[ Primera] P12 "Wrona" by Berny_P
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Foo, jedyny wskaźnik w P12, który jest umieszczony prawidłowo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie wiem do końca, bo nie miałem nigdy do czynienia osobiście ze zmienną geometrią, ale moim zdaniem ciśnienie powinno mieć taką samą wartość. Trochę to dziwne, ale jeśli nie ma odczuwalnych przerzutów na przyspieszanie czy coś, to chyba jedynie ta dokładność elektroniki zostaje.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Foo, Ty poczekaj, bo ja mam pewien pomysł co wrzucić do mojej padaki Akai Rei Kto wie, ten cicho siedzieć Musze tylko mechanikę dopracować na tip-top.
Podpięcie masy można poprawić
_
Podpięcie masy można poprawić
_
Ostatnio zmieniony 2015-03-30, 22:21 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
foo, na słupku mi się nie podoba, deski wiercić nie chciałem (po dokładniejszym zastanowieniu), schowek jest zawsze zawalony więc zostało umocowanie w taki sposób. Przy wyłączonym silniku ładnie to wygląda a podczas jazdy nie przeszkadza nawet w nocy.
Właściciel zadowolony i wydaje mi się że to liczy się najbardziej
Właściciel zadowolony i wydaje mi się że to liczy się najbardziej
widzisz Berny jak pucowanie kolektora dalo rade
podepnij jeszcze bezposrednio srodek do wtryskiwaczy LM
co jak co ale chemia LM jest bardzo dobra dla diesli, jest tez fajny dodatek LM na podnoszenie cetanów w ON, w połączeniu z Vpoerowym ON daje kopa
podepnij jeszcze bezposrednio srodek do wtryskiwaczy LM
co jak co ale chemia LM jest bardzo dobra dla diesli, jest tez fajny dodatek LM na podnoszenie cetanów w ON, w połączeniu z Vpoerowym ON daje kopa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Nic tak nie daje kopa jak mod map ale co prawda Ad@mus to prawda.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Ad@mus, od LM lepsza jest chemia od Archoila, BG jeszcze nie stosowałem, ale to tylko kwestia czasu Ale LM i tak jest lepsze od Millersa.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Berny_p, za wlepkę to dziękuj Ad@musowi a nie mi
Gałeczka wygląda zacnie
Gałeczka wygląda zacnie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Taka miała być. Widoczna jedynie pod odpowiednim kątem. Ukryta. Dlatego taki kolor wybrałem. Auto ma być sleeperem
____________________________________________________________________________
Edit 17.04.2015:
Sezon Letni Wrony uważam za rozpoczęty: Wymiana dywaników z gumowych (przy okazji porządne czyszczenie przed przechowaniem) na materiałowe (oryginalne do P12 )
____________________________________________________________________________
Edit 17.04.2015:
Sezon Letni Wrony uważam za rozpoczęty: Wymiana dywaników z gumowych (przy okazji porządne czyszczenie przed przechowaniem) na materiałowe (oryginalne do P12 )
Jak nie lubiłem garbatej sylwetki P12, tak mi się teraz coraz bardziej podoba
Gałka zmiany mega, sam bym taka przyjął, bo moja już woła o wymianę
Gałka zmiany mega, sam bym taka przyjął, bo moja już woła o wymianę
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Mam 2 kolesi we Wrocławiu którzy obszywają za 50 PLN. Powiedziałem że ma być czarna z czarną nitką a obszyli mi w takiej formie bo ten srebrny element miał taki kształt. do tego zastosowali "jakieś tam specjalne" szycie trochę drapie w rękę ale często mnie prawa dłoń swędzi więc mogę się podrapać
____________________________________________________________________________
Wrażenia po hamowni:
Określeniem profesjonalna obsługa i pomiar .... tego zakładu bym nie określił.
Moje auto było hamowane na samym początku ale to nie robi różnicy. To co robi, to fakt hamowania auta na 5 biegu, czyli jednym z najsłabszych w tej skrzyni. 3 i 4 są najmocniejsze ale po przekazaniu takiej informacji do obsługi hamowni usłyszałem, że na wymienionym przeze mnie biegach będę miał słaby wynik.... hmmmm
Czyli wg. obsługi hamowni 111 KM i 247 Nm to dobry wynik??
Jest to dla mnie przynajmniej delikatnie dziwne, że auto które na światłach killuje 530d z automatyczną skrzynią biegów uzyskało taki wynik podczas hamowania.
Nie jestem odosobniony w tym twierdzeniu, bo prawie każdy FWD miał dziwne wyniki hamowania.
W poniedziałek będziemy mieli porównanie hamowni dzięki uprzejmości Darka (będzie hamował jeszcze raz auto, tym razem w zaufanym zakładzie i zobaczymy co pokaże wykres).
Wrażenia są do du***, a wydruk wrzucę jak będę miał dostęp do skanera.
Akcja Fajna i dzięki Filip za ogarnięcie tematu, lecz następnym razem proponuję w innej firmie
____________________________________________________________________________
Wrażenia po hamowni:
Określeniem profesjonalna obsługa i pomiar .... tego zakładu bym nie określił.
Moje auto było hamowane na samym początku ale to nie robi różnicy. To co robi, to fakt hamowania auta na 5 biegu, czyli jednym z najsłabszych w tej skrzyni. 3 i 4 są najmocniejsze ale po przekazaniu takiej informacji do obsługi hamowni usłyszałem, że na wymienionym przeze mnie biegach będę miał słaby wynik.... hmmmm
Czyli wg. obsługi hamowni 111 KM i 247 Nm to dobry wynik??
Jest to dla mnie przynajmniej delikatnie dziwne, że auto które na światłach killuje 530d z automatyczną skrzynią biegów uzyskało taki wynik podczas hamowania.
Nie jestem odosobniony w tym twierdzeniu, bo prawie każdy FWD miał dziwne wyniki hamowania.
W poniedziałek będziemy mieli porównanie hamowni dzięki uprzejmości Darka (będzie hamował jeszcze raz auto, tym razem w zaufanym zakładzie i zobaczymy co pokaże wykres).
Wrażenia są do du***, a wydruk wrzucę jak będę miał dostęp do skanera.
Akcja Fajna i dzięki Filip za ogarnięcie tematu, lecz następnym razem proponuję w innej firmie
Ty napisałeś to u mnie, ja napiszę u Ciebie - dziwne to mało powiedziane.......berny_p pisze:bo prawie każdy FWD miał dziwne wyniki hamowania.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ależ proszę, polecam się na przyszłość. Tu zaletą była głównie cena pomiaru. A wynik? Komentować będzie można w poniedziałek (co z ustaleniami, że wrzucamy dopiero w poniedziałek i dodajemy cyferki procentowo?)
Najwyżej kolejnym razem możemy dorzucić do puli nie tylko Wrocław, ale Opole, Kłodzko i ~Legnicę (chyba nawet Ty wspominałeś, że tam też jest jakaś hamownia?).
Najwyżej kolejnym razem możemy dorzucić do puli nie tylko Wrocław, ale Opole, Kłodzko i ~Legnicę (chyba nawet Ty wspominałeś, że tam też jest jakaś hamownia?).
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Nie inaczej W Darku obrońcy mocy nadzieja, fajnie jakby jeszcze jedno autko pojachało tam na pomiar. Kreski wyrysuje prawdopodobnie bardzo podobne, zmieni się może punkt odniesienia. Ważne, by ten punkt nie był położony jeszcze niżej niż na tej, bo to już w ogóle sikiem prostym omijać v-techowskie inercje...
Mamy porównanie jeszcze na podstawie jednej Mazdy (jeszcze inna hamownia)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Foo, problemu nie ma w urządzeniu, tylko w sposobie pomiaru i pomieszczeniu, w którym znajduje się hamownia i osobie, która dokonuje pomiaru.
Sposób pomiaru wyglądał następująco - "hamownia" mieściła się w garażu wprost przystosowanym do przechowywania Sunnego. Między przodem auta, a ścianą było może z 1,5m i stał tam wentylator....... O osobie dokonującej pomiaru nie będę się tu wypowiadał. Zrobię to w innym miejscu, gdzie dużo więcej osób to przeczyta..........
Sposób pomiaru wyglądał następująco - "hamownia" mieściła się w garażu wprost przystosowanym do przechowywania Sunnego. Między przodem auta, a ścianą było może z 1,5m i stał tam wentylator....... O osobie dokonującej pomiaru nie będę się tu wypowiadał. Zrobię to w innym miejscu, gdzie dużo więcej osób to przeczyta..........
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W serii chyba miała o wiele więcej ja zawsze się spotykałem w necie, powtarzano mi to na uczelni i samemu analizując literaturę tzw. manuali mogę stwierdzić, że najlepiej hamować auto na biegu 4, ponieważ jego przełożenie jest bliskie 1, czyli rzeczywistym wartościom silnika, co znaczy że najmniej można się pomylić przy przeliczaniu. Nie podpinali się pod Twój sterownik? Wartości doładowania i obrotów z tamtąd powinni wziąć.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik