smeru pisze:Do tych amorków jakieś spręźynki w planie?
Coobcio pisze:przód można by jej zglebić o te 1,5cm
Coobcio pisze:Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
smeru pisze:Do tych amorków jakieś spręźynki w planie?
Coobcio pisze:przód można by jej zglebić o te 1,5cm
Coobcio pisze:Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie
No niestety tak ważą te auta nasze....nawet wydawało mi się, że 1350, więc 10kg na plusbombel pisze:Autko odebrane po zrobieniu zawiechy. Pierwsze wrazenia pozytywne, ale trzeba wystroic auto to troche szybciej pojezdze
Po drugie szukam jakis sprezyn -20 mm, bo niższe powodowały, że intercoolerem drapałem po asfalcie
Po tzrecie zważyłem auto i prawei z pustym bakiem waży 1340 kg
Nie ma dramatu. Seria do GT/SRi firmy MONROE kosztuje 520 zł. Co ciekawe zwykłe kosztują 300 zł.[/quote]zuru82 pisze:Drogie te amory...