
[ Primera] Primera P11 NissanDreams SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Ja już zaczynam szukać kamerki...
I decyzja podjęta... GoPro... w przyszłym tygodniu zakup...
A jak przyjdzie wiosna kręcę film... profeskę...
I decyzja podjęta... GoPro... w przyszłym tygodniu zakup...
A jak przyjdzie wiosna kręcę film... profeskę...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany
...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Też mi się wydaje, że na te mody to wynik poniżej oczekiwań...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Po strojeniu wyszło 183 Km i 216 Nm
A ten wykres co dałem to jest przed strojeniem...
A przed chwilą nie odpaliłem auta albo pompa padła lub coś z rozrusznikiem bo taki dzwięk jak by się coś zacierało i przestaje kręcić;/ ehh szkoda słów...
A na zimnym silniku ma za wysokie obroty po odpaleniu to nawet sięga do 3000 obr/min
tak przez około 10 min
A ten wykres co dałem to jest przed strojeniem...
A przed chwilą nie odpaliłem auta albo pompa padła lub coś z rozrusznikiem bo taki dzwięk jak by się coś zacierało i przestaje kręcić;/ ehh szkoda słów...
A na zimnym silniku ma za wysokie obroty po odpaleniu to nawet sięga do 3000 obr/min
tak przez około 10 min
Ostatnio zmieniony 2013-02-22, 17:39 przez Dreams, łącznie zmieniany 1 raz.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Ale trzeba dolot zrobić dokładnie bo na hamowni zrobiliśmy test i przyłożyli mi do filtra rurę z zimnym powietrzem i wyszło chyba 196 km chyba
Bo dolot łapie gorące powietrze z silnika. wiec jak ogarnę dolot to zyskam około 8-9 km.
Jeśli chodzi o Maca to nikt nie powinien mieć do niego pretensji bo dla mnie zrobił kawał dobrej roboty tylko trzeba dojść jeszcze tak naprawdę gdzie są te koniki
Bo dolot łapie gorące powietrze z silnika. wiec jak ogarnę dolot to zyskam około 8-9 km.
Jeśli chodzi o Maca to nikt nie powinien mieć do niego pretensji bo dla mnie zrobił kawał dobrej roboty tylko trzeba dojść jeszcze tak naprawdę gdzie są te koniki
może aku padło albo masz masy pośniedziałe lub pogniteNissanDreams pisze:A przed chwilą nie odpaliłem auta albo pompa padła lub coś z rozrusznikiem bo taki dzwięk jak by się coś zacierało i przestaje kręcić;/ ehh szkoda słów...
podwyższone obroty przy odpaleniu na zimnym w swapowanych VVL-ach to chyba norma ale poprawcie mnie jeśli sie mylę. Na pewno można z kompa obniżyć wysokość obrotów.NissanDreams pisze:A na zimnym silniku ma za wysokie obroty po odpaleniu to nawet sięga do 3000 obr/min
tak przez około 10 min
Ostatnio zmieniony 2013-02-22, 17:50 przez BaSsGrU, łącznie zmieniany 1 raz.
Dark Shadow
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
przewody były jakiś czas temu nowe NGK wkładane więc na nie bym nie stawiał. Na pewno trzeba zmienić świece, ale kluczowe na pewno one nie są w tej kwestii. Można by sprawdzić ciśnienie na listwie skoro nawet z rana ciężko go odpalić, może rzeczywiście tutaj jest pies pogrzebany. Tak czy inaczej pompa miała wlecieć walbro więc pewnie szybciej to trzeba będzie zrobić niż przypuszczaliśmy, regulator rzecz jasna też. Obrotów na zimnym nie miałem okazji sprawdzać, jak było wszystko złożone to bez problemu chodziło, trzeba teraz go ostudzić i żebym mógł go odpalić u siebie.
Do czasu zlotu trzeba to ogarnąć i umawiamy termin na strojenie na hamowni, bo na drodze teraz tego nie ogarniemy, warunki raczej kiepskie. Głowa do góry i czyń zakupy
Do czasu zlotu trzeba to ogarnąć i umawiamy termin na strojenie na hamowni, bo na drodze teraz tego nie ogarniemy, warunki raczej kiepskie. Głowa do góry i czyń zakupy
hyhy to lubie, jak z nim gadam to też zawsze wychodzi minimum godzinabombel pisze:Po małej telefonicznej konsultacji z Szalonym
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Jeśli chodzi o szybkie rozmowy z Szalonym to raz mi się prawie tel rozładował xD
Kata mam wyciętego więc trzeba spróbować.
[ Dodano: 2013-02-22, 21:24 ]
Kata mam wyciętego więc trzeba spróbować.
[ Dodano: 2013-02-22, 21:24 ]
A z jak się doliczyliście tych koni??bombel pisze:Po małej telefonicznej konsultacji z Szalonym (1000000 minut) doszliśmy do wniosku, że masz moc 194,5 KM
Co do odpalania to na pych. Jak nie masz kata to nic nie popsujesz
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy