[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Prawdopodobnie blacha, albo poliwęglan.
Tyle ze poliwęglanu ładnie nie pozaginam
			
									
									Tyle ze poliwęglanu ładnie nie pozaginam

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Mialem czarnego z 1JZ GTE, ale szybko się go pozbyłem bo odkładam na mieszkanie i sadze ze by mnie za bardzo ponosloShadows pisze:Fajnie sie dzieje cieawezwii, Ty nie miales kiedys czasem Lexa SC ?
 Na szczęście mam stały kontakt z aktualnym właścicielem i co najważniejsze mam go praktycznie po domem. Nigdzie się nie chwali, ale idzie w bardzo dobrym kierunku.
 Na szczęście mam stały kontakt z aktualnym właścicielem i co najważniejsze mam go praktycznie po domem. Nigdzie się nie chwali, ale idzie w bardzo dobrym kierunku.viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A cóż to za materiał ? Watpie zeby był to Karbun z Castoramy 
			
									
									
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Poprzedni właściciel przerobił dwie wycieraczki na jedna. W ten sposób przynitował poniższy kawałek aluminium, ale jednak chciałbym wrócić do oryginalnych dwóch wycieraczek.  Wiem ze cześć oryginalna gdzie przykręca się środkowe cięgno powinno być w innym miejscu...
W związku z powyższym, czy komuś nie zalega jakieś sunny i mógłby mi ten element wykręcić i sprzedać ? 
 

Sprawa dość pilna, bo nie mogę dalej składać
Update - 31 Marca 2015
Na szczęście kolega DARO SUNNY GTI pomógł w kwestii mocowania pióra, także mam nadzieje ze jak jutro część dojdzie to uda się złożyć podszybie 
 
Tymczasem pooooowoli znajdując resztki czasu po pracy w tygodniu. Składam czipsa i nawet zaczyna wyglądać jak samochód 
 
 
 
Co do maski miałem chwile obawy. Ale teraz nie mam najmniejszych wątpliwości, że to był jeden z najfajniejszych modów, bo jest agresywniej 
 
 
 
Wracam do oryginalnego układu kolorystyki lamp, także stare kierunki musiałem wypolerować. Jest przed i po
 
 
Korzystając z okazji powymieniałem kostki do lamp i żarówek na nowe

			
									
									W związku z powyższym, czy komuś nie zalega jakieś sunny i mógłby mi ten element wykręcić i sprzedać ?
 
 
Sprawa dość pilna, bo nie mogę dalej składać

Update - 31 Marca 2015
Na szczęście kolega DARO SUNNY GTI pomógł w kwestii mocowania pióra, także mam nadzieje ze jak jutro część dojdzie to uda się złożyć podszybie
 
 Tymczasem pooooowoli znajdując resztki czasu po pracy w tygodniu. Składam czipsa i nawet zaczyna wyglądać jak samochód
 
  
 Co do maski miałem chwile obawy. Ale teraz nie mam najmniejszych wątpliwości, że to był jeden z najfajniejszych modów, bo jest agresywniej
 
  
 Wracam do oryginalnego układu kolorystyki lamp, także stare kierunki musiałem wypolerować. Jest przed i po

 
 Korzystając z okazji powymieniałem kostki do lamp i żarówek na nowe

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Dziękuję za miłe słowa  
 
Trzeba przyznać, że puki się nie zobaczy tej maski na żywo to nie robi takiego wrażenia.
W weekend biorę się polerowanie zenderów i airboxa na gotowo. Na pewno podzielę się fotkami i może nagram jakiś filmik z dźwięku dolotu. Sądzę ze po zamknięciu filtra w boxie, rura ze zderzaka wzmocni i podbije dźwięk zasysanego powietrza.
Później zamontuje też większą przepustnice, rozwierce kolektor i zamontuję rure 76mm z alu dla polepszenia przepływu i zmniejszenia zawirowań powietrza w dolocie.

			
									
									 
 Trzeba przyznać, że puki się nie zobaczy tej maski na żywo to nie robi takiego wrażenia.
W weekend biorę się polerowanie zenderów i airboxa na gotowo. Na pewno podzielę się fotkami i może nagram jakiś filmik z dźwięku dolotu. Sądzę ze po zamknięciu filtra w boxie, rura ze zderzaka wzmocni i podbije dźwięk zasysanego powietrza.
Później zamontuje też większą przepustnice, rozwierce kolektor i zamontuję rure 76mm z alu dla polepszenia przepływu i zmniejszenia zawirowań powietrza w dolocie.
Nie ważyłem masek, ale odnosze wrażenie ze ta z GTI-R jest ciut lższejsza od tej z GTI bo jednak przez ostatnie 2 tygodnie kilka razy je nosiłem i przestawiałem z miejsca na miejscerz pisze:To chyba czas zająć się moją maską i w końcu wrzucić na chrupadodatkowo -10kg by było
rz

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Maska GTi-R jest lżejsza o co najmniej  5 kg. Tylko pytanie czy masz kompletną . ( z gumami pod spodem) 
Trzeba uważać w deszczu jak tego nie masz to woda z wlotu na masce wpada bezpośrednio na świece ( głowicę ) i juz nie 1 osobie zdarzyło sie zgubić prąd lub praca na 3 cylindrach.
 lub praca na 3 cylindrach.
			
									
									Trzeba uważać w deszczu jak tego nie masz to woda z wlotu na masce wpada bezpośrednio na świece ( głowicę ) i juz nie 1 osobie zdarzyło sie zgubić prąd
 lub praca na 3 cylindrach.
 lub praca na 3 cylindrach.Czerwone auta sa szybsze ...
						Prawdę mówiąc jest jedna guma pod maska która przykręciłem, ale nie wiem czy to wszystko.
Masz gdzieś fotkę jak to wygląda ?
Nie zamierzam nim jeździć po deszczu, ale kiedy mnie spotka ulewa to patrząc na wlot, to fakt nie ma bata żeby nie napadało na pokrywę zaworów Szkoda, że DE nie ma przykręcanej osłony na świece jak DET. To by przynajmniej częściowo wyeliminowało to zagrożenie, chociaż sądzę, że większość Pulsarów z DET i FMIC ma ten problem, bo stockowy cooler raczej skutecznie uszczelniał ten wlot.
 Szkoda, że DE nie ma przykręcanej osłony na świece jak DET. To by przynajmniej częściowo wyeliminowało to zagrożenie, chociaż sądzę, że większość Pulsarów z DET i FMIC ma ten problem, bo stockowy cooler raczej skutecznie uszczelniał ten wlot.
			
									
									Masz gdzieś fotkę jak to wygląda ?
Nie zamierzam nim jeździć po deszczu, ale kiedy mnie spotka ulewa to patrząc na wlot, to fakt nie ma bata żeby nie napadało na pokrywę zaworów
 Szkoda, że DE nie ma przykręcanej osłony na świece jak DET. To by przynajmniej częściowo wyeliminowało to zagrożenie, chociaż sądzę, że większość Pulsarów z DET i FMIC ma ten problem, bo stockowy cooler raczej skutecznie uszczelniał ten wlot.
 Szkoda, że DE nie ma przykręcanej osłony na świece jak DET. To by przynajmniej częściowo wyeliminowało to zagrożenie, chociaż sądzę, że większość Pulsarów z DET i FMIC ma ten problem, bo stockowy cooler raczej skutecznie uszczelniał ten wlot.viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dopisuje do listy, bo to następna błyskotka pod maską  
 
Tylko że w SR20DET jest gdzie przykrecic w pokrywie, w DE nie bardzo
			
									
									 
 Tylko że w SR20DET jest gdzie przykrecic w pokrywie, w DE nie bardzo

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Nie założyłbym laminatu, bo by mnie skręcało jak by mi lakier pękał na masce 
			
									
									
viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
Nie miałbym czego polerowaćrz pisze:Zawsze można okleić

UPDATE - 4 Kwietnia 2015 (Świeta i tyle czasu na mody !)
Skoro Yaris brudny, to posłużył za maszyne do szlifowania. Nissana mi szkoda

 
 Drewniana szpera włączona
 
  
 Jedziemy z Koksem
 
 Zestaw polernika
 
 Wyszło w miarę, ale żeby było idealnie to musiałbym oddać te kola w ręce profesjonalisty. Następny raz jak będę robić polerkę w kolach na pewno wole za to zapłacić, ponieważ to nie jest efekt głebokiego lustra jakiego oczekiwałem. Być może to wina stopu aluminium, ale i tak jest dobrze

 
  
  
 Na pewno na koła wpadną czarne śruby i jakieś kapselki. Żeby nie Święta to już by siedziały ze slickami na Nissanie, ale niestety wszystkie okoliczne wulkanizacje zatknięte

UPDATE - 12 Kwietnia 2015
Nysa już cała złożona, jednak nie mam na razie czasu żeby porządnie umyć i wypolerować auto. Dlatego fotki wkrótce

Tymczasem wziąłem się za dopieszczanie szczegółów...
Nadkola poskładane, nowe śruby muszą być
 
  
 Zaślepki lamp przed i po polerce (slabo widać...) i nowe śrubki
 
 Od razu lepiej
 
 TERAZ ZAGADKA - gdzie oddam pierdoły z pod machy ?
 Dodatkowo oddam na pewno jeszcze inne elementy ktorych jeszcze nie wykreciłem, ale to będzie niespodzianka
 Dodatkowo oddam na pewno jeszcze inne elementy ktorych jeszcze nie wykreciłem, ale to będzie niespodzianka 

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						
te zaślepki chyba wolał bym w czarnym macie, cos spasowanie nie teges ci wyszlo 
pierolki pewnie poleca na jakies spa
alus ześ wyheblował panieeee ... ale utrzymanie poleru by mnie o nerwicę przyprawiło, juz to kiedys przerabiałem
			
									
									
pierolki pewnie poleca na jakies spa
alus ześ wyheblował panieeee ... ale utrzymanie poleru by mnie o nerwicę przyprawiło, juz to kiedys przerabiałem

Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka 
450zł-info w giełdzie i na PW
						450zł-info w giełdzie i na PW
Na złom? 
			
									
									
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
A idz pan z tymi lampami, rozkładałem to chyba ze 100 razy zeby było tak jak teraz...Ad@mus pisze:te zaślepki chyba wolał bym w czarnym macie, cos spasowanie nie teges ci wyszlo
Inaczej nie dało rady zrobić dopływu powietrzaKTR pisze:bardzow fajnie działasz z autemale dziury w zderzaku nie popieram

viewtopic.php?t=18359&postdays=0&postorder=asc&start=0 <---- Moje GTI 
						





 
 

 
 


