Strona 26 z 30
: 2015-07-05, 14:17
autor: Pawel18PL
: 2015-07-05, 17:01
autor: bombel
Kibicuje Tobie i Rybie w odbudowach. Profi robota
: 2015-07-05, 19:56
autor: Ryba
Pawełku mega robota
!
Mam nadzieję, że nasze projekty po zakończeniu będą gościły na nie jednej imprezie motoryzacyjnej
: 2015-07-06, 20:34
autor: Andrzej.
widzę, że działasz przy aucie...
kawał dobrej roboty...
: 2015-08-29, 18:52
autor: Pawel18PL
Kolejny Up :
Jako, że miałem trochę czasu to podziałałem przy aucie:
Step 1 : podwozie pokryte epoksydem zmatowiłem, usunąłem resztki fertanu i położyłem drugą warstwę epoxydu
Step 2 : wszystkie zgrzewy i szczeliny zalałem masą uszczelniającą gravit 630
http://professional.novol.pl/wiz/31_1.jpg
Step 3 : Całość pokryłem body protect - baranek od novol for classic cars
http://anglocars.pl/wp-content/uploads/ ... 00x300.png
Step 4 : Czarne podwozie prysnąłem pod kolor w jakim będzie nadwozie (
Ryba mówiąc że pokaże zdjęcie koloru nie powiedziałem, że będzie to kolor nadwozia
)
Step 5 : Coś tam zaczął kumpel działać przy słupku
[ Dodano: 2015-08-29, 19:54 ]
Na tym finito z podwoziem, zabezpieczone na amen. Od następnej soboty składam zawias, układ paliwowy itp itd...
: 2015-08-29, 20:03
autor: majchrzok
Ty lepiej sprzedaj ten proces technologiczny koncernowi nissana by nauczyl sie zabezpieczac balchy swoich aut. Profil robota:)
: 2015-08-30, 07:34
autor: bombel
Super. Jak kupie klasyka, to wiem gdzie go oddać
: 2015-08-30, 07:35
autor: primeraP10
No i pro robota. Skladanie ci juz szybciej.pojdzie.
: 2015-09-03, 20:22
autor: Pawel18PL
: 2015-09-03, 20:27
autor: vixo
Patriotycznie
: 2015-10-05, 10:40
autor: Pawel18PL
Wiem, że słaba fotka ale taki tam bump...
Bak już docelowo:
Ponadto:
- nowe sworznie w przednich wahaczach wciśnięte
- słupki w trakcie odratowania - wypiaskowane i pomalowane stosowną chemią do klasyków
- rozpocząłem czyszczenie piast i powoli zabieram się za zrzucanie go na własne koła
- maglownica dostała nowe osłony gumowe oraz końcówki drążków
Bump:
I-szy słupek na gotowo:
: 2015-10-05, 11:52
autor: majchrzok
Super robota:)
: 2015-10-05, 16:38
autor: Ryba
Widzę że nie próżnowałeś w ostatni ładny weekend października
Nasze działania są chyba synchronizowane
Jak zawsze, miodzio
: 2015-10-05, 17:57
autor: Drifter
Profi robota.
: 2015-11-08, 21:03
autor: Pawel18PL
Taki tam maluczki krok do przodu....
Ori podkładka MOCAL`a ufff drogi ten kawałek aluminium....
Odświeżony magiel(nowe gumki, końcówki) na poliuteranie
: 2015-11-08, 21:06
autor: janusz
Pawel18PL, normalnie nie mogę doczekać się jak poskładasz wszystko do kupy
Z tego co się orientuję to czujnik spalania stukowego powinien być pod delikatnym kątem ustawiony - ale mogę się mylić. Muszę poszukać.
: 2015-11-08, 21:09
autor: Pawel18PL
janusz, Ty tu jesteś nadwornym elektronikiem
jeśli znajdziesz, że taki niuans jak kąt ustawienia czujnika o kołowym polu przekroju przylegania ma znaczenie to chętnie poprawię
: 2015-11-08, 21:17
autor: vixo
Tez miałem inwestować w podstawke mocala ale zainwestowalem w chłodnice z termostatem
o wiele taniej wyszło
: 2015-11-08, 21:23
autor: Bziuk
Chyba każdy na forum czeka aż Paweł w końcu to poskłada do kupy !
: 2015-11-08, 21:57
autor: Ryba
Pawełku ja sądziłem, że zrobisz relokacje
: 2015-11-09, 07:45
autor: Pawel18PL
Ryba E tam nie ma sensu chyba
Tak jest dobrze
Kasę na relokację można lepiej wydać
Na przykład na materiał na kolektor
: 2015-11-09, 07:49
autor: Ryba
ehmm... kolektor. Rozumiem
pss..... dlaczego akurat zielony magiel
: 2015-11-09, 08:35
autor: Pawel18PL
Kurde taki kolor miał jak go wyciągnąłem, zrobiłem tak jak wyglądał nowy(przynajmniej powinien w wydaniu mojego 100nxa). Przekładnia która łączy się z kolumną kierowniczą też była zielona ale tu zostawiłem naturalny kolor aluminium jedynie bezbarwnym prysnąłem żeby się nie utlenił.
: 2015-11-09, 11:13
autor: vixo
Ryba pisze:dlaczego akurat zielony magiel
Przyjaznie dla środowiska
: 2015-11-13, 15:31
autor: Quattro
Pawel18PL pisze:
Bump:
I-szy słupek na gotowo
oooo mój słupek
: 2015-11-13, 17:14
autor: Vendo
Radzę pozbyć się tego trójnika pod czujniki dodatkowych zegarów. U mnie pękł, zgubiłem sporo oleju, na podnośniku dotknąłem ręką i odpadł.
PS. Czujnik temperatury oleju powinien być w misce.
: 2015-11-13, 20:08
autor: Pawel18PL
U mnie chodził od początku do końca
Czujnik będzie na wejściu do chłodnicy chyba, jeszcze nie zdecydowałem...
: 2015-11-13, 21:10
autor: Vendo
Twój wybór, ja już nie zaryzykuję. Czujnik temperatury powinien być w misce, bo właśnie w misce jest najgorętszy olej który spływa z silnika.
: 2015-11-13, 23:11
autor: Pawel18PL
Mam miskę pomalowaną proszkowo po wypiaskowaniu, nie chce mi się jej beszcześcić spawaniem nakrętki pod czujnik
jakoś przeżyję te 2-3 stopnie zafałszowane
: 2015-11-13, 23:35
autor: janusz
Pawel18PL, nie trzeba bezcześcić metalowej
Ja zrobiłem u siebie dziurę w aluminiowej i w nią wkręciłem