[ Primera] Primera P11 NissanDreams SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- sliwka1232
- fanatyk nissana
- Posty: 359
- Rejestracja: 2012-09-19, 21:50
- Lokalizacja: Przeworsk
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Może przepływka  
 
Mi wtyczka od przepływki się zyejbała i był przelany a spalanie 25L/100km 
 
Ale to pewnie sprawdziliście
			
									
									 
 Mi wtyczka od przepływki się zyejbała i był przelany a spalanie 25L/100km
 
 Ale to pewnie sprawdziliście

W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
U mnie taki efekt był spowodowany kilkoma rzeczami. Najpierw padła sonda przez co wzrosło spalanie, potem palec i kopułka co spowodowało nierówną pracę i jeszcze większe spalanie a na końcu wysypało się seryjne ecu. Do usterki ecu doszli dopiero magicy od kompów samochodowych i niestety kosztowało mnie to trochę $$$.
			
									
									
						lordkain u mnie jak padło ECU ze 2-3 lata temu to silnik palił na 2 gary - 2 i 4...
ECU + TCU + pętla immo kosztowało jakieś 400PLN z tego co pamiętam.
Za to nowe nie obsługuje EGR i innych eco bzdetów
Czasem warto zainwestować w takie zmiany
50l/100km?
lambda i przepływka albo EcuM się schrzanił... spróbuj mapę zmienić w EcuM next steps: podmianka dwóch pierwszych...
			
									
									
						ECU + TCU + pętla immo kosztowało jakieś 400PLN z tego co pamiętam.
Za to nowe nie obsługuje EGR i innych eco bzdetów

Czasem warto zainwestować w takie zmiany

50l/100km?
lambda i przepływka albo EcuM się schrzanił... spróbuj mapę zmienić w EcuM next steps: podmianka dwóch pierwszych...
A u mnie palił na wszystkie gary ale całkowicie stracił moc bo zapłon był wyprzedzony na maksa niezależnie od kombinacji. A na oszukanie egr wystarczy rezystor za złotówkę.  Co do immo to ja mam w nowego kompa ze zgranym immo ze starego.
 Co do immo to ja mam w nowego kompa ze zgranym immo ze starego.
Co do diagnostyki zgadzam się, że lambda, przepływka, aparat zapłonowy. Jeżeli wszystko gra to ecu.
			
									
									
						 Co do immo to ja mam w nowego kompa ze zgranym immo ze starego.
 Co do immo to ja mam w nowego kompa ze zgranym immo ze starego.Co do diagnostyki zgadzam się, że lambda, przepływka, aparat zapłonowy. Jeżeli wszystko gra to ecu.








 wtf
 wtf 
