GTI
Ciąg dalszy eko tuningu.
Dziś wyleciał katalizator i ze względów technicznych nie ma tłumika środkowego przelotowego tylko rura fi 60 mm. Ogólnie jest cicho jak było tylko słychać wyraźniej tylny tłumik. Czy jest szybciej ? Nie wiem .....
Hamownia to pewnie by zweryfikowała.
Jest pewna teoria która mówi że po wycieciu kata jest tylko gorzej w sensie większe spalanie i spadek mocy zaś II teria mówi że jest szybszy wyrzut spalin i jest szybciej
?????
Jak jest na prawdę
???
Może ktoś mądrzejszy się wypowie.....
tak było
Obecnie jest kolektor 4/2/1 i przelot do połowy auta fi 60 mm i na końcu seryjny tłumik.
: 2015-06-23, 14:21
autor: marlos90
i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
: 2015-06-24, 08:02
autor: vixo
Jest głośniej to jest szybciej
Taka jest prawda
: 2015-06-24, 08:11
autor: Zielkq
vixo, czyli wystarczy, że okno otworzę? Patrz Pan, jak te tuningi poszły do przodu... Nawet pieniędzy nie trzeba specjalnie wydawać
DARO SUNNY GTI, moja praktyka mówi, że po wywaleniu 2-giego kata i załataniu dziur w wydechu spalanie spadło.
: 2015-06-24, 09:36
autor: DARO GTI
Trochę pojeżdze i zobaczę na gazie łatwiej to zweryfikować . Mniejszy zbiornik gazu i wyjazd LPG do końca
Co do hamulców to czekam na dystanse zamówiełm na laserku 4 szt jak by ktoś kiedyś potrzebwał i szedł w moje ślady
2 odsprzedam .
: 2015-06-24, 09:39
autor: Cubuś
O pomyślałeś o mnie
Zbieram pieniądze na felgi, dopiero się wezmę za hamulce. Jak nikt nie weźmie to jak się spotkamy to je zabiorę od Ciebie.
: 2015-06-24, 12:26
autor: Ad@mus
wywalanie kata ma zbawinny wplyw na zamki w pierscieniach i dlatego trzeba sie go pozbyc
co do restrykcji wydechu wiadomo ze za luzno nie moze byc ale luzu to ty panie nie masz
jesli chciał byś podtrzymać ciśnienie przedkolektorowe mozesz wsadzic tlumik przelotowy z zastawką co by odbudować fale zwrotną po wywaleniu kata
ogolem wydaje mi sie ze sam silnik tez musi chwile pobanglać na przelocie/pół przelocie co by jakieś korekty połapał
: 2015-06-26, 12:53
autor: DARO GTI
Lecimy z tematem Hamulców bo trochę to trwa .
Dziś przyszły dystanse wycięte z nierdzewki na laserze 4 szt.
między piastę a tarcze dystans na całej powierzchni
potem tarcza i zacisk
i oto efekt końcowy
a tak było
Teraz zostało pomalowanie zacisków na żółto z przodu , przemalowanie tyłu i montaż.
: 2015-06-26, 12:59
autor: Ad@mus
żółć-bleeeeeeeeeeee
: 2015-06-26, 13:44
autor: PrzeRuSco
DARO SUNNY GTI pisze:
między jarzmo a tarcze dystans na całej powierzchni
A nie między piastę a tarczę?
Ile dałeś za te dystanse?
: 2015-06-26, 14:28
autor: DARO GTI
przepraszam już się poprawiłem
oczywiście między piastę a tarczę . Zadaniem dystansu jest wypośrodkowanie tarczy w stosunku do jarzma. W związku z powyższym felga odsadziła sie o 4 mm i trochę brakuje szpilki więc jeszcze wpadną nowe dłuzsze szpilki na przód .
: 2015-06-26, 15:08
autor: PrzeRuSco
Mnie jeszcze interesuje ile kosztowały?
: 2015-06-27, 01:00
autor: killer2000
Daro i działa ci abs na tych heblach
: 2015-06-27, 01:25
autor: falbinho
marlos90 pisze:i po sprzedaży kata ok 3stówki do przodu także będzie na tłumik
Gdzie Tyle dostanę za kata???? To od razu jade, bo też.wycialem 2 z Almy.
: 2015-06-27, 08:34
autor: Modzelitto
Też przerabiałem temat tego dystansu, ale za droga była to kombinacja wtedy
Podcięte zostało jarzmo i zwrotnica ok. 2mm. Siadło idealnie i działa przez ponad 50kkm
Dystans fajna sprawa. Od razu prawie centymetr poszerzenia na osi
Jak wygląda sprawa z kołnierzem piasty? Pamiętam, że wtedy mieliśmy problem jak to rozwiązać, gdyby właśnie poszedł dystans.
killer2000, po co Ci ten ówczesny cud techniki
: 2015-06-27, 11:21
autor: marlos90
falbinho, w Lubelskim..
jak jest cały pełny to 280zł, jak do połowy to po 150zł płacą
: 2015-06-27, 13:03
autor: adam_N14
Dystans 5mm fabrycznie był w Polonezie montowany trzeba tylko otwory na szpilki
rozwiercić bo jest 4x98. Mam tak w Sunnym na obu osiach
szybko, tanio i działa.
: 2015-06-29, 09:25
autor: DARO GTI
Cena dystansu 4 mm nierdzewka 4 x 100 koszt 26 zł / 1 szt. Czy to drogo ?
: 2015-06-29, 14:14
autor: vixo
Drogo