Strona 4 z 8
: 2014-02-28, 09:56
autor: vixo
Czemu tylko 5mm
: 2014-02-28, 10:46
autor: gwaltek
na ostatnim zdjęciu widać że brzeg opony już wystaje i tyle wystarczy...
szpilki z resztą krótkie
i trzeba by było robić dystanse wraz z otworem centrującym
: 2014-02-28, 10:51
autor: wod2u
gwaltek, tyle pewnie starcza, żeby zacisk wszedł? Ja u siebie pod zaciski z 300ZX i takie same felgi muszę dać dystans 3mm, ale ja mam te węższe heble i mniejszą tarczę.
: 2014-02-28, 10:55
autor: gwaltek
wod2u pisze:...tyle pewnie starcza, żeby zacisk wszedł?....
dokładnie i 3mm by starczyły ale przy 5mm jeszcze ładniej wygląda ...
: 2014-02-28, 16:24
autor: Boro1989
w moim VE przy bucie nie ma żadnych spadków ciśnienia na takich samych zegarach... , co do temp oleju to by się zgadzało u mnie to samo, kurde niskie coś , czy tak ma być ? sam nie wiem...
: 2014-02-28, 19:02
autor: Ad@mus
falgi zostawiasz oem czy cos bedziesz kminil?
: 2014-02-28, 20:38
autor: gwaltek
Felunek oem z kolorem jakimś (spodobał mi się gunmetal)
: 2014-02-28, 20:41
autor: Ad@mus
kolor sie zwie ferricgrey:) paleta chyba bmw
: 2014-03-01, 21:03
autor: gwaltek
Problem ciśnienia oleju rozwiązał się sam czujnik wyzionoł ducha ...
A na wkręconym w wężyk manometrze ciśnienie wali do 8 Bar
: 2014-03-01, 21:16
autor: Ad@mus
a nie mowilem:)
nie potrzebnie sie przejmowales:)
zacznij ogarniac kosmetyke:)
: 2014-03-14, 22:50
autor: gwaltek
Jako że wiosna idzie postanowiliśmy się z Bodziem przejechać na rolki ...
Cooby zapłonem i wałkami pokręcić, efekty trochę nas zaskoczyły
http://www.youtube.com/watch?v=wQedavuxMbI
: 2014-03-14, 22:59
autor: Ad@mus
noooooooooooo troche zdziwko
Gwaltek, ta almera to prawdziwy Gwałt!! Jeśli kreski nie kłamią to masz najwyżej zakręcone VE bez kombinacji (n1 etc)
: 2014-03-14, 23:26
autor: bombel
Takie od Bodka wychodzą. Lordkain też coś podobnie ma
: 2014-03-14, 23:29
autor: Wolfshade
wynik rewelacyjny, gratuluję
: 2014-03-15, 11:34
autor: bodek
wynik jest rezultatem wielu litrów benzyny wypalonych na strojeniu
: 2014-03-15, 14:32
autor: Ad@mus
choćby benzyna kosztowala 500zl na strojenie to i tak taniej niz walki n1 ktore taki wynik zazwyczaj gwarantowaly
mega grats za strojenie i za n16 se-R
: 2014-03-15, 15:49
autor: gwaltek
bodek pisze:wynik jest rezultatem wielu litrów benzyny wypalonych na strojeniu
i jednego tylnego zderzaka
: 2014-03-15, 16:56
autor: KTR
gratuluje wyniku
: 2014-03-15, 17:33
autor: adrionGT
gwaltek pisze:i jednego tylnego zderzaka
a co mu się stało ?
Wynik zacny
: 2014-03-15, 19:41
autor: Ad@mus
przetopiło marchewami
: 2014-03-15, 22:22
autor: vixo
Znany mi motyw
: 2014-03-16, 13:02
autor: bodek
Zderzak to oddzielna historia i można ją opowiadać godzinami
Generalnie pewnego wieczoru, podczas strojenia, straciliśmy ten zacny element karoserii przy ok 180-190km/h...
: 2014-03-16, 13:51
autor: foo
niemniej groźna rzecz, jak wylatujący silencer przy podobnej prędkości
: 2014-03-16, 21:35
autor: Modzelitto
Pięknie
A nie mówiłem, że i tak dobrze jedzie jak na ciężkie N16? Znacie może wynik przed strojeniem? W jakim celu 8300 RPM?
: 2014-03-17, 07:43
autor: gwaltek
Zapewne Bodek takiego miał kwarca ...
wynik trochę niższy zapłon był za bardzo dowalony i na górze zastanawiał się czy się wkręcać czy nie
: 2014-03-17, 18:48
autor: bodek
Na wstepie bylo chyba ~220KM. 8300 jest lepsze niz 8000
Panie Marcin, musisz wpaść do mnie na pomiar wałków
: 2014-03-17, 19:28
autor: Kwietas
Ja pierdziu, jaram się trochę
To już się musi fajnie odpychać.
: 2014-03-17, 20:39
autor: toio
bodek nie chcesz czasem zgrzeszyć i się Hondą pobawić
Tak mi się te Twoje kreski podobają ehh...
: 2014-03-17, 20:50
autor: lepo
Przeczytałem od początku do końca - szacun za te mody. Można się nieźle przejechać na tym wózku, który z zewnątrz wygląda jak standardowy działkowóz
: 2014-03-17, 21:30
autor: kamil12
też jestem ciekaw pomiaru wałków w tym aucie...co tam siedzi??